Nickname

15-02-2009 19:01 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik zou graag mijn gebruikersnaam ("nickname") willen wijzigen ; wie weet hoe dat moet /of waar kan ik dat vragen ?
Kan alleen maar via een nieuw emailadres.

Hier is niets meer aan te doen.
Dat is niet mogelijk. Wel kun je stoppen met het schrijven met deze nick en een nieuwe nick aanvragen door je opnieuw aan te melden bij viva.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
En dan idd met een ander mailadres. Je mag eigenlijk maar 1 nick hebben dus 2 nicks op 1 mailadres kan niet hier.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 15 februari 2009 @ 19:03:

Dat is niet mogelijk. Wel kun je stoppen met het schrijven met deze nick en een nieuwe nick aanvragen door je opnieuw aan te melden bij viva.Maar wel op een ander emailadres.
En mosterd.
Ben je er trouwens van bewust dat je dit topic op relaties hebt gezet ipv. bijvoorbeeld digi. Daar zou het beter pasen denk ik.
Pasen is met april pas, IBIHINA
Sorry IBIHINA, ik ben een beetje vervelend door het druilerige weer van vandaag.
Is je vergeven elleinspe!
Ach, what's in a name...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven