Na al het gedonder...

03-08-2010 13:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames,

Na al het gedonder van de afgelopen jaren ga ik dan nu toch echt scheiden. Ik vind het verschrikkelijk, maar zo moet het nu eenmaal zijn.

Ik heb een affaire gehad en kwam er onlangs achter dat mijn man mij al 12 jaar bedriegt met allerlei vrouwen.

Wat me het meeste pijn doet is dat ik mijn twee lieve, heerlijke kinderen niet meer elke dag zal zien. Dat ik ze de helft van de tijd bij hun vader moet laten zijn. Maarja, zij zijn dol op de man, en hebben recht op hun vader, dus dat wordt gewoon accepteren...

Ik ben bang. Heel erg bang voor alles dat komen gaat. Ik hoop hier op het forum steun te vinden, want ondanks de grote fouten die ik heb gemaakt zal dit toch wel verschrikkelijk moeilijk worden.
Wolkenvrouw, enorm veel sterkte en veel geluk voor jou in de toekomst.
Volg je hart. Dat klopt.
Beter zo dan de instabiele situatie waar jullie nu inzitten. Je kinderen missen daar ga je aan wennen. Echt. Heel veel sterkte
Veel sterkte en een
Sterkte in deze rotperiode. Met vallen en opstaan zal je wellicht straks helemaal in de wolken zijn met jezelf...
Sterkte
Heb ik dat?!
Het komt Echt goed
Poeh, Wolkenvrouw, wat moeilijk allemaal! Heel veel sterkte! Want ja, dat je bang bent voor wat er allemaal komen gaat is heel erg logisch! Er gaan allemaal nieuwe dingen gebeuren, een ander huis, ander inkomen, toeslagen aanvragen, werk zoeken misschien (?), of uitkering aanvragen, andere scholen voor de kinderen (?), mensen die je laten vallen, nieuwe mensen die je gaat ontmoeten, er zullen zich nieuwe kansen aanbieden, dat zeker. Alleen, die moet je wel willen zien en aangrijpen!

Succes!!!
Wolkenvrouw scheiden IS ook eng!

Vond ik ook jaren geleden en ik had niet eens kinderen.

maar weet je wat is...

De rust die er uiteindelijk voor terugkomt is zo ontzettend veel waard.

Stabiliteit is een mooi iets helemaal als je het ztraks weer vindt.

Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:wolkenvrouw schreef op 03 augustus 2010 @ 13:31:

zo moet het nu eenmaal zijn.

Niets "moet nu eenmaal zo zijn". Je maakt een keuze. Of dat de goede of de verkeerde keuze is, maakt niet meer uit, jij maakt de keuze. Hou je daar aan vast als het tegen zit, als het zwaar is, als je twijfelt. Het is je niet overkomen, je hebt die keuze gemaakt.

Sommige mensen zouden dat verstaan als verwijt, zo van "je wilde het zelf, dus nu niet zeuren", maar het is iets heel anders: het is het fundament onder de kracht die je nodig gaat hebben, en die je zal blijken te hebben. Het was jouw keuze, jij leeft niet als een blaadje op de wind, het overkomt je niet, je hebt de kracht van eigen keuzes gevonden. Hou die kracht vast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven