Moeder doet pissig tegen vader???
vrijdag 11 mei 2018 om 17:59
Hoi allemaal! Ik zit al een tijdje met een probleem.
Mijn moeder doet de laatste tijd heel erg snel een beetje kattig tegen mijn vader en ze heeft veel
commentaar op hem.
Nu ben ik bang dat mijn moeder en vader gaan scheiden...
Ik snap dat dit een beetje een snelle conclusie is, maar het is toch logisch dat ik hier bang voor ben?
(denk ik haha)
heeft iemand hier misschien ervaring mee? Of gewoon wat advies?
alvast bedankt! xx
Mijn moeder doet de laatste tijd heel erg snel een beetje kattig tegen mijn vader en ze heeft veel
commentaar op hem.
Nu ben ik bang dat mijn moeder en vader gaan scheiden...
Ik snap dat dit een beetje een snelle conclusie is, maar het is toch logisch dat ik hier bang voor ben?
(denk ik haha)
heeft iemand hier misschien ervaring mee? Of gewoon wat advies?
alvast bedankt! xx
vrijdag 11 mei 2018 om 18:03
vrijdag 11 mei 2018 om 18:19
Waarom dat vooral niet vragen?
vrijdag 11 mei 2018 om 18:23
Dit!Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2018 18:21Waarom niet? Ik vind het wel een lekker duidelijke vraag eigenlijk.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 11 mei 2018 om 18:26
Precies en je weet als ouders gelijk hoe je kind de sfeer thuis ervaart.Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2018 18:21Waarom niet? Ik vind het wel een lekker duidelijke vraag eigenlijk.
zaterdag 12 mei 2018 om 01:23
Dus in onzekerheid zitten en gesloten zijn?
Ik zou adviseren met moeder een gesprek aan te gaan hier over en dus wel zeggen dat je bang bent voor een scheiding.
Weet ze direct dat haar kind alles mee krijgt en onzeker word.
Ze moet toch met beide ouders kunnen praten?
maandag 14 mei 2018 om 17:56
Wat ga je nu doen dan?
maandag 14 mei 2018 om 17:58
Vraag het jouw moeder eens prive waarom ze zo kattig tegen jouw vader doet.
Wie weet geeft ze wel een eerlijk antwoord en wordt ze zich bewust van het feit dat er anderen ook opmerkzaam zijn van haar gedrag.
Wie weet geeft ze wel een eerlijk antwoord en wordt ze zich bewust van het feit dat er anderen ook opmerkzaam zijn van haar gedrag.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.