Nieuwe mensen (mannen!) ontmoeten in A'dam

23-02-2010 16:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vlees in de Kuip is een nieuw amsterdams huiskamer diner initiatief om nieuwe mensen te leren kennen. Kleinschalig, gezellig en spannend ; )

Via huisfeesten (punt) nl kun je je opgeven voor de volgende editie (13 maart). Vorige keer, met valentijnsdag, was erg geslaagd
Als je dan toch reclame wil maken, doe het dan wat pakkender
Ik ben vegetarier.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
stelletje niet lezende klootviolen!!! Of ze studeren, of ze hebben een eigen bedrijf, maar lezen kunnen ze NIET.
quote:tonkje schreef op 23 februari 2010 @ 17:15:

Ik ben vegetarier.Ik ook. Daar gaan onze kansen op leuke mannen
quote:dangeensuus schreef op 23 februari 2010 @ 17:16:

stelletje niet lezende klootviolen!!! Of ze studeren, of ze hebben een eigen bedrijf, maar lezen kunnen ze NIET.

*Schenkt een glaasje roosvicee in voor dangeensuus*

Komt wel goed, schatje

Hey TO, lees je toevallig nooit voorwaarden voordat je je ergens voor aanmeldt? Misschien eens een keer mee gaan beginnen, is voor jezelf sowieso een stuk fijner...
Dank voor de roosvicee, ik knap er gelijk van op
Kan ik een tafel reserveren voor vanavond?
graag gedaan ik ben nog nieuw, dus kan een hoop hebben, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik over een half jaar glaasjes wodka achterover sta te hakken bij dit soort topics
Wow man.....een vette house party, das lang geleden, wie is de DJ?

Mag toch aannemen dat je een beetje een grote naam achter de draaitafel hebt staan...

*wist helemaal niet dat de house weer in opkomst was joh...en dat ook nog met roosvicee.....zou dat dan de nieuwe party drug zijn*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De Kuip, dat is toch een voetbalstadion in.. dat is toch het voetbalstadion van... van... van die lui die ook liever in Amsterdam hadden gewoond, maar het Rot vonden dat dat niet kon en die toen maar hun eigen gemeenschap hebben opgericht?

Nee, leuk. Pakkende naam ook.
Als geboren en getogen Amsterdammer ga ik uit principe niet naar zoiets als "de kruip"
Leuk idee zeg. Ik kan niet, maar veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven