mijn ex is homo

19-04-2010 10:29 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
WOW...4 jaar een relatie gehad, redelijk wat issues maar ook genoeg mooie momenten. De sex was goed in het begin, (eerste paar maanden) later is dat helemaal mis gegaan in de zin dat hij me met geen stok meer aan wilde raken. Dat heeft ons ook uiteindelijk de das om gedaan. Hij was er altijd heel gesloten over, kon niet uitleggen hoe of wat, maar hij vertelde dat het aan stress lag, dat wij meer broer en zus waren enz.

T is al een paar maanden uit hoor, ben er ook helemaal overheen verder...Maar hier ben ik wel van geschrokken eigenlijk. Niets ten nadele van homo's hoor, maar ik heb gewoon 4 jaar verkering gehad met een homo in de kast. Wat een ontzettend raar idee...Ik zal hem dan wel het laatste duwtje hebben gegeven, door mij weet ie nu echt zeker dat een vrouw niks voor hem is.

Ik weet niet echt of ik nou blij voor hem moet zijn, verdrietig omdat hij al die tijd met een groot geheim heeft gelopen of dat ik nou boos moet zijn omdat ik me ergens ook gewoon in de maling genomen voel. Hij zegt nog nooit iets met zn gevoelens gedaan te hebben en ook niet met mannen naar bed te zijn gegaan, maar dat hij nu die kant wil gaan ontdekken...

Iemand ooit zoiets meegemaakt?

Voel me er wel heel raar bij eigenlijk...Ik zie hem gewoon niet als homo. Maar hij ist wel!
Zelf geen ervaring mee (niet dat ik weet althans). Maar ik weet wel dat er ook mannen zijn die homo of bi zijn, en niet zo typisch homo. Dus dat jij van niks wist, dat zegt helemaal niks over jou of je kennis over mannen. Ik denk dat je het hem (uiteindelijk) niet kwalijk kan nemen. Niet iedereen weet op zijn zesde al wat ie is zeg maar.
Feliciteer hem...

Het ligt niet aan jou, en hij zou heus wel echt om je hebben gegeven..
nee ik neem het hem ook niet echt kwalijk, vind het ook oprecht rot voor hem dat hij zo lang met een geheim heeft gelopen. Maar gewoon heel raar, temeer ook omdat hij tot voor kort nog aangaf me terug te willen en het weer te willen proberen. Ik denk dat hij ervoor wilde vluchten ofzo. Ben ook best heel trots dat hij nu de stap heeft gezet.

Maar t blijft echt weird...:-)
Ja hoor, welkom in de club!

Ik heb 15 jaar een relatie gehad met een man die nu openlijk homofiel is, inclusief een huwelijk van 10 jaar en 2 kinderen.

Het schijnt vrij vaak voor te komen, ook al lijkt het zoiets wat "alleen in slechte talkshows voorkomt".

In jouw geval is het grote voordeel dat het je ex is. Het idee dat ie nu homo is, blijft dan weliswaar raar, maar het zet tenminste niet je hele leven op zijn kop! Wees blij dat hij er nu achter is gekomen en niet over 15 jaar!

Met jou heeft dat absoluut niks te maken! Dat laatste duwtje heb jij hem niet gegeven, dus voel je niet persoonlijk "beledigd".

Ook al is het tegenwoordig een stuk geaccepteerder om homofiel te zijn, het is nog steeds een stuk makkelijker en "gewoner" om hetero te zijn. Zolang iemand een beetje twijfelt, is hetero zijn dus de veiligere weg... mijn man dacht jarenlang, dat zijn homofiele gevoelens maar een klein deeltje van zijn seksualiteit uitmaakte, dat het er als het ware, gewoon bij hoorde. Pas toen hij goed genoeg in zijn vel zat om echt goed naar zichzelf en zijn gevoelens te kijken, drong het tot hem door, dat die gevoelens eigenlijk veel sterker waren, dan die voor vrouwen...
Volgens mij zijn die gevoelens heel logisch, maar wees blij voor hem dat hij eindelijk uit de kast is!
Lijkt mij geen makkelijk leven, en een leven als homo in West Europa is ook niet meer zo makkelijk en vanzelfsprekend als het geweest is. Wees een beetje aardig voor hem.
Lets shake hands. Alleen duurde het bij mij 6 jaar, en hebben we nóóit sex gehad. Maar je bent jong, blind en je wil wat.

Hij is inmiddels zeer gelukkig met zijn vriend.

En ik, ach, stiekem wist ik het al die tijd al. Maar tegen hoop en beter weten in...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Dit moet toch een enorme opluchting voor je ex zijn. Ik kan me zo voorstellen dat hij gevangen heeft gezeten in zn eigen gevoelens. Eindelijk is hij vrij en kan hij erover praten. Het zal voor hem ook wennen zijn en ik hoop dat hij steun heeft vanuit zijn omgeving!

Een vraag aan jou... heb jij het nooit gemerkt of gezien? Ik vraag dit omdat een vriendin van mij 3 jaar getrouwd is geweest met een homo. Vanaf dag 1 heb ik gedacht dat hij op mannen viel. Zn houding en zn gedrag. De dingen die hij leuk vond om te doen. Prima vent maar enorm vrouwelijk. Mn vriendin was completely in shock toen hij uit de kast kwam. Dat vond ik weer onbegrijpelijk. Zou het een soort blindheid zijn?
Ja Bergje, blindheid, en tegen hoop en beter weten in.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
ja ik ben ook wel echt blij voor hem, en gelukkig was het "maar"4 jaar en geen kinderen ofzo. Ik snap nu wel meteen waarom sex zo'n issue was, at heb ik me echt jaren lang afgevraagd. Ik ben echt heel onzeker geweest en dacht dat hij gewoon niet opgewonden van mij werd: haha dat was dus ook zo! alleen lag dus niet aan mij...:-)

Ik heb nog nooit iemand erover gehoord bij hem, hij is ontzettend mannelijk, maar dat is waarschijnlijk ook deels een facade. Ja hij hield wel van mooie kleren en was wat ijdel...maar goed, dat zijn wel meer mannen...

Ach, ik heb altijd al een homofiele beste vriend gewild om lekker mee te shoppen, rose te drinken & te roddelen: die heb ik nou in ieder geval! :-)
quote:[message=5772716,noline]Bergje65 schreef op 19 april Mn vriendin was completely in shock toen hij uit de kast kwam. Dat vond ik weer onbegrijpelijk. Zou het een soort blindheid zijn?

Nee, denk het niet. Bij sommige mannen merk je het heel duidelijk, bij anderen helemaal niet. Sommige mannen hebben vrouwelijke trekjes en interesses en zijn toch hetero. En andere mannen zijn super-mannelijk en homo.

Ik weet natuurlijk niet hoe het dagelijks leven bij jouw vriendin was, maar in mijn geval hadden we een prima relatie, óók op seksueel gebied! Hij was misschien af en toe wat onzeker, maar ik hoefde maar met een vingertje op hem te wijzen en hij had al zin
wow leini, lijkt me helemaal bizar in jouw geval. 15 jaar! Heeft hij in de tussentijd een dubbelleven gehad of heeft hij er verder nooit iets mee gedaan?
Je kunt verdrietig voor hem zijn, dat hij iets heeft willen zijn dat hij niet was. En blij voor hem dat hij eindelijk zichzelf geaccepteerd heeft. Ik ben voor jullie allebei blij dat hij zich niet anders kon voordoen dan hij werkelijk was. WAnt stel dat hij dat wel had gekund, en hij had dit volgehouden, je had samen een leven opgebouwd en dan......

Alle mensen zijn verschillend. De een heeft het altijd geweten, de ander komt er later achter en er zijn er een heel stel bij die het (nog) niet kunnen accepteren.

Je hebt er bij die met vrouwen naar bed kunnen gaan, en die dat absoluut niet kunnen.
Soms zijn vrouwen blind als het hun eigen man betreft, terwijl de omgeving allang wist/zag/vermoedde dat deze homo was. Paar jaar terug nog op tv een man gezien die heel erg vrouwelijk deed maar wel met zijn vrouw en kids in het buitenland een bed & breakfast ging beginnen en na ruim 1 jaar weer met het hele gezin terugkeerde om na verloop van tijd weer in een ander tv-programma te verschijnen met zijn mannelijke partner.
Nou ik kan me goed voorstellen dat je ook boos en verdrietig bent, ook al ben je blij voor hem. Jullie waren toch vier jaar samen. En hij niet helemaal eerlijk tegen je geweest, ook al kon jij op dat moment misschien niet anders.

Jij hoeft jouw gevoelens van verdriet etc niet weg te duwen omdat het voor hem zo moeilijk is geweest.
quote:groenoogje1962 schreef op 19 april 2010 @ 11:57:

Soms zijn vrouwen blind als het hun eigen man betreft, terwijl de omgeving allang wist/zag/vermoedde dat deze homo was. Paar jaar terug nog op tv een man gezien die heel erg vrouwelijk deed maar wel met zijn vrouw en kids in het buitenland een bed & breakfast ging beginnen en na ruim 1 jaar weer met het hele gezin terugkeerde om na verloop van tijd weer in een ander tv-programma te verschijnen met zijn mannelijke partner.

Ja, dat heb ik ook gezien!!!!

Ik keek met m'n zusje en we zaten met grote verbazing te kijken: die man zelf bijna karikaturaal homo-achtig.

Een vriendin van mij heeft 10 jaar lang een relatie gehad met een homo in de kast (later bleek dat hij regelmatig avontuurtjes met jongens had tijdens hun relatie; wist zij toen niks van).

Ik kende hem ook: het was geen standaard alva mannetje en ze waren echt een leuk stel samen. Als ik hem nu zie op een feestje spat de homo-erotische energie van hem af.

Ze heeft er best veel moeite mee gehad en is met terugwerkende kracht heel boos op hem geweest. Ze zijn nog steeds bevriend en zijn vaste vriendje is ook heel lief voor haar. Ze heeft nu trouwens een heel leuk hetero-vriendje waar ze mee samenwoont.

Ik zelf heb iets heel korts gehad met iemand waarvan ik het vermoedde (mijn beste vriendin zei meteen na de kennismaking: Hij is homo!) Ik zag alleen maar een heel lekker gespierd stoer ding met een motor.

In bed was het nogal verwarrend: hij werd wel opgewonden, maar mijn borsten raakte hij niet aan. Midden in de 'vrijpartij' vluchtte hij naar het toilet en kwam er pas een kwartrier later vanaf (hij had niet ge**** ). Toen hij weer in bed kwam liggen legde ik mijn hand op z'n **** en vervolgens haalde hij m'n hand weg. We zijn toen maar gaan slapen.

Op een ander feest zag ik wel iets verdachts: hij was de schouders van zijn beste vriend op een hele liefdevolle manier aan het masseren. Ik vond het wel een apart schouwspel, maar ik dacht er niet meteen iets van.

Ik wist het niet zeker hoor, maar het viel me wel op dat hij altijd aan het afgeven was op homo's. Jaren later sprak ik zijn vader en die zei dat hij samenwoonde met een vriendin......Tja......

Het kan ook aan mij gelegen hebben, maar dan was het echt voor het eerst in m'n leven dat een man zo raar deed in bed. Ik snapte er niets van, meestal zijn mannen niet te houden als je bloot naast ze ligt . Dat is tenminste wel mijn ervaring.
Nee je bent niet de enige. Een vriendin van mij is getrouwd geweest met een man die uiteindelijk toegaf homo te zijn. Ze waren 9 jaar samen! En ik heb mijn eigen relatie kortgeleden verbroken. Niet omdat ik vermoedde dat hij homo was, om andere redenen, maar ik ben nog steeds overtuigd dat hij homoseksueel is.

Sowieso heeft hij meerdere keren met mannen gezoend, woonde hij een tijdje bij een homofiele man (die verliefd op hem was) en heeft hij soms van die vrouwelijke trekjes (zoals huilen bij 'Komt een vrouw bij de dokter'). Ik zei ook altijd tegen hem "Wanneer je danst, verraad je jezelf. Je danst als een homo!" En die homofiele man waar hij een tijdje woonde stuurde hem ook de meest walgelijke smsjes in de trant van "ik wil je dikke *** in mijn **** e.d.. En dat vond hij helemaaaaal niet raar!
Yep wel meegemaakt maarrr geen lange relatie. Toen ik 18 was had ik een jongen leren kennen waar het heel erg mee klikte. Hij was helemaal verliefd op mij. En ik vond hem ook erg leuk. Echter studeerde we allebei in een uithoek van Nederland. Ik in het noorden en hij in het zuiden. We zochten elkaar vaak op en dan hadden we weer even een 'fling' maar echt een relatie is het nooit geworden. Wel altijd mijn allerbeste vriend gebleven.

Een paar jaar geleden, hij was toen 27 had ie in ene een vriend... en bleek hij dus echt homo te zijn. Ook niet eens bi. Voelde me toen even flink genept want kon me dan niet voorstellen dat ie ooit echt verliefd op mij is geweest.

Hij was mijn eerste 'vriendje', dus achteraf toch niet zo'n romantisch verhaal. Maar heb er verder geen last van. Hij is en blijft mijn beste vriend... en toch altijd mijn eerste vriendje.
Ja...ergens heb ik ook wel een beetje een rotgevoel, alsof ik al die tijd gewoon heb geloofd in een sprookje, in een fictie. Het staat dan met terugwerkende kracht allemaal een beetje op losse schroeven ofzo...Klinkt misschien gek, maar dan denk ik aan al die keren dat hij zo lief voor me was, zulke mooie dingen tegen me zei...Ik geloof wel dat hij echt van me gehouden heeft (nog steeds ook) alleen de herinneringen lijken nu een beetje vertroebeld. T voelt wat neppig ofzo...

Nou ja, kan t ook niet echt uitleggen. Ik ben verder ook wel hoofdzakelijk blij voor hem, we hebben echt wel een mooie tijd gehad.
Mijn eerste vriendje is sinds 2 jaar ook uit de kast. Ik vond het ook heel vreemd om te horen dat hij homo was en zie hem nog steeds gewoon als hemzelf, niet als homo.

Verder ben ik nog goed met hem bevriend en verder gaat alles prima. Scheelt ook dat het mn eerste vriendje was en ik er 'maar' een jaar iets mee heb gehad.

Kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt; zal altijd zijn na een lange relatie. Maar voor hem is dit wel ook zo prettig indd. Succes ermee!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja hoor, ik heb er ook ervaring mee. Ik was 14 jaar bij mijn ex. Ook 2 kinderen. Wij waren 16 toen we samen kwamen, alle twee zo groen als gras en het klikte gewoon. Een paar jaar later had hij me toevertouwd dat hij soms wat in de war was met zijn gevoelens. Ik heb daar toen helemaal niet leuk op gereageerd wat er toe leidde dat hij het voor zich zelf weg stopte. Hij wilde ook geen gevoelens hebben voor mannen! Vond het allemaal maar lastig enz. Uiteindelijk zijn we uitelkaar gegaan omdat wij als stel niet echt werkte. Veel ruzie, niet meer van elkaar houden. Hij was op den duur nooit meer thuis, achteraf gezien voor hem een signaal dat hij niet lekker in zijn vel zat.

Toen we uit elkaar gingen heb ik nog tegen hem gezegd dat hij nu wel zijn gevoelens een op een rijtje kon gaan zetten en moest gaan uitvogelen wat het nu precies was. Nou, hij heeft uren bij mij op de bank gezeten, en maar huilen. Hij durfde er gewoon niet aan toe te geven! Vond dat zo naar voor hem...

Uiteindelijk heeft hij dat toch gedaan, en hij is zeker te weten homo. Ook niet vrouwelijk, ja ijdel en het song festival is voor hem het hoogtepunt van het jaar Wij zijn nog steeds erg goede vrienden. Wij gaan nu beter met elkaar om als toen we nog een relatie hadden. Wij zijn 3 weken geleden nog met de kinderen een weekend naar Euro-Disney geweest. Onze partners bleven gewoon thuis! Hij heeft nu een vriend en ik ook.

Onze oudste zoon die zegt ook, meeste kinderen hebben maar 1 bonus-papa(stiefvader vind hij rot klinken) en ik heb er 2! De jongste is 4 en die weet niet beter, die kijkt er niet van op of om.

En kerstavond vieren we met zijn 6-en, vinden we leuk om gewoon als gezin ook compleet te zijn met de kerst.
quote:merle78 schreef op 19 april 2010 @ 12:46:

In bed was het nogal verwarrend: hij werd wel opgewonden, maar mijn borsten raakte hij niet aan. Midden in de 'vrijpartij' vluchtte hij naar het toilet en kwam er pas een kwartrier later vanaf (hij had niet ge**** ). Toen hij weer in bed kwam liggen legde ik mijn hand op z'n **** en vervolgens haalde hij m'n hand weg. We zijn toen maar gaan slapen.

Met mijn exvriendje was het dus wel vuurwerk in bed. Hij deed ook alles bij mij (hij was er dus duidelijk niet vies van) en hij kwam ook gemakkelijk klaar. Vaak kwam het initiatief ook van hem. Gewoon een typische heteroman dus.

Maar hij had soms van die vreemde dingen... Een normale hetero-jongen zou er toch van walgen als een 29-jarige man zegt dat hij hem wilt *****?! Hij zou er zeker niet bij in huis trekken. Ik was ook bang dat hij achter mij rug om misschien toch met die kerel in bed dook, dus heb mij direct laten testen op soa's en hiv (hiermee suggereer ik niet dat alle homo's hiv hebben, maar het is een feit dat als je partner bi/homo is en evt buiten de deur seks heeft met mannen, de kans erop wel groter wordt voor jou).
quote:AgoErgoSum schreef op 19 april 2010 @ 11:46:

wow leini, lijkt me helemaal bizar in jouw geval. 15 jaar! Heeft hij in de tussentijd een dubbelleven gehad of heeft hij er verder nooit iets mee gedaan?

Tja... ik was er ook nogal ondersteboven van. Je gaat je inderdaad afvragen wat nou al die tijd echt was en wat illusie. Maar inmiddels heb ik genoeg afstand kunnen winnen om het allemaal vrij neutraal te zien.

Hij heeft gelukkig géén dubbelleven gehad, dan zou ik er veel meer moeite mee hebben. Wat er allemaal in zijn hoofd gespeeld heeft, wil ik liever niet weten ;)
*meldt*

Mijn ex is homo. Ik inmiddels zelf ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven