Net uit met vriend, is er nu vandoor met beste vriendin

18-06-2008 11:43 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nieuw hier, maar ik kan er niet mee omgaan dus moet het gewoon kwijt...

Na bijna 3 jaar is het uit met m'n vriend. Nog lang getwijfelt of het wel het beste was, ik kwam erachter dat ik hem terugwilde. Hij mij ook en dus weer seks gehad etc. We besloten er nog eventjes mee te wachten tot ik terug was van vakantie en opeens hoefde meneer niet meer.

Ik was er helemaal kapot van, en ging dus samen met m'n vriendin op vakantie. Nu hoor ik een week nadat ik met haar weg ben geweest dat zij samen zijn. 2 maanden na dat het uit was, nog geen eens 1 maands sinds hij me nog zei mij als z'n droommeisje te zien...

Hij wil me niet kwijt als beste maatje en roept dat ook constant aan de telefoon, zegt constant dat ie zo superveel van me houdt, me nooit kwijt zou willen. Maar ik vind dat dit wat hij heeft gedaan gewoon niet kan. Ik voel me aan 2 kanten genaaid. Die vriendin kan me gestolen worden, maar m'n ex... ik hou nog van hem. ik wil hem gewoon als beste vriend. Maar tegelijkertijd wil ik hem kapot maken, hem nooit meer zien.

Zijn familie is er ook kapot van die vind het echt vreselijk wat hij me aan doet.

Het liefst stel ik hem voor de keuze Ik of zij... maar is hij dat het waard als hij me zoiets aandoet?

Ik weet dat het niet zo makkelijk werkt als dit, maar zo kan ik het iig kwijt en misschien eens wat andere meningen zien...
Wat een rot situatie dit! En ookal zegt ie dat jij zijn wereld bent ik zou hem proberen te vergeten. Als jij zoals hij zegt echt zijn wereld en droommeisje bent doet hij je dit niet aan! Laat het ze lekker samen uitzoeken en probeer verder te gaan met je leven, en dat is natuurlijk heel moeilijk nu. Maar ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je snel iemand vind die helemaal voor jou gaat!

Liefs go0w
Ik zou hem keihard op zijn bek slaan
quote:badmeester schreef op 18 juni 2008 @ 15:07:

Ik zou hem keihard op zijn bek slaanhahahahahahahaha
Is dat werkelijk zo grappig of lacht de onderdeur in kwestie mij uit?
Lieve badmeester..dat mag u helemaal zelf bedenken..ga natuurlijk niet alles voorkauwen;)
Ja hallo ik ben een man ik snap al die subtiliteiten niet hoor.

Ik heb tenslotte de subtiliteit van een: http://www.nn.northropgru.../2003/030512_cpf00-31.jpg
Het is al gezegd, maar nogmaals dan: is langsgaan wel zo handig? Je geeft zelf al aan hoe moeilijk het mogelijk zal zijn hem in de ogen te kijken. Stel dat je in huilen uitbarst ofzo. Niet dat dat niet mag, maar als je vooral door wilt gaan... waarom geen mail (hij schijnt zelf ook niet echt van de persoonlijke communicatie te zijn).
quote:Pheebs13 schreef op 18 juni 2008 @ 13:32:

en dan op de terugweg ga ik langs zn huis om te zeggen dat ik hem nooit meer hoef te zien... Moet ik alleen zorgen dat ie thuis is...Dat zou ik niet doen als ik jou was, je bent nu alleen maar emotioneel. Ik denk niet dat je daar nu iets mee op schiet.
Ik ben naar hem toe geweest net al.

Heb hem rustig alles uitgelegd dat ik het hem nooit kan vergeven. Dat ik hem vertrouwde en dat nu niet meer kan. Dat het geen vriendschap meer kan worden omdat dit altijd tussen ons in zal staan en het dan niks waard is. Dat ik het echt heel erg erg vind dat degene waarvan ik gedacht had dat die mij nooit kon kwetsen dat dus wel heeft gedaan.

Hij was aan het huilen, zei steeds dat ie van me houdt en wilde me steeds vastpakken (daardoor ruik ik nu wel naar zn luchtje, wat weer zoveel naar boven brengt :S)

Toen heb ik gevraagd of hij nog iets te zeggen had? Hij vroeg of ik hem nog een kans kon geven. Toen heb ik nee gezegd.

En toen ben ik weggegaan...

Het lucht heel erg op. Maar het is ook wel heel erg moeilijk want nu ben ik hem idd definitief kwijt. En als ik hem gewoon zie besef ik dat ik wel van hem hou. Alleen ik kan dit hem nooit vergeven, en dat houden van slijt wel...

Heb net ook al zn foto's en cadeautjes in een doos gestopt die hoog op zolder gegooid wordt. Nog alle foto's van mn computer op cdtjes branden die mogen er ook bij.

Hij stuurde net wel nog een smsje dat hij echt vreselijk veel van me houdt.

Ik reageer niet.

IK BEN STERK!!
Pheebs,

Je bent inderdaad ontzettend goed bezig. (f) Maar zwakke momenten kunnen ook gebeuren. Misschien zijn nummer uit je telefoon halen en hem een keer heel duidelijk te verzoeken geen contact met je op te nemen, just in case?Oja blokkeren of verwijderen van de msn, is ook heel handig.

Gun jezelf wel verdriet te hebben bij goede vrienden, familie. Geen contact met hem en haar, dat gaat je ontzettend helpen.
Goed aangepakt. Wat een stelletje onbetrouwbare types zijn dat... vraag me af of dit pas sinds kort aan de gang is...

Ik vind je trouwens erg knap, zou het zelf niet kunnen laten om dr op te zoeken en alle smsjes en andere dingen waarin hij aan jou de liefde verklaart, een voor een te laten zien... Maar dat ben ik dan
Goed van je!!

Laat hem maar lekker huilen, eigen schuld dikke bult..

sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven