Mooie vriend

21-11-2009 01:08 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is een 9 en ik ben een 7. Hij is echt super lekker.

Wij zijn inmiddels al drie jaar bij elkaar en willen ook gaan trouwen etc.

Het probleem is dat hij op ieder werk vrouwen achter hem aan heeft. En niet in de normale zin. Ik heb het over liefdesbrieven, stalken, email, naaktfoto's etc. en mij daarbij afkraken(die vrouwen uiteraard.)

Het is niet dat ik hem niet vertrouw maar ik vind het wel moeillijk om te weten dat er constant al die vrouwen rond lopen die hem hun kont aanbieden.
Ik lijk wel gek ook.

Kom ik hier met een probleem in de hoop wat hulp te vinden, is mijn man ineens een leugenaar. Laat maar!
Nefertiti,

Je reageert wel op de dingen die geroepen worden over je vriend en dat hij niet eerlijk zou zijn. Maar wat nu over wat er gezegd is over dat jij in "Jij een 9, ik een 7" denkt??

Daar begon je deze topic mee. Wat mij betreft staat dat ter discussie en kan je vriend dus niets doen aan al die aantijgingen (behalve dan een andere baan gaan zoeken als ik dat zo lees). Wat ga jij doen aan je zelfvertrouwen??
Only dead fish go with the flow
Er zijn toch ook geobsedeerde stalkerige kerels? Waarom kunnen vrouwen zo niet zijn dan? Ik zou het echt vreselijk vinden als mensen me vertellen dat het maar aan mij ligt als er engerds achter me aan zitten. Dat ik dat uitlok enzo. En het is niet zo makkelijk om heel onaardig te gaan doen tegen mensen die je vaak ziet, daar moest ik iig in groeien. Sommige mensen begrijpen de boodschap niet als je kenbaar maakt dat je niets met diegene wil doen maar wegens omstandigheden nog wel groet etctera.
quote:Dreamglasses schreef op 06 december 2009 @ 20:50:

Nefertiti,

Je reageert wel op de dingen die geroepen worden over je vriend en dat hij niet eerlijk zou zijn. Maar wat nu over wat er gezegd is over dat jij in "Jij een 9, ik een 7" denkt??

Daar begon je deze topic mee. Wat mij betreft staat dat ter discussie en kan je vriend dus niets doen aan al die aantijgingen (behalve dan een andere baan gaan zoeken als ik dat zo lees). Wat ga jij doen aan je zelfvertrouwen??

Ik wil nog wel even zeggen dat dat cijfer gedoe heel erg verschilt per dag. Soms voel ik mij een dikke 8 en soms een mager 6je.

Ik volg sinds een paar weken een cursus om aan mijn eigenwaarde te werken, dus dat zit wel goed!

Dank je.
quote:Digitalis schreef op 06 december 2009 @ 20:53:

Er zijn toch ook geobsedeerde stalkerige kerels? Waarom kunnen vrouwen zo niet zijn dan? Ik zou het echt vreselijk vinden als mensen me vertellen dat het maar aan mij ligt als er engerds achter me aan zitten. Dat ik dat uitlok enzo. En het is niet zo makkelijk om heel onaardig te gaan doen tegen mensen die je vaak ziet, daar moest ik iig in groeien. Sommige mensen begrijpen de boodschap niet als je kenbaar maakt dat je niets met diegene wil doen maar wegens omstandigheden nog wel groet etctera.

Jij snapt het tenminste!

Ik vraag mij echt af hoe dit was gegaan als het andersom was geweest.

Stel je een voor: ineens een snikkel in je beeldscherm met geile woorden etc. Weet wel zeker dat je dan de politie belt vanwege ongewilde sexuele intimidatie.

Maar omdat het nu ineens om een man gaat dan is het niet waar.

Jullie hebben dan ook mijn man nooit gezien...
Ik denk dat je daar goed aan doet. Bovendien is nefertiti niet voor niets de godin van schoonheid
Nou Nefertiti, ik denk wel dat het niet enkel om het uiterlijk van je man draait. Hij zal ook wel zich tof gedragen. Maar ja, je kan je moeilijk aanpassen aan gestoorde vrouwen natuurlijk. Wat voor werk doet hij dan dat hij tussen de vrouwen zit en zijn die vrouwen een bepaald type? Ik denk aan roddeltantetjes die elkaar aansteken en van een van de weinige mannen die toevallig ook nog 's leuk en lekker is het 'snoepje' (ook echt die term he, daar denk ik aan dan, brrr) hebben gemaakt en dat ze denken dat dat stoer is ofzo. En dat er een paar doorslaan daarin.
Maar ik zeg: foto! Ik zal geen naaktfoto's sturen, ok?
quote:Digitalis schreef op 06 december 2009 @ 21:14:

Maar ik zeg: foto! Ik zal geen naaktfoto's sturen, ok?Daarom was ik ook vriendjes met je geworden, dacht dat ik dan meteen je e-mail kreeg!
Heb net een warning van de angels gekregen, kan mij niet heugen dat ik iets verkeerds heb gezegd...
quote:Nefertiti schreef op 06 december 2009 @ 21:30:

Heb net een warning van de angels gekregen, kan mij niet heugen dat ik iets verkeerds heb gezegd...je hebt neuken geschreven... (Oooooooooooooooooh!!!! ik nu ook!!)
3 wees gegroetjes toch?
pijpen, neuken, snikkel....

Oooooohoooooh nefertiti!!

*doet snel 3-weesgegroetjes en een grote buiging naar de maan*
Ik hang al de hele dag in de kerk maar voel me nog steeds niet beter.

WaT MOET IK DOEN???
aSS FUCKING???
gENOMEN WORDEN
Wat een gekkigheid, een waarschuwing, waarvoor in hemelsnaam?

Ik weet niet of je mijn berichten hebt gelezen, maar ik kan me heel goed in jouw situatie verplaatsen, dus denk niet dat je gek bent!
Heft aan:

'Een stijve lul is gemaakt om mee te pooompeeeen

valderieeeee

valderaaaaa

kotsen in een kut is 't mooiste wat er is, mooiste wat er is'
Trouwens, wat een maligheid dat jij onzeker bent omdat je gewoon zegt dat je een 7 ben en hij een 9. Je hebt toch ogen in je hoofd en het lijkt me dat je heus wel kunt inschatten hoe mooi je bent zonder nu gelijk een minderwaardigheidscomplex te hebben.

Een mooie man heb je helaas niet alleen, omdat veel mensen daar iets van mee wil pikken, gewenst of niet gewenst. Zolang hij de hordes vrouwen op afstand houdt en jij je niet gek laat maken komt dit vast goed .
quote:Digitalis schreef op 06 december 2009 @ 22:19:

Heft aan:

'Een stijve lul is gemaakt om mee te pooompeeeen

valderieeeee

valderaaaaa

kotsen in een kut is 't mooiste wat er is, mooiste wat er is'

Dit moet een dronkemanslied zijn!

*neemt ondertussen een flinke slok van haar wijn*
quote:iris1969 schreef op 06 december 2009 @ 22:26:

Trouwens, wat een maligheid dat jij onzeker bent omdat je gewoon zegt dat je een 7 ben en hij een 9. Je hebt toch ogen in je hoofd en het lijkt me dat je heus wel kunt inschatten hoe mooi je bent zonder nu gelijk een minderwaardigheidscomplex te hebben.

Een mooie man heb je helaas niet alleen, omdat veel mensen daar iets van mee wil pikken, gewenst of niet gewenst. Zolang hij de hordes vrouwen op afstand houdt en jij je niet gek laat maken komt dit vast goed .Wie bepaalt dat dan? Die 7 en die 9? Aantrekkelijkheid is toch hartstikke subjectief? Ik weet wel zeker dat je ideeën over schoonheid in je hoofd zitten. dat zou bij TO's vriend wel eens helemaal andersom kunnen zijn. Misschien vindt hij wel dat zij een 9 is en hij een 7! Nefertiti heeft zelf aan aangegeven dat ze zich ook wel eens een 8 voelt en de volgende dag een 6. Dus wel degelijk dat zelfvertrouwen zo nu en dan wat beter kan.

Hoewel ik moet toegeven dat het bij mij ook wel eens per dag/ week kan verschillen... Maar meestal ben ik pretty much content met mezelf...
quote:Nefertiti schreef op 06 december 2009 @ 20:40:

Ik weet wel zeker dat als jij een email met naaktfoto's + pijpen, neuken etc. naar je vriend zijn werkmail send dat dat door IT eruit gevist wordt. Probeer het eens zou ik zeggen!

Ten eerste zou mijn man zelfs tegen mij al zeggen dat ie daar niet van gediend is op zijn werkmail.

Ten tweede, ik heb behoorlijk wat werkervaring heb mbt IT systemen en netwerken in bedrijven, dus ik weet echt wel waar ik het over heb. Bij de beveiliging hoort niet het onaangekondigd checken van de inhoud van de mail van medewerkers.

Het wordt echter wel eens gedaan om een case op te bouwen voor iemand waar het bedrijf van af wil, maar het mag niet. Het gebeurt echter ook dat rechters dit vergrijp minder zwaar laten wegen dan het vergrijp van de mailer, maar andersom kan ook. Het is namelijk wel verboden om zomaar in iemands inbox te kijken.
dit probleem heb ik ook min of meer maar bij mij is het onzekerheid....mijn vriend is super knap en alle meiden soms mannen flirten met hem waar ik bij ben en achter me rug om,hij is vroeger bij exen hierop ingegaan en ik krijg het vertrouwen er maar niet in bij mezelf dat ie het bij mij niet doet,hij leerde me kennen als zelfverzekerd en vond dat erg aantrekkelijk ben nu een jankepiet geworden en claimerig....mijn moeder zei altijd een mooie man heb je nooit alleen en idd dat klopt!

laats waren we uit en moest ik de mannen van me afslaan...nou dat vond ie niet leuk merkte ie ook een x hoe het is...........maar dat van die naaktfotos zou ik idd ook erg verontustend vinden,net als wat de anderen zeiden.....hij heeft er niet om gevraagd en jij ook niet,ik ga enorm aanmezef werken om mij ook een tien te voelen....voel jeje een tien dan straal je dat uit!
Ik ben nog steeds heel erg benieuwd waar je vriend werkt, Nefertiti!

En ben ook erg benieuwd naar een foto hihi!

(ben erg nieuwsgierig aangelegd)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven