Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
Gioia,

Wat ik juist opmaak is dat het bij jou alles of niets is.

Je hebt je 1e date. Als deze geweldig is, maar je hoort binnen 3 dagen niets ben je er al meteen klaar mee. Volgt er een date date dan ben je tot over je oren verliefd en je de-activeerd je op RP. Je gaat gelijk met ze het bed in. Dan komt er na een paar weken een moment dat je 'even' niet in de schijnwerpers staat en je 2 dagen niets hoort. En dan ben je er al gelijk weer mee klaar en direct gaat RP weer op activeren.

Wat is er mis met elkaar eerst leren kennen? Rustig aan verliefd worden? Elkaar de tijd geven?

Als ik date met iemand dan zijn de eerste 3 dates sowieso om elkaar te leren kennen. Dit is niet 3 dagen achter elkaar. Ik heb ook nog mijn eigen leven dus soms zit er ook 2 of 3 dagen tussen voor ik weer wat van mij laat horen. Zoenen op 1e of 2e date vind ik geen probleem, met sex wacht ik altijd eventjes. (zo heb je tenminste niet het gevoel als het na een paar dates niet blijkt te klikken dat je alleen goed was voor de sex). En zolang als je nog geen serieuze relatie hebt kan je ook actief blijven op RP in plaats van als een aapje om je date heen te hangen.
@Renjerot: Heel helder verhaal. Je komt alleen een beetje schreeuwerig over. De ongeschreven regels van dit forum is dat we geen hoofdletters gebruiken of overmatig gebruik van uitroeptekens/vraagtekens. Dat wordt gezien als schreeuwen. Zal je vast niet zo bedoeld hebben

En waarom we Gioia niet wijzen op die feiten? Ik heb dat wel gedaan. Iets subtieler dan jij nu maar uiteindelijk moet iemand ook zelf gewoon dingen ervaren. En dus doen. En van daaruit een beslissing nemen. Dit is gewoon een topic om lekker ervaringen uit te wisselen, kriebels te delen, niet om advies te vragen

@Gioia: Hoe reageerde hij op je telefoontje?
Mee eens, ik ben er iets te snel in geweest.......misschien omdat ik hoopte dat dit echt was. En ja, ik ben weer een ervaring rijker en moet hier ook echt van leren.

Wat snel met iemand het bed induiken betreft, dat is mijn valkuil....... ik verwar te vaak fysieke aandacht en aantrekkingskracht met verliefdheid en dat is niet handig van me.

@Lunax, hij reageerde in eerste instantie verbaasd, maar gaf daarna ook aan dat hij ook niet dacht dat het wat zou worden. En we hebben elkaar daarna een prettig leven gewenst
Jeetje, dat kostte ff wat bijlezen zeg........

@BE: wat een ontwikkelingen met festivalman! En erg grappig dat mede doordat de daters hier je er op wezen eens anders naar hem te kijken je 'ogen geopend' zijn . Heeft hij de auto al teruggebracht? Kan me je terughoudend in deze wel voorstellen hoor. Anoniem daten is toch heel anders dan iets begin met een vriend.

@ Gioia: ten eerste een big hug voor jou! Ten tweede, ik moet de anderen toch wel gelijk geven, het lijkt alsof het alles of niets is. Dat is wel heel herkenbaar hoor, ik heb dat ook wel. Ik wil eigenlijk ook meteen weten: is dit mijn energie waard of niet. Alleen hoeveel relaties ontstaan er wel niet vanuit gewoon vriendschap?! (kijk naar BE). Dat is wel een goede basis.

@lunax: dat kan ik ook niet, 'misbruik' maken van iemand als je toch al weet dat het niks gaat worden. Zo wil je zelf ook niet behandeld worden.

Ik weet zo de details van de andere daters ff niet meer. Heb nl nogal een heftig wknd gehad. Vrijdagmiddag/avond op terras met een vriendin met veel drank. En gisteren heel onverwacht een wknd weg en tot diep in de nacht in een club staan dansen. En daar zit een verhaal aan vast................ Kan helaas niet teveel vertellen ivm herkenbaarheid. Maar zal het proberen.

Ik ben met een vriendin die bij een ander filiaal werkt dan waar ik zit en een stuk of 15 van haar collega's weggeweest, stedentripje. Een collega had op het laatste moment afgezegd, alles was betaald en toen mocht ik mee!! Supergaaf! Ik kende 2 van de collega's, de rest nog niet. En je raadt het al, er zat een héél leuk mannelijk exemplaar bij . Leuk mee gekletst gistermiddag en gisteravond, mee staan dansen, allemaal leuk. Maar ja, ik ben geen held in dat soort dingen en al helemaal niet met allemaal collega's er om heen (is wel van een ander filiaal, maar toch, het is een hele kleine wereld). Ik weet dat hij single is. Nu weet ik niet wat ik moet doen?!?!?! Moet ik er werk van gaan maken (ja, zullen jullie wel zeggen). Maar hoe?!
Sorry dat ik even inbreek hier, maar moet gewoon even reageren op gioia....

je zit in een vicieuze cirkel met mannen/daten en je krijgt op deze manier never nooit een gezonde relatie. Je kunt je laatste date nu wel van alles verwijten, maar hou het bij jezelf. zoals heyjjj en nog iemand anders al zei, je gaat veel te snel en hebt na een eerste date al torenhoge verwachtingen. En nu gaat t wederom mis, maar je bent alweer aan het rondsnuffelen op RP. Op naar de volgende mislukking, het volgende verdriet. Stop met dat internetdaten, werk aan jezelf, besteed aandacht en tijd aan jezelf en je omgeving/vrienden (je kunt pas een ander gelukkig maken als je dat zelf bent, een cliche maar oh zo waar) en wedden dat je hem dan tegenkomt?

Je kent je valkuil, waarom doe je er dan niets aan? Je voorlaatste 'relatie'met die getrouwde man, had toch een eyeopener voor je moeten zijn?

Ik spreek uit ervaring, herken mijzelf in jou nl. (kon ook geen onderscheid maken tussen liefde, aandacht en sex) en ben na de zoveelste mislukte internetdate met alles gestopt afgelopen december. Ik heb erg aan mijzelf gewerkt (nu met hulp van een psych) en gerealiseeerd dat ik echt ziekelijk bezig was. Het voelt zo vrij. Ik ben niet meer obsessief met mannen bezig, ben leuker voor mijzelf, veeeel leuker voor mn vrienden en op de goede weg met iemand die ik vorig jaar in de kroeg tegenkwam.

Iig wens ik je veel sterkte, weet dat t moeilijk is om uit die cirkel te stappen, de aandacht te missen. Maar geloof me, uiteindelijk voelt aandacht in real life zoveel beter.

En meiden: leuke dateverhalen hier, maar jullie mogen elkaar best iets vaker een spiegel voorhouden.
@Renjerot, ook goeiedag naar jou . Voor een deel ben ik het met je post eens.

Vwb het accepteren: je weet vantevoren niet hoe een situatie (zoals in Gioa's geval) zich gaat ontwikkelen. Haar date heeft niet duidelijk genoeg aangegeven dat ze snel weg zou moeten. Dat ontwikkelde zich 's ochtends pas echt. Tot dat punt was er nog geen sprake van 'accepteren'.

Verder, en dat is wel grappig hoe iedereen een post anders interpreteert: ik lees ook een vertwijfelde ondertoon in je bericht, alsof je de vragen aan jezelf stelt en daar nog geen antwoord op hebt. Maar goed, het zijn geschreven woorden, zonder intonatie en gezichtsuitdrukking, dus ik kan er goed heel erg naast zitten.

Vwb niet 'mogen' afspreken tijdens verkoudheid: (en dit is geheel mijn mening). Denk dat dat wat genuanceerder ligt. In de datingfase vind ik, dat je niet te snel moet overgaan tot het 'hij/zij neemt me maar zoals ik ben, inclusief verkoudheid'. In een fysiek, zichtbaar minder fitte staat zijn is veel te confronterend nog en nergens voor nodig. Vaak wordt dat dan helaas uitgelegd als: 'ziet hij/zij het nog wel zitten überhaupt dan?'. En dan treedt mevrouw/meneer Analyseer in werking. Haalt het leuke van hoe daten hoort te zijn gelijk er af.

@Gioia, het patroon waarin je terechtkomt, wat je zelf en ook Xenia opmerkte, is dat iets omdat je nog niet/nooit anders hebt gekend/meegemaakt en het daardoor als een soort van vertrouwd gevoel voor je oproept? Ik doe maar een gok hoor, het is al lastig genoeg om het juiste er uit te pikken via internet.

Niettemin een
Nee, het is niet dat ik het nooit anders heb meegemaakt, het is dat ik wat makkelijker erin ben geworden. Nu is het ook niet zo dat ik gelijk op de eerste date met iemand het bed in duik. En was eerder van plan het met deze man een poosje uit te stellen maar de wijn was lekker en het vlees zwak.

Het is ook niet zo dat ik deze man allemaal verwijten maak, als ik zo enkele reacties teruglees lijkt het allemaal erger dan het was. Waar ik van baalde gisteren was dat ik na een gezellige nacht zo weggebonjourd werd en niks meer hoorde.

Hoe dan ook, ik ben niet van plan om te stoppen met internetdaten en probeer uit mijn laatste ervaringen lering te trekken. Ik moet het gewoon rustiger aan doen en niet gelijk verwachtingen aan iemand ophangen, dan kan je ook veel minder teleurgesteld worden. Ik waardeer de goedbedoelde adviezen en doe er ook zeker wat mee, dat hebben jullie kunnen lezen na dat gebeuren met die getrouwde man. Ik vind het fijn om dit topic als klankbord te hebben, schrijf hier meer dan ik soms aan mijn vriendinnen vertel.
quote:gioia71 schreef op 28 juni 2009 @ 16:58:

Nee, het is niet dat ik het nooit anders heb meegemaakt, het is dat ik wat makkelijker erin ben geworden. Ai, misschien is bovenstaand wel eens de kern. Waarom ben je makkelijker geworden?quote:Nu is het ook niet zo dat ik gelijk op de eerste date met iemand het bed in duik.God forbid quote:En was eerder van plan het met deze man een poosje uit te stellen maar de wijn was lekker en het vlees zwak.Zie jezelf dan eens als een hele mooie, goede fles rode wijn. Behoeft rijping vooraleer deze ontkurkt wordt Tenzij je voor het type Beaujolais Primeur wil gaan, dat is seizoenswijn quote:Het is ook niet zo dat ik deze man allemaal verwijten maak, als ik zo enkele reacties teruglees lijkt het allemaal erger dan het was. Waar ik van baalde gisteren was dat ik na een gezellige nacht zo weggebonjourd werd en niks meer hoorde.En wie niet zou ik zeggen.quote:Hoe dan ook, ik ben niet van plan om te stoppen met internetdaten en probeer uit mijn laatste ervaringen lering te trekken. Ik moet het gewoon rustiger aan doen en niet gelijk verwachtingen aan iemand ophangen, dan kan je ook veel minder teleurgesteld worden. Ik waardeer de goedbedoelde adviezen en doe er ook zeker wat mee, dat hebben jullie kunnen lezen na dat gebeuren met die getrouwde man. Ik vind het fijn om dit topic als klankbord te hebben, schrijf hier meer dan ik soms aan mijn vriendinnen vertel.Stoppen met internetdaten hoeft ook helemaal niet. Misschien kun je het wat indammen door niet meer dan 1x per week-2 weken met een nieuw iemand af te spreken. En als je vaker met dezelfde man wil afspreken, wees wat minder beschikbaar, dat is vrij normaal als je andere dingen hebt, zelfs als je een avond thuis bent.
Waar zal ik eens beginnen,,

Gister een heerlijke avond gehad, gezellig en veel te laat thuis.

Samen geslapen en er is geen seks aan te pas gekomen.

Dit is voor mij ook nieuw gezien ik in het verleden de seks eigenlijk belangrijker vond dan de man, als de seks goed was dan kon ik mezelf voorhouden dat ik best een leuke relatie had. Eigenlijk leeg geneuk en toch het gevoel verwarren met liefde, aandacht, weetikveel.

Ik geloof dat ik mezelf meer waard ga vinden dan dat.

Nu was ik dan gister ook van plan om alleen naar huis te gaan om alleen te slapen, toch is cute-man meegelopen en thuis aangekomen nog wat gedronken en toen was het bijna vanzelfsprekend dat hij bleef. ook de manier waarop, het ging om het slapen en geen avances richting seks. Ik heb nu al 3 x naast hem geslapen zonder dat er iets is gebeurd en dat voelt goed. Het is nu echt dat het vriendjes gevoel groeit en ik hem langzaam steeds leuker vind.

Het was wel heel raar om samen in de menigte te staan en allerlei bekenden te treffen, al geloof ik niet dat het is opgevallen dat we daar samen waren. Stom is dat, ben natuurlijk veel vaker met hem naar de kroeg geweest.

En net wat gioia zegt het is gewoon fijn om hier je verhaal even lekker te doen, je vriendinnen en familie zijn de mensen die je terechtwijzen voor zover die iets weten natuurlijk. Vaak zijn juist deze prille beginselen iets wat je nog niet aan bekenden vertelt en voordat er iets opbloeit of uitbloeit is het gewoon geweldig om te lezen dat we allemaal met die begin twijfels lopen. Ik denk dat we zelf wel weten dat we af en toe dom, naief, lustig, struisvogel of anderzijds debiel doen, dat is juist het leuke. En dat mag hier.

Dolphin wat heb je te verliezen?? Heb geen tips, helaas
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
jullie zijn gewoon leuk, had ik dat al gezegd?
quote:Xenia66 schreef op 28 juni 2009 @ 14:43:

Sorry dat ik even inbreek hier, maar moet gewoon even reageren op gioia....

je zit in een vicieuze cirkel met mannen/daten en je krijgt op deze manier never nooit een gezonde relatie. Je kunt je laatste date nu wel van alles verwijten, maar hou het bij jezelf. zoals heyjjj en nog iemand anders al zei, je gaat veel te snel en hebt na een eerste date al torenhoge verwachtingen. En nu gaat t wederom mis, maar je bent alweer aan het rondsnuffelen op RP. Op naar de volgende mislukking, het volgende verdriet. Stop met dat internetdaten, werk aan jezelf, besteed aandacht en tijd aan jezelf en je omgeving/vrienden (je kunt pas een ander gelukkig maken als je dat zelf bent, een cliche maar oh zo waar) en wedden dat je hem dan tegenkomt?

Je kent je valkuil, waarom doe je er dan niets aan? Je voorlaatste 'relatie'met die getrouwde man, had toch een eyeopener voor je moeten zijn?

Ik spreek uit ervaring, herken mijzelf in jou nl. (kon ook geen onderscheid maken tussen liefde, aandacht en sex) en ben na de zoveelste mislukte internetdate met alles gestopt afgelopen december. Ik heb erg aan mijzelf gewerkt (nu met hulp van een psych) en gerealiseeerd dat ik echt ziekelijk bezig was. Het voelt zo vrij. Ik ben niet meer obsessief met mannen bezig, ben leuker voor mijzelf, veeeel leuker voor mn vrienden en op de goede weg met iemand die ik vorig jaar in de kroeg tegenkwam.

Iig wens ik je veel sterkte, weet dat t moeilijk is om uit die cirkel te stappen, de aandacht te missen. Maar geloof me, uiteindelijk voelt aandacht in real life zoveel beter.

En meiden: leuke dateverhalen hier, maar jullie mogen elkaar best iets vaker een spiegel voorhouden.

Xenia ik ben het helemaal met je eens! Ik heb hier af en toe ook wat geschreven en lees vaker gewoon mee. Gioia ik hoop echt dat je er iets mee doet. Het is niet zo dat hoe meer je date hoe groter de kans...zo werkt dat gewoon niet. Er is iets in jou waardoor je steeds tegen dezelfde steen stoot. Hoe mannen met jou omgaan...of sterker nog dat jij toelaat hoe mannen met je omgaan...dat patroon zie je toch wel? Werk aan jezelf en word nu eerst eens happy gewoon in je uppie. Is niet altijd easy maar ik denk dat jij te graag een relatie wil waardoor jij je grenzen volledig laat vervagen.

Wat heb je nu anders gedaan dan met deze date na de getrouwde man? Wat heb je ervan geleerd en nu anders aangepakt? Volgens mij is het resultaat weer hetzelfde...je staat met lege handen.

Sorry dat ik ook inbreek in...maar net als Renjerot en Xenia kan ik me er ook echt over verbazen en hoop ik echt dat je je rust eerst neemt voor jezelf.
Ik denk dat het punt van de tribune inmiddels wel duidelijk is. En hoewel ik het oprecht jammer vindt Gioia dat het niet is geworden wat je ervan hoopte ben ik er wel van overtuigd dat jouw man ergens rondloopt. Je eigen post geeft ook aan dat je je er wel bewust van bent dat je iets niet helemaal goed doet. Daar ben je niet de enige in hoor. Ik heb er ook weleens last van dat ik het seksuele niet kan scheiden van het gevoel. Dat ís gewoon best lastig soms. De signalen herkennen, dat wordt/is nu de kunst

En inderdaad wat Dibbes zegt is ook een goede hoor. Wees maar eens niet altijd beschikbaar. En dan bedoel ik ook echt dat je je agenda niet laat afhangen van een mogelijke date meneer.

@BE: Klinkt als een heerlijk weekend wat je achter de rug hebt! Is er wel ook weer gezoend of was het nu weer echt gewoon vriendschappelijk?

@Dolphin: Leuk je weer te lezen! Ik snap uit je verhaal niet helemaal of het nou om een collega uit een ander filiaal gaat of een introducee op het feest. Als het wel een collega was dan zit hij in je interne werk mail systeem toch? Denk dat ik daar dan gebruik van zou maken en hem wat gezelligs over het feest zou mailen.
Lunax,

Ja we hebben heerlijk gezoend.

Hij zoekt wel meer toenadering wb knuffelen en hand in hand lopen, daar moet ik heel erg aan wennen omdat laatste dates toch meer op seks gericht waren en dat gedeelde niet zo nodig vonden. Vind dat dus ook best lastig maar er wordt niet gepushed en ik hoef hem daarin ook niet 'af te wijzen', hij voelt wel heel goed aan dat ik daar niet op zit te wachten.

Omdat ik hem natuurlijk al langer ken is het makkelijker dat hij over de vloer komt maar voor de kinderen is er geen verschil natuurlijk of ik hem al dan niet allang ken, voor hen is het een vreemde meneer dus dat vraagt ook om enige tijd in deze. (een week hahaha, dan zijn ze 3 weken op vakantie).
Hai,

Oh, wat moest ik veel bijlezen!!! Leuke berichten allemaal, lekker aan het daten iedereen. Vooral de story van Brigth Eyes is mooi zeg! Wat bijzonder dat je iemand die al zo lang een gewone goede vriend is toch nog op een andere manier kan gaan zien. Superleuk voor je BE!

Oh, en Dolphin, leuk dat je zo'n leuke jongen hebt ontmoet. Ik zou gewoon op een of andere manier checken of hij jou ook leuk vindt. Kan je vriendin niet even vissen?

Ik ben afgelopen weekend op een festival geweest en gekampeerd. Was heel leuk, en met leuke mannen! Gisteravond maar meteen een date eraan vast geplakt met een leuke datemeneer. Ik mag nu dus weer legaal mee schrijven op dit topic, want ik ben net terug van mijn eerste date! Hoera. (ja, de date duurde tot vanochtend). Voor herhaling vatbaar, alleen woont hij een beetje ver weg. Whatever, nu is het leuk, ik zie wel.

Nou meiden, ik ga het nu weer trouw bijhouden hoor! Tot snel.
@BE: dat klinkt allemaal erg goed hoor! Het gaat dus best natuurlijk allemaal, dat voelt vast goed.

@lenie: zo, dat is even een onverwachte date. Maar wel leuk dus?! En denk je dat je hem weer gaat zien? Heb je het daar met hem over gehad? Genieten van het moment!

Ik denk wel dat ik leuke collega ga mailen (het is wel een collega lunax, geen introducee). Maar vind het wel ongelofelijk spannend. Het is lang geleden dat iemand zo'n indruk op mij heeft gemaakt. Het is niet zo dat we uren hebben zitten kletsen ofzo, maar ik voelde wel een soort van klik tijdens de momenten dat we aan het kletsen waren. Ik weet dat hij zoekende is, want ik heb hem gevonden op dezelfde datingsite als waar ik sta ingeschreven. Mijn vriendin zei al dat hij zoekende was dus vandaar dat ik ben gaan zoeken. Maar ik ga niet via de site mailen, ik zou mij er ook erg ongemakkelijk onder voelen als een 'bekende' mij via de site zou mailen. Het kan ook gewoon via het werk.

Helaas voldoe ik niet op alle punten van zijn eisen/wensen lijstje. Hij zoekt nl een slanke vrouw en dat ben ik niet. En daar komt ook meteen mijn grote onzekerheid om de hoek kijken. Ik ben er dus nog niet helemaal zeker van of ik hem moet gaan mailen. Vrees dat hij 'te hoog gegrepen' is.
@Ienie: Welcome Back Ik ben ook harstikke illegaal op het moment. Is niet erg toch? Hoop ik dan maar.

Toch grappig dat er ineens allemaal spontane dates ontstaan. Zo zie je maar weer dat alle leuke zomer feestjes toch beter 'werken' dan online contacten

@BE: Lijkt me heel verstandig om je kinderen er nog even buiten te laten. Eerst zelf maar eens echt ontdekken wat het nou is wat jullie hebben/lijkt te groeien. Die drie weken vakantie van je kids is trouwens ineens wel héél fijn gepland!

@Dolphin: Och..had je nou maar niet gezocht op die site. Dan had je dat namelijk helemaal niet geweten en had je gewoon lekker onbevangen gemaild via je werk. En weet je? Lijstjes met wensen zijn er om aan de kant geschoven te worden hoor. Ik heb bijvoorbeeld ook in mijn 'wensenlijstje' staan dat mijn date geen kinderen heeft. En toch was mijn laatste relatie (van twee jaar) en echte verliefdheid met een man met 2 kinderen. Dingen lopen zoals ze lopen. Niks van aantrekken dus en gewoon mailen Je merkt het vanzelf of hij er open voor staat om die klik verder te ontdekken. En zo niet? Niks verloren toch? Je komt hem niet dagelijks tegen tenslotte...
quote:dolphin74 schreef op 29 juni 2009 @ 17:17:

@BE: dat klinkt allemaal erg goed hoor! Het gaat dus best natuurlijk allemaal, dat voelt vast goed.

@lenie: zo, dat is even een onverwachte date. Maar wel leuk dus?! En denk je dat je hem weer gaat zien? Heb je het daar met hem over gehad? Genieten van het moment!

Ik denk wel dat ik leuke collega ga mailen (het is wel een collega lunax, geen introducee). Maar vind het wel ongelofelijk spannend. Het is lang geleden dat iemand zo'n indruk op mij heeft gemaakt. Het is niet zo dat we uren hebben zitten kletsen ofzo, maar ik voelde wel een soort van klik tijdens de momenten dat we aan het kletsen waren. Ik weet dat hij zoekende is, want ik heb hem gevonden op dezelfde datingsite als waar ik sta ingeschreven. Mijn vriendin zei al dat hij zoekende was dus vandaar dat ik ben gaan zoeken. Maar ik ga niet via de site mailen, ik zou mij er ook erg ongemakkelijk onder voelen als een 'bekende' mij via de site zou mailen. Het kan ook gewoon via het werk.

Helaas voldoe ik niet op alle punten van zijn eisen/wensen lijstje. Hij zoekt nl een slanke vrouw en dat ben ik niet. En daar komt ook meteenmijn grote onzekerheid om de hoek kijken. Ik ben er dus nog niet helemaal zeker van of ik hem moet gaan mailen. Vrees dat hij 'te hoog gegrepen' is.

En waarom ik niet eerder heb gezien dat mijn cute(festival)man leuk is?? Omdat hij niet mijn type is qua uitelijk, Hij is niet veel groter, mijn criterium is graag een 15 cm groter.

Hij is kaal, ik val op een bos haar.

Ook houd ik van mannen met volle lippen en zware wenkbrauwen, allemaal niet te vinden. Maar als het klikt!!! Dan zie je dat niet (liefde maakt blind immers) Nee zonder gekheid, het zijn wensen, Lees WENSEN, geen harde eisen toch.

Betover hem gewoon met je mooie ogen en gulle lach en voortaan valt ie voor vollere vrouwen, kom op zeg, hij is toch ook geen 18 jaar en als dat voor hem echt belangrijk is dan is het een oppervlakkige oetlul!!
Dank je BE! Je hebt helemaal gelijk! Jouw verhaal heeft mij ook moed gegeven hoor. En ik heb hem dan ook gemaild. Helemaal aan het eind van de middag vanmiddag en daarna meteen mn pc uitgezet en naar huis gegaan. Anders zit ik continu naar mn mail te kijken en krijg ik iedere keer een hartverzakking als ik dat envelopje onderin zie staan. Morgen ben ik pas later op mn werk dus ik hoop dat ik dan reactie heb.
Het is de dag van de vandaag. Ik ben die dingen overal aan het rondstrooien met goede reden en doe dat dan hier ook nog maar even

@Dolphin....

Zó goed dat je het gewoon gedaan hebt! Ben heel benieuwd hoe hij reageert...

@Ienie: En? Hoe staan de zaken er nu een paar dagen later voor? *is verder helemáál niet nieuwsgierig hoor*

@Gioia: Hoe is het nu met je? Je bent toch niet weggejaagd he?

@de rest: Hoe is het met alle dates afgelopen? Vertel, vertel
@Gioia: hoe is het??? Trek je er ook weer niet teveel van aan hoor. Het besef dat je het internetdaten misschien anders aan moet pakken is ok, maar het is natuurlijk wel makkelijk praten vanaf de zijlijn. Stoppen met internetdaten is zeker niet nodig! Probeer het te zien als leuke afleiding en als er iets moois uit voortkomt is dat mooi meegenomen.

@lenie: nog wat gehoord? Of zelf wat laten horen?

Oh jee, oh jee, bij mij gieren de zenuwen inmiddels door mn keel. Zou hij gereageerd hebben en zo ja wat??? Oooohhh, stel nou dat hij wat wil gaan drinken, dan wordt het alleen nog maar erger met de zenuwen!!
en en en Dolhin ????
Slecht nieuws....... hij is sinds kort helaas bezet. Kreeg wel een hele leuke reactie, hij vond mijn mail wel heel lief. Dat maakt het eigenlijk nog zuurder, hij is écht leuk
Jammer! Maar wel een leuke opsteker voor je zelfvertrouwen. En sinds kort bezet zegt niks volgens de ervaringen in dit topic...haha..wie weet over een paar weken, dan weet hij je vast te vinden
Oh Dolphin, wat jammer nou! Maar ik vind het toch echt reuzestoer dat je hem hebt gemaild.

Lunax, tuurlijk is illegaal meeschrijven prima! Heb ik ook een tijdje gedaan. Alleen maar leuk.

Gioia, we missen je verhalen!

Meiden, ik moet even wat opbiechten. Eigenlijk heb ik een beetje 2 datemeneren op het moment. Allebei van het festival. Tja, eerst stond ik te praten met de een en die was leuk, nummers uitgewisseld (en daar sms ik nu dus mee en we hebben afgesproken voor as zaterdag). En daarna kwam ik de andere datemeneer tegen, die was ook leuk. Ook nummers uitgewisseld en hem meteen zondagavond weer gezien. Sjeempie, wat moet ik nou. Het wordt zo wel een beetje ingewikkeld.

Zo zie je maar dat het ineens druk kan zijn in datingland. En nog wel gewoon op de spontane manier (ik bedoel niet via datingsite), dat vind ik wel extra leuk.

Dames, dateze!
Ik ben er nog hoor..........las stiekum alleen mee

En wat het daten betreft............ gewoon wat gemail met een paar meneren, verder eigenlijk niks........ Gioia wordt braaf (nee hoor, wees maar niet bang, hahaha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven