Niet uit mijn gedachten

02-09-2009 15:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een poos geleden iemand ontmoet op mijn werk. Er gingen geruchten rond dat hij getrouwd zou zijn. Hij ontkende dit natuurlijk... Heen en weer gemaild, gsms't en gebeld. Hij kwam net uit een relatie zij hij, ik ook dus nooit echt iets van gekomen.

Laatst afgesproken, maar durfde het niet zo goed aan. Typisch geval van alarmbellen die gingen rinkelen. Hij blijft alleen nog steeds in mijn gedachten zitten. Wat moet ik hier nu mee?

Toch afspreken, voor mijn gevoel gebeuren dingen met een reden en blijf ik anders nieuwsgierig....
quote:Cate schreef op 02 september 2009 @ 15:21:

Een poos geleden iemand ontmoet op mijn werk. Er gingen geruchten rond dat hij getrouwd zou zijn. Hij ontkende dit natuurlijk... ..Waarom zou hij dat 'natuurlijk' doen? Heeft hij nu wél of geen relatie?
quote:Cate schreef op 02 september 2009 @ 15:21:

Toch afspreken, voor mijn gevoel gebeuren dingen met een reden en blijf ik anders nieuwsgierig....Alarmbellen rinkelen anders ook niet zonder reden.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Luisteren naar je alarmbellen, tenzij je een masochist bent en graag op je bek gaat door je hart open te stellen voor foute mannen.

Als ie jou echt interessant zou vinden, komt ie wel achter jou aan. Doet ie dat niet, kun je je beter richten op mannen waar geen vage geruchten over gaan.
Eigenlijk vertrouw je hem voor geen meter maar je hebt zin in hem. Maar relatiemateriaal is het niet en dat weet je ook wel en dat is eigenlijk waar je naar op zoek bent. Dat bedoel je toch?

Wat je moet doen? Of er gewoon lekker van/mee genieten en geen verwachtingen hebben. Of gauw uit je hoofd zetten.
.
quote:topperina schreef op 02 september 2009 @ 15:53:

En ik?? Ik negeerde alle alarmbellen en zit met de gebakken peren, want ik ben gewend geraakt aan z'n aandacht en probeer nu eindelijk af te kicken.

Waarom knap je niet meteen heel erg af op zo'n knakker?

Het zou voor mij zijn alsof ik in een negerzoen bijt waar zodra 'ie in mijn mond zit opeens snot in blijkt te zitten.
Ieuw... Treffende metafoor!
Wel meteen duidelijk toch
Duidelijke taal, altijd naar je intuitie luisteren!!
.
Jee Topperina, had dit geval ook aan de hand met een ex. Maar gewoon een kwestie van negeren. Zodra hij niets meer van zich laat horen, kick je vanzelf af. Het is raar, maar dan komen er ook weer andere mannen op je pad! Maja dus ook af en toe nog een rotte appel ertussen. Waar ik dan toch weer spanning bij voel, maar niets mee bereik.
Je hebt met hem afgesproken, lees ik. Maar heb je die afspraak afgezegd?

Ik snap niet dat deze man al veroordeeld wordt tot " foute man" en " geen relatiemateriaal " . Waarom dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Cate, je hebt nu al alarm bellen die gaan rinkelen. Is dit alleen om de geruchten die rond gaan of ook om dingen die hij heeft gezegd of gedaan? Hebben jullie ook al daadwerkelijk afgesproken?

Zoals Topperina al zei het is moeilijk om van verslaving van zijn aandacht voor jou af te komen. Dit kan op het werk ongemakkelijke situaties mee brengen. Ik spreek uit (recente) ervaring dat niet elke situatie geschikt hiervoor is en dat je beter kan luisteren naar je intuitie als deze je iets aangeeft. Je intuitie is vaak beter dan je zelf dacht...
Dit klinkt enorm mistig en ik zou me zoveel mogelijk op andere dingen proberen te richten. Een man die net uit een andere relatie komt is meestal niet erg geschikt relatiemateriaal (als hij zn relatiebreuk nog aan het verwerken is, of als hij gewoon nog in die relatie zit, hetgeen niet geheel ondenkbaar is in de situatie die je schetst).

Verder eens met Sprankelend: een man die niet trots op zijn vrouw/relatie is, maar in plaats daarvan doet alsof hij vrijgezel is (terwijl hij net getrouwd is!!) is voor mij echt een ontzettende afknapper. Wat een loser ben je dan.

Bovendien, wat moet je met zo'n kerel. Straks heb jij een relatie met hem en doet hij tegen anderen alsof hij vrijgezel is. Nee, leuk.... :S
Tsja ik weet het niet, maar alles ging gewoon moeilijk. Hij belde altijd als hij onderweg was. S'nachts mailtjes versturen. Als hij wilde afspreken wat het altijd last minute, van ik kom er nu aan! Hallo ik heb ook nog een leven.... Ook meteen van die dubbelzinnige sms'jes, van als ik aan jou denk dan... Hij is ook een stuk ouder dan mij, leeftijdsverschil van 13 jaar. Heeft al een kind van twee en nog één in het buitenland van 15 jaar! Ik heb zo'n gevoel dat hij getrouwd is en even wilde proberen of het nog zou lukken om een jong blaadje te versieren. Maar hij had iets, totaal niet mijn type, maar er was een aantrekkingskracht. Daarom blijft het in mijn gedachten spoken, van wat als hij echt de waarheid sprak. Na tig keer te hebben afgezegd, denkt hij nu denk ik ook laat maar! De laatste keer dat we hadden afgesproken, zei hij dat hij een hoop financieel gezeur had met zijn ex en daarom geen stapavondje ervan kon maken. Ik vatte dit op dat hij een uitnodiging verwachtte voor bij mij thuis en haakte af...
[quote]sprankelend schreef op 02 september 2009 @ 16:29:

[...]

Waarom knap je niet meteen heel erg af op zo'n knakker?

Het zou voor mij zijn alsof ik in een negerzoen bijt waar zodra 'ie in mijn mond zit opeens snot in blijkt te zitten.[/quote]

whaahahaaaaahaa, hier moest ik echt ff op reageren, die is echt goed!!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Vind ik altijd leuk dingen waarbij ik al aan me water voel dat het eigenlijk niet kan. Zal wel een tik zijn van me :S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven