niet weer!!!!!
vrijdag 3 juni 2011 om 19:52
Waarom, waarom?
Waarom gebeurt het me elke keer weer dat er mannen zijn die in 1 ruk mijn veilig ingepakte hartje bloot kunnen leggen?
Gisteravond gebeurde het weer.....
Situatie:
Stoere vent met een heerlijk betoverend lachje...
Ogen om in weg te smelten en een zelfverzekerdheid waar je niet omheen kunt. Danst tegen me aan zonder écht opdringerig te zijn...zo af en toe nét iets te langzaam....het knettert aan alle kanten...de belofte van een hele geile kus hangt in de lucht, maar hij laat me wachten. Hij kijkt diep in mijn ogen....lacht zijn innemende lach...zijn hand glijdt over mijn heup. En dan een hele zachte kus op mijn lippen..nog één...ik voelt zijn tong langs mijn lippen en beantwoord zijn zoen.
En ik? Ik ben totaal verloren.......Heel mijn lijf reageert alsof ik godverdomme al een jaar geen sex meer heb gehad...
Ik denk nog even: niet doen, niet doen! (Er is trouwens verder niks gebeurd)
Maar ik kan het niet laten.
En nu spookt die 'klootzak' de hele dag door mijn hoofd!
Shit, shit, shit!!!
Waarom kom ik nooit iemand tegen die me zo in vuur en vlam kan zetten en óók geschikt is voor een relatie??
Want 1 ding is overduidelijk: dát is hij niet! (player!)
Tja...over een paar dagen zal het wel weer over zijn.
Ik baal er zo van dat ik op zo'n moment gewoon door mijn lijf wordt verraden. (ja, oké...alcohol speelde ook een rol) Dat gaat gewoon haar eigen gangetje en luistert niet meer naar mijn verstand.
Herkenbaar????
En wat doe je eraan????
Waarom gebeurt het me elke keer weer dat er mannen zijn die in 1 ruk mijn veilig ingepakte hartje bloot kunnen leggen?
Gisteravond gebeurde het weer.....
Situatie:
Stoere vent met een heerlijk betoverend lachje...
Ogen om in weg te smelten en een zelfverzekerdheid waar je niet omheen kunt. Danst tegen me aan zonder écht opdringerig te zijn...zo af en toe nét iets te langzaam....het knettert aan alle kanten...de belofte van een hele geile kus hangt in de lucht, maar hij laat me wachten. Hij kijkt diep in mijn ogen....lacht zijn innemende lach...zijn hand glijdt over mijn heup. En dan een hele zachte kus op mijn lippen..nog één...ik voelt zijn tong langs mijn lippen en beantwoord zijn zoen.
En ik? Ik ben totaal verloren.......Heel mijn lijf reageert alsof ik godverdomme al een jaar geen sex meer heb gehad...
Ik denk nog even: niet doen, niet doen! (Er is trouwens verder niks gebeurd)
Maar ik kan het niet laten.
En nu spookt die 'klootzak' de hele dag door mijn hoofd!
Shit, shit, shit!!!
Waarom kom ik nooit iemand tegen die me zo in vuur en vlam kan zetten en óók geschikt is voor een relatie??
Want 1 ding is overduidelijk: dát is hij niet! (player!)
Tja...over een paar dagen zal het wel weer over zijn.
Ik baal er zo van dat ik op zo'n moment gewoon door mijn lijf wordt verraden. (ja, oké...alcohol speelde ook een rol) Dat gaat gewoon haar eigen gangetje en luistert niet meer naar mijn verstand.
Herkenbaar????
En wat doe je eraan????
vrijdag 3 juni 2011 om 19:56
vrijdag 3 juni 2011 om 19:58
quote:Ksenija schreef op 03 juni 2011 @ 19:56:
Ik weet niet waarom deze "klootzak" niet geschikt is voor een relatie?
Daarnaast vind ik je wel erg makkelijk toegankelijk voor klootzakken. Heb je zelf in de hand, he...
Klootzak heeft volgens mij een vriendin...
En je hebt helemaal gelijk, daarom baal ik ook, maar kan het niet tegenhouden op zo'n moment. Dat gevoel van spanning en wat er gaat komen, is onweerstaanbaar of zoiets.
Ik weet niet waarom deze "klootzak" niet geschikt is voor een relatie?
Daarnaast vind ik je wel erg makkelijk toegankelijk voor klootzakken. Heb je zelf in de hand, he...
Klootzak heeft volgens mij een vriendin...
En je hebt helemaal gelijk, daarom baal ik ook, maar kan het niet tegenhouden op zo'n moment. Dat gevoel van spanning en wat er gaat komen, is onweerstaanbaar of zoiets.
vrijdag 3 juni 2011 om 20:03
vrijdag 3 juni 2011 om 20:03
quote:jufdoortje schreef op 03 juni 2011 @ 20:02:
Dat gaf ik dus al aan: er gaat verder niks van komen en er gebeurde verder ook niks.
Het gaat er mijn alleen om dat mannen die wél geschikt zijn voor een relatie mij niet op die manier in vuur en vlam weten te zetten....Dat komt omdat die mannen niet geil opdansen tegen elke willekeurige vrouw op een willekeurige avond in de kroeg of waar dan ook. Daarom zijn ze ook "geschikt".
Dat gaf ik dus al aan: er gaat verder niks van komen en er gebeurde verder ook niks.
Het gaat er mijn alleen om dat mannen die wél geschikt zijn voor een relatie mij niet op die manier in vuur en vlam weten te zetten....Dat komt omdat die mannen niet geil opdansen tegen elke willekeurige vrouw op een willekeurige avond in de kroeg of waar dan ook. Daarom zijn ze ook "geschikt".
vrijdag 3 juni 2011 om 20:09
vrijdag 3 juni 2011 om 20:11
vrijdag 3 juni 2011 om 20:19
quote:jufdoortje schreef op 03 juni 2011 @ 20:02:
Het gaat er mijn alleen om dat mannen die wél geschikt zijn voor een relatie mij niet op die manier in vuur en vlam weten te zetten....
Maar dat is toch nog geen reden om je in te laten met ongeschikte mannen?
Wat bereik je daar nu mee???
Het gaat er mijn alleen om dat mannen die wél geschikt zijn voor een relatie mij niet op die manier in vuur en vlam weten te zetten....
Maar dat is toch nog geen reden om je in te laten met ongeschikte mannen?
Wat bereik je daar nu mee???
vrijdag 3 juni 2011 om 20:26
vrijdag 3 juni 2011 om 20:29
Minder streng voor jezelf zijn... gebeurd is gebeurd, als je zo heen en weer hinkt tussen je eigen degelijke ik en je af en toe hitsige (ofzoiets) ik, accepteer dan gewoon beide kanten van jezelf. Is er verder nog iemand die het zo erg vindt als jij? Of zit je nu op jezelf boos te zijn als een soort van verspilde energie?
lampjelampje wijzigde dit bericht op 03-06-2011 20:31
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
% gewijzigd