Nerd of hotshot?

23-01-2008 13:08 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heya ladies,

Ik ben benieuwd naar jullie mening:

Geven jullie een voorkeur aan iemand die erg slim/ succesvol is w.b. werk of aan iemand die erg erg erg erg erg appetijtelijk uitziet.

ps. ik weet dat iedereen een combinatie van beide prefereert, maar dat is niet aan den orde: 't is of/of!

Ben benieuwd!

koesjes
Heb nog niet alle reacties gelezen, maar de definitie van 'nerd' of 'hotshot' kan ook nog verschillen he.. hebben we het hier over een lelijke nerd en een domme hotshot (waarbij lelijk en dom ook nog relatief zijn) of gaat het om bijvoorbeeld een nerd die er nog wel mee door kan qua uiterlijk en een hotshot waarmee je ook nog wel een normaal gesprek kan voeren? In dat geval zou ik nu voor de hotshot gaan :D maar heb ik de nerd liever voor op de lange termijn.
quote:lepa_ana schreef op 23 januari 2008 @ 19:39:

[...]

@Maricke: jij bent toch van de ''stewardessen KLM topic'' hehehehehehe

Indien ik t juist heb: richt je maar eerst op je opleiding en daarna op de piloten

Indien ik 't niet juist heb: Excuses en voel je vooral niet aangesproken!Ja dat was ik. Maar om de reden zoals hierboven geschreven. Mijn MAN is piloot, ik ben zelfstandig ondernemer en reeds 10 jaar afgestudeerd. Een baantje in de lucht (lees: serveren in delucht!) NEE DANK U!
nou happyface: we hebben t zeker niet over die nerds van 't programma ''beauty and the nerd'' dat waren zeer extreme lelijkerds! (met alle respect, voorzover dat kan )

Gewoon een ietwat gewone jongen met een uitstekend stel hersenen + dito werk + dito salaris (--> karaktereigenschappen helemaal naar wens)

Hotshot als EEN EXTREEM LEKKER DING...verder normale baan, normaal IQ, doorsnee type. Alleen the looks zijn niet doorsnee!

Nou kom maar op mensen!!
hhahahah Maricke ik vind je gewoon grappig!!!!!

Maar kun jij me dan wat meer vertellen over de relatie tussen stewardessen & piloten. Hoe zit dat met je eigen man?
quote:lepa_ana schreef op 24 januari 2008 @ 11:00:

hhahahah Maricke ik vind je gewoon grappig!!!!!

Maar kun jij me dan wat meer vertellen over de relatie tussen stewardessen & piloten. Hoe zit dat met je eigen man? Wat wil je weten dan?
Goh, wat fijn allemaal voor je, Maricke!
Badmeester,

Waarom moest jij nou kotsen omdat ik mijn partner ' mijn mannetje' noemde. Het is misschien een beetje een verkeerd woord, maar ik mag best opscheppen. Waarom niet? Ben je inderdaad niet een beetje jaloers?

It's no big deal toch om mijn mening te geven over iets waar ik zeer tevreden mee ben. Van zoiets hoef je echt niet te gaan braken hoor..... Er zijn ergere dingen....
Maricke: Is ie ooit vreemdgegaan met een stewardess...en hoeveel verdient hij momenteel! Netto bedrag s.v.p!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven