Mijn ondergoed in brievenbus?!
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:34
tja, ik zou me er niet zo druk om maken. Zou het liever in een tasje door de brieven bus vinden dan met een grote groep met mensen bij jullie club vergadering.
Als je zou sms-en, zou ik aangeven dat je het graag in een tasje door de brievenbus ziet.
Ik zie het probleem niet heel erg eigenlijk
Als je zou sms-en, zou ik aangeven dat je het graag in een tasje door de brievenbus ziet.
Ik zie het probleem niet heel erg eigenlijk
"ik ben het, Barbabelladingdong"

vrijdag 14 augustus 2009 om 09:34

vrijdag 14 augustus 2009 om 09:36
Hij doet moeite om je zo snel mogelijk je ondergoed terug te geven, zonder teveel contact te hebben (want pijnlijk).
Waarom wordt je daar boos om?
Ik snap werkelijk niet wat er zo erg is aan dat hij een pakje met spullen van jou bij je door de brievenbus wil gooien.
Je kan het jezelf ook te moeilijk maken....
Waarom wordt je daar boos om?
Ik snap werkelijk niet wat er zo erg is aan dat hij een pakje met spullen van jou bij je door de brievenbus wil gooien.
Je kan het jezelf ook te moeilijk maken....
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:36
quote:Breaky schreef op 14 augustus 2009 @ 09:31:
Dames, ik ben even witheet. Gister plaatste ik een topic of ik mijn ex moest terug smsen. Dat heb ik gisteren laat heel zakelijk gedaan.
Nu belde hij vanochtend (ik heb niet opgenomen). Hij wilde nog even over de anonieme telefoontjes met me praten en me laten weten dat hij nog twee lingeriesetjes van me in zijn kast gevonden had. Die heeft hij dus gewassen en zou hij vanmiddag wel even door mijn brievenbus gooien.. dan kan ik weer mooi voor de dag komen.
Is het raar dat ik hier woest over ben? We hebben niet eens ruzie of zo. Ga je dan ondergoed bij iemand in de brievenbus gooien?! Ik ben eigenlijk van plan hem te smsen dat ik hem van het weekend wel terugbel en dan ook wel aangeef hoe mijn ondergoed terug kan komen. Hij kan het wat mij betreft ook bij de volgende vergadering van onze club aan me geven. Gewoon in een plastic tasje, niks mis mee, toch? Brievenbus --> Pfffttt.Nog eens gelezen en ik zie nog het probleem niet eigenlijk.
Dames, ik ben even witheet. Gister plaatste ik een topic of ik mijn ex moest terug smsen. Dat heb ik gisteren laat heel zakelijk gedaan.
Nu belde hij vanochtend (ik heb niet opgenomen). Hij wilde nog even over de anonieme telefoontjes met me praten en me laten weten dat hij nog twee lingeriesetjes van me in zijn kast gevonden had. Die heeft hij dus gewassen en zou hij vanmiddag wel even door mijn brievenbus gooien.. dan kan ik weer mooi voor de dag komen.
Is het raar dat ik hier woest over ben? We hebben niet eens ruzie of zo. Ga je dan ondergoed bij iemand in de brievenbus gooien?! Ik ben eigenlijk van plan hem te smsen dat ik hem van het weekend wel terugbel en dan ook wel aangeef hoe mijn ondergoed terug kan komen. Hij kan het wat mij betreft ook bij de volgende vergadering van onze club aan me geven. Gewoon in een plastic tasje, niks mis mee, toch? Brievenbus --> Pfffttt.Nog eens gelezen en ik zie nog het probleem niet eigenlijk.

vrijdag 14 augustus 2009 om 09:40
Ik denk dat je het gewoon kut vindt dat ie het niet persoonlijk bij je thuis komt brengen, omdat je heimelijk al had fantaseren over dat moment:
Jij: dank je wel
Hij: Het stond je zo mooi
Jij: bloos
Hij: Weet je nog dat ik het voor je kocht? Het paste zo goed...
Jij: nog steeds, al ben ik door deze situatie wel wat afgevallen
Hij: Je bent nog steeds prachtig
Jij: Bloos
Hij: echt. En het setje zal je nog steeds prachtig staan
Jij (stamelend): ik weet niet....
Hij: Ach lieverd, kom es hier...
Nou, het eindigt er mee dat zij.. nou ja. Je weet wel.
Jij: dank je wel
Hij: Het stond je zo mooi
Jij: bloos
Hij: Weet je nog dat ik het voor je kocht? Het paste zo goed...
Jij: nog steeds, al ben ik door deze situatie wel wat afgevallen
Hij: Je bent nog steeds prachtig
Jij: Bloos
Hij: echt. En het setje zal je nog steeds prachtig staan
Jij (stamelend): ik weet niet....
Hij: Ach lieverd, kom es hier...
Nou, het eindigt er mee dat zij.. nou ja. Je weet wel.

vrijdag 14 augustus 2009 om 09:42
Jullie hebben geen ruzie maar hij wil gewoon van je spulletjes af. Opgeruimd, weg er mee, klaar, over, punt.
Ondergoed kan prima in een brievenbus vind ik.
Waarom ben je nu ei-gen-lijk boos?
Had hij meer gevoel aan de dag moeten leggen soms?
Meer verdrietig moeten zijn en liever voor jou na de breuk?
Je komt teleurgesteld over, ben je dat ook?
Ondergoed kan prima in een brievenbus vind ik.
Waarom ben je nu ei-gen-lijk boos?
Had hij meer gevoel aan de dag moeten leggen soms?
Meer verdrietig moeten zijn en liever voor jou na de breuk?
Je komt teleurgesteld over, ben je dat ook?

vrijdag 14 augustus 2009 om 09:45
quote:Breaky schreef op 14 augustus 2009 @ 09:31:
Dames, ik ben even witheet. Gister plaatste ik een topic of ik mijn ex moest terug smsen. Dat heb ik gisteren laat heel zakelijk gedaan.quote:Breaky schreef op 14 augustus 2009 @ 09:43:
Haha, tja dames, misschien stel ik me inderdaad aan ja. Het zakelijke irriteert me, maar dat is mijn probleem. Hij had het inderdaad ook kunnen weggooien.
Dus zelf sms je zakelijk, maar zijn zakelijke instelling irriteert je?
Of je meet bewust met twee maten, of je communiceert nu (onbewust) dubbel naar je ex door zelf gedrag te vertonen maar dat zelfde van hem daarna niet te pikken...
Dames, ik ben even witheet. Gister plaatste ik een topic of ik mijn ex moest terug smsen. Dat heb ik gisteren laat heel zakelijk gedaan.quote:Breaky schreef op 14 augustus 2009 @ 09:43:
Haha, tja dames, misschien stel ik me inderdaad aan ja. Het zakelijke irriteert me, maar dat is mijn probleem. Hij had het inderdaad ook kunnen weggooien.
Dus zelf sms je zakelijk, maar zijn zakelijke instelling irriteert je?
Of je meet bewust met twee maten, of je communiceert nu (onbewust) dubbel naar je ex door zelf gedrag te vertonen maar dat zelfde van hem daarna niet te pikken...