Mijn hele leven is een puinhoop

26-09-2019 15:09 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai viva dames,

wil graag advies.

Heb geen leven, ben al jaren vrijgezel ( alleenstaande moeder) geen baan, geen vriend, geen vrienden, geen contact met ouders ( vader alcoholist en moeder lastig). ben door de jaren 5 kilo aangekomen door stress ( zit inmiddels op 57 kilo).

Ik scroll door instagram en facebook van mijn ex, en ex dates, en dat maakt mij erg verdrietig. deze mannen die mij aan het lijntje gehouden hebben, alleen uit waren op seks, zijn nu getrouwd en hebben een gelukkig gezin met liefdesbaby. Voel mij zo vernederd en waardeloos. Mijn ex gaat trouwen, andere dates hebben de carrière van hun leven. Ik blijf achter, mijn leven staat stil, heb niks bereikt en ben enorm teleurgesteld in mezelf.

Enige wat ik heb is mijn kind, als mijn kind bij de vader is dan lig ik maar wat in bed depressief te zijn.

heb al jaren een soort van “ vriend”, maar kan hem geen vriend noemen want hij heeft nooit iets voor mij gedaan, of deel uitgemaakt van mijn leven. Laatst appte hij weer eens, of ik om 12 uur in de nacht af wilde spreken, hij gebruikt dit als excuus omdat hij nachtdiensten werkt. iets knapte in mij, en heb hem gezegd dat ik zijn hoer niet ben ! Dat het excuus van nachtdienst onzin is, als hij mij met respect behandelde had hij overdag afgesproken. Niet in de nacht drinken, en daarna “ friemelen” vervolgens naar huis en weken niks horen. Nooit hoe gaat het met je? zullen we iets leuks gaan doen ( overdag) nee alleen laat in de nacht en eisen dat ik/ jij mag blijven slapen. heb het voorgoed afgekapt.

dates die geen iniatief nemen tot een 2e keer afspreken, benader ik ook niet meer. loop niet meer achter mannen en, en wil al helemaal niet dat ze een opening zien tot mij te gebruiken.

ben zo verdrietig, ik heb niks te bieden, heb niks , voel me zo leeg en waardeloos.
Ik lees eigenlijk niks wat echt duidt op een mislukt leven. Wel lijkt me dat je echt een heel negatief zelfbeeld hebt, en daar zou ik eerst wat aan doen. Misschien is het een idee om naar de huisarts te gaan voor een doorverwijzing naar een psycholoog oid?

Werken is op zich ook een goed idee, maar voor nu wellicht nog een brug te ver. Ik zou me daar dus niet meteen op richten.

Oh ja, en doe die friemelvriend weg. Die maakt het alleen maar rotter.
Madeliefjees schreef:
26-09-2019 15:54
Begin eens met een baan te zoeken. Dan krijg je ook weer wat eigenwaarde.
Geen man zit te wachten op een alleenstaande moeder in de bijstand.
Je hebt alles zelf in de hand he? Als je in bed blijft liggen komt er echt niet iemand aanbellen met een baan en een man.
Krijg eerst je eigen leven op orde, ook zoveel aantrekkelijker voor een eventuele partner.
Dit.
ga naar de huisarts
madamecannibale schreef:
26-09-2019 15:21
Dit! En niet beginnen met een relatie. Lijkt me belangrijker om aan jezelf te werken, een sociaal netwerk op te bouwen, ga sporten, ga werken, doe iets met je leven. Maar kom uit die zelfmedelijden modus.

Dit! En kap allereerst met FB, insta en dat soort onzin.
57 kilo, dramaqueen, een paar kilo's extra zullen anders ook geen kwaad kunnen tenzij je echt een dwerg bent
chrys schreef:
26-09-2019 16:14
ga naar de huisarts
Voor een schop onder haar magere kont, hoop ik.
Alleenstaande moeder zijn is niet zielig.
Kijk eens in de spiegel en vind jezelf een leuk mens.
Ga een baan zoeken wat je leuk vindt om te doen.
Wat je voor baan gaat maakt miet uit, als je maar met plezier doet.
Het geeft je kind zelfvertrouwen dat jij werkt en gelukkig bent.
Als je thuis gaat zitten sippen en zielig doen, dat is slecht voor je kind.
Lach, dans en maak plezier met je kind.
Mannen, de verkeerde mannen reageren op jou, wees eerst eens gelukkig.
facebook is fake, instagram fake, influencers zitten meestal diep in de schulden voor het geen ze bereikt hebben
gezinnetjes op facebook zijn alles behalve perfect.
je weet niet hoeveel schulden ze hebben of welke problemen hun eigen kinderen hebben of dat ze elke avond slaande ruzie hebben als koppel.
als ze ruzie hebben daarvan gaan ze geen foto maken he
of een foto als hun dakt lekt
chrys schreef:
26-09-2019 16:14
ga naar de huisarts
Want? Dit hoeft een huisarts toch niet op te lossen? TO moet gewoon een ruggengraat kweken. Ze is niet depressief of zo.
Waar is haar trots gebleven zeg? Een beetje zielig zitten doen omdat op Facebook exen leuke plaatjes posten.
Niet iedereen kan zich aan een Bibian Mentel meten maar het gedrag van TO is wel erg onvolwassen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Kumiko schreef:
26-09-2019 16:16
Voor een schop onder haar magere kont, hoop ik.

Nou dat vind ik onaardig. Als ze iets van 1.62 m is, kan dat best hoor. Vooral als je stress hebt.
caribea schreef:
26-09-2019 16:23
Nou dat vind ik onaardig. Als ze iets van 1.62 m is, kan dat best hoor. Vooral als je stress hebt.

Wat kan best?
huisarts kan bepalen of zij depressief is

jullie niet
Star² schreef:
26-09-2019 16:26
Wat kan best?
57 kilo wegen
Dit topic op een andere pijler zetten bijv werk en studie of psyche, zou ook motivatie kunnen zijn voor een nieuw begin van je leven.
flexibel schreef:
26-09-2019 16:20
Alleenstaande moeder zijn is niet zielig.
Kijk eens in de spiegel en vind jezelf een leuk mens.
Ga een baan zoeken wat je leuk vindt om te doen.
Wat je voor baan gaat maakt miet uit, als je maar met plezier doet.
Het geeft je kind zelfvertrouwen dat jij werkt en gelukkig bent.
Als je thuis gaat zitten sippen en zielig doen, dat is slecht voor je kind.
Lach, dans en maak plezier met je kind.
Mannen, de verkeerde mannen reageren op jou, wees eerst eens gelukkig.
Zo'n belachelijk advies heb ik in geen tijden gelezen. Ik zou me dood lachen als het niet zo in- en in triest was.
caribea schreef:
26-09-2019 16:27
57 kilo wegen

Ja wie zegt dan van niet?
Star² schreef:
26-09-2019 16:30
Ja wie zegt dan van niet?
Niemand, maar Kumiko zegt "voor een schop onder haar magere kont". Dat vind ik onaardig.

Wellicht kiest TO er niet voor om zo slank/mager hoe je het wilt noemen te zijn, misschien is dit haar bouw.
En ik heb meerdere reacties gelezen die gaan over het gewicht van TO, daarom reageer ik.
Tinkerbell1988 schreef:
26-09-2019 16:21
facebook is fake, instagram fake, influencers zitten meestal diep in de schulden voor het geen ze bereikt hebben
gezinnetjes op facebook zijn alles behalve perfect.
je weet niet hoeveel schulden ze hebben of welke problemen hun eigen kinderen hebben of dat ze elke avond slaande ruzie hebben als koppel.
als ze ruzie hebben daarvan gaan ze geen foto maken he
of een foto als hun dakt lekt
Klopt, ik heb buren die op Facebook het perfect gezinnetje lijken, allebei een carriere, twee leuke mooi geklede kinderen etc.. MAAR Ik weet en hoor dat ze bijna dagelijks ruzie maken om kleine stomzinnige dingen zoals een verkeerd merk keukenrol of een kinderfiets die op zijn kant ligt.
caribea schreef:
26-09-2019 16:35
Niemand, maar Kumiko zegt "voor een schop onder haar magere kont". Dat vind ik onaardig.

Wellicht kiest TO er niet voor om zo slank/mager hoe je het wilt noemen te zijn, misschien is dit haar bouw.
En ik heb meerdere reacties gelezen die gaan over het gewicht van TO, daarom reageer ik.

Lees de OP nog even. Ze is aangekomen door de stress, niet afgevallen.
Kumiko schreef:
26-09-2019 16:38
Klopt, ik heb buren die op Facebook het perfect gezinnetje lijken, allebei een carriere, twee leuke mooi geklede kinderen etc.. MAAR Ik weet en hoor dat ze bijna dagelijks ruzie maken om kleine stomzinnige dingen zoals een verkeerd merk keukenrol of een kinderfiets die op zijn kant ligt.
of dat je dagelijks in de kranten leest van familiedrama's en dan de buren en vrienden zeggen in ons ogen leekt het een perfect koppel en hadden ze niks problemen.
echte realiteit is achter de gesloten deuren niet op facebook of wat je hoort van via via
Tinkerbell1988 schreef:
26-09-2019 16:40
of dat je dagelijks in de kranten leest van familiedrama's en dan de buren en vrienden zeggen in ons ogen leekt het een perfect koppel en hadden ze niks problemen.
echte realiteit is achter de gesloten deuren niet op facebook of wat je hoort van via via

Dat krijg je als je in Belgie woont.
Star² schreef:
26-09-2019 16:39
Lees de OP nog even. Ze is aangekomen door de stress, niet afgevallen.
Maakt niet uit. Het gaat mij om de opmerkingen over haar gewicht.
Star² schreef:
26-09-2019 16:41
Dat krijg je als je in Belgie woont.
ge denkt dat dat in nederland niet gebeurt ofzo
met jullie drugsdrama dat jullie kennen in nederland zou ik ook maar mooi zwijgen ze als jullie denken dat nederland zou perfect is
rare mening
caribea schreef:
26-09-2019 16:43
Maakt niet uit. Het gaat mij om de opmerkingen over haar gewicht.

Ja, omdat TO doet overkomen alsof ze zich morgen op kan geven voor my 600lb life met haar 57 kilo.
Star² schreef:
26-09-2019 16:44
Ja, omdat TO doet overkomen alsof ze zich morgen op kan geven voor my 600lb life met haar 57 kilo.
Dat lijkt me eens te meer een reden om hulp te zoeken. Ik denk dat een Baan of lachen en dansen hier niet het gewenste effect gaan brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven