Wat je niet hardop wil zeggen deel XIII

29-02-2024 15:13 2128 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier weer door.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een snobistisch sh*t blad is die Voque…. Nou geweldig hoor, dat bij jou alles vanzelfsprekend gaat :nut:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
En toen dacht je zeker ‘Kom, laat ik nu eens flink de aandacht gaan trekken en jankend bellen dat ik de auto heb gecrasht’. Om ter plekke te moeten ontdekken dat je een krasje in een velg hebt vanwege een ongezien stukje stoeprand…

De volgende keer kom ik alleen nog als een onafhankelijke derde heeft geoordeeld dat het inderdaad nodig is dat ik alles per direct uit mijn fikken moet laten vallen. Bel voor deze ongein maar je peut of gooi er een pammetje in. Echt helemaal klaar met jouw issues en je egocentrische geneuzel.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
zo eindelijk geen gezeik meer met die kut cloud :cheer: moet hem alleen nog steeds helaas opschonen :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik baal als een stekker dat mijn sportschool 's avonds de muziek harder zet. En zachter zetten kan niet, want dat heeft 'de manager bepaald'.
Ik vind het belachelijk, nu kan ik dus op zoek naar een andere sportschool. Klacht ga ik nog indienen, maar voordat dat er door is....
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Ik ben een domme muts door online ook te open te zijn, zwaar forumverslaafd :facepalm: :$ en sommige mensen zijn grof en tactloos. En ik trek me dat persoonlijk aan... :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Aaargh iemand stiekem ontzettend leuk vinden en die elke dag meerdere keren tegenkomen… wat doe ik mijzelf aan? En diegene vindt mij ook leuk, alleen houdt dit net als ik goed verborgen ( zolang het kan)
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
06-03-2024 08:43
Aaargh iemand stiekem ontzettend leuk vinden en die elke dag meerdere keren tegenkomen… wat doe ik mijzelf aan? En diegene vindt mij ook leuk, alleen houdt dit net als ik goed verborgen ( zolang het kan)
:flirting:
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
06-03-2024 08:43
Aaargh iemand stiekem ontzettend leuk vinden en die elke dag meerdere keren tegenkomen… wat doe ik mijzelf aan? En diegene vindt mij ook leuk, alleen houdt dit net als ik goed verborgen ( zolang het kan)
Wat houdt je tegen? *afaf
You're not wrong, you're an asshole
Murgatroyd schreef:
06-03-2024 10:42
Wat houdt je tegen? *afaf
2 zielen 1 gedachte... :high5:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik: wat ben ik ontzettend blij met mijn nieuwe mooie ronde sisal vloerkleed.

De katten: wat tof zeg, een enorme platte krabpaal om op los te gaan!

Ze zingen nog net niet gezamenlijk 'whatever we do you still looooove us' :sarcastic:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Calamitycat schreef:
06-03-2024 16:31
Ik: wat ben ik ontzettend blij met mijn nieuwe mooie ronde sisal vloerkleed.

De katten: wat tof zeg, een enorme platte krabpaal om op los te gaan!

Ze zingen nog net niet gezamenlijk 'whatever we do you still looooove us' :sarcastic:
:HA: en helaas herkenbaar :|
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Murgatroyd schreef:
06-03-2024 10:42
Wat houdt je tegen? *afaf
Wat is *afaf :proud: ?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Calamitycat schreef:
06-03-2024 16:31
Ik: wat ben ik ontzettend blij met mijn nieuwe mooie ronde sisal vloerkleed.

De katten: wat tof zeg, een enorme platte krabpaal om op los te gaan!

Ze zingen nog net niet gezamenlijk 'whatever we do you still looooove us' :sarcastic:
HAHAHAHAHAHAHAHA :(
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
06-03-2024 16:33
Wat is *afaf :proud: ?
Asking for a friend (of: anything for a feeling)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou sparen, waarom koop ik dan een groot groen Perzisch tapijt?
Omdat mijn vloertje echt niet zonder kan denk ik toch.. Maar het is hier al zo vol met die 300 planten en al die andere spullen. Ik kan beter eens wat gaan wegdoen ipv dingen erbij kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
06-03-2024 16:46
Asking for a friend (of: anything for a feeling)
:hyper: weer wat geleerd :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
06-03-2024 16:50
Ik zou sparen, waarom koop ik dan een groot groen Perzisch tapijt?
Omdat mijn vloertje echt niet zonder kan denk ik toch.. Maar het is hier al zo vol met die 300 planten en al die andere spullen. Ik kan beter eens wat gaan wegdoen ipv dingen erbij kopen.
Ja ik heb ook te veel spullen, heb ook standaard een shopper in de gang voor spullen die weg kunnen naar de kringloop
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
06-03-2024 17:40
Ja ik heb ook te veel spullen, heb ook standaard een shopper in de gang voor spullen die weg kunnen naar de kringloop
:high5:
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke sadistische psycho maakt een ‘cleaning music’ lijst aan en zet daar ‘happy’ tussen?!

Ik gun iedereen een vakantie maar wat zal ik blij zijn als mijn hulp terug is
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoezo zijn nou de ziektes met een T wel oke om zomaar te roepen? De ziekte met de K is dat niet, en terecht, maar die andere 2 zijn toch net zo goed ziektes? Zelfs bij de NPO hoor ik ze regelmatig voorbij komen, ik vind het raar.
Je wordt pas nat als het regent
Milestone schreef:
07-03-2024 15:40
Hoezo zijn nou de ziektes met een T wel oke om zomaar te roepen? De ziekte met de K is dat niet, en terecht, maar die andere 2 zijn toch net zo goed ziektes? Zelfs bij de NPO hoor ik ze regelmatig voorbij komen, ik vind het raar.
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die persoonlijk geraakt was door de t, maar k roept nare associaties op van naasten bij sommige mensen.

Ik gebruik beide t's best vaak eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
07-03-2024 17:42
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die persoonlijk geraakt was door de t, maar k roept nare associaties op van naasten bij sommige mensen.

Ik gebruik beide t's best vaak eerlijk gezegd.

Ik vind de t's ook nare associaties hebben, want ziektes. Heeft voor mij hetzelfde niveau als vloeken denk ik. Allemaal groffe woorden.
Je wordt pas nat als het regent
Alle reacties Link kopieren Quote
Die hartige taart is best goed gelukt, eerste keer. Gemaakt van wat ik nog in huis had; spekjes, ui, bieslook, paprika, tomaat, champignons, eieren, bloem, kwark, kerrie, peper en zout. En daarnaast aardappelsalade die ik gemaakt heb van de aardappels die ik gister over had.
En ik ben totaal geen keukenprinses, ik haat het om in de keuken staan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Blij dat ik voorgoed van je af ben. Eerst gosht je me. Dan neem je contact op en wenst me sterkte. En of ik mijn verdriet wil delen... Nee wat denk je zelf >:-( .Daarna neem je via een ander medium contact met me op waar ik niet op reageer. Je volgende actie is catfising. Ik herken je uiteindelijk. Wil weten waarom je me gegosht hebt. Je wil liever in het hier en nu blijven. Ja stomme doos , dat snap ik :hamer: >:-(. En dat blijf je herhalen. Streep eronder. Ik heb je overal geblokkeerd :boooos:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een productieve dag! Ik zie het toch weer een beetje zitten met dit project.
You're not wrong, you're an asshole

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven