Wat je niet hardop wil zeggen deel XIII

29-02-2024 15:13 500 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier weer door.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben niet vooruit te Branden vandaag
Alle reacties Link kopieren Quote
Whoehoe!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yesss weer een nieuw topic.

In het kader van hysterische mannen in mijn omgeving: jij bent ook een hysterische man in mijn omgeving, hysterische man.
Het lukt jou om hysterisch en toch saai te zijn. Heel knap.
Ga toch allemaal heen en laat mij met rust.
Alle reacties Link kopieren Quote
Verdorie, had net mijn kleine houten bankje in bubblegumroze geverfd. Misschien een beetje kinderachtig kleurtje maar met een grote sticker en wat planten erop waarschijnlijk hartstikke leuk.
Maar omdat ik twijfelde heb ik met wat ik nog in huis had een soort laffe oudroze/nude kleur gemaakt en erop gesmeerd. Nu is het een suf bankje.
Alle reacties Link kopieren Quote
oh thank god happy nieuw topic :cheer:

ontopic.... kijk dit haat ik dus van je !!!! dan zoek je weer contact haal je herinneringen op en vervolgens ghost je me weer...
ik vergeet niks he er een reden dat ik niks van je wil weten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo blij dat t jouw man is. Ik vraag me vaak af of jullie van elkaar houden...
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh hou toch op hysterische man.
Half hyperventilerend mij bewust overslaan terwijl je mensen uitnodigt voor een 'gezellig' avondje bij jouw thuis. Heel zielig. Hoe oud ben je en laat me gewoon met rust, je houdt je op een enge manier met mij bezig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt hoor, teamleider. Echt een topactie van je dat je mijn collega's tegelijkertijd vakantie en vrij hebt laten nemen zodat ik morgen in mijn eentje voor 295 behandelaren in 17 teams werk.

Je hebt werkelijk weer eens géén idee of het roest je aan je reet of allebei. Je bent in ieder geval de slechtste teamleider die ik ooit gehad heb en als je denkt dat ik morgen alweer tien stappen harder loop, jammer joh! Ik doe alleen het hoognodige en verder zoek je het maar uit. En krijg ik klachten over spoedklussen die niet snel genoeg worden opgepakt, dan is jouw e-mailadres in een mum van tijd doorgegeven. Mij krijg je niet meer gek, lapzwans!
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Aaarrrgggghhhh ... Die lui hebben zowaar stroopwafels meegegeven als souvenir uit Nederland (ik ben Belgische). En nu verwacht jij dat die dingen héél blijven en dat je er zelf ook nog wat van gaat zien :-) ???

En nee, ik mag geen koekiemonster lijken, maar ik weet niet of dat spul het weekend zelfs maar overleeft.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Grrrr. Mijn buurvrouw is op oorlogspad en is bezig met een flinke treiter en pest campagne tegen mij.
En ik, al voormalig gepest kind, schiet dan meteen weer in de stress en in mijn schulp en laat het maar gebeuren omdat ik te zwak ben om er tegen in te gaan.
En dat weet ze, daarom gaat ze nog even lekker door. En ik zit finaal in de stress, in mijn eigen huis. Gelukkig staan de buren achter mij, want iedereen heeft een hekel aan haar en zelf zorgt ze al jaren voor enorme overlast maar toch.
Ik ben er echt zo klaar mee. Zal ik maar een boksbal kopen om mijn eigen woede er uit te slaan?

Kwaad worden zit gewoon niet in mijn aard, mijn moeder kan het heel goed, mijn oma kon het, maar ik, nee ik haat conflicten. Ik ontloop ze.
En ik krop het op. En uiteindelijk vind ik mezelf maar een slappeling. Alle andere buren vinden dat ze onredelijk is en onzin praat en zouden van zich af bijten, waarom lukt het mij dan niet? (6)
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss_Edwards schreef:
01-03-2024 08:06
Ze is nu in haar eentje oorlog aan het voeren, best sneu. Want jij reageert niet.
Je zou je niet-reageren ook als heel slim kunnen zien.
Nu nog jezelf niet opvreten want dat kost ook energie.
Dit is jouw niveau gewoon niet.
Hou je rug recht en geef haar niks, ook geen inwendig gemopper, dan houdt ze vanzelf op.
Of blijft energie besteden aan een nutteloze actie, haar probleem.
Van mij een :heart:
surebaby wijzigde dit bericht op 01-03-2024 17:53
48.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
01-03-2024 09:10
Ze is nu in haar eentje oorlog aan het voeren, best sneu. Want jij reageert niet.
Je zou je niet-reageren ook als heel slim kunnen zien.
Nu nog jezelf niet opvreten want dat kost ook energie.
Dit is jouw niveau gewoon niet.
Hou je rug recht en geef haar niks, ook geen inwendig gemopper, dan houdt ze vanzelf op.
Of blijft energie besteden aan een nutteloze actie, haar probleem.
Van mij een :heart:
Dank je wel, lief. Nou ja, ik heb dus wel gereageerd op de app en ik loop al 4 jaar op eieren met haar. Ik moet het ook gewoon negeren.
Ik heb het weer weggehaald ivm herkenbaarheid. Maar ik hou me maar vast aan het feit dat de rest van de buren aan mijn kant staan en heel lief zijn. Ik moet gewoon van me leren afbijten. Goddank dat ik niet op haar lage niveau zit nee. :P
miss_edwards wijzigde dit bericht op 01-03-2024 11:17
Reden: herkenbaarheid
55.13% gewijzigd
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is een telefonische afspraak. Die ik absoluut niet mocht verzetten binnen 48 uur want ohnee, dan werden de kosten doorberekend. Dus ik heb dat andere verzet en zit netjes op tijd klaar met de telefoon. En jij belt 5 minuten te laat en vraagt "bel ik gelegen?"

Had eigenlijk moeten zeggen, nee eigenlijk niet, kun je over een half uurtje terug bellen? Dan kan ik hier nog even rustig mijn thee opdrinken en naar buiten staren. :whistle:
Je wordt pas nat als het regent
Alle reacties Link kopieren Quote
volwassen kerels, het is maar een spelletje he? waarom staan jullie tegen elkaar te schreeuwen en stiert er eentje pissig de deur uit?? (nee het gaat niet over voetbal)
leuk ook voor Greebo-man, die voor jullie had gekookt nota bene. ass-holes!
ik mag me hier natuurlijk niet mee bemoeien dus ik zeg het niet hardop...
En nú in één keer goed
Alle reacties Link kopieren Quote
Als jullie het zelf maar geloven.
Heel intrigerend om te zien dat anderen het ook geloven.
En ik zelf alleen maar denk: toch knap hoe je mensen zand in de ogen kunt strooien.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss_Edwards schreef:
01-03-2024 09:27
Dank je wel, lief. Nou ja, ik heb dus wel gereageerd op de app en ik loop al 4 jaar op eieren met haar. Ik moet het ook gewoon negeren.
Ik heb het weer weggehaald ivm herkenbaarheid. Maar ik hou me maar vast aan het feit dat de rest van de buren aan mijn kant staan en heel lief zijn. Ik moet gewoon van me leren afbijten. Goddank dat ik niet op haar lage niveau zit nee. :P
Ook weggehaald!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaan jullie vooral het schoolplan evalueren, ontwikkelingen borgen, nieuwe ambities stellen en nog weer nieuwe speerpunten bedenken. Ik wil gewoon mijn werk doen en goed thematisch onderwijs neerzetten. Daar heb ik mijn handen al meer dan vol aan. En nee, ik wil ook niet in een werkgroep, commissie of voortrekker ergens van zijn. Laat mij gewoon met rust.
Alle reacties Link kopieren Quote
Samarkand schreef:
01-03-2024 17:59
Gaan jullie vooral het schoolplan evalueren, ontwikkelingen borgen, nieuwe ambities stellen en nog weer nieuwe speerpunten bedenken. Ik wil gewoon mijn werk doen en goed thematisch onderwijs neerzetten. Daar heb ik mijn handen al meer dan vol aan. En nee, ik wil ook niet in een werkgroep, commissie of voortrekker ergens van zijn. Laat mij gewoon met rust.
Amen. Alleen moet ik me weer leuk profileren want weer een grote verandering.
Hoe vaak nog?
Geef me een vak en zet me gewoon voor de klas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
01-03-2024 18:13
Amen. Alleen moet ik me weer leuk profileren want weer een grote verandering.
Hoe vaak nog?
Geef me een vak en zet me gewoon voor de klas.
Ergens fijn die herkenning. Ik zoek voor volgend schooljaar een school waar je je gewoon mag richten op je klas en daar lekker mag aanklooien met elke dag iets nieuws om te leren en vooral veel plezier. Zonder audits, kwaliteitskaarten, nieuwe methodes, dataanalyse en verbetertrajecten. Bestaat dit, alsjeblieft?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat broertje een geintje maakte. Maar je hebt echt jezelf laten inspuiten met zalm-dna. Echt wtf.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het echt super irritant dat ik, zonder rijbewijs, het woord 'nee' hoor als ik eens per jaar vraag of ik ergens heengebracht kan worden.
En dan uitleg waarom, en jij 'oh kom op, wat is dat voor reden'.
Alsof ik een soort diva ben. Niet ok.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wil je wel eens heel gauw wegwezen met je wappie-onzin! Als je deze vlogger al wat langer volgt, dan kun je weten dat zij hier helemaal niet van gediend is. Ik negeer je reactie omdat andere kijkers en de vlogger gelukkig ook zo verstandig zijn dat te doen. Val ons niet lastig en tief op naar je rabbit hole. Daar vind je gelijkgestemden.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga straks naar een feestje waar iedereen nogal eh zichzelf is.
Dus geen fancy kleding vaak. Ik heb eigenlijk zin om alleen een wat betere bh en minder warme sokken (ga lekker dansen) aan te trekken en mijn relaxte outfit van vandaag aan te houden. Ik heb echt geen idee wat ik aan wil.
Alle reacties Link kopieren Quote
lord... what was i thinking reservering voor diner om 20:00 ik wordt nu al gek

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven