Meest romantische ooit!
dinsdag 23 september 2008 om 17:46
Wat is het leukste en meest romantische dat je ooit voor iemand hebt gedaan? Dit ook om ideeën op te doen haha.
Ik heb zelf ooit overal envelopjes in het huis opgehangen met allemaal opdrachten en kleine cadeautjes erin om uiteindelijk in de slaapkamer uit te komen. Op bed had ik een bosbloemen neer gelegd en een bon om samen romantisch uit eten te gaan. Dat was toch wel één van mijn toppers haha.
Ik ben benieuwd!
Ik heb zelf ooit overal envelopjes in het huis opgehangen met allemaal opdrachten en kleine cadeautjes erin om uiteindelijk in de slaapkamer uit te komen. Op bed had ik een bosbloemen neer gelegd en een bon om samen romantisch uit eten te gaan. Dat was toch wel één van mijn toppers haha.
Ik ben benieuwd!
dinsdag 23 september 2008 om 17:58
Mijn vriend heeft een keer toen hij het weekend weg ging voor mij allemaal post-its achtergelaten met lieve tekstjes.
Het hele huis hing vol. Sommige heb ik pas maanden later gevonden. Ze zaten namelijk in boeken, onder mijn make-up spiegel, op mijn kussen, in de badkamer echt overal.
Het was zo heerlijk, net alsof hij er het weekend ook bij was.
Het hele huis hing vol. Sommige heb ik pas maanden later gevonden. Ze zaten namelijk in boeken, onder mijn make-up spiegel, op mijn kussen, in de badkamer echt overal.
Het was zo heerlijk, net alsof hij er het weekend ook bij was.
dinsdag 23 september 2008 om 18:23
dinsdag 23 september 2008 om 18:25
Heb ooit een exvriendje van mij meegomen voor een weekendje weg. Aangezien we ver uit elkaar wonen (hij in zeeland ik in het oosten) had via zijn baas vrij geregeld voor hem. En ben ik de avond voor vertrek naar hem toe gegaan, je had z'n gezicht moeten zien toen hij de deur opendeed en ik daar met een lekker fles champange stond. Moet zeggen dat het een topweekend was.
dinsdag 23 september 2008 om 19:05
O ja, ik heb ook een keer vrijgenomen en ben onverwacht op een donderdag naar zijn verjaardag gegaan (toen hij dus nog 200 km verderop woonde). Ik had geregeld dat hij de volgende dag vrij was en heb hem voor zijn verjaardag een weekendje weg naar een leuk hotelletje in Zeeland gegeven. Ik had een mooi A4-tje gemaakt met leuke foto's van ons samen en de tekst: "Herinneringen zeggen alles, daarom hoop ik dat we er samen een mooie herinnering bij gaan krijgen in Zeeland". We hebben een schitterend weekend gehad!!
dinsdag 23 september 2008 om 19:22
dinsdag 23 september 2008 om 20:14
toen m,n man 50 werdt heb ik hem verrast met n weekend weg omdat hij niet graag in de picture wou staan.
van te voren had ik iedereen gevraagd of ze een kaart wilden sturen eventueel met wat lievelings dingetjes van hem.
op z,n verjaardag kwam er n ontbijt op bed gevolgd met kaarten en leuke cadeautjes,zoals n fles jonge klare,dropjes,cadeaubonnen enz.hij was erg verrast en snapte toen waarom ik een extra grote tas bij me had.
van te voren had ik iedereen gevraagd of ze een kaart wilden sturen eventueel met wat lievelings dingetjes van hem.
op z,n verjaardag kwam er n ontbijt op bed gevolgd met kaarten en leuke cadeautjes,zoals n fles jonge klare,dropjes,cadeaubonnen enz.hij was erg verrast en snapte toen waarom ik een extra grote tas bij me had.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
donderdag 25 september 2008 om 08:52
Ik heb voor zijn verjaardag een keer geregeld dat hij een hele weekeind vrij zou zijn, oppas geregeld en heb een nieuwe zwembroek voor hem gekocht. Eenmaal uitgepakt, snapte hij niets van...toen aan hem verteld dat ik een hele weekeind Sanadome heb geregeld.
Heb ook met valentijn een kaartje bij de voordeur neergezet en een "pad" gemaakt met snoepjes die leide naar de slaapkamer waar ik met een pittige lingerie op bed lag..
Maar het meest romantisch vond ik zelf de fotoboek die helemaal gescraptboek had. Met bioscoopkaartjes van zelfs 7 jaar geleden en nog hoop dingentjes van heel veel sentimenteele waarde. (rekening van eerste keer uiteten, kaartje van de eerste bloemen gegeven enz. )
Heb ook met valentijn een kaartje bij de voordeur neergezet en een "pad" gemaakt met snoepjes die leide naar de slaapkamer waar ik met een pittige lingerie op bed lag..
Maar het meest romantisch vond ik zelf de fotoboek die helemaal gescraptboek had. Met bioscoopkaartjes van zelfs 7 jaar geleden en nog hoop dingentjes van heel veel sentimenteele waarde. (rekening van eerste keer uiteten, kaartje van de eerste bloemen gegeven enz. )
donderdag 25 september 2008 om 09:10
Ik heb ook een keer een weekendje geregeld, naar Florence. Pas bij inchecken wist hij waar we naartoe gingen, het was heel romantisch, hotel middenin het centrum, lekker eten, mooi weer.
Ik heb een paar keer een voicemail bericht gehad, met daarop alleen een heel romantisch liedje, waarop hij het gedeelte I love you keihard meezong.
Toen we nog niet samenwoonden vond ik na het weekend overal lieve briefjes. Ik vond ze later ook nog in een stapel kleding, heb er dus lang van kunnen genieten.
Ik kreeg ooit een stuk boom in de vorm van een hart waarin hij I love you had gekerfd. Staat nu bij ons in de woonkamer.
Voordat we samenwoonden heb ik een weekend geboekt op een woonboot, in het centrum van Leeuwarden. Hij is weg van water en we waren daar nooit geweest. Een jaar later kochten we zelf een woonboot, was zo goed bevallen!
Ik heb een paar keer een voicemail bericht gehad, met daarop alleen een heel romantisch liedje, waarop hij het gedeelte I love you keihard meezong.
Toen we nog niet samenwoonden vond ik na het weekend overal lieve briefjes. Ik vond ze later ook nog in een stapel kleding, heb er dus lang van kunnen genieten.
Ik kreeg ooit een stuk boom in de vorm van een hart waarin hij I love you had gekerfd. Staat nu bij ons in de woonkamer.
Voordat we samenwoonden heb ik een weekend geboekt op een woonboot, in het centrum van Leeuwarden. Hij is weg van water en we waren daar nooit geweest. Een jaar later kochten we zelf een woonboot, was zo goed bevallen!
donderdag 25 september 2008 om 09:16
manlief zelf houd niet zo van verrassingen, heb wel eens eea geprobeerd, zoals een weekendje weg.. en hij vind dat dan ook wel leuk, maar zei daarna: dat soort dingen moet je niet voor mij plannen, maar moet je mij voor jou laten plannen, dat vind ik veel leuker en dan geniet ik er ook meer van!!! de schat..
toen manlief mij ten huwelijk ging vragen was toch wel t meest romantisch... vooral z`n gekke leugentjes, die zo gek waren dat ik er niet eens over nadacht.... maar t was fantastisch... hou t verder maar voor me, is nogal herkenbaar!
toen manlief mij ten huwelijk ging vragen was toch wel t meest romantisch... vooral z`n gekke leugentjes, die zo gek waren dat ik er niet eens over nadacht.... maar t was fantastisch... hou t verder maar voor me, is nogal herkenbaar!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 25 september 2008 om 10:52
Oh, ik heb iets ergs. Was laatst met mijn meisje op een fair, zag ze een heel mooie zilveren ring ad. E 175,-. Helaas hadden we afgesproken dat we voorlopig ff de rem op de uitgaven zouden zetten, dus kocht ze hem niet, maar ik kon wel merken dat ze het heel jammer vond. Gauw de naam van de standhouder onthouden, en de dag erop stiekem teruggereden (2x50km) en de ring gekocht. o o wat ben ik toch een romantische schat.
Lang verhaal kort; ik ben hem kwijtgeraakt nog voordat ik hem had gegeven!! Neee! en er was er maar eentje van... Geen idee waar dat ding is! Niet in mijn jasje, niet in de auto. Wellicht ergens thuis gevallen? Dan zou ze hem vandaag of morgen toch moeten vinden, maar vrees dat-ie weg is.
Gelukkig weet mijn meisje nog van niks! Kan me wel voor mijn kop slaan!!!
Lang verhaal kort; ik ben hem kwijtgeraakt nog voordat ik hem had gegeven!! Neee! en er was er maar eentje van... Geen idee waar dat ding is! Niet in mijn jasje, niet in de auto. Wellicht ergens thuis gevallen? Dan zou ze hem vandaag of morgen toch moeten vinden, maar vrees dat-ie weg is.
Gelukkig weet mijn meisje nog van niks! Kan me wel voor mijn kop slaan!!!
donderdag 25 september 2008 om 11:08
Ik kreeg toen man en ik nog in een studentengebouw woonden af en toe lieve briefjes onder de deur door geschoven.
Cadeautjes onder m'n kussen.
Ik kan zelf heel moeilijk verrassingen geheim houden dus verklap altijd wat ik gekocht heb.
Nu gaan we binnenkort samen naar Frankrijk. Dat is zo'n beetje wat hij er van weet. Daar heb ik een 4-daags Champagne arrangement geboekt in een landhuis, maar dat wil hij nog niet weten (en ik kan het maar moeilijk niet vertellen).
Ben wel gezegend met een romantische man...
Cadeautjes onder m'n kussen.
Ik kan zelf heel moeilijk verrassingen geheim houden dus verklap altijd wat ik gekocht heb.
Nu gaan we binnenkort samen naar Frankrijk. Dat is zo'n beetje wat hij er van weet. Daar heb ik een 4-daags Champagne arrangement geboekt in een landhuis, maar dat wil hij nog niet weten (en ik kan het maar moeilijk niet vertellen).
Ben wel gezegend met een romantische man...
donderdag 25 september 2008 om 11:34
Leuk om al jullie verhalen te lezen!
Ik heb voor mijn vriends verjaardag een soort sprookjesverhaal geschreven over onze ontmoeting en de eerste tijd van samenzijn. Moraal van het verhaal was dat de hoofdpersoon dit zelf ook deed (die maakte er ons échte verhaal van, voor wie het nog snapt ) ) en bedacht zich toen dat het verhaal helemaal geen opsmuk behoefde, want dat de liefde die ze hadden sowieso al heel mooi
(en dat alles in een heel groot oud uitziend boek van bananenpapier met bamboe voor en achterkant en met geschilderde illustraties). Ik ben sindsdien nog niet jarig geweest dus ben benieuwd
Ik heb voor mijn vriends verjaardag een soort sprookjesverhaal geschreven over onze ontmoeting en de eerste tijd van samenzijn. Moraal van het verhaal was dat de hoofdpersoon dit zelf ook deed (die maakte er ons échte verhaal van, voor wie het nog snapt ) ) en bedacht zich toen dat het verhaal helemaal geen opsmuk behoefde, want dat de liefde die ze hadden sowieso al heel mooi
(en dat alles in een heel groot oud uitziend boek van bananenpapier met bamboe voor en achterkant en met geschilderde illustraties). Ik ben sindsdien nog niet jarig geweest dus ben benieuwd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook