Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
Elfquest, ik heb voorheen altijd graag en lang bij iemand willen zijn als ik diegene leuk vind.
Ik hang het niet aan ervaringen maar het maakt je wel tot wie je bent vermoed ik.
Ik kan iemand nu net zo leuk vinden als ik dat ik iemand voorheen leuk vind maar nu merk ik dat ik na een tijdje toch graag weer op mezelf ben, je gedraagt je toch wat anders als iemand continu om je heen is ( hoewel ik er geen probleem mee heb om mezelf te zijn, ik ben wie ik ben haha ).
Ik kan er de vinger niet op leggen waar het aan ligt of waardoor het komt en dat is lastig.

Robertooooh,
Klinkt goed bij jou joh!
Ik snap haar vragen en onzekerheden zeer zeker goed, het is alsof ik mezelf hoor praten hoor.
We hebben vrij snel al dit soort gesprekken gehad waarin zij aangaf waar we mee te maken hebben.
Voor haar zijn die dingen nu bijzaak, wellicht doordat ze me erg leuk vind en in de gaten heeft gekregen dat er een behoorlijk gevoelig punt ligt bij mij.
Ze investeerde ook in het naar mij toe komen, ik voelde me serieus prettig bij haar en ook dat ze de dingen zo open en eerlijk kon benoemen maar die druk heeft z'n tol geëist en ik had nimmer verwacht dat het een reden kan zijn dat het mij heeft 'benauwd', het heeft me in ieder geval laten beseffen dat er twijfels door zijn gekomen.
Ik had ook aangegeven dat ik haar echt wilde leren kennen en niet snel daarna kwam er weer een teleurstelling van haar kant uit, toen was het min of meer duidelijk ondanks dat ik mij echt goed voelde bij haar.
Als ik iemand écht leuk vind dan heb ik ook graag veel contact, die behoefte had ik niet en heb ik bij eerdere dates ook niet gehad en dat bedoel ik eigenlijk met dat ik er geen gevoel bij heb.
Zij wil heel graag dat we het proberen en zien waar het schip strand maar ik heb die behoefte niet, hoewel ik wel aan haar denk.
Of is dat omdat ze zich zo rot voelt nu ( pff, lijk wel een wijf )
Best raar, eerst het gejammer dat ik geen matches heb en nu komt er iemand voorbij met, voor mij, prettige eigenschappen en dan is het nog niet goed.. jammer.

Inmiddels iemand anders een paar keer gezien en daar heb ik hetzelfde bij, vandaar dat ik me afvraag of ik niet over het samen kunnen zijn met iemand heen gegroeid ben.

Hey Lotje, zo te lezen een goede vakantie gehad, al was het kort.
Fijne date!
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen nog steeds niks van tinderman gehoord.. En dan hoor ik hele verhalen dat een vriendin de ene na de andere man verslind. Begin mij echt af te vragen wat ik verkeerd doe..
Alle reacties Link kopieren
Hi,
Ik had de man van afgelopen maandag, die ik eigenlijk (ook op jullie aanraden) nog wel een 2e keer had willen zien, ondanks dat ik nog niets voelde...een appje gestuurd. Zo van, het was gezellig, ik hoor niks meer van je, wat zullen we doen? Nog een keer afspreken of het hier bij laten.... krijg ik me toch een kinderachtig appje terug met drie woorden....ik was er gelijk klaar mee... En dan hebben we het over een man van 53 he... Sjonge jonge als je dan nog niet eens normaal kunt reageren...laat dan helemaal maar... Wat een dun laagje beschaving zeg...Gooise Bal! Heb gereageerd met zoiets van, nou ja bedankt voor het bevestigen van mijn gevoel... En hij nog zeggen maandag, ik vond het super leuk met je, we houden contact hoor.... bleh....

Maar goed, meer mannen dan kerken zei mijn oma altijd.... NEXT! Date met andere Tinder match is in de maak, hij gaat nu eerst een weekje met vakantie maar als hij terug is spreken we af... Nieuwe ronde, nieuwe kansen... Maar de komende week date-loos...dat is wel saai, hahaha!

@Kerstfeest...dat is wel een lullige hoor, afspreken en dan niets meer van je laten horen...kan ik zo niet tegen, stuur gewoon een berichtje dat je niet meer wilt afspreken... Kun jij niets aan doen hoor...gewoon blijven afspreken....

@robertoooh, ben ook wel benieuwd waarom je je Tinder nog hebt...het klinkt allemaal zo goed met je dame...toch een soort onrust? Niet dat je gelijk al je apps eraf hoeft te gooien hoor na een paar leuke dates...
noppes
Alle reacties Link kopieren
Kerstfeest1998 schreef:
17-06-2017 22:50
Ondertussen nog steeds niks van tinderman gehoord.. En dan hoor ik hele verhalen dat een vriendin de ene na de andere man verslind. Begin mij echt af te vragen wat ik verkeerd doe..
Het ligt niet aan jou. Het ligt alleen maar aan de mannen. En het weer. En de stand van Jupiter. Zelfkritiek doen ze hier niet aan. Dus jij doet niks verkeerd.
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Hm, ik heb geen duidelijk stukje tekst. Wel veel foto's, veel uitgaansfoto's. Ik weet het niet, swipe de verkeerde mannen naar rechts en mijn profiel wekt de verkeerde indruk waarschijnlijk. Ik moet iig echt even stoppen met tinder, blijvend. Het maakt me niet gelukkig en is inmiddels een soort van verslaving. :-[
Maar, steeds mannen treffen die mij alleen voor seks leuk vinden, is niet leuk. Ik zal iets moeten veranderen.
Dus, zal vast nog wel af en toe meelezen maar zet het forum ook even op een lager pitje.
Veel plezier allemaal met jullie tinderavonturen. Hoop voor jullie allemaal op geluk in de liefde, als dat is wat je zoekt. ;) :heart:
Alle reacties Link kopieren
Echt geen idee waarom ik het er nog niet afgegooid heb. Ik vond Tinderen zo leuk. Maar heb aan de andere kant helemaal niet de behoefte om nu te swipen. Dus het kan er idd best af.

Blondie, ipv eraf gooien, kun je ook wat andere foto's erop zetten en nog eens kritisch naar de tekst kijken. Wie weet krijg je dan wel heel andere mannen als match.

Mats, heel raar advies mss. Maar mss moet je idd gewoon doorgaan met haar en kijken waar het schip strand. Als zij dat gevoel ook heeft. En jouw gevoel bij meerdere vrouwen hetzelfde blijft. Gewoon eens iets uitproberen, maar daarin wel heel duidelijk blijven naar elkaar toe.

Minerva, Parijs is komende week. Dank je.
Wees meester en vormgever van jezelf
Veel plezier in parijs Robertoooo!

Hoe vaak zullen mensen in dit topic elkaar tegen zijn gekomen op Tinder zonder t van elkaar te weten....?

Hier is het rustig, beiden druk. Hij is niet zo'n enorme apper, eerst maakte het mij best onzeker, maar volgens mij zit het wel goed.
Ik zit in een theatervoorstelling, en hij wilde vandaag wel komen kijken met zn kinderen. Tenzij t te warm is. Uiteraard is t vandaag Bokheet :sarcastic:
Maar vond het al leuk dat hij erover nadacht.

Ik wil mijn gevoel volgen hierin, daarop vertrouwen, maar da's wel spannend haha heb lang veel weggestopt.
Alle reacties Link kopieren
Mannen die met een date voorstel komen en vervolgens als de dag nadert ineens in zwijgmodus gaan, bekend mee. Overkomt mannen andersom ook geregeld, hoor ik. In een aantal van die gevallen zal het om een catfish gaan. Of een psychisch minder stabiel persoon die het irl ontmoeten toch niet aandurft.
En over dates kort van te voren 'netjes' afzeggen: ook ik zou klaar met iemand zijn die gelijk defensief of ontwijkend wordt als je om de reden of een nieuwe datum vraagt. Als iemand nu al moeilijk en geheimzinnig doet, geen zin in om daar tijd of moeite verder in te investeren. Vervolgens het contact dood laten bloeden. Blokkeren, ghosten of ontmatchen doe ik niet, ga geen drama toevoegen. Zie daar het nut ook niet van in. Ik heb zelf 2 mobieltjes, één privé en één van het werk. Zou ik op één geblokkeerd worden, dan kan ik nog steeds via het ander nummer contact opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dit echt niet, nog steeds niks van tinderman gehoord. Ondertussen heeft hij wel snaps geopend. Hij heeft mij (nog) nergens verwijderd maar reageert ook niet terwel k al meerdere berichten heb verstuurd...
Alle reacties Link kopieren
Bukowskey schreef:
18-06-2017 01:06
Het ligt niet aan jou. Het ligt alleen maar aan de mannen. En het weer. En de stand van Jupiter. Zelfkritiek doen ze hier niet aan. Dus jij doet niks verkeerd.
Bukowskey, je valt in de herhaling. Dat er hier door sommigen naar validatie wordt gevist (vaak met succes) is bekend. Blijkbaar vervult dit forum dan in een behoefte. Dat de uitkomst dan het bevestigen van niet functionele patronen is, jammer maar helaas.
Bij jou lijkt er ook sprake te zijn van de vervulling van een behoefte: commentaar geven met een sarcastisch toontje om je verheven te voelen boven anderen. Dat komt ergens vandaan. Onzekerheid, frustratie.... Hoe dan ook, het is nogal passief-agressief en brengt je niks anders dan een korte release. Je zou je kunnen afvragen waarom je reageert specifiek op bepaalde posts, wat die nu net bij jou oproepen en wat dat zegt over hoe je zelf tegen zaken aankijkt. En wat je daaraan zou kunnen veranderen. Of je doet er niks mee, en gaat door zoals je nu doet. En daarmee hetzelfde doen als degene waar je commentaar op geeft: disfunctioneel gedrag herhalen.
Alle reacties Link kopieren
Kerstfeest1998 schreef:
18-06-2017 10:31
Hij heeft mij (nog) nergens verwijderd maar reageert ook niet terwel k al meerdere berichten heb verstuurd...
Niks meer sturen, alleen afwachten en doorgaan met je leven. Als ie klaar met je is, verandert er toch niks. Als ie twijfelt, duw je hem juist weg door aan hem te trekken. Als je niets meer hoort en echt closure wil, kan je beter over een week of maand een kort vriendelijk berichtje sturen waarin je vraagt hoe het met hem gaat. Een berichtje waarin je helemaal niet terugkomt op wat er nu speelt, zodat hij de ruimte voelt om open te zijn.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 10:53
5.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kerstfeest1998 schreef:
18-06-2017 10:31
Ik snap dit echt niet, nog steeds niks van tinderman gehoord. Ondertussen heeft hij wel snaps geopend. Hij heeft mij (nog) nergens verwijderd maar reageert ook niet terwel k al meerdere berichten heb verstuurd...
Balen Kerstfeest! Ik heb er ook ervaring mee. Meerdere. Hopelijk trek je het je niet te persoonlijk aan. Nu weet je vóór de date dat dit geen leuk persoon of idd een catfish is. Er lopen nogal wat van dit soort figuren rond en het scheelt als je daar in je verwachtingen rekening mee houdt en niet eindeloos op hem gaat zitten wachten. Dus gewoon je ding doen. Heb je er zelf nog wel een leuke avond van weten te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het voorval net met een vriendin besproken en zei vind het ook heel erg gek. Catfish is het sws niet hebben gevideochat, en hij was onwijs lief op de app. Heb dit wel eens vaker gehad maar hij past echt niet in het plaatje 'man die nooit meer van zich laat horen'.

Dat hij klaar met mij is zou ik ook niet begrijpen, deze afspraak is echt een dag van te voren gemaakt.. En in de tussentijd is er niks geks gebeurd.. Ik hoop dat hij nog reageert maar heb er inderdaad maar geen hoge verwachtingen van.. Vind dit zo jammer, hij leek mij echt een onwijs leuke man.
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten gaan kerstfeest. Geen energie meer in steken.
Ik zou vorige week natuurlijk horen of iemand kon op zaterdagavond, niks meer van gehoord toen. Kreeg ik een berichtje dat hij het heel druk had een paar dagen later. Prima, gesprek kwam weer op gang. Nu weer doodgebloed. Gisteren toen ik terug was in NL even gezegd, maar geen reactie op. Prima! Ik lig er niet wakker om. Moet jij ook niet doen!

Gisteren best leuke date gehad met A :) Gewoon bij hem thuis was gedronken. Uiteindelijk op bed beland, maar hij was volgens mij zo zenuwachtig dat het hem niet ging worden :rofl: Trillende handjes zag ik al gelijk toen ik aankwam en het is dus niet veel beter geworden de avond. Gelukkig was het verder wel heel gezellig. Aan de ene kant moest ik wel heel hard lachen, zeker omdat hij een stuk ouder is dan ik. Zou je toch niet verwachten dan. Maar ik vergeef het hem :$
Alle reacties Link kopieren
Bukowskey schreef:
18-06-2017 01:06
Het ligt niet aan jou. Het ligt alleen maar aan de mannen. En het weer. En de stand van Jupiter. Zelfkritiek doen ze hier niet aan. Dus jij doet niks verkeerd.
Tegen beter weten in reageer ik maar weer is op jou commentaar.

Bukowskey, waarom voel jij de behoefte aan het geven van dit soort commentaar? Wat is de reden dat jij Forumers hier belachelijk gaat zitten maken? Wat hebben deze forumers jou misdaan?

Volgens mij zit jij met jezelf in de knoop en projecteer jij dit op dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen spannende dingen meer. Die man heeft deze week nog 1 berichtje gestuurd dat hij echt druk is en sindsdien niks meer vernomen. bal ligt bij hem maar denk dat het ook niks meer gaat worden als hij straks wel meer tijd heeft, daarvoor hebben we te weinig contact gehad tussendoor, ook vanuit zijn kant geen vraag aan mij.

Voor de rest geen boeiende nieuwe matches. Geen goedlopende gesprekken, of niet om de hoek.

Alles op een laag pitje dus en hoewel het kriebelt kan ik er toch niks anders van maken. Voel me ook niet happy genoeg om maar de kroeg in te duiken in plaats van online daten.
Alle reacties Link kopieren
Zoals gezegd lees ik al even mee, en ik vind (dat is dus mijn mening, niet die van alle Viva forum gebruikers, of al het vrouwelijke volk wat op deze aardkloot rondwandelt) dat je nogal jaloers (de groen-en-gele soort), of kinderachtig, of wanhopig, of onzeker, of een combi van voorgaande mindsets, overkomt Bukowskey. Je mening geven is prima, maar je komt nogal sarcastisch en veroordelend over.

Blondie, wat Robertoooh zegt, misschien je tekst aanpassen en wat minder uitdagende foto's plaatsen, en kieskeurig zijn met naar rechts swipen. Echt veel ervaring heb ik nog niet, maar het lijkt me anders de welbekende vleeskeuring worden. Er staan echt wel mooie mannen tussen, zonder tekst, die gaan toch echt naar links, ik wil meer weten :biggrin: Nog steeds zou het dan een klaploper kunnen zijn, maar de kans lijkt me kleiner (misschien verander ik binnenkort van mening, maar dat zien we dan wel weer :facepalm: ).

Leuk Lotje, en tja, daarover onzeker kan natuurlijk, misschien gaat het met de volgende date beter :high5:

Kerstfeest, ik zou m denk ik ook laten. Mocht hij later in de lucht komen en jij hebt er geen zin in/hebt een leukere date gescoord, zeg je m dat gewoon. Mocht je er nog wel zin in hebben, kan je altijd nog eens vragen waarom het zo gelopen is zoals het gelopen is.

Hier tot nu toe geen dates, wel leuke gesprekjes. Merk dat ik te lui ben om een date voor te stellen. Leukste gesprekje zit trouwens 9200km uit de buurt en is voorlopig nog niet thuis, jammer! (Heeft ie dan trouwens Tinder+ ?)
Alle reacties Link kopieren
SummerIsNear schreef:
17-06-2017 12:32
@bukowskey, had jij laatst niet een dame die je leuk vond? Niets geworden?
Door drukte aan beide kanten zien we elkaar weinig. Maar de interesse is wederzijds en we doen het rustig aan :sun:

Taking it day by day :thumbsup:
Rich as a jew, hung like a moose...
:hello: Purple. Welkom! Leuk om je te lezen :D Hoe lang lees je al mee? (oftewel heb je smakelijk gelachen om de verhalen :hihi: Of meegeleefd met de horken die er zijn in het wonderlijke wereld van het daten?)
En sommige foto's inderdaad :facepalm:

Wat ik lang geleden al zei, dat online daten, ik weet het niet hoor.....Ik zei dat ik mij mee ging richten op mijn leven en wie weet kom ik ze in het wild tegen grapte ik. Typisch dat ik elke week een telefoonnummer scoor :D (of zij die van mij). En ook dat ik aandacht krijg, wat irl toch fijner is dan online. Dus ik geloof dat ik er maar vaker op uit moet en mijn dansskills moet laten zien B-)
Ik heb nu een guppy aan de haak geslagen, veeeeeeeeeeeeel jonger dan ik.....Wel erg leuk en in eerste instantie is het alleen maar voor de neuk leuk :hihi: Hij is erg cute.

@Lotje
Welkom terug :hello: Ben benieuwd om te lezen hoe het gisteren was met A.
Vervolg.... :rofl: Trillende handjes Ach, wat schattig. Er is vast een volgende keer :)

@Kerstfeest
Meestal niet.....Maar mannen zijn soms makkelijk en gaat wellicht ervan uit dat ie vlak voor de date een tijd en locatie kan doorgeven. Wij vrouwen vinden dergelijke informatie op de voorhand wel prettig. Maar ja, mannen :there:
Je doet niks verkeerd....Denk dat Tinder gewoon een kwestie is of het een medium is voor je en ook soms wat meer geluk met de mannen die je treft.
Het is best klote, maar leg je erbij neer. Het is graag of niet. Rot is het wel....

@Max
:bonk: Oké.......Ik kan niet raden welke 3 woorden, maar het zal niet best zijn.
Ga je elke week op date? Gelukkig is het geen wedstrijd hier, want ik doe het anders niet zo best dan :D

@Blondie
Ik vind dat je met uitgaansfoto's (alleen) een indruk wekt die je wellicht niet wil wekken. Ik swipe mannen met teveel uitgaansfoto's weg. Anders focus je toch ook even op je leven als je het Tinderen/online daten niet meer leuk vindt? Ga erop uit :) Dat heeft bij mij geholpen.

@Roberto
Waarschijnlijk schrijf je nog wel even mee, maar alvast veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier in Parijs!! :D B-) :heart:

@Smee
Zou kunnen, maar ik gok onwaarschijnlijk. Niemand woont in mijn buurt :) Geen enorme berichtenverstuurder zijn is niet zo alarmerend. Het gaat om de kwaliteit. Wat leuk dat je aan toneel doet! En nog leuker dat je date voorstelde om te komen kijken, dat klinkt zeker alsof het wel goed zit.
Kerstfeest1998 schreef:
18-06-2017 10:31
Ik snap dit echt niet, nog steeds niks van tinderman gehoord. Ondertussen heeft hij wel snaps geopend. Hij heeft mij (nog) nergens verwijderd maar reageert ook niet terwel k al meerdere berichten heb verstuurd...
Meerdere berichten? Verwijder alles zodat je niet in de verleiding kan komen nog berichten te sturen. De bal ligt al lang in zijn kamp.
Alle reacties Link kopieren
Lovestar, al een deel of 3 á 4 (of een maand of 8), ter afleiding toen de verkering over raakte. Dus ik heb én smakelijk gelachen én meegeleefd :biggrin: En ook een hoop geleerd hier, wat dat betreft stap ik er aardig voorbereid in :hyper:

Goed dat je in het wild ook leukerds tegenkomt, of ze nou voor de leuk of voor de neuk zijn :high5: (dat laatste valt bij mij ook onder leuk :biggrin: ) (vroeg een vriendin nog toen ik ietwat ruzie had met het installeren van Tinder, "waarom doe je het dan, als het nu al niet leuk is?", antwoord: was het maar lul, dan was het nog wat :rofl: ). Irl kom ik ze niet (meer) tegen op het moment, steeds weer dezelfde lui met wie ik die klik niet heb (die welbekende, unexplicable klik, ik kan m niet uitleggen) (wel gezellige lui hoor trouwens, maar op alleen "gezellig" kan ik het niet :hihi: ).
Alle reacties Link kopieren
@lovestar, was mij de eerste date ook al opgevallen. Of hij heeft dat standaard of ik maak hem zenuwachtig. Wel grappig en lief op één of andere manier.
Zijn (nog) geen kriebels, maar begin hem wel interessanter te vinden. :)
Alle reacties Link kopieren
Welom Purple!

Kerstfees, ik zou geen berichten meer sturen als je al meerdere heb gedaan! Het is wel balen en ik weet precies hoe frustrerend het is! Lees maar mijn verhaal terug van die man met 5 dates die niks van hem heb laten horen. Het ligt niet aan jou! Het is gewoon hoe mannen tegenwoordig omgaan met vrouwen. Verwijderen, vergeten en verder gaan!

Ik heb gister avond een leuke date gehad. Hij is lief en aardig, goede baan, alles netjes in orde. Gezellig iets gedronken en gezoend. Hij wou ook meteen weer afspreken vanavond. Hij gaat Dinsdag naar het buitenland voor werk en vond het dan te lang wachten tot volgende week. Dat ben ik niet echt gewend. Ik kan vanavond niet, en ik vind het ook te snel op elkaar, dus we zullen zien!

En ik heb nogsteeds leuk contact met die crossfitter met wie ik heel graag zou willen afspreken alleen gaat hij vandaag voor 3 weken op vakantie. Gelukkig zijn er genoeg andere Tindermannen om me bezig mee te houden :-)
Alle reacties Link kopieren
Lovestar, dank je. Ja hoor, ik haak niet zo snel af. Vind het prettig hier (gut, ook dit klinkt verwijfd Mats. We moeten maar even wat mannelijker worden beide) :cheers:
Jij dus een guppy? Hoeveel jonger is hij dan?

Lola, dit is wel meer de instelling die je nodig bent hoor.

Purple, welkom. Die 9200km is als hij op vakantie is bijv. Dan geeft hij de afstand tot zn matches mee. Al blijf ik twijfelen over de betrouwbaarheid ervan, maar vaak klopt het wel enigszins. Gewoon lekker blijven kletsen en dan komen die dates vanzelf. Ging bij mij vaak in golfbewegingen, van veel tegelijk tot niks of bijna niks.

Leuk Lotje :cheer:

Gaat lekker Femme, maar waarom is een tweede date een paar dagen later te snel? Als het leuk is, maakt dat toch niet uit? :thumbsup:
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
@purple, ik had over je regel naar mij heen gelezen haha.
Ja zal wel beter gaan de volgende keer. Ik zie het wel :)
Gewoon afwachten nu! Ga niks overhaasten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven