Mijn vriendin neemt (helaas) TATTOO met goede vriend

15-10-2019 10:36 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik ben opzoek naar advies omdat ik niet goed weet wat ik met mijn gevoel aan moet.

Mijn huidige vriendin heeft een beste vriend die ik helaas totaal niet mag.
Sterker nog ik heb een gruwelijke hekel aan hem.
De reden is omdat deze jongen vanaf de eerste dag dat ik haar leerde kennen altijd in haar huis aanwezig was. Als ik kwam, dan was hij er ook, of kwam ineens binnen omdat hij de sleutel had. Nooit eens samen alleen. Lagen we samen in bed, stond hij ineens naast ons. Ligt zij in bed, appt ze, ow hij komt net binnen. Altijd appen en snappen. Dat vond ik erg ongemakkelijk, het was too much. En dacht daardoor ook, kan ik dit wel vertrouwen, is er niet meer aan de hand.
Altijd die blonde jongen in huis, ook als ik er dus niet was.
In die periode nam hij ook altijd wiet mee, dus als ik aankwam en hij was er ook, hadden ze samen geblowed waardoor haar gedrag naar mij toe ook veranderde. Dit zorge soms voor ruzie. Want tegen mij deed ze daardoor bot en kortaf en tegen hem gewoon normaal. Dit schoot bij mij verkeerd en pikte ik niet.
Ik ben daar sowieso niet van (blowen) maar ieder zijn keuze, zolang je gedrag maar niet veranderd.

Gelukkig is dat contact minder geworden, ik heb mijn zorgen uitgesproken en zij woont vrijwel bij mij en niet meer 150km verder bij hem in de buurt.

Maar, nu heeft hij haar voor haar verjaardag een tattoobon cadeau gegeven (voor mijn tijd) en hebben ze nu dus besloten samen een tattoo te zetten, zodat ook als ze elkaar niet vaak zien, toch dichtbij elkaar zijn ofzoiets of aan elkaar denken, whatever.

Ik kon er totaal niet positief op reageren en heb ook uitgelegd waarom. Zei wel, ik vind het niet leuk maar het is uiteindelijk je eigen keuze.
Toch zit ik er zo erg mee. Ik vraag mij af of mijn gevoel normaal is, want ik walg er van en doet mij ergens zelfs zeer.
Dat er een tattoo op de liefde van mijn leven komt te staan van iemand die ik totaal niet mag en waarvan zij dat ook weet en ook zegt ''ik snap je en je hebt gelijk, dat zou ik ook hebben'' en dus ook een goede reden heb om hem niet te mogen en dit niet leuk te vinden.
Moet ik daar dan straks tegen aan blijven kijken. En ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat wel kan. Want die gozer zit mij zo diep, ik associeer hem met enkel negatieve dingen en dat voel ik ook terecht zo. Ik ben bang dat dit dingetje zo groot gaat worden dat dit vanuit mijn kant en gevoel gevolgen gaat hebben voor onze relatie. Om wat duidelijker te zijn, dat ik wellicht er zoveel problemen mee krijg dat ik uiteindelijk niet met haar verder wil.


Benieuwd naar jullie reacties.
Mijn redenen om hem zo erg niet te mogen zijn terecht.
Maar wat vinden jullie? Moet ik het maar accepteren, moet ik nogmaals aangeven dat ik mij er niet prettig bij voel, moet ik aangeven dat dit de relatie in gevaar kan brengen, moet ik het proberen te verbieden, of vinden jullie dat ik overdrijf? Of hebben jullie andere meningen en of tips?
Ik weet het namelijk even niet...

Thanks :)
''Liefde is slechts een woord, totdat je iemand ontmoet die het betekenis geeft''
Alle reacties Link kopieren
ik zou vriendin, met of zonder tattoo buiten zetten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Wat voor tattoo? Een gezamenlijke muziekband, stripfiguur of twee aaneen gesmede hartjes?

Ik ken wel vrienden(groepen) met dezelfde tattoo.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik zou zeggen :

Afbeelding

tegen je vriendin.

Zoek iets wat beter bij je past en geen 'vaste vriend' erop na houdt....
Alle reacties Link kopieren
Je moet helemaal niks. Ja, een leuke vriendin zoeken.
ik geef mn bek ook maar een douw
zo onaantrekkelijk zo'n bazig jaloers mannetje....
Tja, dat mag zij gelukkig helemaal zelf bedenken.

Jij hebt daar echt helemaal niks over te zeggen.

Je neemt je vriendin zoals ze is of je dumpt haar omdat jullie niet bij elkaar passen. Als jullie niet hetzelfde denken en voelen over bepaalde onderwerpen..

Maar je hebt niks te zeggen/bepalen over haar uiterlijk, haar vrienden enz.

Take it or leave it.
Alle reacties Link kopieren
Want zij is jouw bezit?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat niet waarderen, als mijn man dat zou doen
Alle reacties Link kopieren
Wat een kleffe reden zit erachter die tattoo.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n tattoo vind ik niet een probleem. Wel dat ze zo extreem close zijn, daar zou ik mij ongemakkelijk bij voelen. Dat hij altijd binnen komt lopen alsof hij er thuis is. Zelf zou ik dat een dealbreaker vinden in mijn relatie.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
15-10-2019 10:56
zo onaantrekkelijk zo'n bazig jaloers mannetje....
nee die vriendin is een prijs
Poeszie schreef:
15-10-2019 11:03
Ik zou dat niet waarderen, als mijn man dat zou doen
Maar was het je man geworden als dit allemaal speelde tijdens het daten/ de verkeringsperiode?
Alle reacties Link kopieren
Tja ik snap je wel, maar zij heeft uiteindelijk wel het recht om te doen wat ze wil. Mijn man heeft ooit een vriendin gehad, die voor mij gevoelig ligt. Zou ook niet blij zijn als die iets zouden creëren zodat ze aan elkaar denken . Maar uiteindelijk kan je het alleen accepteren of een einde aan de relatie maken als ze dit echt wil. Gezien de rest van het verhaal denk ik dat jullie sowieso niet zo goed bij elkaar passen overigens.
Karl_Marx schreef:
15-10-2019 11:06
nee die vriendin is een prijs
Dan moet hij haar dumpen. Maar hij moet niet denken dat hij wat te vertellen heeft over met wie zij bevriend is en wat zij met haar lichaam doet.
Alle reacties Link kopieren
Ze werkt niet en gaat ook niet naar school als ik het goed begrijp?
...
Deze relatie wordt helemaal niks. Zij is te klef met die vriend en jij bent een bazige zeur.

Over die tattoo heb je niks te zeggen, dat mag zij helemaal zelf weten. Haar lijf, haar keuze.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-10-2019 12:58
Reden: Off Topic
0.00% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat een merkwaardig verhaal.
Ik zou dit niet op prijs stellen en breken met deze vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij wel haar liefde van haar leven of bied jij meer financiële zekerheid dan haar blonde soulmate?
Ik zou niet eens in een relatie willen zitten met iemand die zo close is met een ander, tenzij dat een zus, broer of kind zou zijn.
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 16-10-2019 10:16
Reden: trollhinten
93.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
15-10-2019 11:07
Dan moet hij haar dumpen. Maar hij moet niet denken dat hij wat te vertellen heeft over met wie zij bevriend is en wat zij met haar lichaam doet.
Eens.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Is het je wel eens opgevallen dat ze niet de enige vrouw op aarde is?
Laat me raden De jongen is zeker ook haar ex ?? Nee is niet normaal. Zoek een normale vriendin deze is nog jong in haar hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Vigilabo2019 schreef:
15-10-2019 10:36
whatever

:rofl:




Vigilabo2019 schreef:
15-10-2019 10:36
Mijn redenen om hem zo erg niet te mogen zijn terecht.

Tuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven