Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
quote:Lunax schreef op 31 mei 2009 @ 01:09:

@Blacky: Is voor mannen toch altijd wat lastiger op datingsites. Er staan wel net zoveel mannen als vrouwen ingeschreven over het algemeen en toch krijgen vrouwen veel meer reacties. Hoe zou dat komen denk je? (serieus..). Zouden vrouwen bij voorbaat al kritischer zijn?

Heiiiii luna -X,

Dat vroeg ik me dus ook af....als ik zie dat een "nieuwe" al na 1 of 2 dagen paar honderd keer is aangeklikt ( knap of lelijk), dan vraag ik me af wat er mis is met mijn persoontje.....( ik minder kliks...heb nu pas 192 na 3 weken...)

In echt leg ik redelijk makkeliker kontakt dan op zon site, merk ook dat er metéén naar leeftijd wordt gekeken terwijl in echt je geen idee ervanhebt!...

( dit is eigenlijk off topic maar toe maar

Ik kijk in eerste instantie naar de fotos en als dat bevalt naar de "eisen / voorkeuren" en afstand tot madam....

daarna gaat er een mailtje of flirt weg...daarna afwachten, meest voorkomende antwoord is : je bent mijn type niet.tnx..

sjah..daar doen we het maar mee he.
@Blacky: Leeftijd is bij mij ook idd wel een issue hoor. Daar selecteer ik wel degelijk op. Nog meer dan op uiterlijk. En ja, daar zul je het idd mee moeten doen, tot die ene, waar je wel haar type bent of lijkt
Nou zeg.......stuurde een smsje of hij een leuke dag had gehad......kreeg na een uur antwoord en hij informeerde naar mij..... dus smsje terug over mijn dag en vroeg of hij morgen nog wat leuks ging doen......en dat is dus weer een uur geleden. Niet leuk!!!!!!
Wat ben je weer lekker ongeduldig

Maar dat ben ik zelf ook in zo'n geval hoor, haha.

Wat zijn jullie overigens druk in datingland... Onvoorstelbaar.

Ik moet er persoonlijk niet aan denken, elke week. Vind alleen of met vrienden ook heerlijk!

Of ik ben gewoon niet in trek, zal dat het zijn, haha.

Sta wel op RP maar mijn glorietijd is blijkbaar voorbij *boeiend...*
@Gioia: Nu idd maar weer afwachten...meer kan je ff weer niet doen he? Grmbl!!

@Scarlet72: Valt erg mee hoor. Mijn date van 2 weken terug was mijn eerste date weer in minstens een jaar (althans..nieuwe date). Ben dit hele weekend al met vriendinnen, familie en mezelf En volgend weekend ook gewoon weer
anoniem_84859 wijzigde dit bericht op 31-05-2009 23:44
Reden: spellen is best lastig ;-)
% gewijzigd
Dan lijkt het blijkbaar of jullie zoveel daten haha
We praten er gewoon teveel over...dat is duidelijk

*hint begrepen*
oh, dat wachten.... ja, ben ongeduldig, hahaha! Maar als er nu niks meer van hem komt laat ik het maar zo.

Ik sta trouwens niet meer op rp hoor Scarlet........ en hoop dat ik er ook niet meer op hoef, grinnik....!
Ik sta er ook liever niet op...

Als ik reacties krijg zijn het 9 van de 10x getrouwde mannen (denken blijkbaar dat ik een leuk tussendoortje ben), oude mannen (heb eens een reactie van iemand van 74 gehad! Ik was toen 32! Ouder dan mijn vader dus :-s), en overduidelijk mannen die mijn profiel niet goed gelezen hebben...

Maar goed, je moet toch wat
Hi dames,

Breekt even in: Ik volg dit topic al geruime tijd met belangstelling. Meer een meelezer- dan schrijver. Nu dan ook zelf wat plaatsen :-)

V.w.b. datingsite, ja daar sta ik ook op, alleen van een ander soort gehalte dan bijv. RP of Lexa. Ik zoek zowieso geen vaste relatie, vind het wel leuk om te daten om te zien of er datgene is waar ik naar op 'zoek' ben.

Heb wel op RP en Lexa gestaan en heb daar een aantal jaren geleden een heel leuk contact opgedaan. Maar goed, daar gaat het in die zin niet om. Op de site waar ik nu ingeschreven sta maak ik ook het nodige mee en ik betwijfel het nl. of dit nu zoveel verschilt van RP of Lexa. Als ik de verhalen zo heb gelezen....kennelijk niet veel.

Waarom ik nu reageer? Zoveel ervaring heb ik ook weer niet wat mannen betreft en kan er dus wel wat van opsteken :-)
Volgens Gioaia moet je geduld hebben op de relatie sites, klopt idd maar ik vind het niks, teveel info waardoor meesten gaan focussen op bepaalde dingen...in echt is beter vind ik, persoonlijker en aftastender ,

Ben er nog 1.5 maand lid van , daarna stop ik ermee en ga de straat op, op zoek naar misschien meer geluk.

well see..
quote:Dibbes1 schreef op 01 juni 2009 @ 00:31:

Hi dames,

Waarom ik nu reageer? Zoveel ervaring heb ik ook weer niet wat mannen betreft en kan er dus wel wat van opsteken :-)Mag ik vragen hoe dat komt ?
Blacky,

Dat mag hoor. Ik heb 12,5 jaar een relatie gehad vanaf mijn 17e. Tijdens mijn zwangerschap is mijn man overleden en een aantal jaar stond mijn hoofd er absoluut niet naar om te daten. Een paar keer gedaan, dat wel, en nu, na ruim 8 jaar van single mom te zijn, kom ik er achter dat ik geen vaste relatie (meer) wil. Ik ben voorlopig niet bereid om op die manier iemand toe te laten in mijn leven.

Dus wat ik zoek gaat meer richting een SV :-).
Ach, op de datingsites is vanalles te vinden.. getrouwde mannen, mannen met bindingsangst, mannen die niks meer laten horen en een enkele gewoon leuke.

Goed, Gioia heeft geen reactie meer gekregen dus ik laat het dus nu los, ik ga geen contact meer met hem zoeken. Natuurlijk zijn er zgn datingregels enzo maar dit vind ik echt niet netjes en zo wil ik niet behandeld worden.

Dus, tijd om de creditcard maar weer te trekken en maar weer lid te worden... pffff!
quote:Dibbes1 schreef op 01 juni 2009 @ 09:13:

Blacky,

Dat mag hoor. Ik heb 12,5 jaar een relatie gehad vanaf mijn 17e. Tijdens mijn zwangerschap is mijn man overleden en een aantal jaar stond mijn hoofd er absoluut niet naar om te daten. Een paar keer gedaan, dat wel, en nu, na ruim 8 jaar van single mom te zijn, kom ik er achter dat ik geen vaste relatie (meer) wil. Ik ben voorlopig niet bereid om op die manier iemand toe te laten in mijn leven.

Dus wat ik zoek gaat meer richting een SV :-).

Oke, ik kan je wel volgen, ( same thing here),

Denk dat je de "juiste" persoon nog niet bent tegengekomen, maar we moeten geduld hebben zoals dat heet.
quote:gioia71 schreef op 01 juni 2009 @ 09:18:

Ach, op de datingsites is vanalles te vinden.. getrouwde mannen, mannen met bindingsangst, mannen die niks meer laten horen en een enkele gewoon leuke.

Goed, Gioia heeft geen reactie meer gekregen dus ik laat het dus nu los, ik ga geen contact meer met hem zoeken. Natuurlijk zijn er zgn datingregels enzo maar dit vind ik echt niet netjes en zo wil ik niet behandeld worden.

Dus, tijd om de creditcard maar weer te trekken en maar weer lid te worden... pffff!

Heh Gioaioaiaoaaaoei-muts, vind het sneu voor je, ken je niet maar gun het je wel.....

Maar niet getreurd, een meid komt sneller aan een vent dan een vent an een meid ( wie zei dat ook weers?)

kop op!

( verslik me telkens met je naam, wat betekend Gioaioao eigenlijk ?..)
gioia is italiaans voor vreugde :-)
quote:gioia71 schreef op 01 juni 2009 @ 11:14:

gioia is italiaans voor vreugde :-)

Nou dan zal je je naam eer aandoen straks en ook nog een vreugdedans erbijdoen en als je eruitziet als op je plaatje dan ben ik er absoluut niet bang voor dus niet wanhopen, komt goed!!

En als het je helemaal niet lukt en wanhopig wordt dan kan je mij altijd nog vragen om te daten

( hoop trouwens dat je me mooi vind want ik heb een nogal vierkante kop zoals je kan zien)
ow breaking the rules, haha

Gioia, wat lullig,

zomer komt eraan, toch maar keer met zijn allen op stap ??
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
Ow Gioaia wat jammer zeg! Hij kopte hem niet in. Toch was hij degene die het had over een volgend keer. Ik wil geen excuses voor hem bedenken (want ook ik heb He's Just Not That In To You gelezen). Eh..laat ik dat dan ook maar niet doen. Next dus!

@Dibbes: Helder verhaal. Kan me voorstellen dat je er zo in staat. Soms is één love of your life gewoon voldoende to last you a lifetime zullen we maar zeggen toch? Ik denk inderdaad wel dat de datingperikelen ietwat hetzelfde zullen zijn. Ook leuke SV's zullen zenuwachtig zijn en wel of niet wat van zich laten horen etc. Ben benieuwd naar je verhalen

@Blacky: Hoezo Same Here? Is jouw vrouw ook overleden dan dat je dat snapt van Dibbes? En ben je ook niet op zoek naar een relatie maar naar een SV? Dat is wat je zegt in je post? Dat is heel wat anders dan je ons eerder deed geloven. Enne...voorzichtig he? Hengelen mag niet hier

@Bright Eyes: Gezellig als jullie allemaal op stap gaan! Ik zal echter bij voorbaat al afhaken. Juist door de anonimiteit van het forum vind ik zo heerlijk om ongegeneerd te schrijven (en niet alleen op dit topic). Ik denk niet dat ik dat op wil geven

Ik ben trouwens ook geen lid van RP of Lexa maar een site die wat specifieker is gericht op een bepaalde interesse. Maar het idee is zeker wel het zelfde en ik ben ook zeker niet op zoek naar een SV. Wel gedaan overigens maar wil nu én én. Ik ga niet meer voor minder. Dus.

Fijne zondag allemaal! Ik vertrek zo richting strand (als ik er nog kan komen...).
@lunaX

Idd snap ik Dibbes volkomen als lotgenoot(e) zoals nu blijkt.

Dat is wat ik zeg, niet meer niet minder.

En ik blijf bij mijn eerdere uitspraken.

Dat hengelen maak je er zelf van..( niet teveel in de zon zitten , ga je gekken dingen denken he) , trouwens, ik houd niet eens van hengel-vissen, stinkzooi....
Dag dames en heer (we voelen ons vereerd met een heer in het midden),

Wat een heerlijk weertje dit weekeind, ik heb het zo druk gehad dat het hele datingleven stil ligt. Misterdate (lees: sv) heeft het ook druk, dus ook daar weinig spannends te vermelden. Ik ben niet actief op datingsite, maar wel beetje aan het netwerken/socializen. Bijv. op feestjes van vrienden, daar komen toch vaak ook mensen die je niet kent. Het is best aardig om je eens los te rukken van je eigen bekende clubje en wat energie te steken in het leren kennen van nieuwe gezichten. Zodra er wat te melden is, horen jullie het!

@ dolphin: oh, wat heerlijk om nu op vakantie te gaan... jaloers.

@ gioia: jammer dat het zo gelopen is... next!

@ lunax: hoe was het op het strand? nog fijne mannen gespot?
Dank voor jullie reacties.

@ Gioia, ik vind dat ook stijlloos, dat laffe van niets meer laten horen. Oke, het wordt vaker gezegd, geen reactie is ook een reactie. Klopt, en tegelijkertijd getuigd het voor mij van weinig verantwoordelijkheid nemen. Als je kunt afspreken kun je ook zeggen wanneer je niet meer wilt. Dus terecht dat je zelf ook niets meer onderneemt.

@Blacky, jawel, ben voor mijn gevoel een ruim 4-tal jaar geleden wel iemand tegengekomen waarvan ik toen dacht, mocht het zich verder ontwikkelen, dan heb ik daar niets op tegen. Maar idd, meneer bleek, na geruime tijd, wel een relatie te hebben en er waren nog wel wat meer dingen die niet klopten. Heel verhaal waarover ik niet verder ga uitweiden :-). Het heeft me flink geraakt iig. Dat is ook wat ik bedoelde met weinig ervaring. Ik was nog nooit eerder tegen het feit aangelopen dat er exemplaren bij zitten die de boel zo lopen te belazeren. Heel moeilijk om die knop dan om te draaien en die persoon als een l*l te gaan zien.

@ Lunax, ja, ten dele met je eens. Je kunt 1 liefde van je leven hebben of meerdere. Ik ken mezelf in die zin erg goed, dat ik zo zeker weet dat me dat maar weinig gebeurd, zo’n gevoel hebben van 'het klopt'. Daarom was bovengenoemd gebeuren ook zo ‘zuur’.

En ja, op de site waar ik nu sta, zitten, iig qua mail/msn contact beste leuke mannen tussen maar ook absolute horken hoor, goeiegenachte.

Heb een heel duidelijk profiel en nog wordt er niet gelezen of komen binnen met n***? Dit is mijn 06. Tsja, ook al is het doel misschien wat specifieker, het kan echt wel anders.

Filteren is key-word zeg maar :-).

Lekker geweest aan het strand?

Mijn Lexa-date dateert alweer van afgelopen januari: hadden afgesproken op een zaterdagavond en de vrijdag ervoor hadden we de plaats (halverwege tussen onze woonplaatsen in) afgesproken. Tijdstip zou rond een uur of 8 zijn en ik zou op zaterdag nog even bellen. Ik bel, geen antwoord, geen terugbelactie. Oke, paar uur later een sms gestuurd of alles oke was, meer niet. Ook geen reactie. Gelukkig had ik een plan B (ja, werk, haha) dus dat kwam wel goed. De gehele avond verder niets meer gehoord. Zondag’s logde ik in op msn, stond meneer on-line. Dat was dus per direct ctrl-alt-delete. Gelukkig had ie zelf ook wel door dat het niet zo netjes was wat ie (vooral niet) deed en had mij ook verwijderd. Beter!
Het is inderdaad stijlloos en niet bepaald elegant...

maar waarom baal ik nu dan toch zo... pfff!
Nouja............en de GM is gewoon weer online op de datingsite, wat is dat toch met mannen!!! Wat een gelieg allemaal zeg......en net een sukkel met wie ik leuk mailde maar die kwaad werd toen ik zei altijd de eerste keer op neutraal terrein af te spreken... Ik snap ze echt niet hoor.

Ben het zat, word echt non!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven