Msn-en en de liefde..

23-07-2010 23:37 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik dacht; ik begin met het verzinnen van een topic titel maar dat valt nog niet mee!

Ik heb net voor de 4e avond deze week enorm leuk zitten kletsen op via msn met een man die niet in Nederland woont en ik ook alleen van msn ken.

Zijn antwoorden zijn eerlijk en via foto's en web links delen we elkaars eerste indrukken.

En ik ben echt onder de indruk.

Niet een type waar ik normaal naar zou kijken maar nu..

en op een hele blije manier!

Heerlijk en het is zo gezellig steeds.

Is iemand weleens verliefd geworden zomaar op het internet?

Of hou ik mezelf voor de gek en is dat echt iets heel stoms?

Verliefd worden via internet:

Totaal aantal stemmen: 52

Bestaat niet (2%)
Is hetzelfde als liefde op het eerste gezicht Geen stemmen
Is je eigen fantasie dat op hol slaat (37%)
Is goed mogelijk hoor (58%)
Is..( anders..) (4%)
..popcorn?
ja. wel eens gedaan. stom? hangt er vanaf. heb 1.5 jaar een relatie gehad met iemand die ik online ontmoet had (en al vrij snel IRL).

ben nieuwsgierig nu; waar woont hij?
Heb mijn man leren kennen via internet. Inmiddels al ruim 8 jaar een relatie waarvan bijna 3 getrouwd. Was al vrij snel verliefd en na 2 maanden alleen contact via pc en gsm elkaar in het echt ontmoet.

Mijn man woonde overigens wel gewoon in Nederland, alleen aan de andere kant van het land. Ik in het zuidoosten, hij in het zuidwesten. Dus op zich een prima overbrugbare afstand.
anoniem_39014 wijzigde dit bericht op 23-07-2010 23:46
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ja, ik.

Helemaal hoteldebotel, msn'n tot in de kleine uurtjes, later bellen, veel sms'n, toen een ontmoeting met de grote tegenvaller :(

Maar ik hoor ook wel positieve verhalen dus laat je niet ontmoedigen
Het buitenland maakt het wel moeilijker (niet Nigeria ofzo hoop ik)
Je kunt zeker iemand leuk vinden via internet en msn gesprekjes. Maar lijkt me toch dat je bij een ontmoeting gelijk veel meer weet.

Ben inderdaad nieuwsgierig, waar woont hij dan wel?

En wees realistisch. Is het mogelijk dat je elkaar ontmoeten kan? Anders verdoe je misschien je tijd aan iemand waarmee het nooit meer wordt dan dit. En dat lijkt me toch wel je bedoeling?
Ik heb zo m'n eerste liefde leren kennen. Dat was via CU2 (kennen jullie dat nog?).

Na een jaar msnen hebben we een keertje afgesproken en uiteindelijk zijn we 4 jaar bij elkaar geweest.

Ik denk wel dat je kunt vallen voor alleen vitueel contact, dat hoeft niet je fantasie te zijn.

Maargoed, zolang het leuk is; waarom niet?

Je weet het pas zeker wanneer je elkaar ontmoet dus dat lijkt me een logische stap.
onze internet liefde werd uitgebreid met een prachtige zoon dus zeker de moeite waard
Ik heb altijd het idee dat je niet echt verliefd kan worden via internet, je wordt dan eigenlijk als het ware verliefd op iemand die je grotendeels zelf fantaseert. Maar wie ben ik!
Jazeker kan je verliefd worden via internet........ik ben het al 9 jaar en het gaat prima ook al wonen we 300 km. van elkaar vandaan.......Ik zou zeggen...ga er voor!!!!!
quote:Petra65 schreef op 24 juli 2010 @ 01:41:

Jazeker kan je verliefd worden via internet........ik ben het al 9 jaar en het gaat prima ook al wonen we 300 km. van elkaar vandaan.......Ik zou zeggen...ga er voor!!!!!Ja maar in die 9 jaar heb je hem toch al eens ontmoet, niet?
[quote]noahtb schreef op 23 juli 2010 @ 23:54:

Ik heb zo m'n eerste liefde leren kennen. Dat was via CU2 (kennen jullie dat nog?).

Ach ja CU2, bestaat dat nog wel eigenlijk?
Breek me de bek niet open. Het internet heeft me bijna m'n huwelijk gekost.
quote:lichtpuntjes schreef op 24 juli 2010 @ 01:43:

[...]

Ja maar in die 9 jaar heb je hem toch al eens ontmoet, niet?
*
Nee mij is dat nog nooit overkomen en ik kan me er ook niks bij voorstellen..

Maar goed ik ben dan ook een ijskonijn die irl ook niet snel verliefd word.
Ik heb vele vele mensen leren kennen via internet,en heel heel veel teleurstellingen gehad.

Of ze logen over hun lengte(voor mij een heel belangrijk punt dat ze groter zijn als ik,stom weet ik maar is mijn ding)

Of ze hadden echt de meest mooie foto's op het net staan maar IRL was het bagger..

Of ze waren vergeten te zeggen dat ze nog met meerdere dames aan het chatten/daten waren...

Maar goed,heb er wel een paar goede "gewone"vrienden aan overgehouden,die helaas op het moment dat ze een relatie kregen van den aardbodem verdwenen..............
Tja ik kan er een boek over schrijven...op msn zo leuk, leuke foto..Maar de meeste liegen 8 van de 10 woorden.

Vaak hadden ze wel een relatie. En het ergste achteraf gezien was dat IK uren achter msn zat, wchten op die leuke kerel.

Dat is toch vreselijk zielig.....!! ik ben er toen mee gestopt.
Een aantal keer een msn contact gehad met een man. Klikte op alle fronten. In real life was het vreselijk!
Wat een hoop reacties haha, leuk!

Nou ja, mijn msn-er woont in Spanje.

Doordat hij meedere foto's, en filmpjes waarin hij zelf te zien is met me heeft gedeeld, heb ik al best een goed beeld.

Ik heb hem ook via de post een kaartje gestuurd en dat vond hij helemaal geen probleem.

Verder heb ik het idee dat hij inderdaad gewoon is wie hij is. Geen gekke dingen te bespeuren, behalve dan dat hij van heavymetal houdt en ik totaaaal niet haha.

Ik vind hem dus wel echt leuk, hij is intelligent en maakt me aan het lachen, bovendien verbreek ik al mijn msn records want ik heb nog nooit zo veel gekletst als nu.

Nu is het zo dat ik deze zomer op stedentrip ga in zijn stad.

Al over een paar weken.

2,5 dag ben ik daar dan, ik wil hem eigenlijk best wel ontmoeten, maar ik ben bang dat hij mij te stalkerig vind overkomen ofzo als ik dat er meteen uitgooi.

En wat als hij echt enorm tegen valt?

Wat zouden jullie doen?
..popcorn?
Oh en hij weet niet dat ik binnenkort in zijn stad rondloop.
..popcorn?
Ga met hem skypen, als je echt met elkaar praat kun je beter aanvoelen of er echt een klik is.
Ben ook al meer dan een jaar zeer gelukkig samen met iemand die ik op internet heb ontmoet.

Maar ja....buitenland hoever/ waar?

Straks maken jullie een hele reis om elkaar te zien, en is het niks....zou jammer zijn maar goed.
En dat verliefd worden. Je bent verliefd op het beeld dat je via internet hebt over die persoon. Want in RL ken je hem niet.

Daarom heb ik ook nooit te lang gewacht met daten. Dan vergooi je er niet te veel tijd mee.
quote:nola schreef op 23 juli 2010 @ 23:37:

Ik heb net voor de 4e avond deze week enorm leuk zitten kletsen op via msn met een man die niet in Nederland woont en ik ook alleen van msn ken.

Zijn antwoorden zijn eerlijk en via foto's en web links delen we elkaars eerste indrukken.Met alle respect, dat hij meerdere foto's en filmpjes naar je heeft gestuurd wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij eerlijk is of dat hij degene op die beelden is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven