Minnaar?
donderdag 26 juni 2025 om 23:19
vrijdag 27 juni 2025 om 00:12
vrijdag 27 juni 2025 om 01:36
Ik heb ongeveer twee weken een minnaar gehad en toen de knoop doorgehakt en mijn destijds man gezegd dat ik wilde scheiden. Huwelijk was al op maar deze verliefdheid was, achteraf gezien, het zetje dat ik nodig had. Ik vond die twee weken vreselijk. Voor mij nooit meer. Wat een onrust.
Wat hoop je voor de toekomst wat betreft je minnaar? Samen verder?
vrijdag 27 juni 2025 om 06:46
Het is zeker onrustig en vreselijk.MrsSmit12 schreef: ↑27-06-2025 01:36Ik heb ongeveer twee weken een minnaar gehad en toen de knoop doorgehakt en mijn destijds man gezegd dat ik wilde scheiden. Huwelijk was al op maar deze verliefdheid was, achteraf gezien, het zetje dat ik nodig had. Ik vond die twee weken vreselijk. Voor mij nooit meer. Wat een onrust.
Hij zelf is al wel weg bij z’n vrouw en kinderen. Alleen ze zijn wel nog officieel getrouwd.
Ja hier is de koek al een aantal jaar op. Heel erg eenzaam voel ik mij in dit huwelijk. Doe heel veel alleen met de kids. En daar put ik mijn kracht en geluk zeg maar uit.
Met minnaar zou ik niet willen eindigen. Maar ik heb wel gevoelens gekregen.
Dus ja shit happens en komt ervan als je dit aangaat.
We zouden afspreken om te praten. Maar sinds gister is hij verdwenen van de radar zeg maar.
Wij hadden alleen contact via E-Mail en Teams. En al ik hem bel krijg ik ook geen gehoor.
Echt heel onrustig allemaal.
vrijdag 27 juni 2025 om 07:26
Kan je nagaan hoe onrustig dit voor zijn vrouw is.
Ik gok dat hij helemaal niet weg is bij zijn vrouw en nu daar op de blaren zit.
vrijdag 27 juni 2025 om 07:36
Dit, ik denk dat ie je geblokkeerd heeft omdat zijn vrouw erachter is gekomen.Yildizlar2 schreef: ↑27-06-2025 07:23Dan zou ik me afvragen of hij daadwerkelijk weg is bij zijn vrouw en kinderen.
vrijdag 27 juni 2025 om 07:37
mmm.. ja iedereen kan liegen.
Hij zei dat hij al n lange tijd weg is en dus in een andere stad woont dan haar. En hij de kids in het weekend heeft.
vrijdag 27 juni 2025 om 07:41
Hij kan zoveel zeggen, en hij is ook niet de eerste die daar keihard over liegt om zijn kansen op seks te vergroten .Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 07:37mmm.. ja iedereen kan liegen.
Hij zei dat hij al n lange tijd weg is en dus in een andere stad woont dan haar. En hij de kids in het weekend heeft.
vrijdag 27 juni 2025 om 08:00
Waarom wil je ervaringen horen van anderen over minnaars? Jij hebt geen minnaar, je had wat spannende contacten via Teams. Als je dat al 'heel intens' vindt, kun je maar beter niet aan een minnaar beginnen.
En hoe kan hij de telefoon niet opnemen als je belt, terwijl je ook schrijft dat jullie je 06 nrs. privé willen houden?
En hoe kan hij de telefoon niet opnemen als je belt, terwijl je ook schrijft dat jullie je 06 nrs. privé willen houden?
vrijdag 27 juni 2025 om 08:02
Yoekiweerstand schreef: ↑26-06-2025 23:43J toch wil ik liever hier ervaringen horen. Het minnaar topic is al zo lang actief.
Nou, dan heb je toch bij uitstek mensen met ervaring met een minnaar daar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 27 juni 2025 om 08:08
We hebben de nummers niet met elkaar gedeeld. Alleen via teams dus contact. En we belden via daar.DronkenAardbei schreef: ↑27-06-2025 08:00Waarom wil je ervaringen horen van anderen over minnaars? Jij hebt geen minnaar, je had wat spannende contacten via Teams. Als je dat al 'heel intens' vindt, kun je maar beter niet aan een minnaar beginnen.
We spraken 1x in de week af.
vrijdag 27 juni 2025 om 08:08
We hebben de nummers niet met elkaar gedeeld. Alleen via teams dus contact. En we belden via daar.DronkenAardbei schreef: ↑27-06-2025 08:00Waarom wil je ervaringen horen van anderen over minnaars? Jij hebt geen minnaar, je had wat spannende contacten via Teams. Als je dat al 'heel intens' vindt, kun je maar beter niet aan een minnaar beginnen.
We spraken 1x in de week af.
vrijdag 27 juni 2025 om 08:55
Volgens mij verwar je mij met iemand anders we hadden geen 2 weken contact.
Al maaandennnn.
We hebben elkaar vaker gezien ja.
vrijdag 27 juni 2025 om 09:02
Via teams kun je toch gewoon bellen? De privé nummers zijn niet uitgewisseld nee.DronkenAardbei schreef: ↑27-06-2025 08:00Waarom wil je ervaringen horen van anderen over minnaars? Jij hebt geen minnaar, je had wat spannende contacten via Teams. Als je dat al 'heel intens' vindt, kun je maar beter niet aan een minnaar beginnen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in