Mannen.......grrrrrrrrrrr.............

17-03-2011 23:02 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat ik als eerste melden dat ik een allerliefste man heb, we het samen met onze kids erg goed hebben en ik na 18 jaar nog zielsveel van hem hou. Maar soms............soms kan ik hem wel achter het behang plakken. Het bekende dopje op de tandpasta verhaal zeg maar!

Allemaal geen schokkende dingen om meteen de scheiding aan te vragen maar soms zo ontzettend vermoeiend!!!!!

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben dus ben wel benieuwd naar jullie verhalen.

Wat zijn jullie ergernissen of vermoeiende dingen met jullie vriend/man?
quote:hollebollegijs schreef op 20 maart 2011 @ 21:24:

Dames dat gedrag van mannen is niet normaal.

Je kan een keer een geintje maken maar als

je partner zo'n stuk onfatsoen is om openlijk

te lopen geilen op een andere vrouw klopt er

iets niet.

Ik ken geen man die het doet en al zeker

geen vrouw die dat pikt.

HBG
quote:bammie schreef op 17 maart 2011 @ 23:37:

Oh ik heb al meerdere malen verteld dat ik er moe van word. Uiteraard snapt hij dat maar uiteindelijk veranderd er niets!

Het zijn ook geen super zware dingen maar meer even je hart luchten over je man.

Het draait bij ons ook echt niet uit op een scheiding. Ik kan er later vaak ook wel de humor van inzien maar het geeft soms ook wel het verschil tussen man en vrouw weer.

Ik ben dan ook wel benieuwd naar jullie voorbeelden.

Kan er zelf ook nog wel een geven±

Al lang geleden is er de afspraak ontstaan dat de was mijn taak is. Geen probleem, zo heeft ieder zijn eigen taken binnen ons gezin. Op maandag is mijn man altijd thuis. Om mij te helpen/ontlasten gooit hij de was in de wasmachine. Erg lief en absoluut zonder verkeerde bedoelingen.

Wat blijkt: heeft hij een shirtje erbij gegooid die niet in de machine mag. Resultaat, een compleet verpest shirt.

Ach maak je niet druk word er dan gezegd!!!!

Ja daaaaaaaaaaaaaaag, daar word ik dan wel EVEN pissig om omdat er afspraken over gemaakt zijn.

Aan de andere kant begrijp ik het ook wel maar toch............................

Je zegt het zelf, de afspraak is dat jij de was doet.

Dus had je moeten controleren wat er in de trommel zat....

Kan hij niets aan doen.
*do not underestimate the power of stupidity*
Ladies,

De leukste man van het land heb ik.... hahahahaha. Ik ben super trots op mijn mannetje. Hij is lief, zorgzaam, heeft geen last van tandpasta-dopjes-dingetjes (zeldzaam he...) ziet er leuk uit, plast zittend op de wc (dus geen wcbril-ergernissen) en zo kan ik wel even door gaan. Super he.....

Maaaaaaaaar...... hij is ook geen prater, en dat is wel eens moeilijk. Ik weet niet altijd wat er in dat koppie omgaat, en moet het er uit trekken als ik bespeur dat er wat loos is.

Ook dat is wel eens vermoeiend.

Verder hoor je mij niet klagen hoor.

Maar ik kan me wel voorstellen dat vrouwen zich ergeren aan de zaken die beschreven zijn.
Ergenissen: dat hij na 30 jaar en tig x attenderen nog steeds geen deodorant gebruikt na het wassen/douchen. Dat hij zich afsluit als het om gevoelens gaat en zegt dat ik niet moet zeuren.

Voor de rest is er mee te leven.
quote:kroepoek42 schreef op 21 maart 2011 @ 15:46:

Hij is lief, zorgzaam, heeft geen last van tandpasta-dopjes-dingetjes (zeldzaam he...) ziet er leuk uit, plast zittend op de wc (dus geen wcbril-ergernissen) en zo kan ik wel even door gaan. Super he.....

Weinig man meer over, heb je hem laten ombouwen

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:kroepoek42 schreef op 21 maart 2011 @ 15:46:

Ladies,

De leukste man van het land heb ik.... hahahahaha. Ik ben super trots op mijn mannetje. Hij is lief, zorgzaam, heeft geen last van tandpasta-dopjes-dingetjes (zeldzaam he...) ziet er leuk uit, plast zittend op de wc (dus geen wcbril-ergernissen) en zo kan ik wel even door gaan. Super he.....

Maaaaaaaaar...... hij is ook geen prater, en dat is wel eens moeilijk. Ik weet niet altijd wat er in dat koppie omgaat, en moet het er uit trekken als ik bespeur dat er wat loos is.

Ook dat is wel eens vermoeiend.

Verder hoor je mij niet klagen hoor.

Maar ik kan me wel voorstellen dat vrouwen zich ergeren aan de zaken die beschreven zijn.Draagt hij een rode puntmuts of is hij nog maar 5 jaar?
Suup! Ik dacht hetzelfde!
HBG die is super!

Maar dat van over andere vrouwen praten en erop geile zo ken ik er een die dat doet/deed (zie ex)..

@kroepoek .. zo ken ik ook een man, de vriend van mijn beste vriendin, alleen is die een graat erger. Hij werkt snachts en als hij dan thuis komt in de ochtend begint hij met poetsen en gaat dan vanalles doen ipv slapen. DIe is pietje precies en kan er niet tegen als iets niet recht ligt of er een beetje stof is.. ja geloof mij, mijn beste vriendin wordt er soms echt gek van.
Mijn vriend dweilt, stoft, ruimt eerst een beetje op als hij thuiskomt en vraagt altijd of hij wat kan doen als ik kook, want hij heeft een hekel aan koken (maar doet het wel als ik ziekjes ben ). Hij wil altijd samen boodschappen doen en hij doet zelf een wasje als hij geen schone spullen meer heeft..... en hij praat over dingen die hem dwarszitten of ziet het gelijk als mij iets dwarszit.

Er slingeren weleens sokken naast het bed of papier waar hij in gesnotterd heeft, luistert niet als hij super geconcentreerd is, zegt altijd precies wat hij denkt ook al komt dat hard aan of zegt weleens wauw... als er een mooie (of schaarsgeklede dame) voorbij komt op tv, maar ik ben toch heel erg blij met zijn instelling (en met hem )
lol..

Toen ik het 2de gedeelte niet had gelezen zou ik echt gedacht hebben dat hij homo was ^^
Voor de verandering had ik een een gerecht met zalm gemaakt. Erg lekker vond ik zelf.....Hij kijkt er met een smerige blik naar en smijt zo zijn bord door de kamer! Toppunt van kinderachtigheid en agressie!

Ik eh....ben niet meer met hem samen. Teveel trammelant, want dit is slechts 1 dingetje.....
voer eendjes geen oorlog!
Huntje,

Ik ben liever homo (of jouw definitie ervan) dan dat mijn huishouden een gigantische grote puinhoop wordt. Homo zijn kan ik me permitteren, een huis een grote puinhoop laten worden absoluut niet.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven