Na de schaar is het de aardappel

13-01-2012 22:59 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer zo'n stomme ruzie met vriend. Nu is hij boos dat ik zijn aardappelen op eet. Ok, ik heb eerder rond 7 uur gegeten. Ik zou nu alleen nog vis eten samen met vriend. Maar ik heb nu een paar van zijn aardappelen op, zonder te vragen.

Snap op zich nog dat hij het irritant vindt, maar om daar nu meteen zo'n olifant van te maken. En ik vind het niet leuk dat hij zegt 'bedankt voor het opwarmen van het eten' in plaats van 'bedankt voor het koken'.
drama, drama, drama.....
Klinkt niet zo gezellig.
Pfff.
Tja.... en nu??? wat wil je hiermee?

Aardappelen zijn vies dus ik zou ze sowieso niet opeten...
Sorry, maar jouw vriend is gewoon een eerste klas zak. Waarom pik je al die onzin van hem???
Waarvan akte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Handen af van mijn aardappel!
Joh, niet zeuren of weggaan. Of wil je nog steeds alleen maar trouwen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja beetje stom dat je niet wat meer aardappelen hebt gemaakt he.

Gewoon de volgende keer iets meer maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoeveel aardappelen mag je eten dan?
Een topic openen vanwege ruzie om een aardappel.

Gekker moet het niet worden.
Geen!
quote:fairy1 schreef op 13 januari 2012 @ 23:07:

Hoeveel aardappelen mag je eten dan?Niet te veel ivm bruidsjurk die ze aan het uitzoeken is.
ik geef het op!
Nou zal ik het anders stellen: zou je het erg vinden als je partner het eten van je bord eet? Ik zou dat niet boeiend vinden. Dus ik wil hier peilen of mijn vriend zeurt of dat hij een punt heeft.
Je lost meer op door met je vent te praten ,dan door hier te klagen.

Leuk is het niet...maar dat moet je hem duidelijk maken.
Run potatoe, run!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
I tried to eat his potato but he said no, no, no

*neuriet zachtjes verder*
quote:madille schreef op 13 januari 2012 @ 23:10:

Nou zal ik het anders stellen: zou je het erg vinden als je partner het eten van je bord eet? Ik zou dat niet boeiend vinden. Dus ik wil hier peilen of mijn vriend zeurt of dat hij een punt heeft.Jij zeurt hier! Wat wil je nou! Lekk rdoorgaan met die geweldige relatie van je en vooral doorgaan met het plannen van je bruiloft. En niet meer komen zeuren, alleen maar roze wolk verhalen, want die heb je vast ook als je gaat trouwen.

Nou zal ik het anders stellen: zou je het erg vinden als je partner het eten van je bord eet? Ik zou dat niet boeiend vinden. Dus ik wil hier peilen of mijn vriend zeurt of dat hij een punt heeft.Als er voor mij een portie eten wacht na een dag werken zou ik behoorlijk over de zeik zijn als mijn partner dat heeft opgegeten.

Nou zal ik het anders stellen: zou je het erg vinden als je partner het eten van je bord eet? Ik zou dat niet boeiend vinden. Dus ik wil hier peilen of mijn vriend zeurt of dat hij een punt heeft.Wel als hij alles opeet, maar dat terzijde. Vraagje, maken jullie ook ruzie over het dopje van de tandpasta?
quote:citronella schreef op 13 januari 2012 @ 23:11:

I tried to eat his potato but he said no, no, no

*neuriet zachtjes verder*
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Hij zit nu weer opgesloten in de badkamer; als ik hem nu iets vraagt zegt hij niets.
morgen ruzie om het tandpasta dopje, omdat jij per ongeluk op zijn bedhelft ligt, of omdat zijn koffie te heet is.. wedden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven