Mijn ondergoed in brievenbus?!

14-08-2009 09:31 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
,,
Ik snap het probleem niet?
tja, ik zou me er niet zo druk om maken. Zou het liever in een tasje door de brieven bus vinden dan met een grote groep met mensen bij jullie club vergadering.

Als je zou sms-en, zou ik aangeven dat je het graag in een tasje door de brievenbus ziet.

Ik zie het probleem niet heel erg eigenlijk
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Wat is het probleem? Hij wil jou je ondergoed teruggeven en hij wast het zelfs nog voor je. Als je niet wil dat het door de brievenbus gaat, zorg je er maar voor dat je thuis bent, je haalt het bij hem op of je belt hem en stelt voor om het bij de volgende vergadering mee te nemen.
vind het eigenlijk nog wel een soort lief van je ex dat hij die moeite voor je neemt. Hij hoeft het niet te doen hoor!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Misschien wil hij je gewoon even niet zien?

Ik zie ook het probleem niet zo eigenlijk.

Als je online kleding besteld krijg je het ook vaak via de brievenbus, ook boos op de tnt?
Hij doet moeite om je zo snel mogelijk je ondergoed terug te geven, zonder teveel contact te hebben (want pijnlijk).

Waarom wordt je daar boos om?

Ik snap werkelijk niet wat er zo erg is aan dat hij een pakje met spullen van jou bij je door de brievenbus wil gooien.

Je kan het jezelf ook te moeilijk maken....
quote:Breaky schreef op 14 augustus 2009 @ 09:31:

Dames, ik ben even witheet. Gister plaatste ik een topic of ik mijn ex moest terug smsen. Dat heb ik gisteren laat heel zakelijk gedaan.

Nu belde hij vanochtend (ik heb niet opgenomen). Hij wilde nog even over de anonieme telefoontjes met me praten en me laten weten dat hij nog twee lingeriesetjes van me in zijn kast gevonden had. Die heeft hij dus gewassen en zou hij vanmiddag wel even door mijn brievenbus gooien.. dan kan ik weer mooi voor de dag komen.

Is het raar dat ik hier woest over ben? We hebben niet eens ruzie of zo. Ga je dan ondergoed bij iemand in de brievenbus gooien?! Ik ben eigenlijk van plan hem te smsen dat ik hem van het weekend wel terugbel en dan ook wel aangeef hoe mijn ondergoed terug kan komen. Hij kan het wat mij betreft ook bij de volgende vergadering van onze club aan me geven. Gewoon in een plastic tasje, niks mis mee, toch? Brievenbus --> Pfffttt.Nog eens gelezen en ik zie nog het probleem niet eigenlijk.
hij had het natuurlijk ook gewoon weg kunnen gooien. Misschien was dat wel beter geweest dan.
Wat maakt het nou uit hoe je weer aan je setjes komt? Als je ze maar krijgt! Waar je je druk over maakt zeg.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zou me eerder zorgen maken of ie die twee setjes Marlies Dekkers niet gewoon op 60 graden met zijn oude sokken heeft meegewassen...
Ik denk dat je het gewoon kut vindt dat ie het niet persoonlijk bij je thuis komt brengen, omdat je heimelijk al had fantaseren over dat moment:

Jij: dank je wel

Hij: Het stond je zo mooi

Jij: bloos

Hij: Weet je nog dat ik het voor je kocht? Het paste zo goed...

Jij: nog steeds, al ben ik door deze situatie wel wat afgevallen

Hij: Je bent nog steeds prachtig

Jij: Bloos

Hij: echt. En het setje zal je nog steeds prachtig staan

Jij (stamelend): ik weet niet....

Hij: Ach lieverd, kom es hier...

Nou, het eindigt er mee dat zij.. nou ja. Je weet wel.
Wat lief van hem dat hij je ondergoed wast
ik verwonder me voornamelijk over het feit dat jouw ondergoed dus blijkbaar ongewassen in zijn kast rond slingert!!! Ieuw!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Jullie hebben geen ruzie maar hij wil gewoon van je spulletjes af. Opgeruimd, weg er mee, klaar, over, punt.

Ondergoed kan prima in een brievenbus vind ik.

Waarom ben je nu ei-gen-lijk boos?

Had hij meer gevoel aan de dag moeten leggen soms?

Meer verdrietig moeten zijn en liever voor jou na de breuk?

Je komt teleurgesteld over, ben je dat ook?
Haha, tja dames, misschien stel ik me inderdaad aan ja. Het zakelijke irriteert me, maar dat is mijn probleem. Hij had het inderdaad ook kunnen weggooien.
Fleurtje, jij onverbeterlijke romanticus! Ik wist het wel, onder die grote Mokumse mond schuilt toch echt een klein hartje!! Aaaahhhh....

quote:Tia Dalma schreef op 14 augustus 2009 @ 09:39:

Zou me eerder zorgen maken of ie die twee setjes Marlies Dekkers niet gewoon op 60 graden met zijn oude sokken heeft meegewassen...
Lief toch?! Hij had het ook bij de club in je handen kunnen duwen (zonder tasje)
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:biol schreef op 14 augustus 2009 @ 09:41:

ik verwonder me voornamelijk over het feit dat jouw ondergoed dus blijkbaar ongewassen in zijn kast rond slingert!!! Ieuw!!!
Jee, waar gaat dit over?? Get a life.

Fleurtje, hahahaha.
Daar zijn brievenbussen toch ook voor?
Breaky, ik begrijp het wel een beetje hoor.

Hoe onredelijk ook af en toe, gevoelens kan je niet sturen.

Probeer het te zien als een man: hij kreeg een verzoek, hij heeft er aan voldaan. Zonder bijbedoelingen of andere gedachten erbij.
quote:Breaky schreef op 14 augustus 2009 @ 09:31:

Dames, ik ben even witheet. Gister plaatste ik een topic of ik mijn ex moest terug smsen. Dat heb ik gisteren laat heel zakelijk gedaan.quote:Breaky schreef op 14 augustus 2009 @ 09:43:

Haha, tja dames, misschien stel ik me inderdaad aan ja. Het zakelijke irriteert me, maar dat is mijn probleem. Hij had het inderdaad ook kunnen weggooien.

Dus zelf sms je zakelijk, maar zijn zakelijke instelling irriteert je?

Of je meet bewust met twee maten, of je communiceert nu (onbewust) dubbel naar je ex door zelf gedrag te vertonen maar dat zelfde van hem daarna niet te pikken...
xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven