mijn vriend heeft vieze gewoonten !!!

12-01-2007 19:10 566 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben erachter gekomen dat mijn vriend een aantal vieze gewoonten erop nahoudt!

We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...

Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.

Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!

quote:

Zit ik net geinstalleerd met toastjes effe te lezen op het forum......yek wat een verhaal, de toastjes smaken opeens niet meer!

Zowel het wasbak plassen als het onderbroekenverhaal zouden bij manlief niet opkomen, manlief zoekt net zolang door in de wasmand tot ie een schone boxer aantreft.......2 dagen of langer dezelfde is er echt niet bij en vies terug leggen in de kast.......geen denken aan, vind het echt absurd.

Kan ie geen po meenemen naar boven? Is een po niet smerig dan?
quote:

quote: stimpy75 reageerde

quote: colaatjelight reageerde

Smeeeerig it is, maar dat weet je zelf ook wel. Leuke afleertip; doe van dat doorzichtige keukenfolie op de wcpot, helemaal strak. Kijken of ie het nog zo leuk vindt!

Over de wasbak zul je bedoelen (ik bescheur het nu echt) ;) Oja, hahahaha! Je bent scherp! Geweldig dit hè?!!!!

Hahaha, ik heb een broer die jaren jonger is en we hebben onderling veel rotgeintjes uitgehaald...dus veel ervaring in het "terug pakken".

Even een leuk voorbeeld:

Ik zit met moeder en broertje aan de ontbijttafel. Hij probeert mij misselijk te maken met zijn neuspulk die hij aan zijn wijsvinger heeft hangen en zwaait dit voor mijn neus. Ik werd het zat en veegde zijn vinger met pulk en al af over zijn eigen boterham wat op zijn bord lag. Je had zijn gezicht moeten zien :o het gesodemieter was toen ook meteen afgelopen ;)
De goorste gewoonte van mijn vriend is dat hij spekknabbels eet.. De geur die uit die zak komt als je hem open trekt alleen al.. Jakkes..

Maar als hij klaar is, poetst hij netjes zijn tanden alvorens mij te zoenen..

En hij heeft zweetvoeten, maar daar doe je niet heel veel aan.. Hij verschoont minimaal dagelijks z'n sokken en als het erg is, gaat hij meteen even douchen.. Hij is gelukkig net zo op hygiene gesteld als ik.. De lieverd haalt zelfs na elke haarwasbeurt z'n haren uit het putje! (Dat doe ik dus niet eens.)
quote:De lieverd haalt zelfs na elke haarwasbeurt z'n haren uit het putje! (Dat doe ik dus niet eens.)Goed getrained?:D
Ik als smerige man :) zou niet zo onder de indruk zijn van dit soort terugpak acties.

Hem duidelijk vertellen dat je er serieus last van hebt is misschien wat constructiever..
Hahaha, ik heb een broer die jaren jonger is en we hebben onderling veel rotgeintjes uitgehaald...dus veel ervaring in het "terug pakken".

Even een leuk voorbeeld:

Ik zit met moeder en broertje aan de ontbijttafel. Hij probeert mij misselijk te maken met zijn neuspulk die hij aan zijn wijsvinger heeft hangen en zwaait dit voor mijn neus. Ik werd het zat en veegde zijn vinger met pulk en al af over zijn eigen boterham wat op zijn bord lag. Je had zijn gezicht moeten zien :o het gesodemieter was toen ook meteen afgelopen ;)

Mooi is dat hè?! Gelijk klaar. Veel mensen hebben dat ook hoor, wel graag narren, maar owee als ze terug genard worden. En dan heb ik écht de grootste lol!
Een vieze onderbroek terugleggen in de kast! 

Wat ranzig!

Maar goed, zoals zovelen voor mij al hebben gezegd: ik vind het niet normaal dat je vriend zo slecht om zijn persoonlijke hygiëne denkt. Mijn man doucht elke dag, trekt elke dag schone kleren aan en plast gewoon in de wc. Als ik deze verhalen hier zo lees, is mijn man echt een heel schoon lekker ding...:P en sowieso is knuffelen en vrijen toch veel lekkerder als je lekker schoon bent? Ik snap niet dat jouw vriend dat niet voor jou overheeft....raar hoor.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:Smeeeerig it is, maar dat weet je zelf ook wel. Leuke afleertip; doe van dat doorzichtige keukenfolie op de wcpot, helemaal strak. Kijken of ie het nog zo leuk vindt!

Ik denk niet dat TO zin heeft om te dweilen.......................................

Waarom pak je zijn onderbroeken niet gewoon af, als hij onder de douche staat ? Gooi ze dan ook meteen in een emmertje met Biotex, dan zijn ze kletsnat en zal hij toch echt een andere moeten pakken.
quote:

Smeeeerig it is, maar dat weet je zelf ook wel. Leuke afleertip; doe van dat doorzichtige keukenfolie op de wcpot, helemaal strak. Kijken of ie het nog zo leuk vindt!

Ik denk niet dat TO zin heeft om te dweilen.......................................

Waarom pak je zijn onderbroeken niet gewoon af, als hij onder de douche staat ? Gooi ze dan ook meteen in een emmertje met Biotex, dan zijn ze kletsnat en zal hij toch echt een andere moeten pakken. Maar dit lost toch niets op? Hij is toch geen kleuter meer? Hij kan toch tenminste dat stukje respect opbrengen?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:

Ik als smerige man :) zou niet zo onder de indruk zijn van dit soort terugpak acties.

Hem duidelijk vertellen dat je er serieus last van hebt is misschien wat constructiever..@smerige man, dat heeft ze gedaan maar werkt schijnbaar niet...en wie niet horen wil moet dan maar voelen....
quote:

Waarom pak je zijn onderbroeken niet gewoon af, als hij onder de douche staat ? Gooi ze dan ook meteen in een emmertje met Biotex, dan zijn ze kletsnat en zal hij toch echt een andere moeten pakken. Nee, dweilen is ook niet alles. Maar dan heeft ie in ieder geval 1x het genoegen, dat zijn urine over z'n voeten loopt. Tenzij hij dat natuurlijk óok niet vies vindt...mmmm....
quote:

quote: canine reageerde

nog één.......

leg zijn tandenborstel in de wcpot.

Als hij in de wasbak wil pissen moet hij zijn tanden maar in de wc poetsen.

serieus, ik zou deze dingen echt doen, moet je opletten hoe snel hij het niet meer doet.   ;) pies bijna in m'n broek van het lachen...ohoh ;) Loop ff naar de wasbak dan
@canine hrm.. tandeborstel in wasbak? gewoon ff afspoelen voor gebruik, tampon/(nep)drol in wasbak? gewoon onder de douche tanden poetsen, tandenborstel in wc? is vast een andere tandenborstel in de buurt. Folie over wasbak? hartelijk lachen en voeten afdrogen (met de handdoek en die terughangen ;)). Ik denk niet dat t succes verzekerd is met 'wie niet horen wil moet maar voelen'
quote:Zowel het wasbak plassen als het onderbroekenverhaal zouden bij manlief niet opkomen, manlief zoekt net zolang door in de wasmand tot ie een schone boxer aantreft.......2 dagen of langer dezelfde is er echt niet bij en vies terug leggen in de kast.......geen denken aan, vind het echt absurd.Dit begrijp ik niet helemaal....in onze wasmand ligt alleen vuile kleding. Dus mijn man gaat daar niet op zoek naar een schone boxer! Die liggen nl. "gewoon" in de kast.....
quote:

quote: gardening angel reageerde

De lieverd haalt zelfs na elke haarwasbeurt z'n haren uit het putje! (Dat doe ik dus niet eens.)

Goed getrained?:D Haha... nope.. doet ie helemaal zelf.. Ik was verbaasd toen ik er achter kwam dat hij dat deed..

Oh wacht.. ik bedenk me opeens iets dat ik wel goor vond.. Toen we aan het sexen waren bij hem thuis was het op meer dan 1 plek op het bed en de kussens gekomen (ha, woordgrap).. en toen draaide hij later toen we gingen slapen gewoon het kussen om en toen gingen we slapen.. "Ach, we verschonen het morgen wel"..  In dat geval was het wel ernstig, maar als ik elke keer dat we 'vlekjes" maken tijdens de seks het bed moeten verschonen, doe ik niets anders meer..

Hoe zit dat bij anderen?
Oh wat smerig...

Ik wist al dat ik het getroffen heb met de buurman maar als ik dit lees besef ik maar weer eens hoe lucky ik eigenlijk ben!
Weet je wat ik ranzig vond, als ik bij mijn nu ex-schoonfamilie bleef slapen en ik de hoezen om de oude dekbedden van mijn ex moest doen.

Die dekbedden zaten echt vol met allemaal je weet wel vlekken, gatver.....

Ik heb altijd gezegd, als je dat flikt bij mijn dekbedden dan..........
quote:

Weet je wat ik ranzig vond, als ik bij mijn nu ex-schoonfamilie bleef slapen en ik de hoezen om de oude dekbedden van mijn ex moest doen.

Hier kan ik me altijd zo over verbazen. Waarom moet jij het bed opmaken? Omdat jij een vrouw bent?

Waarom moet TO de badkamer schoonmaken die haar vriend vervuilt? Omdat zij een vrouw is?

Mijn man is gelukkig erg schoon en fris. Douchet elke dag, soms 2 x per dag als hij sport. Houdt van schone kleren en doet ook gewoon zijn deel in het huishouden. Wij werken allebei en ik zie echt niet in waarom ik alles zou moeten doen.
quote:

quote: stimpy75 reageerde

quote: canine reageerde

nog één.......

leg zijn tandenborstel in de wcpot.

Als hij in de wasbak wil pissen moet hij zijn tanden maar in de wc poetsen.

serieus, ik zou deze dingen echt doen, moet je opletten hoe snel hij het niet meer doet.   ;) pies bijna in m'n broek van het lachen...ohoh ;)

Loop ff naar de wasbak dan

Whahahahaaaaaa :D
quote:

quote: dogcrazy reageerde

Zowel het wasbak plassen als het onderbroekenverhaal zouden bij manlief niet opkomen, manlief zoekt net zolang door in de wasmand tot ie een schone boxer aantreft.......2 dagen of langer dezelfde is er echt niet bij en vies terug leggen in de kast.......geen denken aan, vind het echt absurd.

Dit begrijp ik niet helemaal....in onze wasmand ligt alleen vuile kleding. Dus mijn man gaat daar niet op zoek naar een schone boxer! Die liggen nl. "gewoon" in de kast..... 

Je was mij voor. Hahahahahhahaha, moest er erg om lachen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Chantal, van plassex zal hij ook niet vies zijn he?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:

quote: Lourdes reageerde

quote: dogcrazy reageerde

Dit begrijp ik niet helemaal....in onze wasmand ligt alleen vuile kleding. Dus mijn man gaat daar niet op zoek naar een schone boxer! Die liggen nl. "gewoon" in de kast.....  Zo raar is het niet hoor. Ik heb ook regelmatig een mand met was staan waar ik gewoon nog niet aan toegekomen ben. En ja, soms moet vriend daar in duiken voor schonen boxers en sokken. Niet iedereen heeft elke dag tijd voor het strijken en wegvouwen van de was, maar een was doen, is zo gebeurd.
quote:

Even een leuk voorbeeld:

Mooi is dat hè?! Gelijk klaar. Veel mensen hebben dat ook hoor, wel graag narren, maar owee als ze terug genard worden. En dan heb ik écht de grootste lol!

Ik ook ;) hihihi
quote:@canine hrm.. tandeborstel in wasbak? gewoon ff afspoelen voor gebruik,  tampon/(nep)drol in wasbak? gewoon onder de douche tanden poetsen, tandenborstel in wc? is vast een andere tandenborstel in de buurt. Folie over wasbak? hartelijk lachen en voeten afdrogen (met de handdoek en die terughangen ;)).  Ik denk niet dat t succes verzekerd is met 'wie niet horen wil moet maar voelen' Bij nader inzien denk ik ook niet dat die terugpak acties gaan werken....zucht...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven