Mijn hele leven is een puinhoop
donderdag 26 september 2019 om 15:09
Hai viva dames,
wil graag advies.
Heb geen leven, ben al jaren vrijgezel ( alleenstaande moeder) geen baan, geen vriend, geen vrienden, geen contact met ouders ( vader alcoholist en moeder lastig). ben door de jaren 5 kilo aangekomen door stress ( zit inmiddels op 57 kilo).
Ik scroll door instagram en facebook van mijn ex, en ex dates, en dat maakt mij erg verdrietig. deze mannen die mij aan het lijntje gehouden hebben, alleen uit waren op seks, zijn nu getrouwd en hebben een gelukkig gezin met liefdesbaby. Voel mij zo vernederd en waardeloos. Mijn ex gaat trouwen, andere dates hebben de carrière van hun leven. Ik blijf achter, mijn leven staat stil, heb niks bereikt en ben enorm teleurgesteld in mezelf.
Enige wat ik heb is mijn kind, als mijn kind bij de vader is dan lig ik maar wat in bed depressief te zijn.
heb al jaren een soort van “ vriend”, maar kan hem geen vriend noemen want hij heeft nooit iets voor mij gedaan, of deel uitgemaakt van mijn leven. Laatst appte hij weer eens, of ik om 12 uur in de nacht af wilde spreken, hij gebruikt dit als excuus omdat hij nachtdiensten werkt. iets knapte in mij, en heb hem gezegd dat ik zijn hoer niet ben ! Dat het excuus van nachtdienst onzin is, als hij mij met respect behandelde had hij overdag afgesproken. Niet in de nacht drinken, en daarna “ friemelen” vervolgens naar huis en weken niks horen. Nooit hoe gaat het met je? zullen we iets leuks gaan doen ( overdag) nee alleen laat in de nacht en eisen dat ik/ jij mag blijven slapen. heb het voorgoed afgekapt.
dates die geen iniatief nemen tot een 2e keer afspreken, benader ik ook niet meer. loop niet meer achter mannen en, en wil al helemaal niet dat ze een opening zien tot mij te gebruiken.
ben zo verdrietig, ik heb niks te bieden, heb niks , voel me zo leeg en waardeloos.
wil graag advies.
Heb geen leven, ben al jaren vrijgezel ( alleenstaande moeder) geen baan, geen vriend, geen vrienden, geen contact met ouders ( vader alcoholist en moeder lastig). ben door de jaren 5 kilo aangekomen door stress ( zit inmiddels op 57 kilo).
Ik scroll door instagram en facebook van mijn ex, en ex dates, en dat maakt mij erg verdrietig. deze mannen die mij aan het lijntje gehouden hebben, alleen uit waren op seks, zijn nu getrouwd en hebben een gelukkig gezin met liefdesbaby. Voel mij zo vernederd en waardeloos. Mijn ex gaat trouwen, andere dates hebben de carrière van hun leven. Ik blijf achter, mijn leven staat stil, heb niks bereikt en ben enorm teleurgesteld in mezelf.
Enige wat ik heb is mijn kind, als mijn kind bij de vader is dan lig ik maar wat in bed depressief te zijn.
heb al jaren een soort van “ vriend”, maar kan hem geen vriend noemen want hij heeft nooit iets voor mij gedaan, of deel uitgemaakt van mijn leven. Laatst appte hij weer eens, of ik om 12 uur in de nacht af wilde spreken, hij gebruikt dit als excuus omdat hij nachtdiensten werkt. iets knapte in mij, en heb hem gezegd dat ik zijn hoer niet ben ! Dat het excuus van nachtdienst onzin is, als hij mij met respect behandelde had hij overdag afgesproken. Niet in de nacht drinken, en daarna “ friemelen” vervolgens naar huis en weken niks horen. Nooit hoe gaat het met je? zullen we iets leuks gaan doen ( overdag) nee alleen laat in de nacht en eisen dat ik/ jij mag blijven slapen. heb het voorgoed afgekapt.
dates die geen iniatief nemen tot een 2e keer afspreken, benader ik ook niet meer. loop niet meer achter mannen en, en wil al helemaal niet dat ze een opening zien tot mij te gebruiken.
ben zo verdrietig, ik heb niks te bieden, heb niks , voel me zo leeg en waardeloos.
donderdag 26 september 2019 om 16:46
Godallemachtig, hoe krijg je het uit je toetsenbord.flexibel schreef: ↑26-09-2019 16:20Alleenstaande moeder zijn is niet zielig.
Kijk eens in de spiegel en vind jezelf een leuk mens.
Ga een baan zoeken wat je leuk vindt om te doen.
Wat je voor baan gaat maakt miet uit, als je maar met plezier doet.
Het geeft je kind zelfvertrouwen dat jij werkt en gelukkig bent.
Als je thuis gaat zitten sippen en zielig doen, dat is slecht voor je kind.
Lach, dans en maak plezier met je kind.
Mannen, de verkeerde mannen reageren op jou, wees eerst eens gelukkig.
donderdag 26 september 2019 om 16:47
Met een zwarte bril op moet je nooit op social media kijken. Je kunt echt niet weten of er sprake is van een "gelukkig gezinnetje". Ik sprak laatst een ex van me en die zei dat ik er zo goed uitzag en veel leuke dingen leek te doen. Puur gebaseerd op social media. Terwijl ik momenteel door een loodzware periode heen ga.
Jij creeert nu een hele hoge berg voor jezelf. Je gooit ale 'mislukkelingen' of alle dingen die je zo kwalificeert op 1 grote hoop en dan is er geen doorkomen mee aan.
Mijn tip: maak bergjes. Probeer een soort overzicht te maken per probleem/uitdaging/leefgebied of wat je ook wilt. Bijvoorbeeld de categorien sociaal netwerk, werk, hobbies. Vervolgens zet je per categorie neer wat je doel of wens is en vervolgens bedenk je kleine stapjes om dat te bereiken.
Ik zou er zelf voor kiezen om het deel "mannen"als laatste te doen, al heb je daar al een belangrijke stap in gemaakt door het contact met bepaalde mannen te verbreken. Maar maak relatie niet als doel, probeer het eerst op de andere gbieden leuk te maken met/voor jezelf. Het goede nieuws is dat je alle tijd hebt als je kind bij diens vader is.
Succes!
Jij creeert nu een hele hoge berg voor jezelf. Je gooit ale 'mislukkelingen' of alle dingen die je zo kwalificeert op 1 grote hoop en dan is er geen doorkomen mee aan.
Mijn tip: maak bergjes. Probeer een soort overzicht te maken per probleem/uitdaging/leefgebied of wat je ook wilt. Bijvoorbeeld de categorien sociaal netwerk, werk, hobbies. Vervolgens zet je per categorie neer wat je doel of wens is en vervolgens bedenk je kleine stapjes om dat te bereiken.
Ik zou er zelf voor kiezen om het deel "mannen"als laatste te doen, al heb je daar al een belangrijke stap in gemaakt door het contact met bepaalde mannen te verbreken. Maar maak relatie niet als doel, probeer het eerst op de andere gbieden leuk te maken met/voor jezelf. Het goede nieuws is dat je alle tijd hebt als je kind bij diens vader is.
Succes!
donderdag 26 september 2019 om 16:47
Tinkerbell1988 schreef: ↑26-09-2019 16:43ge denkt dat dat in nederland niet gebeurt ofzo
met jullie drugsdrama dat jullie kennen in nederland zou ik ook maar mooi zwijgen ze als jullie denken dat nederland zou perfect is
rare mening
donderdag 26 september 2019 om 16:48
Ja, vind ik ook te ver gaan. Heb Kumiko's bericht gerapporteerd. Zou voor de rest ook niet moeten gaan over haar gewicht, maar over feit dat TO vastzit in een negatieve spiraal.caribea schreef: ↑26-09-2019 16:35Niemand, maar Kumiko zegt "voor een schop onder haar magere kont". Dat vind ik onaardig.
Wellicht kiest TO er niet voor om zo slank/mager hoe je het wilt noemen te zijn, misschien is dit haar bouw.
En ik heb meerdere reacties gelezen die gaan over het gewicht van TO, daarom reageer ik.
Misschien kun je contact opnemen met het UWV, TO? Of inderdaad beginnen met vrijwilligerswerk, dat kan je heel goed doen. Contact met mensen en wat liefde terugkrijgen, want ik lees vooral dat je dat mist in je leven. Qua vriendschap: de app Bumble heeft een vriendschapsfunctie; op dit forum kun je onder de pijler 'contact' een oproepje plaatsen; of kijk eens op de website nieuwemensenlerenkennen.nl. Succes!
wij slapen nooit.
donderdag 26 september 2019 om 16:50
alongwiththesunshine schreef: ↑26-09-2019 16:48Ja, vind ik ook te ver gaan. Heb Kumiko's bericht gerapporteerd. Zou voor de rest ook niet moeten gaan over haar gewicht, maar over feit dat TO vastzit in een negatieve spiraal.
Misschien kun je contact opnemen met het UWV, TO? Of inderdaad beginnen met vrijwilligerswerk, dat kan je heel goed doen. Contact met mensen en wat liefde terugkrijgen, want ik lees vooral dat je dat mist in je leven. Qua vriendschap: de app Bumble heeft een vriendschapsfunctie; op dit forum kun je onder de pijler 'contact' een oproepje plaatsen; of kijk eens op de website nieuwemensenlerenkennen.nl. Succes!![]()
Of je had haar ook even gewoon kunnen vragen het weg te halen.
donderdag 26 september 2019 om 16:51
Wat rot te lezen to.
Kun je niet beginnen met het lezen van een boek een avond in de week inplaats van internet?
Lid worden van de bieb en een boek lezen. Vanaf daar verder, bijvoorbeeld een app op je telefoon met een wandel oefening of sport iets?
Je hebt via het buurthuis of iets dergelijks hier ook gratis dat soort activiteiten. Er elke week even voor jezelf uit.
Ik denk dat je goed voor jezelf moet leren zorgen, teveel Social media en internet maakt passief.
Dus probeer jezelf te ontkoppelen.
Vanaf daar verder kijken maar probeer dat eens een paar weken.
Kun je niet beginnen met het lezen van een boek een avond in de week inplaats van internet?
Lid worden van de bieb en een boek lezen. Vanaf daar verder, bijvoorbeeld een app op je telefoon met een wandel oefening of sport iets?
Je hebt via het buurthuis of iets dergelijks hier ook gratis dat soort activiteiten. Er elke week even voor jezelf uit.
Ik denk dat je goed voor jezelf moet leren zorgen, teveel Social media en internet maakt passief.
Dus probeer jezelf te ontkoppelen.
Vanaf daar verder kijken maar probeer dat eens een paar weken.
donderdag 26 september 2019 om 16:52
donderdag 26 september 2019 om 16:53
alongwiththesunshine schreef: ↑26-09-2019 16:52Neuh, als iemand zoiets uit haar toetsenbord krijgt geramd, ga ik niet eerst vragen of ze alsjeblieft haar bericht wilt aanpassen.
Ja nou poeh poeh het was ook wel heel erg. Magere kont. Jeetje.
donderdag 26 september 2019 om 16:54
alongwiththesunshine schreef: ↑26-09-2019 16:52Neuh, als iemand zoiets uit haar toetsenbord krijgt geramd, ga ik niet eerst vragen of ze alsjeblieft haar bericht wilt aanpassen.
donderdag 26 september 2019 om 16:55
Ik merk het wel wat de mods ermee doen.
donderdag 26 september 2019 om 16:57
Tinkerbell1988 schreef: ↑26-09-2019 16:40of dat je dagelijks in de kranten leest van familiedrama's en dan de buren en vrienden zeggen in ons ogen leekt het een perfect koppel en hadden ze niks problemen.
echte realiteit is achter de gesloten deuren niet op facebook of wat je hoort van via via
Iedere dag familiedrama?
Moet je niet iedere dag de zelfde oude krant weer lezen hé.
donderdag 26 september 2019 om 16:58
PoesinBoots schreef: ↑26-09-2019 16:57Iedere dag familiedrama?
Moet je niet iedere dag de zelfde oude krant weer lezen hé.
donderdag 26 september 2019 om 16:59
Lekker staffen
donderdag 26 september 2019 om 17:01
Dit dus. Soort van leedvermaak is het.shift.delete schreef: ↑26-09-2019 16:59Voelt het fijn, iemand die in de put zit nog even verder de grond in (proberen) te trappen?
wij slapen nooit.
donderdag 26 september 2019 om 17:03
Daarom
donderdag 26 september 2019 om 17:03
shift.delete schreef: ↑26-09-2019 16:59Voelt het fijn, iemand die in de put zit nog even verder de grond in (proberen) te trappen?
Ze trapt helemaal niemand in de grond, overdrijf niet zo stierlijk.
donderdag 26 september 2019 om 17:08
shift.delete schreef: ↑26-09-2019 17:06Haha. Overdrijven? Dat vind jij. En wat ik schrijf bepaal ik zelf wel. Danku.
Klopt, daarom schrijf ik het ook.
donderdag 26 september 2019 om 17:08
donderdag 26 september 2019 om 17:17
En hoe weet jij dat?SweetFirefly schreef: ↑26-09-2019 16:22Want? Dit hoeft een huisarts toch niet op te lossen? TO moet gewoon een ruggengraat kweken. Ze is niet depressief of zo.
Waar is haar trots gebleven zeg? Een beetje zielig zitten doen omdat op Facebook exen leuke plaatjes posten.
Niet iedereen kan zich aan een Bibian Mentel meten maar het gedrag van TO is wel erg onvolwassen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning