Mijn moeder gaat vreemd

23-09-2012 15:36 90 berichten
De titel zegt het eigenlijk al.

Ik heb een heel groot vermoeden dat mijn moeder vreemd gaat.

Het is gekomen toen ik een een keer haar gsm moest pakken en ik zag dat ze nog een ander bericht binnen kreeg van een andere man.

Nu heb ik dit niet meer van mij afkunnen zetten en heb ik ook vaker in haar telefoon gegeken (ik weet het het is niet netjes).

En qua berichtjes is mijn vermoeden bevestigd.

Nu weet ik niet wat ik hiermee moet doen. Ik heb het mijn man verteld maar hij weet ook niet echt wat ermee te doen.

Nu wil ik het met mijn jonger zusje erover hebben maar weet niet of dit verstandig is.
Alle reacties Link kopieren
Wordt iedereen er gelukkiger van als jij dit navraagt?
Waarschijnlijk niet.

En ik weet dat ik het naast me neer moet leggen, maar dat lukt gewoon niet.
Misschien hebben je ouders wel afspraken waar jij niets van af weet.
quote:mopke1982 schreef op 23 september 2012 @ 16:51:

Waarschijnlijk niet.

En ik weet dat ik het naast me neer moet leggen, maar dat lukt gewoon niet.Oh, maar dat begrijp ik, ik zou er intens van balen.
Bemoei je nooit met de relaties van anderen, ook niet als het je ouders zijn.

En in de telefoon van je moeder snuffelen is heel erg. Wat schiet je daarmee op? Nu weet je iets wat je niet wilde weten en waar je ook niks mee te maken hebt.

Laat het gaan.
Mijn eerste gedachte is, niet mee bemoeien. Dat jij door jouw nieuwsgierigheid info hebt die je niet kunt bolwerken is jouw probleem.

Als jij al een paar keer 'per ongeluk' van die berichtjes gelezen hebt, hoe groot is dan de kans dat je vader ze ook gezien heeft? Hoe duidelijk zijn die berichtjes, kunnen het ook (schuine) geintjes zijn?

Dat je er last van hebt snap ik. Ik zou er ook slapeloze nachten van hebben. Maar helpt het je als je je zusje op de hoogte brengt, of maak je het drama alleen maar groter
nederlandsevrouw wijzigde dit bericht op 23-09-2012 16:59
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Niet netjes? Waar haal jij je onbeschofte brutaliteit vandaan om haar berichten te lezen?
quote:ahsam schreef op 23 september 2012 @ 17:00:

Niet netjes? Waar haal jij je onbeschofte brutaliteit vandaan om haar berichten te lezen?Hoho, ben het eens met je boodschap, maar niet met je woordkeus
Als je moeder slim genoeg is voor een I phone, slim genoeg is om je vader evt. voor te liegen, waarom doet ze dan zo makkelijk met haar telefoon, als ze met een stiekeme minnaar appt en/of sms't ?

Ze zal achteraf echt wel door hebben gehad dat zijn bericht tijdens jouw foto-kijken binnen is gekomen ( even eerlijk; meer dan de eerste regel kun je niet lezen, toch? ).

Als jij zo makkelijk in je moeders berichten komt, heeft ze eea niet beveligd; ook niet voor je vader.

Of ze gaat heel slecht vreemd, of ze gaat niet vreemd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Grappig is dit...

Verander "mijn moeder gaat vreemd" door "mijn vader gaat vreemd"... en de dames hier spuwen vuur.
Hoe kun je dat beveiligen dan? Iemand die een telefoon ziet liggen kan toch zo de berichten nakijken?
quote:ahsam schreef op 23 september 2012 @ 17:00:

Niet netjes? Waar haal jij je onbeschofte brutaliteit vandaan om haar berichten te lezen?Toontje...
quote:Iwannalive schreef op 23 september 2012 @ 17:07:

Grappig is dit...

Verander "mijn moeder gaat vreemd" door "mijn vader gaat vreemd"... en de dames hier spuwen vuur.Nee hoor, exact hetzelfde verhaal.
quote:yasmijn schreef op 23 september 2012 @ 17:07:

Hoe kun je dat beveiligen dan? Iemand die een telefoon ziet liggen kan toch zo de berichten nakijken?Nee hoor, bij mijn I phone moet je een code intoetsen wil je bij mijn startpagina komen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 september 2012 @ 17:06:

Als je moeder slim genoeg is voor een I phone, slim genoeg is om je vader evt. voor te liegen, waarom doet ze dan zo makkelijk met haar telefoon, als ze met een stiekeme minnaar appt en/of sms't ?

Ze zal achteraf echt wel door hebben gehad dat zijn bericht tijdens jouw foto-kijken binnen is gekomen ( even eerlijk; meer dan de eerste regel kun je niet lezen, toch? ).

Als jij zo makkelijk in je moeders berichten komt, heeft ze eea niet beveligd; ook niet voor je vader.

Of ze gaat heel slecht vreemd, of ze gaat niet vreemd.Andere generatie, digibeet?

Grappig is dit...

Verander "mijn moeder gaat vreemd" door "mijn vader gaat vreemd"... en de dames hier spuwen vuur.Nee hoor, vreemdgaan (m/v) iets wat mij niet aangaat

Grappig is dit...

Verander "mijn moeder gaat vreemd" door "mijn vader gaat vreemd"... en de dames hier spuwen vuur.Ja, dan liggen de scheidingspapieren al bij de notaris
Ik zou het vragen aan mijn moeder.

Grappig is dit...

Verander "mijn moeder gaat vreemd" door "mijn vader gaat vreemd"... en de dames hier spuwen vuur.

Nee hoor, vreemdgaan is vreemdgaan. En dat TO er moeite mee heeft snap ik.

Maar ja, dan had ze maar niet zoveel moeite moeten doen om het te weten te komen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 september 2012 @ 17:09:

[...]

Nee hoor, bij mijn I phone moet je een code intoetsen wil je bij mijn startpagina komen.

Nooit geweten dat dat kan. Heb ook een Iphone maar alleen als ik hem uit heb gezet en weer aanzet voer ik de pincode in.

Ik wil dat ook, hoe doe je dat?

Grappig is dit...

Verander "mijn moeder gaat vreemd" door "mijn vader gaat vreemd"... en de dames hier spuwen vuur.Hoe kom je daar nu bij? Geef dan eens een voorbeeld, want het schijnt ontzettend vaak voor te komen als ik je lees. Ik lees eigenlijk dezelfde reacties, of het nu om de vader/man of de moeder/vrouw gaat. Maar goed, jij hebt vast legio voorbeelden van topics waar het wel gebeurt. Ik ben benieuwd.
quote:redband schreef op 23 september 2012 @ 17:12:

[...]

Ja, dan liggen de scheidingspapieren al bij de notaris Hahha ech wel...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 september 2012 @ 17:09:

[...]

Nee hoor, bij mijn I phone moet je een code intoetsen wil je bij mijn startpagina komen.

Dat heb ik ook niet. Hoe doe je dat.

Als mijn iphone op tafel ligt dan kan ook iedereen mijn net binnengekomen whatsapp berichten lezen.
quote:jaschenca_2 schreef op 23 september 2012 @ 17:23:

[...]

Hoe kom je daar nu bij? Geef dan eens een voorbeeld, want het schijnt ontzettend vaak voor te komen als ik je lees. Ik lees eigenlijk dezelfde reacties, of het nu om de vader/man of de moeder/vrouw gaat. Maar goed, jij hebt vast legio voorbeelden van topics waar het wel gebeurt. Ik ben benieuwd.Kom zelf maar met voorbeelden dat dit ontzettend vaak mijn reactie zou zijn... je hebt vast legio voorbeelden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven