Niet te geloven - nét getrouwd, zwanger en hij gaat vreemd!

26-06-2009 23:22 1359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en nu overkomt het ondenkbare mij dus. Expres langer gewacht met zwanger worden (ben 34) omdat ik graag een stabiele gezinssituatie wilde. Nog geen maand geleden getrouwd en nu kom ik er dus net achter dat mijn kersverse man al een half jaar een relatie/neukertje erbij heeft!



Van de ene op de andere dag ziet mijn toekomst er totaal anders uit. Van een knus gezinnetje naar een alleenstaande moeder...



Volgens mij is hij vannacht bij haar (hij ging stappen met een vriend) en morgen zal ik hem dus hiermee confronteren. Het moeilijkste zal zijn om me aan mijn standpunt van de scheiding te houden, ik weet dat hij met puppy ogen om vergeving zal vragen, danwel ontkennen...



Wish me luck...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Olivia, wat ontzettend klote! Ik weet hoe het is om een hartverzakking te hebben achter de pc, maar jouw situatie overtreft alles.



Het idee van Winterdip is wel heel cool, maar ik zou ook in een hysterische woede schieten. Alles wat ie lief heeft kapot maken, misschien hem zelf wel!



Waarom zou je eigen een nep-topic hier posten? Voor de aandacht ofzo? Olivia is al meer dan een jaar lid en post regelmatig op dit forum. Ik verwacht eigenlijk niet dat ze dan opeens een nep-topic opent. Maar goed, da's ook alleen maar een inschatting
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de andere vrouw niet. Volgens mij was ze niet op de bruiloft. Wat ik uit de mails kan halen is dat ze elkaar kennen via een collega van hem. Hij is nu aan het stappen met hem.



In één van de eerdere mails schreef zij ook dat hij mooi het ezcuus zou kunnen gebruiken van "bij Martij slapen na het stappen".



En gewoon glashard liegen en ondertussen met mij trouwen! Niet te geloven.
Alle reacties Link kopieren
zou je niet eerst even zijn verhaal moeten afwachten?

ik zou denk ik enorm de behoefte hebben aan 'waarom'antwoorden etc....



hoelaat is hij thuis..? ken je die vrouw?
Alle reacties Link kopieren
@ Traicha, nouja, ik denk op zich dat Olivia wel wat juridisch advies kan gebruiken. Dat ze daarvoor niet bij mij moet zijn is wel duidelijk maar jij hebt misschien wel heel veel zinnigs te zeggen in deze discussie. Als Olivia daar (nu) behoefte aan heeft.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:Very Cherry schreef op 26 juni 2009 @ 23:44:

[...]



Schijt, wat is daar nou erg aan? Of misschien wilde ze gewoon een kijkje nemen, of (keiharde) antwoorden hebben op dat onderbuikgevoel, dat kan/mag toch?

Shine ik ben het niet met je eens; een jaar geleden hadden we hier toch ook zo iemand? Die terwijl ze forumde koelbloedig haar koffer al aan het inpakken was, een vakantie in haar uppie ging boeken, een scheiding ging aanvragen en nooit meer achterom heeft gekeken? Daar zijn we allemaal getuige van geweest.



Ik vind het ook niet erg hoor, toen mijn ex vreemdging kwam ik daar ook achter omdat ik iets in zijn mail las. Ik wa sin zijn mailbox omdat ik inderdaad een paswoord voor iets nodig had toen ik een verdacht mailtje tegenkwam. Je kon er letterlijk geen vreemdgaan uithalen, en bij confrontatie ontkende hij ook. Maar de kiem voor wantrouwen was gezaaid en daarna ben ik ook gaan 'controleren', met als resultaat dat het uit is gegaan. Ik berijp het dus heel goed, maar mail checken is nog steed sniet netjes.



(dat topic waar je t over hebt, heb ik niet gelezen btw)
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 26 juni 2009 @ 23:44:

[...]



Schijt, wat is daar nou erg aan? Of misschien wilde ze gewoon een kijkje nemen, of (keiharde) antwoorden hebben op dat onderbuikgevoel, dat kan/mag toch?

Shine ik ben het niet met je eens; een jaar geleden hadden we hier toch ook zo iemand? Die terwijl ze forumde koelbloedig haar koffer al aan het inpakken was, een vakantie in haar uppie ging boeken, een scheiding ging aanvragen en nooit meer achterom heeft gekeken? Daar zijn we allemaal getuige van geweest.Jaaah, dat was gvd! Ben zó benieuwd hoe het nu met haar is. Stoer wijf!
Alle reacties Link kopieren
Mijn onderbuikgevoel zegt ook dat deze topic fake is. Vraag mij niet waarom, zomaar een gevoel. Misschien is het de opmerking over de ring met 15 diamanten. Misschien omdat ik het bijzonder vind dat een zwangere 34 jarige vrouw, die pas ontdekt heeft dat haar echtgenoot van pak 'em beet een maand al een half jaar vreemd gaat, nu al op het Viva forum haar gram aan het halen is nadat ze al haar hart bij een vriendin heeft uitgestort nog voordat ze haar man met de feiten heeft geconfronteerd.



Afijn, ik doe gewoon mee. Waarom ga je eerst bij een vriendin je hart luchten alvorens je eigen man te hebben geconfronteerd? Waarom hem niet gewoon bellen en hem vragen NU naar huis te komen? Waarom gewoon niet even diep ademhalen voordat je hem beschuldigt van vreemd gaan? Waarom niet even een blik op die ring met 15 diamanten werpen en bedenken dat als je wraak wilt, dit op een veel slimmere manier kan oplossen en er financieel beter uit te komen dan zomaar je huwelijk ongeldig te laten verklaren.



Maar toch...mijn onderbuikgevoel blijft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Winterdip schreef op 26 juni 2009 @ 23:48:

@ Traicha, nouja, ik denk op zich dat Olivia wel wat juridisch advies kan gebruiken. Dat ze daarvoor niet bij mij moet zijn is wel duidelijk maar jij hebt misschien wel heel veel zinnigs te zeggen in deze discussie. Als Olivia daar (nu) behoefte aan heeft.Mja, is misschien wel zo, maar ik denk dat ze eerst maar eens tot bedaren moet komen.
Was dat een bekende forummer, vinyl?
Diem, ik begon over die ring met vijftien diamanten, nav een (in mijn ogen) nogal poch-posting op een ander topic.



Ik ga er maar van uit dat dit echt is. Iedereen reageert idd anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 26 juni 2009 @ 23:49:

[...]





Jaaah, dat was gvd! Ben zó benieuwd hoe het nu met haar is. Stoer wijf!Dat was niet gvd maar gewoon vd K heb het topic ook gevolgd en vond haar ook idd stoer, maar haar man belazerde haar toch op de haverklap? T was van hem toch geen eenmalige kwestie?
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 26 juni 2009 @ 23:50:

Was dat een bekende forummer, vinyl?

Nee,verdomme heette ze.

Volgens mij was ze nieuw, maar wat een krachtig iemand!
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 26 juni 2009 @ 23:50:

Was dat een bekende forummer, vinyl?Volgens mij niet zo. Ik heb daarna nooit meer iets van haar gezien.
Coole nick.
quote:Diem schreef op 26 juni 2009 @ 23:49:

Mijn onderbuikgevoel zegt ook dat deze topic fake is. Vraag mij niet waarom, zomaar een gevoel. Misschien is het de opmerking over de ring met 15 diamanten. Misschien omdat ik het bijzonder vind dat een zwangere 34 jarige vrouw ,die pas ontdekt heeft dat haar echtgenoot van pak 'em beet een maand al een half jaar vreemd gaat, nu al op het Viva forum haar gram aan het halen is nadat ze al haar hart bij een vriendin heeft uitgestort nog voordat ze haar man met de feiten heeft geconfronteerd.Maar toch...mijn onderbuikgevoel blijft.





Precies. En dat terwijl ze helemaal niet actief is op het forum, maar een paar berichten heeft gepost. En dan tóch denken 'Ha, ik ga dit op het vivaforum delen'. Ze weet het net een paar uur en is ook al bij haar vriendin geweest. Daarnaast het koele gedrag.

Nee, ik geloof het dus ook niet.



Maar goed, ik trek me terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:traincha2 schreef op 26 juni 2009 @ 23:51:

[...]





Dat was niet gvd maar gewoon vd K heb het topic ook gevolgd en vond haar ook idd stoer, maar haar man belazerde haar toch op de haverklap? T was van hem toch geen eenmalige kwestie?



Oooh ja! Ik wist dat het zoiets was

Ik weet niet meer of het eenmalig was....
quote:shining schreef op 26 juni 2009 @ 23:52:

[...]





Maar goed, ik trek me terug.





Ik ga mee.

Als je het goed vindt.

Anders ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het fake is. Je kunt van verwarring rare dingen doen.

Ik heb wel eens na zo'n ontdekking wezeloos op een datingsite zitten neuzen naar andere mannen, ik wist het net een uur...



Je kunt raar reageren!
Hoewel... Misschien juist wel posten op een forum waar niemand haar 'kent'.

Als ik zoiets mee zou maken zou ik misschien ook wel eerder naar het flair-forum gaan dan naar hier... God verhoede het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Olivia4 schreef op 26 juni 2009 @ 23:30:

En mijn mooie ring met 15 diamanten ligt alvast op het nachtkastje. @ fleurtje ~ ik refereerde naar deze reactie van TO zelf.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft iets vlaks, afstandelijks inderdaad, het zou zo fake kunnen zijn. Of ze heeft ook zo'n relatie/huwelijk, die vooral uit verstand is geboren en minder uit liefde. Omdat het nou eenmaal de tijd ervoor was, allebei in de 30 en trouwen hoort daarbij. Of ik zit er helemaal naast, dat kan natuurlijk ook. Dan is het gewoon kut.
Elke gelijkenis met bestaande personen en gebeurtenissen berust geheel en al op toeval.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 26 juni 2009 @ 23:51:

[...]

Nee,verdomme heette ze.

Volgens mij was ze nieuw, maar wat een krachtig iemand!Juist, die bedoel ik Niel Mijn god, wat een voorbeeld voor ons allen was dat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
En dan mijn excuses aan TO.
Elke gelijkenis met bestaande personen en gebeurtenissen berust geheel en al op toeval.
Alle reacties Link kopieren
[quote]fleurtje schreef op 26 juni 2009 @ 23:54:

Hoewel... Misschien juist wel posten op een forum waar niemand haar 'kent'.

Als ik zoiets mee zou maken zou ik misschien ook wel eerder naar het flair-forum gaan dan naar hier... God verhoede het.[/quote]





Dat je op het flairforum terecht komt of zoiets meemaken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Tja, waarom ik nu hier een topic open... ik lees al zo lang mee, maar mijn leven zat prima in elkaar, had zelf weinig advies nodig.



Ik zie wel dat juist in situaties waarin je zelf moeilijk objectief kan zijn het forum verschillende hoeken kan belichten.



Ik weet trouwens niet of ik echt zo cool en collected ben. Ik denk dat ik het gewoon nog niet echt besef. En slapen kan ik al helemaal niet! Ik snap dat het topic fake lijkt, zo klinkt het ook in mijn oren. Ik krijg alleen nog maar leuke vragen van mensen hoe de bruiloft en de huwelijksreis was...



Intuitie ging dinsdag werken toen hij vertelde dat hij vandaag wilde gaan stappen. Vond het zo vreemd dicht op de reis, maar weet het aan mijn hormonen.



Echt niet te geloven dat dit mij moet overkomen. Mijn leven staat echt van het ene moment op het andere op zijn kop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven