Man versieren, go or no go?

15-04-2024 07:53 52 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb jij weleens aan een man duidelijk laten merken dat je hem leuk vond? En zo ja, hoe deed je dat dan?
Verschillende datingcoaches op sociale media zijn van mening dat het een afknapper is om een man "achterna te jagen", maar wat dan wel?

Ik vind iemand erg leuk op mijn werk (andere afdeling) en krijg het gevoel dat het wederzijds is. Ik merk dat ik steeds redenen verzin om even naar zijn afdeling te moeten. Maar vervolgens word ik bang dat het op gaat vallen en hem juist weg te jagen. En dan trek ik me weer terug. Maar ik wil ook niet dat hij denkt dat ik geen interesse heb!

Wat doe je wel en wat niet?
xun4 wijzigde dit bericht op 15-04-2024 08:03
2.91% gewijzigd
My illness is chronic but my tits are iconic
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt al aan hem laten merken dat je hem leuk vindt.

Ik zou persoonlijk de bal bij hem laten zodat hij gecommitteerd is om een volgende stap te zetten, dan weet je iig dat hij serieuze interesse heeft. Als je hem mee uit vraagt kan het heel lang onduidelijk blijven zoals in het topic laatst met die buurman.
Misschien eens wat meer zeggen dan hoi?
Alle reacties Link kopieren Quote
Maeliran schreef:
15-04-2024 09:49
Als een kop koffie drinken ergens buiten werktijden om te ver gaat, misschien als jullie een bedrijfskantine of pauzeruimte hebben eens voorstellen om gezamenlijk pauze te nemen. Bijvoorbeeld als je elkaar aanspreekt van goh leuk weekend gehad? Ja ... zullen we straks in de pauze gezellig even verder kletsen? Of als je naar de kantine/ pauzeruimte loopt, langs zijn afdeling lopen en vragen of hij toevallig ook gaat eten of zin in koffie/thee heeft ?
This is the way.
Xun4 schreef:
15-04-2024 08:13
Ja. Hij komt vaak langs en laat altijd merken dat hij me heeft gezien. Meestal door me aan te kijken, en blij verlegen "hoi" tegen me te zeggen. Zelfs als hij voor de 3e keer langsloopt, altijd krijg ik een persoonlijke "hoi". Heel schattig :-D

Lief dit. Vraag gewoon eens aan hem hoe het gaat, hoe zijn weekend was oid, ga praatjes aanknopen. Die praatjes kun je dan weer uitbouwen naar samen pauzeren. Wat anderen al schrijven dus. :-D
anoniem_6626158dc134d wijzigde dit bericht op 15-04-2024 10:22
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind juist die "datingcoaches" op social media een enorme afknapper.
Nooit volgen en niet naar hun onzin luisteren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maeliran schreef:
15-04-2024 09:52
Ik vind trouwens iemand vragen voor een kopje koffie /date of een praatje aanknopen nou ook niet echt meteen iemand "najagen" hoor dus dat zal wel loslopen met wat die datingcoach verkondigt. Denk toch echt niet dat de gemiddelde man ervan af schrikt als je normaal contact zoekt :-)
Dit inderdaad.
Mannen vinden het vaak juist superfijn als je een voorzetje geeft.

Dus om een antwoord op de vraag te geven: ja, natuurlijk mag je hem laten merken dat je hem leuk vindt! Ik zou hem alleen wel de ruimte geven om óók initiatief te kunnen nemen. Dus niet de regie helemaal overnemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
15-04-2024 07:56
In ieder geval geen datingcoaches meer raadplegen op sociale media. Die mensen stammen blijkbaar uit 1850.
Precies dit. Coaches zijn überhaupt totaal nutteloos.
En sociale media verkopen voor zeker 90% totale nonsens.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren Quote
Xun4 schreef:
15-04-2024 08:52
Niet bang geweest om het te laten merken, dus. En hij is niet weggerend. Oké, top! Thanks!

Hij kon niet wegrennen, LV had hem vast :biggrin:
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
bijtie schreef:
15-04-2024 09:53
Je hebt al aan hem laten merken dat je hem leuk vindt.

Ik zou persoonlijk de bal bij hem laten zodat hij gecommitteerd is om een volgende stap te zetten, dan weet je iig dat hij serieuze interesse heeft. Als je hem mee uit vraagt kan het heel lang onduidelijk blijven zoals in het topic laatst met die buurman.

Oh ja, dat geldt alleen bij mannen natuurlijk, het moeten tonen van commitment door de ander uit te vragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Muselet schreef:
15-04-2024 09:10
Leuke mannen zijn schaars, dus als je er al een vindt Pak 'm :)


Die met lange haren zijn nog schaarser :)
Op mijn leeftijd mag je blij zijn als er überhaupt nog haren opzitten :-D
If you need a hug, give it to someone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
15-04-2024 10:43
Oh ja, dat geldt alleen bij mannen natuurlijk, het moeten tonen van commitment door de ander uit te vragen.
Nee hoor, niets moet. Zoals ik schreef, het is wat ik persoonlijk zou doen. Ik heb liever dat een man initiatief neemt. Ik ben open en laat merken dat ik interesse heb, maar als hij niets kan/wil/durft te ondernemen dan is het wat het is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Xun4 schreef:
15-04-2024 07:53
Heb jij weleens aan een man duidelijk laten merken dat je hem leuk vond? En zo ja, hoe deed je dat dan?
Verschillende datingcoaches op sociale media zijn van mening dat het een afknapper is om een man "achterna te jagen", maar wat dan wel?

Ik vind iemand erg leuk op mijn werk (andere afdeling) en krijg het gevoel dat het wederzijds is. Ik merk dat ik steeds redenen verzin om even naar zijn afdeling te moeten. Maar vervolgens word ik bang dat het op gaat vallen en hem juist weg te jagen. En dan trek ik me weer terug. Maar ik wil ook niet dat hij denkt dat ik geen interesse heb!

Wat doe je wel en wat niet?
Ja hoor! Waarom zou een vrouw dat niet mogen doen? Vinden mannen alleen maar leuk.

Nee heb je en ja kunnen krijgen, mits je de stap maakt. Volgens mij heb je niks te verliezen dus stel hem gewoon voor eens samen een bakje koffie ergens te drinken!
Alle reacties Link kopieren Quote
bijtie schreef:
15-04-2024 10:49
Nee hoor, niets moet. Zoals ik schreef, het is wat ik persoonlijk zou doen. Ik heb liever dat een man initiatief neemt. Ik ben open en laat merken dat ik interesse heb, maar als hij niets kan/wil/durft te ondernemen dan is het wat het is.
Je hebt liever dat hij een blauwtje loopt dan jij?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
15-04-2024 11:25
Je hebt liever dat hij een blauwtje loopt dan jij?
Dat sowieso, maar hij loopt geen blauwtje aangezien ik mijn interesse kenbaar gemaakt heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt allemaal! Ik kon even niet meer reageren want ik moest werken. Ik heb goede tips gelezen, bedankt ;-)
My illness is chronic but my tits are iconic
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja. Ik heb mijn vriend versierd en heel duidelijk laten merken wat ik van hem wilde. We zijn zes jaar samen en gaan dit naar trouwen. Ik ben 42. Dit is mijn beste relatie ooit. Als je iets wilt hebben... doe je best om het te krijgen zou ik zeggen.

Mijn vriend is overigens absoluut geen versierde en vond het fantastisch dat ik hem versierde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eucalypta schreef:
15-04-2024 10:21
Lief dit. Vraag gewoon eens aan hem hoe het gaat, hoe zijn weekend was oid, ga praatjes aanknopen. Die praatjes kun je dan weer uitbouwen naar samen pauzeren. Wat anderen al schrijven dus. :-D
Dit idd. Want nu lijkt je hem leuk te vinden op uitstraling. Maar het is weer helemaal next level als je elkaar nog leuk vindt nadat je gesprekjes met elkaar hebt gevoerd. Voor hetzelfde geldt droogt het dan op of voor hetzelfde geldt is dat de extra dimensie die nodig is om écht eens wat 1 op 1 tijd door te brengen.

Maar blikken uitwisselen zonder elkaar te spreken, kan heel lang duren. Maar eigenlijk weet je dan nog niks van elkaar.

Kun je achterhalen wat hij voor werk doet? Of hij binnen jullie werk ook wel dingen doet die jij specifiek nodig hebt of waarvoor je hem tegen kunt komen?
Alle reacties Link kopieren Quote
NomenNescio schreef:
15-04-2024 19:04
Dit idd. Want nu lijkt je hem leuk te vinden op uitstraling. Maar het is weer helemaal next level als je elkaar nog leuk vindt nadat je gesprekjes met elkaar hebt gevoerd. Voor hetzelfde geldt droogt het dan op of voor hetzelfde geldt is dat de extra dimensie die nodig is om écht eens wat 1 op 1 tijd door te brengen.

Maar blikken uitwisselen zonder elkaar te spreken, kan heel lang duren. Maar eigenlijk weet je dan nog niks van elkaar.

Kun je achterhalen wat hij voor werk doet? Of hij binnen jullie werk ook wel dingen doet die jij specifiek nodig hebt of waarvoor je hem tegen kunt komen?
We kletsen weleens hoor, maar wel kort. Ik ben verlegen als ik iemand echt leuk vind. En we kunnen allebei niet al te lang van onze werkplek wegblijven ivm klanten.
My illness is chronic but my tits are iconic
Alle reacties Link kopieren Quote
NB laat de mensen maar kletsen die vinden dat je op het werk niet iemand mag versieren.
Op je werk ben je zoveel uur in de week, een ideale plek juist!
Ik heb mijn man op het werk ontmoet, ben al tig jaar met hem samen, 2 kinderen. Intussen andere werkgever allebei. Maar het kan, en waarom ook niet?
Alle reacties Link kopieren Quote
toulouse_74 schreef:
15-04-2024 20:28
NB laat de mensen maar kletsen die vinden dat je op het werk niet iemand mag versieren.
Op je werk ben je zoveel uur in de week, een ideale plek juist!
Ik heb mijn man op het werk ontmoet, ben al tig jaar met hem samen, 2 kinderen. Intussen andere werkgever allebei. Maar het kan, en waarom ook niet?
Bij ons bedrijf hebben zowel de directeur als de bedrijfsleider een relatie met een collega. Er lopen ook 2 exen rond, 2 broers, 2 nichtjes, broer&zus én moeder/dochter.
My illness is chronic but my tits are iconic
Alle reacties Link kopieren Quote
Collega moet kunnen toch? :)
Ik zou zelf verder niks anders durven dan af en toe een praatje maken en het van daaruit wat opbouwen. Als jullie elkaar wat vaker spreken gaat dat steeds makkelijker, zullen jullie elkaar wellicht ook wat vaker opzoeken, en kan je steeds meer vragen, naar zn weekend bijv. En dan kan je daar op inhaken, misschien hebben jullie raakvlakken, zelfde hobby/sport, en kunnen jullie samen iets ondernemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
En, heb je inmiddels al een idee hoe dit aan te pakken?

En man versieren is juist ontzettend leuk. Het laat zelfvertrouwen zien. Dat vinden de meeste mannen wel sexy.

Ik zou de stoute schoenen aantrekken en hem gewoon eens echt benaderden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Beau1983 schreef:
20-04-2024 20:53
En, heb je inmiddels al een idee hoe dit aan te pakken?

En man versieren is juist ontzettend leuk. Het laat zelfvertrouwen zien. Dat vinden de meeste mannen wel sexy.

Ik zou de stoute schoenen aantrekken en hem gewoon eens echt benaderden.
Ik heb besloten om Hoi te blijven zeggen, tot ie me ten huwelijk vraagt.

Oftewel: ik durf niet :facepalm:
Dus ik denk niet dat dit wat wordt.
My illness is chronic but my tits are iconic
Alle reacties Link kopieren Quote
Xun4 schreef:
21-04-2024 18:39
Ik heb besloten om Hoi te blijven zeggen, tot ie me ten huwelijk vraagt.

Oftewel: ik durf niet :facepalm:
Dus ik denk niet dat dit wat wordt.
Waar werk je ? Dan vraag ik wel verkering voor je aan hem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sander1981 schreef:
24-04-2024 22:01
Waar werk je ? Dan vraag ik wel verkering voor je aan hem.
Lollig.
My illness is chronic but my tits are iconic

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven