Mannelijke voorkeur voor Russische vrouwen verwonderlijk?

22-07-2015 21:12 1580 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben Nederlandse mannen een voorkeur voor Russische vrouwen?



Na mijn korte verblijf begrijp aldaar kan ik dat best begrijpen.

In werkelijk ELK opzicht zijn de Russische vrouwen de creme a la creme van de vrouwelijke wereldbevolking.



- Uiterlijk; Van onweerlegbare schoonheid, intelligent en makkelijker in de omgang.

- Capiciteiten. Steengoed in de keuken, uitmuntend op de dansvloer, muzikaal en artistiek met interesse voor kunst en cultuur.

- Man/vrouw verhouding: In ruime meerderheid aanwezig, er is een overvloed aan vrouwen en de schoonheid is ongeëvenaard.

- Sociaal, niet over-geëmancipeerd, nuchter, makkelijker benaderbaar, realistisch denkvermogen en vol begrip naar de man toe.

- SEX; Temperamentvol in bed, kundig, gewillig en zonder gezeur achteraf.



Topicvraag: wat kan de Nederlandse vrouw daar tegen over zetten?

Voelen de Nederlandse dames zich hier terecht door bedreigd?

En zo ja, wat zouden ze daaraan kunnen doen?

Graag zie ik uw tegenargumenten tegemoet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Guinevera schreef op 27 november 2016 @ 12:26:

Ik vind russische vrouwen over het algemeen helemaal niet zo knap. En dan dat accent... Nee. wel lopen ze er vaak als hoeren bij en volgensmij als mannen veel bloot zien is het automatisch al 'een lekker wijf' :')

Geen idee. Er werd vroeger ook tegen mij gezegd dat Bulgaarse en Kroatische vrouwen niet knap zijn. Ik dacht: "Geen idee. Misschien klopt die bewering; misschien ook niet." Toen ik eenmaal ooit in Bulgarije en Kroatië was, bleken daar echt wel bloedmooie vrouwen rond te lopen.



Het idee dat Oost-Europese vrouwen niet knap zouden zijn, komt misschien omdat ze doorgaans een ander uiterlijk hebben of anders gekleed zijn dan in West-Europa. Maar ja... vaak wordt ook gezegd: Beauty is in the eye of the beholder.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 27 november 2016 @ 14:40:

[...]



Geen idee. Er werd vroeger ook tegen mij gezegd dat Bulgaarse en Kroatische vrouwen niet knap zijn. Ik dacht: "Geen idee. Misschien klopt die bewering; misschien ook niet." Toen ik eenmaal ooit in Bulgarije en Kroatië was, bleken daar echt wel bloedmooie vrouwen rond te lopen.



Het idee dat Oost-Europese vrouwen niet knap zouden zijn, komt misschien omdat ze doorgaans een ander uiterlijk hebben of anders gekleed zijn dan in West-Europa. Maar ja... vaak wordt ook gezegd: Beauty is in the eye of the beholder.Maar ze hebben andere gelaatstrekken. Ik ben zelf ook in Kroatië geweest en ik ken veel meisjes uit Rusland, en voor wat ik gezien heb vind ik ze niet knap maar wel ordinair. Zal ook wel die cultuur zijn dat vrouwen daar afhankelijker zijn en vooral omdat er een overschot aan mannen is in Rusland, ze zichzelf op deze manier "verkopen"
Alle reacties Link kopieren
Smaken en oordelen verschillen. Engels met een Russisch accent vind ik een enorme turn off. Er zullen ongetwijfeld mooie Russinnen bestaan die accentloos Engels spreken maar door dat importimago van ze en he type man dat ze importeert vallen ze voor mij per definitie af. Ik had een Russische buurvrouw ooit. Zag er uit om door een ringetje te halen, hoogopgeleid etc. maar toch ik trek het gewoon niet door de 'bijsmaak' die ik van ze krijg. En die programma's zoals From Russia with love bevestigen mijn ("voor-)" oordelen.



Tatjana, wat een volstrekt klasseloos type is dat. Ze is zeker niet lelijk maar door dat 'dommige' is ze volstrekt oninteressant en niet verleidelijk. De buurman dacht er anders over ik weet het.
Alle reacties Link kopieren
Het jammere aan het merendeel van de russische vrouwen in nederland is hun wederhelft.



En verder moet ik er vooral om lachen. Ook spaanse vrouwen zijn beeldschoon, of vrouwen uit zweden.... punt is dat je nu alleen de mooie vrouwen benoemt. Geef toe er zit heel wat lelijks tussen. Oud, dik, tandloos met een gebloemd hoofddoekje en de kookshort voor.

En dat zal bij elk ander land ook zo zijn. In nederland ook. Hoewel de staat van de tanden meestal wat beter is.



Wat ik prijs in de nederlandse vrouwen? Onafhankelijk, zelfverzekerd, vrij. Dat speelt mooi door in bed. ( en ja, dat telt ook niet voor alle nederlandse vrouwen).

Ze zijn geen gewillige ja-knikkers die al op hun knieën vallen als je binnen komt. Te bang om terug gestuurd te worden.



( heb niet alle reacties gelezen, maar dit is de mijne)
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik dacht altijd dat slimme mannen niet om domme vrouwen vielen, maar dat is zeker niet altijd waar. Dat is het gevaar van je eigen voorkeuren als enige waarheid zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven