Mijn vrouw heeft gezoend met een ander. (Geen OP)

22-09-2019 09:40 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic mag worden verwijderd
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 23-09-2019 16:13
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
97.20% gewijzigd
yette schreef:
22-09-2019 12:11
Ik vind het wel meevallen hoe dramatisch hij doet. Hij zegt ook dat ze een gelukkig gezin zijn (ott) dus zó negatief ziet hij het nou ook weer niet. De liefde is er, de wens hier samen uit te komen ook. Maar daarnaast voelt hij zich verdrietig en heeft zijn vertrouwen een deuk opgelopen. Volgens mij hoort het benoemen en verwerken van die gevoelens ook bij 'er samen uitkomen'.
yette, de zoen en de emotie staan niet met elkaar in verhouding.
Hij voelt zich verraden, noemt het vreemdgaan, zegt haar te vergeven, maar brengt het niet in de praktijk, hence dit topic.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
22-09-2019 12:11
Ik vind het wel meevallen hoe dramatisch hij doet. Hij zegt ook dat ze een gelukkig gezin zijn (ott) dus zó negatief ziet hij het nou ook weer niet. De liefde is er, de wens hier samen uit te komen ook. Maar daarnaast voelt hij zich verdrietig en heeft zijn vertrouwen een deuk opgelopen. Volgens mij hoort het benoemen en verwerken van die gevoelens ook bij 'er samen uitkomen'.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
22-09-2019 12:11
Ik vind het wel meevallen hoe dramatisch hij doet. Hij zegt ook dat ze een gelukkig gezin zijn (ott) dus zó negatief ziet hij het nou ook weer niet. De liefde is er, de wens hier samen uit te komen ook. Maar daarnaast voelt hij zich verdrietig en heeft zijn vertrouwen een deuk opgelopen. Volgens mij hoort het benoemen en verwerken van die gevoelens ook bij 'er samen uitkomen'.
Dubbel.
minnimouse wijzigde dit bericht op 22-09-2019 12:16
0.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
22-09-2019 12:11
Ik vind het wel meevallen hoe dramatisch hij doet. Hij zegt ook dat ze een gelukkig gezin zijn (ott) dus zó negatief ziet hij het nou ook weer niet. De liefde is er, de wens hier samen uit te komen ook. Maar daarnaast voelt hij zich verdrietig en heeft zijn vertrouwen een deuk opgelopen. Volgens mij hoort het benoemen en verwerken van die gevoelens ook bij 'er samen uitkomen'.
Dubbel.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties.
Heb de topicstart aangepast.
Mijn vrouw wist niet zeker dat ze gezoend zou worden toen ze van huis wegging.
Wel had ze een vermoeden omdat die zogenaamde vriend het gezegd dat hij dan wel het initiatief zou nemen.

Nogmaals ik heb het meest aan reacties hoe hier mee om te gaan.
Ik heb zelf al besloten bij haar te blijven.
Ze heeft er enorm veel spijt van
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen jullie deze gebeurtenis ten goede keren en jullie relatie tegen het licht houden. Wat gaat goed, wat kan beter?

Maar hoezo laat iemand zich overhalen door een ‘goede’ vriend? Wat zit daarachter? Misschien naïviteit over de intenties van die vriend? Misschien toch wat willen uitproberen?

Maar: Het is een eenmalige gebeurtenis, ze heeft er spijt van, ze is eerlijk naar jou toe en wil voor de relatie gaan. Zolang je dit niet continu blijft herkauwen en dit bij elke komende ruzie voor haar voeten gooit, denk ik dat jullie hier wel uitkomen.
Die vriend zou er bij mij niet meer in komen, wat een lul met vingers.

Ik kan er helemaal naast zitten hoor, maar wellicht dat haar verdriet voor een deel ook veroorzaakt wordt door het feit dat een zogenaamde goede vriend haar er gewoon in heeft geluisd.
Als je van tevoren al weet dat iemand je op je muil wil pakken en toch gaat dan weet je echt wel waar je mee bezig bent.
Dus ze zit al een tijd romantische te appen met een oude vriend en gaat bewust naar hem toe om even te lebberen.

Ik zou er wel een big deal van maken. Maar ja, ik ben dan ook een hele ouderwetse muts en vind dit gewoon niet oke.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
22-09-2019 12:30
Dus ze zit al een tijd romantische te appen met een oude vriend en gaat bewust naar hem toe om even te lebberen.

Ik zou er wel een big deal van maken. Maar ja, ik ben dan ook een hele ouderwetse muts en vind dit gewoon niet oke.
Dat is ook waar. Ik vind dat gedeelte het moeilijkst.
Mijn vrouw zegt dat ze het een soort van spannend vond al die berichtjes.
Ze heeft aan dat ze der zelf niet was.
Ze heeft er enorme spijt van en wenst ook dat het nooit gebeurd was.
TO, ze heeft een fout gemaakt en van die fout heeft ze geleerd. We leven om fouten te maken en daarvan te leren. Ik zou als ik de man was in mijn handen wrijven dat het alleen maar daarbij is gebleven, want een grotere fout is zo gemaakt, als de gelegenheid zich voordoet.

Er is iemand bezig geweest om in jullie huwelijk te stoken en ik zou hem niet de satisfaction geven door er meer van te maken dan het is.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-09-2019 12:13
yette, de zoen en de emotie staan niet met elkaar in verhouding.
Hij voelt zich verraden, noemt het vreemdgaan, zegt haar te vergeven, maar brengt het niet in de praktijk, hence dit topic.
Het was niet alleen een zoen op een moment van verstandsverbijstering. Ze had al een tijdje contact met die vriend, waarbij gepraat werd over wederzijdse gevoelens. Vervolgens besloot ze hem, zonder dat thuis te vertellen, te gaan ontmoeten terwijl ze wist wat zijn bedoeling was.

Ik begrijp best dat TO zich daardoor bedonderd voelt. Misschien wel meer door het geheim houden, dan door die kus.
yette wijzigde dit bericht op 22-09-2019 12:36
9.62% gewijzigd
Ik begrijp niet hoe iedereen zoenen met een ander normaal vindt ? Ik zou het niet normaal vinden als mijn partner, maakt niet uit na hoeveel jaar met een ander zou zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals ik heb het meest aan tips hoe hier mee om te gaan.
Verwijten schiet ik niks mee op.
Alle reacties Link kopieren
Fout gepost
anoniem_390779 wijzigde dit bericht op 22-09-2019 12:48
97.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
R99 schreef:
22-09-2019 12:36
Nogmaals ik heb het meest aan tips hoe hier mee om te gaan.
Verwijten schiet ik niks mee op.
Volgens mij doen jullie het goed.

Praat met elkaar. Je mag nu best even boos en verdrietig zijn. Zij ook. Maar ga daarnaast ook op zoek naar wat jullie bindt. Neem tijd voor elkaar. Ga samen leuke dingen doen.

Zoiets?
yette schreef:
22-09-2019 12:35
Het was niet alleen een zoen op een moment van verstandsverbijstering. Ze had al een tijdje contact met die vriend, waarbij gepraat werd over wederzijdse gevoelens. Vervolgens besloot ze hem, zonder dat thuis te vertellen, te gaan ontmoeten terwijl ze wist wat zijn bedoeling was.

Ik begrijp best dat TO zich daardoor bedonderd voelt. Misschien wel meer door het geheim houden, dan door die kus.
Hier klopt helemaal niets van. Dat verzin je ter plekke.
SjakS schreef:
22-09-2019 11:41
Jezus zeg. Voor een zoentje. Stel je niet zo aan joh. Ze heeft het zelf verteld en spijt. Maak geen drama...

Ik zou het best een dingetje vinden als mijn man eigenlijk niet wil en zich dan toch laat overhalen. Klinkt een beetje als een lulsmoes vind ik.
Alle reacties Link kopieren
R99 schreef:
22-09-2019 12:35
Dat is ook waar. Ik vind dat gedeelte het moeilijkst.
Mijn vrouw zegt dat ze het een soort van spannend vond al die berichtjes.
Ze heeft aan dat ze der zelf niet was.
Ze heeft er enorme spijt van en wenst ook dat het nooit gebeurd was.

Natuurlijk was ze zichzelf wel. Het is ook gewoon spannend soms, interesse van een ander, zeker na 26 jaar samen met je eerste liefde.

Maar goed, dit is uit haar systeem, ze heeft erge spijt en zal het denk ik nooit meer doen. Daar moet jij op vertrouwen, anders wordt jullie relatie een lastig geval.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
22-09-2019 12:55
Natuurlijk was ze zichzelf wel. Het is ook gewoon spannend soms, interesse van een ander, zeker na 26 jaar samen met je eerste liefde.

Maar goed, dit is uit haar systeem, ze heeft erge spijt en zal het denk ik nooit meer doen. Daar moet jij op vertrouwen, anders wordt jullie relatie een lastig geval.
Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk kijk ik er niet van op als een of beide het spannend vinden dat ze aandacht krijgen terwijl ze uit een jeugdliefde komen.

Veel anders kennen ze niet. Tja.. het kan je overkomen toch? Best realistisch
Alle reacties Link kopieren
R99 schreef:
22-09-2019 12:36
Nogmaals ik heb het meest aan tips hoe hier mee om te gaan.
Verwijten schiet ik niks mee op.
Ik vraag me af of het vertrouwen weer wordt zoals het was. Hoe zou het voelen als ze met haar telefoon bezig is bijvoorbeeld?
MissMaran schreef:
22-09-2019 11:10
Klinkt alsof jullie nog een goede kans maken samen, jeetje zeg jeugdliefdes altijd trouw en 1 misstap tegenover een goed huwelijk, kinderen en veel liefde.
Vergeef het haar.
Waarom? Wat een kul! Ik zou scheiden!
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik er niet achter sta snap ik haar wel ergens. Dit heeft niets met jou te maken maar het is gewoon de spanning geweest.

Ook jou snap ik heel goed to, ik zou het als partnr van vreselijk vinden. Echt heel erg.

Maar ze heeft er spijt van, jullie hebben er goed over kunnen praten, ze is niet verliefd op een ander en jullie hebben een goed huwelijk.
Zou het haar vergeven.
Alle reacties Link kopieren
huismeermin schreef:
22-09-2019 13:07
Ik vraag me af of het vertrouwen weer wordt zoals het was. Hoe zou het voelen als ze met haar telefoon bezig is bijvoorbeeld?
Ik vertrouw haar volledig. Dit is ook echt niks voor haar.
Ze geeft zelf aan dat als het andersom had geweest ze radeloos had geweest en het verschrikkelijk had gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven