Wat je niet hardop wil zeggen deel XIII

29-02-2024 15:13 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier weer door.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben maar braaf geweest en heb je gefeliciteerd met je kleuter. Maar eigenlijk wil ik zeggen dat ik je enorm mis en dat je t geleende geld kan storten op mn rekening omdat onze vriendschap over is volgens mij.
Ik weet dat je ongelukkig bent in je huwelijk en dat je dat niet wilt toegeven (vooral richting mij) omdat het voelt als falen. Maar ook als je t toegeeft ben ik er wel voor je. Je weet wel, in ruil voor alle momenten dat ik je nodig had en jij er niet voor mij was de afgelopen 7 maanden.
Je bent niet de enige die niet met mijn situatie kan omgaan, dus je bent niet de enige vriendin die ik los laat. Het is niet erg. Jammer, maar niet erg. Tabee en geniet van je ongelukkige huwelijk
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraag me altijd af wat Nederlandse mensen in landen doen waar de vrouwen steeds minder rechten hebben en lhbti+ haat normaal is, wat is daar leuk voor vakantie aan?

Waarom zou je daar heen willen en je zuurverdiende geld gaan spenderen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pleur op uit m’n aura met je negatieve gedoe. Met de kerstviering zat je er al als een oorwurm bij en dat schijnt sindsdien je permanente gezichtsuitdrukking te zijn :there:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie zo ontzettend op tegen morgen, nieuwe baan, apparatuur ophalen/programma's installeren en dat duurt gewoon een complete dag dat grapje. Na m'n vorige ervaring en al in geen 3,5 jaar meer zo lang de deur uit te zijn geweest, schijt ik 7 kleuren.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren Quote
moonenz schreef:
03-03-2024 22:30
Ik zie zo ontzettend op tegen morgen, nieuwe baan, apparatuur ophalen/programma's installeren en dat duurt gewoon een complete dag dat grapje. Na m'n vorige ervaring en al in geen 3,5 jaar meer zo lang de deur uit te zijn geweest, schijt ik 7 kleuren.
Je kunt het! :cheer2:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje, wat is mijn neefje toch schattig. Bizar gewoon. Alles aan hem is zo lief, zo zoet, dat kleine handje in die van mij. Dat hij ineens zei dat hij me zo lief vindt en van me houdt.
Daar nemen mensen dus kinderen voor, voor die aandoenlijke momenten van pure liefde. Zelfs ik als bewust kindloze kan dan echt even smelten hoor.
Maar na een hele dag oppassen ben ik toch echt kapot moe en nog steeds blij dat ik er zelf geen een heb gekregen.
Hij is alweer bijna vier, het gaat zo hard. En wat ik niet hardop wil zeggen is dat ik eigenlijk wel eens terug verlang naar zijn baby tijd, dat ik hem in slaap kon zingen met mijn warme lijfje tegen me aan. Het had toen nog echt zoiets onschuldigs. Maar nu is het veel leuker en makkelijker hoor, nu je hele gesprekken met hem kan hebben.
Maar toch kijk ik soms met weemoed terug op zijn baby foto's.
Nou ja, ben gewoon dankbaar voor dat prachtige, lieve lichtpuntje in mijn leven. :heart:
Wherever there is an unfortunate, God sends a dog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil deze maand overslaan, ik heb er veels te veel stress van en kan niet goed slapen.

En dan moet ik huilen en vraag je wat er is. Zeg ik dat eerlijk en je reactie is: gewoon niet doen. Als het zo makkelijk was, had ik dat wel gedaan!
Oh ik ben zo'n slechte moeder.
We hebben een gezin in onze omgeving met heel veel kinderen in een best klein huis. Mijn oudste en ik waren in shock toen de, voor ons baby, tegenwoordig al in groep 3 blijkt te zitten en moeder voor ons ineens met een dreumes en weer een baby aan kwam wandelen. Waar kwam die dreumes ineens vandaan?
En die baby?
Waar zijn de oudste kinderen? Hoezo is de baby ineens al in groep 3?
Oplossing kind: het is geen gezin. Het is net de ah reclame: de kinderen worden vervangen door wat er op dat moment beter in het verhaal past, en gaan eind van de dag weer naar hun eigen huis of worden uitgeschreven.
Ik heb hier veel te lang en veel te hard om gelachen. Niet pedagogisch, maar man 🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom moet je zo dicht langs mij lopen als er genoeg ruimte is? Kun je nou echt niet even een stapje opzij doen? Het idee dat ik de enige ben die hier last van heeft helpt ook niet.
Je wordt pas nat als het regent
Alle reacties Link kopieren Quote
Bemoei je er niet mee :facepalm: kind heeft al een moeder
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Enger dan een monsterspin in je slaapkamer is een monsterspin die kwijt is. o_o :'(
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geschokt, verontwaardigd?, gvd, gewoon die pik eraf hakken bij die galbakken.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
04-03-2024 17:43
Enger dan een monsterspin in je slaapkamer is een monsterspin die kwijt is. o_o :'(
@(
https://www.valk.com/
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga je nou alweer verhuizen? En je kinderen dan? Die moeten weer een vriendjes achterlaten… en op school doen ze het ook niet goed :nope:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Calamitycat schreef:
04-03-2024 18:22
@(
https://www.valk.com/
Ik durf niet te klikken. Veel te bang dat er een plaatje van een enge spin achter zit. o_o
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
04-03-2024 21:03
Ik durf niet te klikken. Veel te bang dat er een plaatje van een enge spin achter zit. o_o
Zou ik toch nooit doen :sigh: Het is een link naar Van der Valk hotels. Want jij kan nu natuurlijk niet meer thuis slapen.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kind A speelt met kind B.
Kind B ligt een beetje buiten de boot, want laat vaak scheten en wordt daarom vies genoemd door kind C.
Kind A wordt nu ook vies genoemd omdat kind A met kind B speelt.
Kind D is allang bevriend met kind A en wat korter met kind C.
Kind D vind kind A nog steeds leuk, maar gaat liever niet meer met kind A om want is bang om kind C te verliezen als maatje omdat die kind A nu dus vies vindt.

We hebben het hier dus over een 9-jarig wespennest.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren Quote
Hou op met flirten Mur :furious:
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
Calamitycat schreef:
04-03-2024 21:13
Zou ik toch nooit doen :sigh: Het is een link naar Van der Valk hotels. Want jij kan nu natuurlijk niet meer thuis slapen.
Ah :rofl: kwartje valt :proud:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
04-03-2024 22:51
Ah :rofl: kwartje valt :proud:
Ik weet nu niet wat erger is, een monsterspin die kwijt is of mijn favoriete cavia die mijn grappen niet meer begrijpt... :'(


















Geniet van je ontbijt morgenochtend :proud:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry, ik zat niet op te letten. :flag:

Gelukkig heb ik een klamboe rond mijn bed en hopelijk is het een luie spin en tilt hij hem niet op.
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 05-03-2024 09:40
0.35% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dus omdat jij ‘te moe’ was om op te letten en de shit af te handelen, heb ik om 23.00 nog een onwillige hond kunnen roskammen, baden en föhnen >:-(

Ze ziet er nu wel fantastisch uit met haar geföhnde kuif.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan niet slapen. En dat kan ik niet hardop zeggen want dan maak ik man wakker. Ben er net uit geweest om Engelse drop te eten. Terwijl ik goede voornemens heb. Gaat lekker dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als iemand het heeft over handen of lichaam invetten , zie ik voor me dat ze dat met een pakje boter doen. Een ovenschaal vet je in, jezelf toch niet :shame:
Je wordt pas nat als het regent
Dat mannenhaat deel van je act is mag natuurlijk. Maar de nieuwigheid is er een beetje af he.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven