Mijn nieuwe vriend: is hij stiekem homo?? :S

09-06-2008 21:40 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een poosje heb ik een nieuw vriend: helemaal leuk! Hij ziet er leuk en verzorgd uit, en is vooral erg lief en attent! Hij is helemaal verliefd op mij en ik ook op hem. Het ziet er rooskleurig uit!

Maar, het enige... hij is nogal... tja... hoe zeg ik dat... gay. Zijn manier van bewegen en de uitspraken die hij doet.

Ik heb het echt niet over soms een beetje, maar het ligt er best dik bovenop.

Nou heeft hij zelf in het begin gelijk al gezegd: "Mensen denken altijd dat ik homo ben" Hij wordt vaak door jongens/mannen benaderd en hij is ook wel eens gekust door een man. Naar eigen zeggen is hij het niet, sex met een man lijkt hem niets, Hij valt echt op meisjes, en hij heeft ook verschillende langere relaties met meisjes gehad.

Maar, als hij uit de kast zou komen, zou niemand verbaasd zijn, zijn ouders, vrienden, collega's....

Nou wil ik hem geloven: maar als ik hem weer zie, denk ik zelf toch ook: het zou me niets verbazen... ik schaam me ervoor, dat ik het zelf ook denk.

Tja... bestaan er mannen die gay lijken maar het echt niet zijn? Ik wil graag wat opbouwen met hem, maar kan het niet helpen er steeds aan te denken: straks laat ie me over twee of twintig jaar (met een kind bijvoorbeeld) achter voor een andere man! Het komt vaker voor....

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben????
Ik heb ook eens een vriend gehad waarbij ik dit dacht. De sex was trouwens ook niet om over naar huis te schrijven.

Maar er is geen uitsluitsel gekomen. Wel is het intussen uit. De relatie duurde 11 maanden.
Hoe oud is hij Sofie?

Ik heb zelf een realtie gehad met een jongen die homo bleek. En ik had dezelfde gedachten als jij. Na bijna 4 jaar kwam het uit...Hij was toen 27. Ik heb het eigenlijk altijd wel geweten maar toch. We hadden het zo leuk samen. En hij zei ook dat hij er niet aan moest denken om seks met een amn te hebben. Hij vond het zelf eerst ook verschrikkelijk, wilde niet 'zo' zijn. Maar nu is hij al 10 jaar met zijn vriend en zijn wij nog steeds hartstikke goeie vrienden. Wat ik maar wil zeggen is dat het best zo kan zijn dat je vriend homo is maar het voor zichzelf nog niet weet. Hoe denkt hij over samenwonen, dingen samen doen, heeft hij veel meisjesvriendinnen, houdt hij van dansen, kletsen???
Ik had dat soms ook bij mijn vriendje toen ik 15 was en hij 16. Vooral door interesses, kledingstijl etc.

Toen het jaren later ook al weer jaren uit was en ik het nog steeds niet raar zou vinden als ie uit de kast kwam. Moest ie erg om lachen.

Heb uiteindelijk geen contact gehouden (vooral omdat hij mij terug wilde en ik net een paar maanden bij een jongen was waarvan ik dacht dat ie wel eens de ware kon zijn).

Vriendje van toen is ondertussen getrouwd, met kinderen en voor zover ik weet nog steeds hetero.

Geen tips voor je dus. ALles kan.

Een hetero man kan je trouwens over 2 of 20 jaar ook achterlaten om wat voor reden dan ook.
oei ik heb hier idd helaas ook ervaring mee...

paar jaar geleden ging ik een tijdje om met zo'n jongen waarvan iedereen dacht dat ie gay was, ik zelf dacht t eerst ook.

maar hij bleef maar volhouden dat ie t niet was, hij werd zelfs een keer boos op me....

ik vond m ondertussen erg leuk, en hij zei en deed alsof hij mij ook leuk vond...

tot op het moment dat ik m dus echt duidelijk maakte dat ik verliefd op hem was, toen moest ie opeens met me praten....

en hij zei: "ik ben homo"

geloof me, nog nooit ben ik ZO boos op iemand geweest als toen, ik ging zelfs over tot fysiek geweld....

na een aantal maanden is het wel goed gekomen hoor, de vriendschap dan (hij's natuurlijk nog steeds homo )

anyway, mijn mening is, als je echt sterke vermoedens hebt dat ie homo is, en als zelfs je omgeving dat ook heeft dan denk ik toch dat je misschien wel gelijk hebt, ik zie het op mn werk (ben stewardess) ook heel vaak.....of je vriend moet een uitzondering zijn..

maar hij kan ook gewoon heel erg bang zijn om uit de kast te komen, bang voor reacties enzo en dan "gebruikt" hij jou gewoon om zogenaamd te bewijzen dat ie niet gay is...
Mijn man heeft dat ook.

Hij is ook nogal gay in zijn manier van praten (heel zangerig) en maniertjes.

Maar hij is hetero. Hij maakt altijd zelf het grapje dat hij een latente homo is.

Hij heeft ook veel sjans van mannen, maar ook heel veel van vrouwen.

Volgens mij heeft hij wel eens met een man gezoend, voor de gein, nou ja ik ook met een vrouw terwijl ikecht 100% hetero ben.

Ik maak me echt geen enkele seconde zorgen dat hij me voor een man verlaat hoor.

Ik vind een beetje vrouwelijke man wel leuk eigenlijk. Goed verzorgd, attent etc.
Mijn collega is ongelooflijk gay. Althans: dat dacht ik toen ik hem voor het eerst zag, en met mij ongeveer het hele kantoor. Inmiddels is hij een enorm goede vriendin van me :-), maar ik weet zeker dat hij zo hetero als wat is.

Dus: ja, het kan. Een man met vrouwelijke maniertjes, die toch hartstikke hetero is. Of dat bij jouw vriend ook het geval is, kunnen wij natuurlijk niet vanachter ons beeldscherm bepalen.
.
Een ex van mij wordt vaak ervan "verdacht" homo te zijn. Nou, ik kan je verzekeren dat hij het niet is hoor. Hij gebruikte wel duurdere gezichtscreme dan ik maar liet me alle hoeken van de kamer zien. ;) Hij heeft overigens wel veel meisjesvriendinnen (maar met bijna allemaal het bed gedeeld ;)) en houdt niet van voetbal en andere mannenhobby;s. Maar dat maakt je geen homo, dat ben je als je op mannen valt.

Hij heeft overigens wel eens met een man gezoend, maar ja, ik heb zelf ook wel met vrouwen gezoend maar vind mezelf ook wel hetero, zoals Isabon ook wel aangeeft.

Dus ja, zoveel verschillende mensen, dus het kan dat je vriend hetero is en je gewoon leuk vindt!
Ik zou zelf niet vallen op zo'n gay. Ik houd ook niet van vrouwenmannen.
Tja, misschien krijgen wij nu, nadat alle vrouwen ineens bi-ig mogen zijn ook de tijd dan mannen dat ook mogen zijn? Waarom zou het zo'n groot probleem moeten zijn? Als jij jezelf er niet lekker bij voelt, is het waarschijnlijk niet de juiste vent voor je..........
shoppen, dansen, gaat graag naar de kapper, kan goed met hem praten en hij heeft vooral vriendinnen. Dus wat dat betreft maakt het 't allemaal eerder verdachter dan minder verdacht...

Hij heeft het dus wel geprobeert met een man, een keertje zoenen. Juist omdat iedereen het dacht, begon hij het zelf ook te geloven. Maar het was geen succes.

En, inderdaad, wie heeft er niet geexperimenteerd? ikzelf heb eveneens met een meisje gezoend, en ik noem mezelf ook hetro.

Ik vind mezelf best open-minded, Daarom ben ik er nu juist ook wel zo verbaasd over, dat dit nu voor mij toch wel een punt is.

Maar ik ben wel blij te lezen dat ze wel bestaan: mannen die misschien homo lijken maar het niet zijn.

En, tja de kans dat hij het toch wel is, en het nog niet onder ogen wil komen....

Misschien moet ik de gok gewoon wagen: hij lijkt in ieder geval wel voor mij te willen gaan. En, inderdaad: een hetro man kan je evengoed over 2 of 20 jaar verlaten voor een ander.

Wat dat betreft, is het altijd een gok. Of probeer ik er iets van te maken tegen beter weten in... we gaan het meemaken...
haha ik dacht dat ik ook niet op een "gay-type" zou vallen, maarja, voor je het weet loop je hand in hand... :P
quote:sofie28 schreef op 09 juni 2008 @ 23:02:

Maar ik ben wel blij te lezen dat ze wel bestaan: mannen die misschien homo lijken maar het niet zijn.

Wellicht gedragen veel homosexuele mannen zich meer hetrosexueel als dat er doorgaans gedacht word......!!!

Homosexualiteit is in eerste instantie een sexuele voorkeur, niet een manier van zijn, een manier van gedragen, een manier van je gevoelens uiten of gerelateerd aan je hobby's. Het beeld wat de meeste mensen hebben van homo's is het beeld dat de media ons geeft. Als 1 homo in zijn blote kont op een boot in de gracht staat te dansen, dan zijn alle homo's zo....Op die zelfde boot of langs de kant staan doorgaans ook een hoop hetrosexuele mannen hoor.

Wellicht is het verstandiger om dat hele hokjesdenken eens los te laten en te kijken naar hoe een persoon er van binnen uit ziet. En ook om te weten dat je helemaal niet homosexueel kan gedragen, je gedraagt je gewoon menselijk. Of kan je ook té hetrosexueel zijn??
@ Boarn,......jij bedoelt....... het zijn gewoon mensen?
Zal ik mijn eigen zieke hokjes geest loslaten op dit soort mannen.

In mijn optiek heb je de gay types en de mannelijke types die heel goed voor zichzelf zorgen kwa uiterlijk en meer vriendinnen hebben dan mannen. Omdat dit soort mannen geen vriendschappen met mannen dulden. Het zijn namelijk concurrenten terwijl de vrouwen continue dienen voor de bevestiging van zijn ego. Dit soort mannen spelen met vrouwen. Ze weten goed in te spelen op gevoel. Zelf passen ze gevoel niet toe op zichzelf, maar gebruiken dit om nog geliefder te worden. Je voelt je op een voetstuk geplaatst als vrouw, ware het niet dat nog tig andere vrouwen waar je geen weet van hebt, dit zelfde gevoel hebben.

Maar goed, zo zie je maar. Er zullen ongetwijfeld ook nog 'normale' versies bij zitten. Het is maar wat je zelf invult.
ik ken twee uitgesproken gay types die altijd zeiden dat ze beslist hetero waren. De ene kwam op zijn 32e toch uit de kast, en de ander op zijn 40e. Beide waren getrouwd, en de oudste had ook twee kinderen.
o, er schiet me nog een geval binnen..... O, die was zo hetero, hij had de ene vriendin na de ander, maar iedereen wist dat hij gay was. Uiteindelijk is ook hij uit de kast gekomen
quote:Boarn schreef op 09 juni 2008 @ 23:43:

[...]

Wellicht gedragen veel homosexuele mannen zich meer hetrosexueel als dat er doorgaans gedacht word......!!!

Homosexualiteit is in eerste instantie een sexuele voorkeur, niet een manier van zijn, een manier van gedragen, een manier van je gevoelens uiten of gerelateerd aan je hobby's. Het beeld wat de meeste mensen hebben van homo's is het beeld dat de media ons geeft. Als 1 homo in zijn blote kont op een boot in de gracht staat te dansen, dan zijn alle homo's zo....

Dit is misschien wat jezelf vroeger dacht??? Wat een aannames, om er vanuit te gaan dat wij alleen kijken naar wat de media ons voorschotelen.

Ik heb, dat kan ik rustig stellen, veel ervaring met homosexuelen, van beide kanten. Ook onder (juist?) vrienden.
Ik heb ook een ex van wie iedereen dacht dat hij homo was, ik ook. Maar hij was het toch echt niet, gaf zelf ook aan dat veel mensen het bij hem dachten. Gewoon een vrouwelijke man. Geweldige types vind ik dat. Verder een vriend van mij ook, is zelfs in de gayscene actief geweest als buddy en zo, maar zo hetero als ik weet niet wat. Hij ziet er alleen anders uit en is vrouwelijker dan de gemiddelde man, maar heeft alleen maar vriendinnen gehad. Ze bestaan dus...
Ik hou van kletsen, maar dat maakt me toch nog geen homo. Nou zijn er bepaalde zaken die homo's vaker doen dan hetero mannen, maar dan nog: het moet toch mogelijk zijn dat er hetero-man-ABBA fans zijn of zo? Of een hetero man kapper, of steward? Lijkt me toch niet onmogelijk.

Ik dacht eerst ook dat mijn ex sportschool lerar een homo was, zijn vrouw (!) vertelde later wel dat zijn beste vriend een homo is, dus dat hij hem aangestoken heeft mogelijk, qua maniertjes.

Ik vind zoenen met iemand van hetzelfde geslacht toch wel bi hoor. Ik zou het heel raar vinden als ik dat zou doen.
Ik heb zelf een collega die zo'n heteroseksuele homo is. Hij zegt zelf ook dat het hem wel wat zou lijken, homo. "Lekker veel naar de opera en musicals, beppen over kleding, lekker tutten... Alleen de sex, dat is nou net dat onoverkomelijke punt". Dus hij blijft toch maar hetero ;) Heeft een vriendin, is lekker artistiek bezig met schilderijen, tentoonstellingen, etc. en kan daarin al zijn gevoel voor kleur enzo in kwijt.

Misschien is die vriend wel gewoon een latente kunstenaar!
Een van mijn beste vrienden gedraagt zich wat vrouwelijker dan de gemiddelde man, is heel zorgzaam, attent, trekt zich van alles persoonlijk aan, heeft een redelijk uitgesproken kledingkeuze, gaat helemaal uit zijn dak op de dansvloer met een heel eigen dansje. Mijn beste vriendin en ik hebben even het vermoeden gehad dat hij homo was, maar daar zijn we vanaf gestapt hoor. Hij is gewoon een onwijze lieverd en valt zeker op vrouwen.

Een collega van mij werd ook 'verdacht', vooral door zijn manier van praten en fijngevoeligheid. Ben er nu ook van overtuigd dat hij hetero is en gewoon wat extra sensoren heeft, zeg maar. Nu is hij een soort 'oom' waarbij ik met al mijn gezeik kan aankomen, ideaal

Sofie, er zijn dus echt mannen die zich wat vrouwelijker gedragen dan je misschien gewend bent. Je hebt het zelf ook al gezegd, het kan ook op een andere manier mislopen, ik zou me nog niet te druk maken om 'later'. Eerst nu maar eens zien.
Dat zijn geaardheid niets met zijn maniertjes te maken hoeft te hebben, daar zijn we nu wel over uit. Maar wat me opvalt; waarom zou je vriend niet gewoon bi kunnen zijn (en het desnoods zelf nog niet doorhebben?) Er zijn toch wel meer dan 2 hokjes?
De compagnon van Herman Den Blijker de heer Rijmers zou je toch ook zeggendat het een ras echte homo is.... Mis hij is al 400 jaar gelukkig getrouwd en heeft kinderen.Soms is het niet wat het lijkt
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Laat een homo aan de oksels van je vriend ruiken. Bevalt het hem, dan is de kans groter dat je vriend inderdaad ook gay is. Homo's pikken elkaar er zo uit, dit is nu dus ook wetenschappelijk bewezen. (bron; artikel in de Quest van deze maand).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven