na 3 dates: hoe vertel ik hem dat ik wil stoppen?

12-12-2019 08:53 129 berichten
Ik heb via Tinder een man ontmoet. We hebben totaal 3 keer afgesproken en de laatste date hadden we ook seks. Ik heb inmiddels besloten om niet verder met hem te willen gaan. Ik heb wel zijn telefoonnummer, maar ik weet niet precies waar hij woont, dus even langs gaan om aan te bellen en de boodschap overbrengen kan niet.

De eerste twee dates waren in de stad in een café. De derde date was het volgende: hij stond ineens spontaan aan de voordeur terwijl ik eten aan het koken was (we hadden niks afgesproken). Toen ik hem binnenliet, legde hij zijn voeten (met schoenen aan) op de bank en klaagde hij erover dat ik geen afzuigkap had en dat mijn messen geslepen moesten worden (hij hielp me met koken door een tomaatje in stukjes te snijden, want hij vond dat ik te weinig groente in de maaltijd gebruikte).
Nu wil hij op vierde date en tekst hij: "het wordt wel eens tijd dat jij bij mij langs komt". Ik vermoed dat hij geld uit wil sparen om "echt" op date te gaan en dat hij het wel gemakkelijk vindt als we direct zijn bed in kunnen rollen.

Wat is een fatsoenlijke manier om hem op de hoogte te brengen van mijn besluit?
Fransje-Noord schreef:
12-12-2019 09:31
klopt: hij was ook nog eens heel slecht in bed....echt heel slecht.

Vertel... ;-)

(Sorry ben een beetje nieuwsgierig ingesteld haha)
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
12-12-2019 09:29
Bedankt allemaal, voor de reacties!

Ik heb dit geschreven via WhatsApp met behulp van jullie feedback:

"Sorry Dinges, maar ik wil geen 4e date. Ik vind dat we te weinig raakvlakken hebben en bovendien een heel andere kijk op het leven en de invulling daarvan. Ik voel daarom geen klik en wil ons contact beëindigen.
Bedankt voor de dates die we samen hebben gehad, maar meer zit er voor mij niet in. Ik wens je veel geluk, zowel in werk, privé als in de liefde."

Wow...wat voel ik me nu opgelucht zeg!!!
Goed zo. Heeft hij al gereageerd of heb je hem geblokkeerd?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Fransje-Noord schreef:
12-12-2019 09:29
Bedankt allemaal, voor de reacties!

Ik heb dit geschreven via WhatsApp met behulp van jullie feedback:

"Sorry Dinges, maar ik wil geen 4e date. Ik vind dat we te weinig raakvlakken hebben en bovendien een heel andere kijk op het leven en de invulling daarvan. Ik voel daarom geen klik en wil ons contact beëindigen.
Bedankt voor de dates die we samen hebben gehad, maar meer zit er voor mij niet in. Ik wens je veel geluk, zowel in werk, privé als in de liefde."

Wow...wat voel ik me nu opgelucht zeg!!!
Ik vind het nog veel te uitleggerig. Je hoeft na drie dates geen reden op te geven, hooguit dat je geen klik voelde. Je mag voor jezelf opkomen en minder voor de ander denken.
Alle reacties Link kopieren
Gezien je verhaal verwacht ik wel dat hij vanavond voor je deur staat.

Dus niet opendoen, eerst kijken door raam of spionnetje of hij het is, en zoja, gewoon doen of je niet thuis bent
Fransje-Noord schreef:
12-12-2019 09:31
klopt: hij was ook nog eens heel slecht in bed....echt heel slecht.
Vertel 😂
Anders bel je hem even en leg je het uit?
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
12-12-2019 09:34
Ik vind het nog veel te uitleggerig. Je hoeft na drie dates geen reden op te geven, hooguit dat je geen klik voelde. Je mag voor jezelf opkomen en minder voor de ander denken.
Zeg dat. Straks wil hij nog meer uitleg of zichzelf verdedigen.
Waarom weet hij waar je woont? Misschien voortaan ook niet te snel je adres geven, tot je elkaar beter kent. Je zal maar net een stalker tegen het lijf lopen.
Alle reacties Link kopieren
Delhi23 schreef:
12-12-2019 09:43
Anders bel je hem even en leg je het uit?
Waarom?

Ze heeft geappt dat ze geen interesse meer heeft, en ze hebben 3 dates gehad, geen relatie van 3 maanden he?
Hoe komt hij dan aan jouw precieze adres? Straks heb je een stalker te pakken 😖
Alle reacties Link kopieren
WTF? Hoe weet hij waar jij woont dan dat hij zomaar onaangekondigd verschijnt?

Heb jij je adres gegeven of heeft hij zelf je adres achterhaald? Creepy.
suicideblond wijzigde dit bericht op 12-12-2019 09:51
0.98% gewijzigd
Ik heb erover nagedacht, maar ik denk dat ik het er verder maar bij wil laten.

Edit: oh, het was al geregeld.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 12-12-2019 09:55
32.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
je knapt op hem af, ergert je aan hem, duikt erna het bed met hem in en dumpt hem de volgende dag... wat raar al die topics dat mannen vrouwen niet begrijpen geheel logisch....
moonenz wijzigde dit bericht op 12-12-2019 09:55
1.12% gewijzigd
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
lilalinda schreef:
12-12-2019 09:28
lafbekkengedrag
Niet doen hoor TO, houd je waardigheid
Ik heb ook echt nog nooit iemand geblokkeerd. Wat een onzin.
Alle reacties Link kopieren
Was er wel genoeg fruit na de sex?
Mensen, mannen doen ook niet moeilijk over seks met vrouwen waar ze niet perse op vallen. Waarom mogen vrouwen dat niet? Misschien was het al even geleden. Je kunt het niet uitzweten.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 12-12-2019 09:57
2.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
"Nu wil hij op vierde date en tekst hij: "het wordt wel eens tijd dat jij bij mij langs komt". Ik vermoed dat hij geld uit wil sparen om "echt" op date te gaan en dat hij het wel gemakkelijk vindt als we direct zijn bed in kunnen rollen."

Dit vind ik eerlijk gezegd wel een beetje een bijzondere conclusie. Het is vrij normaal dat je op een gegeven moment bij elkaar thuiskomt, beetje apart om te denken dat dat is omdat hij te gierig is om uit te gaan en het alleen maar doet omdat hij dan makkelijk met je naar bed kan.

Ik denk eerder dat jullie - in zijn beleving - een stapje verder zijn in het datingproces en dat hij niet door heeft dat jij de laatste keer op hem bent afgeknapt.

Los daarvan vind jij hem blijkbaar niet leuk genoeg, dus dan zou ik hem gewoon appen: Na de laatste keer ben ik tot de conclusie gekomen dat ik onvoldoende klik ervaar, dus ik wil het graag hierbij laten. Veel succes verder met daten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
harissa schreef:
12-12-2019 09:45
Waarom weet hij waar je woont? Misschien voortaan ook niet te snel je adres geven, tot je elkaar beter kent. Je zal maar net een stalker tegen het lijf lopen.
Dat zal wel meevallen hoor. Het klinkt voor mij eerder als iemand die een makkelijke bootie call zoekt.
MokThee schreef:
12-12-2019 09:34
Ik vind het nog veel te uitleggerig. Je hoeft na drie dates geen reden op te geven, hooguit dat je geen klik voelde. Je mag voor jezelf opkomen en minder voor de ander denken.
Dit.

Hoewel dat 'Dinges' dan weer een beetje ongeïnteresseerd overkomt
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
12-12-2019 09:56
Mensen, mannen doen ook niet moeilijk over seks met vrouwen waar ze niet perse op vallen. Waarom mogen vrouwen dat niet? Misschien was het al even geleden. Je kunt het niet uitzweten.
Ik ben groot voorstander van seksen als je daar zin in hebt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik geil zou worden na het gedrag van deze jongen.
Mariejan schreef:
12-12-2019 10:03
Ik ben groot voorstander van seksen als je daar zin in hebt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik geil zou worden na het gedrag van deze jongen.
Och, misschien een drankje op en je ziet de dingen al wat minder zwart/wit.
Mariejan schreef:
12-12-2019 10:03
Ik ben groot voorstander van seksen als je daar zin in hebt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik geil zou worden na het gedrag van deze jongen.

Misschien zag ie er wel heel lekker uit, dan kan ik het me best voorstellen eigenlijk
mindervanmij schreef:
12-12-2019 10:08
Misschien zag ie er wel heel lekker uit, dan kan ik het me best voorstellen eigenlijk
Ik niet. Na zulk horkerig gedrag niet meer.
Misschien had ze gewoon zin in seks, hij loopt te zeiken over d'r afzuigkap, wie weet is ie nog handig voor de seks, dat is ook al ruk en dus dumpt ze hem. Niks mis mee toch?
Geronimo2 schreef:
12-12-2019 10:25
Misschien had ze gewoon zin in seks, hij loopt te zeiken over d'r afzuigkap, wie weet is ie nog handig voor de seks, dat is ook al ruk en dus dumpt ze hem. Niks mis mee toch?
Precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven