'misschien of we zien wel'' app

11-01-2019 14:31 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 1 jaar een leuke tijd met een jongen en hebben een tijd geleden ruzie gehad en geen contact gehad. Hij kwam terug omdat hij me miste en hebben het goed gemaakt. Maar als ik vraag of ik kan vanavond langs komen krijg ik de reactie '' misschien ff kijken'' Ik heb gezegd dat als hij niet wilt ook geen probleem is en hij zo nee nee bedoel ik niet maar weet het gewoon nog niet. Jullie mening ?
semmygurl schreef:
11-01-2019 14:45
Onderdanig ? Ik heb ook anderen plannen als het niet doorgaat. En waarom dan zo moeilijk doen hij kan ook gewoon nee zeggen dus ik snap dat nooit bij jongens.
.
Maar hij bedoelt niet nee, hij bedoelt misschien. Dat is precies wat er staat.
Jeetje, ben jij niet degene die moeilijk doet?

En als je andere plannen hebt dan is het pech voor hem toch als hij later bedenkt 'ja, ik kan/wil wel'
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
11-01-2019 15:29
dus, als hij elders wel kan neuken, doet hij dat
Vandaar zijn 'misschien'
Dan kan hij daarvoor of daarna toch nog even langskomen?
koekies zijn lekker
Vind het altijd zo typerend en ben of nouja was er zelf ook debet aan... maar TO is onzeker en vraagt advies, die krijgt zij en zijn allemaal vergelijkbaar... vervolgens reageert TO met allerlei tegen argumenten waarom der ´vriend´ wel een leuke man is en hij haar niet ziet voor de sex.. zo typsich brrrrrr
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
11-01-2019 15:30
Dan kan hij daarvoor of daarna toch nog even langskomen?
misschien ;)
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
11-01-2019 15:34
Vind het altijd zo typerend en ben of nouja was er zelf ook debet aan... maar TO is onzeker en vraagt advies, die krijgt zij en zijn allemaal vergelijkbaar... vervolgens reageert TO met allerlei tegen argumenten waarom der ´vriend´ wel een leuke man is en hij haar niet ziet voor de sex.. zo typsich brrrrrr
je hebt wel gelijk ! verdien ook beter dan misschien maar is wel heel lastig om het los te laten aangezien er bij mijn kant gevoelens bij zitten.
Alle reacties Link kopieren
precies... aan jouw kant zitten de gevoelens
Lorem Ipsum
semmygurl schreef:
11-01-2019 15:39
je hebt wel gelijk ! verdien ook beter dan misschien maar is wel heel lastig om het los te laten aangezien er bij mijn kant gevoelens bij zitten.
Ja dat snap ik ook wel, ben net zoals jou geweest in dat opzich... en tuurlijk wil je t goed praten al voelt t misschien niet goed. wacht gewoon af je kan niet in zn hoofd kijken, maar eerlijk als je een jaar met een jongen omgaat en het is leuk etc.. dan heb je toch inmiddels wel een relatie?!
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
11-01-2019 16:03
Ja dat snap ik ook wel, ben net zoals jou geweest in dat opzich... en tuurlijk wil je t goed praten al voelt t misschien niet goed. wacht gewoon af je kan niet in zn hoofd kijken, maar eerlijk als je een jaar met een jongen omgaat en het is leuk etc.. dan heb je toch inmiddels wel een relatie?!
er zijn verschillend dingen tussen gekomen en klinkt idd weer alsof ik het goed praat maar aan beide kanten hebben familie leden kanker gekregen en hebben onze prioriteiten anders gelegd toen.
Ging jullie ruzie ook over de communicatie?
semmygurl schreef:
11-01-2019 16:05
er zijn verschillend dingen tussen gekomen en klinkt idd weer alsof ik het goed praat maar aan beide kanten hebben familie leden kanker gekregen en hebben onze prioriteiten anders gelegd toen.
Vreselijk! Maar idd ook dat klinkt als een excuus.. als je elkaar echt leuk vind geeft dat toch niks.. snap dat je je hoofd dat ergens anders heb zitten maar iemand laten lopen waar helemaal gek van ben is toch zonde? Affin makkelijk praten natuurlijk.. maar lastige situatie! Ik snap je echt helemaal hoor, maar ik heb ook wel eens gedate met iemand die zogenaamd druk was of mij wel wilde laten weten wanneer hij er aan toe was.. ik vond hem ook echt leuk maar dacht ook van ja dikke doei.. ik verdien iemand die vol voor me gaat en ik wens jou ook dat inzicht! Betekend niet dat hij jou niet leuk vind maar weet niet vind dat je meer verdiend
TO er is denk ik maar één manier om erachter te komen, en dat is het initiatief nu van hem laten komen. Om te beginnen zou het netjes zijn als hij je laat weten of hij wel of niet tijd heeft.
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
11-01-2019 16:09
Vreselijk! Maar idd ook dat klinkt als een excuus.. als je elkaar echt leuk vind geeft dat toch niks.. snap dat je je hoofd dat ergens anders heb zitten maar iemand laten lopen waar helemaal gek van ben is toch zonde? Affin makkelijk praten natuurlijk.. maar lastige situatie! Ik snap je echt helemaal hoor, maar ik heb ook wel eens gedate met iemand die zogenaamd druk was of mij wel wilde laten weten wanneer hij er aan toe was.. ik vond hem ook echt leuk maar dacht ook van ja dikke doei.. ik verdien iemand die vol voor me gaat en ik wens jou ook dat inzicht! Betekend niet dat hij jou niet leuk vind maar weet niet vind dat je meer verdiend
ja dat klopt inderdaad ik hoop ook dat ik dat inzicht kan krijgen word hier heel onzeker van hoe het nu gaat.
Alle reacties Link kopieren
kintsugi schreef:
11-01-2019 16:06
Ging jullie ruzie ook over de communicatie?
ja, hij is heel bot op app altijd en ik kan daar echt niet tegen
Je bent niet zijn eerste keuze iig!
Alle reacties Link kopieren
Ikzegookwat schreef:
11-01-2019 16:13
TO er is denk ik maar één manier om erachter te komen, en dat is het initiatief nu van hem laten komen. Om te beginnen zou het netjes zijn als hij je laat weten of hij wel of niet tijd heeft.
heb ook gezegd dat het wel zo netjes zou zijn hij begreep dat (toch nog ... whaha)
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
11-01-2019 16:14
Je bent niet zijn eerste keuze iig!

heb je wel gelijk in tbh als je het zo zet
semmygurl schreef:
11-01-2019 16:13
ja dat klopt inderdaad ik hoop ook dat ik dat inzicht kan krijgen word hier heel onzeker van hoe het nu gaat.
Waarom laat je dat toe? Niet doen hoor is zonde! Tis graag of niet... laat hem nu maar initatief nemen, je bent te leuk om te wachten op een man die jou t gevoel geeft dat je slechts een optie ben
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat eerst nog even afwachten of er wat leukers voorbij komt. Zo niet, dan mag jij opdraven. Dat betekent ‘misschien’.
Lucifer2018 schreef:
11-01-2019 14:37
'Oke, dan ga ik wat anders plannen'

Ik zou niet gaan zitten wachten.

In dat geval ging ik naarstig op zoek naar andere bezigheden inderdaad. Niets leuker dat als zo iemand dan toch ineens het kan opbrengen op pure wilskracht om af te spreken, om dan een paar uur later terug te appen met een ' oh ik lees je nu pas, ik zat in de bios/ had een goed gesprek met mijn vriendin/ was in de kroeg/ dansen' inclusief gezellige foto.
semmygurl schreef:
11-01-2019 14:45
Onderdanig ? Ik heb ook anderen plannen als het niet doorgaat. En waarom dan zo moeilijk doen hij kan ook gewoon nee zeggen dus ik snap dat nooit bij jongens.
Onderdanig.
Misschien..ff kijken...alsof hij er zelf geen invloed op heeft.
Wat een lamzak. Oh nee..initiatiefloze lamzak.
Alle reacties Link kopieren
Jij mag komen wanneer zijn vriendin last minute afzegt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viewtopic.php?f=1&t=432021&start=#p29272590

Gaat dit Topic ook over de zelfde persoon?, want het lijkt er sterk op.

Deze jongeman gebruikt je, waneer hij niets beters heeft ben je z’n bestie.

Bevriend zijn met zijn fam is werkelijk niets waard, is voor hem makkelijk om je gebonden te houden... voor waneer hij tussendoor weer iets beters heeft gevonden.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
kintsugi schreef:
11-01-2019 15:09
Ik dacht dat er een app was die zo heette.
Dacht ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven