Moet ik wachten tot hij belt?

21-09-2008 18:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mail en sms nu al een tijdje met een jongen die ik heb ontmoet op het internet tijdens mijn zoekactie naar een reisgenoot afgelopen jaar. Nu bleek dat we allebei eigenlijk wel op zoek waren naar meer dan alleen een reisgenoot. We hebben veel dezelfde interesses. Van daten is het tot nu toe nog niet gekomen omdat we allebei veel onderweg zijn geweest het afgelopen half jaar. En de stap zetten om iemand die je eigenlijk niet kent was ook nog niet gezet. Tot afgelopen vrijdag toen ik een gemiste oproep van hem in mijn telefoon zag staan met daarachteraan een sms dat hij geen gehoor kreeg en het later nog eens zou proberen. Hij heeft nog niet gebeld en nu wil ik niet te desperate lijken. Maar moet ik wachten tot hij belt of zal ik hem zelf bellen?

Tips iemand?!
Bel hem nou maar. En als hij niet opneemt open je een topic er over. Oké?
Zelf bellen!!!

Waarom niet, hij heeft een eerste stap gezet...wat houdt je tegen. Je kan toch gewoon zeggen ik zag dat je gebeld had en bel je gewoon even terug....
Gewoon terugbellen! Als een vriendin je had gebeld, had je waarschijnlijk ook terug gebeld, toch?
Een tip? Bel hem. Toch niet meer dan normaal dat als iemand jou belt, je terugbelt.

Je kunt overal wel een probleem van maken....
Gewoon bellen inderdaad. En misschien het woord desperate even in het woordenboek opzoeken..

Succes!
Ik zou hem zelf bellen. Vind jij hem desperate? Aan bovenstaand bericht te zien niet. Waarom zou jij dan wel desperate zijn als je hem even belt? Ik vind het juist wel spontaan.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Guttogut,

Je kan natuurlijk ook alles ingewikkeld maken, he? Wat is er nou makkelijker dan "hee hoi, ik zag dat je me gebeld had, maar ik zat net even op de wc/ was aan het werk/ kon mijn telefoon niet vinden/ was druk. Hoe gaat het?"
Am Yisrael Chai!
Zou het zelfs best een beetje onbeleefd vinden als je hem niet terugbelt. Laat dan zien alsof je niet in hem geïnteresseerd bent.
Bellen!
ja joh wacht lekker af, doe lekker ouderwets....komop zeg, je bent toch een grote meid? dan kun je gewoon terugbellen....snap niet dat je je daar zo druk om maakt dat je er een topic over opent.
Ja bellen!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
heb je al gebeld?Bel bel bel bel

Ik snap wel je desperate opmerking, omda thij zegt dat hij later nog wel belt, maar BOEIEN. Ik heb ook wel een zulke smsjes, en ik ben bij iedereen te nieuwsgierig om te wachten tot ze bellen, dus ik bel zelf gewoon. Bij ieder ander had je het gedaan, maar nu hang je er allemaal dingen aan. Dingen..?Anyways, bellen, en dan hier vertellen!
Sluit me bij de rest aan.

Hoop dat je al gebeld hebt of nog aan het bellen bent omdat het zo gezellig is
NIET BELLEN...TIS 2008.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven