Mijn man blijkt een hoerenloper

18-09-2021 12:49 3056 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net de schok van mijn leven gekregen: mijn man (al twintig jaar mijn partner) heeft net toegegeven dat hij vorige week bij een hoer is geweest, en dat hij dit de afgelopen vijf jaar vaker heeft gedaan. Ik dacht echt dat we gelukkig waren, al kon ik soms wat moeilijk grip krijgen op zijn gemoed of werkelijke mening. Maar hij behandelde me altijd als een prinses en is een lief en hoffelijk iemand. Althans, zo leek het. Voelt nu alsof ik los zand in mijn handen heb. We hebben twee kinderen en ik ben zwanger van de derde. Vorige week heeft hij me naar mijn werk gebracht (andere stad) vlak voor mijn verlof, en is hij daarna dus doorgereden voor een blowjob. De enige reden dat hij het heeft toegegeven is dat ik gewiste namen van vrouwen in zijn contactgeschiedenis zag staan. Ik heb die nummers opgeslagen en aan de avatars op whatsapp kon ik zien wat voor dames het waren… ik ben helemaal verdoofd van schrik nu. Heeft iemand advies? Zoiets meegemaakt? Ik vind het vooral ook zo erg dat ik hem moest betrappen voor hij het toe wilde geven. Hele nacht beweerde hij nog dat hij alleen die nummers had opgeslagen en daar zo van was geschrokken dat hij er niks mee gedaan had. Pas toen ik die hoeren ging appen kwam de aap uit de mouw. Wat nu? Hoe kan ik hem ooit vertrouwen? Is dit het einde? Ik weet het niet en ben nog steeds in schok. Ik hoop op wat wijze raad, want weet ook niet met wie ik dit durf te delen. :cry:

Update: na een week is hopelijk alle drek boven tafel en is duidelijk dat dit al zijn gehele volwassen leven zijn ‘hobby’ is. Voor mij, tijdens eerdere relaties, gedurende onze hele relatie. Een waar dubbelleven dus, dat hem tienduizenden euro’s heeft gekost en een ware obsessie was. Ik ben nog steeds in shock.
verena11 wijzigde dit bericht op 28-09-2021 15:30
Reden: Aanvulling info
10.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
FeeLucifer01 schreef:
18-09-2021 14:25
Nou, het mag wel anders ja. Omdat er dingen zijn die al heel lang zo zijn moet je niets ander willen of mogen willen? Wat een bizarre beperkte kijk op leven heb jij dan?



En verder gaat vooral om of ik een relatie wil met een hoerenloper. En dat is nee.
TO moet zelf beslissen of ze dat wel wil.

Maar doen alsof alle mannen zo zijn en ze er niet zwaar aan mag trekken is gewoon debiel.
Niet alle mannen. Maar dr is natuurlijk niet voor nop een enorme seksindustrie. Als er niks te verdienen viel bestond het niet. Groot kans dat jouw man ook eentje is hoor. En ze mag er heus zwaar aan tillen maar waarom zou ze? Hij behandelt haar als prinses en ze krijgt kind nr 3. Beter gaan ze een goed gesprek aan.
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:29
Het gaat in dit topic niet over de wereld van de prostitutie, maar over de scheve schaats van man, dus dan kan je er wel van alles bijhalen om je punt door te drukken en de TO ertoe aanzetten de scheidingspapieren aan te vragen, maar wat win jij daarmee dan, anders dan een digitale egotrip?

Over digitale egotrip gesproken.
Is het weer zover Cateau?
Birdie schreef:
18-09-2021 14:31
Over digitale egotrip gesproken.
Is het weer zover Cateau?
Je bent uit op rellen. Heb je dat van jezelf door?
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle hoeren doen het met plezier en lusten er wel pap van en alle mannen die hen bezoeken gunnen hen de seks waar ze zo dol op zijn. Kortom: TO's man is een held, want in plaats van zijn saaie doos lastig te vallen met het feit dat ze niet vaak genoeg van bil wil is hij zo vriendelijk een van de dames van plezier letterlijk haar pleziertje te brengen.

Win-win-win, wat zeurt iedereen dan nog?







(Koekoek)
Am Yisrael Chai!
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:32
Je bent uit op rellen. Heb je dat van jezelf door?

Ik? Weet je zeker dat jij het niet bent?
Je neemt weer eens een topic over.
Birdie schreef:
18-09-2021 14:33
Ik? Weet je zeker dat jij het niet bent?
Je neemt weer eens een topic over.
De TO heeft helemaal niets aan je posts. Lees het maar terug.

Eén stelling van mij zorgt voor reuring.

Misschien moet je eens zo kritisch zijn naar Fee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje TO, ik begrijp dat dit rauw op je maag valt.
Ik hoop dat je iemand hebt waar je terecht kunt met dit verhaal, eerst maar even flink je hart luchten.
Ik zou maandag voor mezelf een soa test regelen en dat ook van man eisen.

Hoe nu verder, dat hoef je niet vandaag of morgen te beslissen. Veel zal afhangen van de reactie van man en of jij zijn uitleg kunt accepteren.

:hug:
Voor mij zou hij exit zijn.
Hij liegt.
Hij bedriegt.
Hij gaat vreemd.
Hij maakt zich dader in een circuit van vrouwenuitbuiting/handel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:32
Je bent uit op rellen. Heb je dat van jezelf door?
Ik wil niet vervelend zijn, maar ik krijg uit jouw bijdragen eerder dat gevoel. Alsof dit een afleidingsmanoeuvre is :roll:
Alle reacties Link kopieren Quote
CharlotteCcc schreef:
18-09-2021 14:15
Huh? Ik verbaas me toch wel over de reacties. Dit is gewoon vreemdgaan hoor. En gecombineerd met het antwoord van Fee, ik zou er volledig op afknappen en hem niet meer vertrouwen.
Ik zie dat toch echt anders. Ik vind bezoek aan een prostituee niet vreemdgaan. Ik vind het ook niet volkomen onschuldig hoor, maar ik zie het niet als vreemdgaan.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren Quote
CharlotteCcc schreef:
18-09-2021 14:15
Huh? Ik verbaas me toch wel over de reacties. Dit is gewoon vreemdgaan hoor. En gecombineerd met het antwoord van Fee, ik zou er volledig op afknappen en hem niet meer vertrouwen.
Vind ik ook... Met een hoer vreemdgaan vind ik nog wel smeriger dan een scharrel in de kroeg oid.

Ik zou zelf de relatie beëindigen, hij zou mijn vertrouwen zo enorm beschadigd hebben dat dat niet meer zou werken, ook al biedt ie 1000x zijn excuses aan.

Het liefst zorg ik voor een castratie met een bot aardappelmes en zou de relatie wel weer gewoon goedkomen, maar ik zou echt niet weten hoe ik zoiets zou moeten accepteren en vergeten.
koekie1980 wijzigde dit bericht op 18-09-2021 14:40
1.22% gewijzigd
Wickedwitch schreef:
18-09-2021 14:31
Niet alle mannen. Maar dr is natuurlijk niet voor nop een enorme seksindustrie. Als er niks te verdienen viel bestond het niet.
Pcies. Die hoer ligt er toch wel, dus waarom zou die man er niet even lekker overheen? Kan hem het verdommen dat dat mens daar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid helemaal niet vrijwillig ligt.
aardbei35 schreef:
18-09-2021 14:36
Ik wil niet vervelend zijn, maar ik krijg uit jouw bijdragen eerder dat gevoel. Alsof dit een afleidingsmanoeuvre is :roll:
Alleen dooie vissen gaan met de stroom mee.

Ik denk er nu eenmaal over zoals ik erover denk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Merel7 schreef:
18-09-2021 14:35
Jeetje TO, ik begrijp dat dit rauw op je maag valt.
Ik hoop dat je iemand hebt waar je terecht kunt met dit verhaal, eerst maar even flink je hart luchten.
Ik zou maandag voor mezelf een soa test regelen en dat ook van man eisen.

Hoe nu verder, dat hoef je niet vandaag of morgen te beslissen. Veel zal afhangen van de reactie van man en of jij zijn uitleg kunt accepteren.

:hug:
Rauw op je dak :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad, zsm voor allebei een soa test. Verder weet ik natuurlijk niet wat jullie afspraken zijn, maar voor mij zou dit echt een dealbreaker zijn. Je voor geld laten pijpen door iemand waarvan je weet dat de kans aanzienlijk is dat er sprake is van dwang of allerlei nare problematiek. Te laf zijn om dit openlijk met je partner te bespreken. Dan ook bij confrontatie nog liegen en draaien. Hoe kun je zo’n kneus ooit nog vertrouwen?

Veel sterkte TO!
Liebeskind² schreef:
18-09-2021 14:36
Ik zie dat toch echt anders. Ik vind bezoek aan een prostituee niet vreemdgaan. Ik vind het ook niet volkomen onschuldig hoor, maar ik zie het niet als vreemdgaan.
Waarom niet?
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:34
De TO heeft helemaal niets aan je posts. Lees het maar terug.

Eén stelling van mij zorgt voor reuring.

Misschien moet je eens zo kritisch zijn naar Fee.

Nee, staat in mijn contract dat dat niet mag.
Oh én ik ben het met haar eens. Dat ook.
Ik zie wel een interessant patroon wellicht, man behandeld to als prinses. Madonna/Hoer complex? Misschien schijt hij de prostituees in de bek en wil daar thuis niet voorstellen, wetend wat dat teweeg brengt.

Ik probeer het luchtig te houden in een snel uit de hand lopend topic :@@:

TO, wat je ook denkt of voelt nu, praat erover met mensen die je vertrouwt, en je man zodra je dat kan en wil. Je hebt veel te verwerken.
Liebeskind² schreef:
18-09-2021 14:36
Ik zie dat toch echt anders. Ik vind bezoek aan een prostituee niet vreemdgaan. Ik vind het ook niet volkomen onschuldig hoor, maar ik zie het niet als vreemdgaan.

'Vreemdgaan of overspel is het hebben van een (seksueel) contact of een (seksuele) relatie met een ander dan de vaste partner, zonder dat die laatste hiervoor toestemming heeft gegeven'.

To heeft nergens toestemming voor gegeven, dus het is gewoon vreemdgaan.
Dat het vrouwen zijn die er geld voor krijgen maakt niks uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
18-09-2021 14:39
Rauw op je dak :mrgreen:
Of zwaar op de maag
Cateautje schreef:
18-09-2021 14:34
De TO heeft helemaal niets aan je posts. Lees het maar terug.

Eén stelling van mij zorgt voor reuring.

Misschien moet je eens zo kritisch zijn naar Fee.


Met welke reden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gedwongen prostitutie is zeker verwerpelijk. Maar er zijn ook erg veel prostitués die het wel degelijk vrijwillig doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou het juist met niemand delen. Eerst laten bezinken en met man om de tafel .
Wel professionele hulp.
De mening van vrienden en het daarbij later moeten uitleggen had ik geen zin in.
Dat er wat te bespreken valt lijkt mij duidelijk. Maar had geen zin in medelijden en vreemde blikken van anderen. Misschien is het ook tijd om de huwelijkse trouw eens voor beiden iets losser te laten. Of het er gewoon eens echt over te hebben wat een ander opwind.
Ik zou hem sowieso niet direct dumpen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wickedwitch schreef:
18-09-2021 14:41
Gedwongen prostitutie is zeker verwerpelijk. Maar er zijn ook erg veel prostitués die het wel degelijk vrijwillig doen.
Ja, dat noemen ze happy hookers. Of studentes, heb ik hier op het forum geleerd.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 18-09-2021 14:43
0.36% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
gm65 schreef:
18-09-2021 14:41
Ik zou het juist met niemand delen. Eerst laten bezinken en met man om de tafel .
Wel professionele hulp.
De mening van vrienden en het daarbij later moeten uitleggen had ik geen zin in.
Dat er wat te bespreken valt lijkt mij duidelijk. Maar had geen zin in medelijden en vreemde blikken van anderen. Misschien is het ook tijd om de huwelijkse trouw eens voor beiden iets losser te laten. Of het er gewoon eens echt over te hebben wat een ander opwind.
Ik zou hem sowieso niet direct dumpen!
Ach kom op zeg. Voor zo’n ruggengraatloze zak maar gaan slikken? Dat laat ie zijn hoer dan maar doen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven