Mis vriendinnen
donderdag 14 maart 2019 om 21:11
Hallo ik heb wel vrienden maar helemaal geen vriendinnen en mis dit zo erg.
Ik had een hele goede vriendin maar geen contact meer echt ,dat iemand van mijn familie in het ziekenhuis lag kantje boord vierde haar vriend verjaardag en had ik dus afgezegd,ze werd woedend omdat ze voor mij drinken had gekocht sindsdien is er wat verandert en ik vraag me af hoe ken je nou zo reageren omdat ik er niet kon zijn omdat ik daar was.
Maar ik mis het wel maar ergens wil ik ook geen contact met zo iemand en aan de andere kant mis ik haar zo.
Ze had toen wel sorry gezegd en dat ze het erg vond maar op moment dat ik afzei werd ze zo boos.
Ik had een hele goede vriendin maar geen contact meer echt ,dat iemand van mijn familie in het ziekenhuis lag kantje boord vierde haar vriend verjaardag en had ik dus afgezegd,ze werd woedend omdat ze voor mij drinken had gekocht sindsdien is er wat verandert en ik vraag me af hoe ken je nou zo reageren omdat ik er niet kon zijn omdat ik daar was.
Maar ik mis het wel maar ergens wil ik ook geen contact met zo iemand en aan de andere kant mis ik haar zo.
Ze had toen wel sorry gezegd en dat ze het erg vond maar op moment dat ik afzei werd ze zo boos.
donderdag 14 maart 2019 om 21:45
Klinkt alsof geen van beide van jullie sociaal volwassen zijn. Maar vriendinnen kan je niet kopen bij de supermarkt. Het betekent jarenlang oprecht in elkaar investeren voordat er van een echte vriendschap sprake is. Dus op korte termijn zal je geen nieuwe vriendinnen vinden ben ik bang. Hooguit mensen die je aardig vindt en waarvan je hoopt dat dat aardig zijn ooit echte vriendschap wordt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
donderdag 14 maart 2019 om 23:50
Als je echt hele goeie vriendinnen van elkaar bent,en zoals jij aan geeft dan ga je hierover met elkaar in gesprek.
Ook ik heb weleens ruzie gehad met m'n beste vriendin,maar we komen er altijd bij elkaar op terug,delen ons gevoel praten er over en kunnen er daarna om lachen,groeit je vriendschap alleen maar van
Ook ik heb weleens ruzie gehad met m'n beste vriendin,maar we komen er altijd bij elkaar op terug,delen ons gevoel praten er over en kunnen er daarna om lachen,groeit je vriendschap alleen maar van