Nieuwe partner over, jou kind

14-10-2025 02:15 90 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo alle,
Ik heb een zoon van 10, nou krijg ik van mijn partner de nodige uitspraken die ik echt niet vindt kunnen.
Zoals dat ik een dienstmeid ben voor mijn zoon, omdat ik een keer zijn broek in de was doen.
Maar die van mijn partner niet.
Nu is het zo dat mijn partner het niet nodig vindt om al zijn vieze kleding niet zelf in de was te gooien.
Ik vindt hij is volwassen en kan dit zelf !!!
Mijn kind van 10 voed ik op, en doet wel zijn overrige was in de was.
Een enkele keer ligt een vergeten kleding stuk op de badkamer.
Mijn partner vindt het nodig om mij overal op terecht te wijze en lullig opmerkingen te geven.
Vandaar hij voort zelf zijn eigen was in de mand jan doen.

Ik vindt het peuter gedrag van hem nergens op slaan, en reken hem het ook erg aan dat hij zo over mijn zoon praat.
Dit is vaker, dat hij niets goeds kan doen bij hem.

Hij zelf heeft een dochter die al 4 jaar zonder pardon mijn zoon overal van beschuldigt en hij haar geloofd met alles.
Ook al zeg ik er wat van, heb ik het ook nog gedaan
Dat mijn zoon nu echt in de knoop zit, nergens geen zin meer in heeft
En op school slecht gaat.

Zo met zijn doen en laten en die uitspraken.
Zit ik er over in om er me te stoppen.
Met de relatie.

Heb zelf nog een dochter samen, maar hij is alleen thuis als zijn andere dochter komt na 10 dagen mama.
Hun zelf liggen al 5 jaar in vechtscheiding met bedreiging aan mijn adres, of andere achterlijke acties.

Ben er zo klaar mee zo wat.
Wat vinden jullie als zulke dingen worden gezegt over je zoon of dochter door nieuwe partner?
Moet je dat echt vragen? Gooi hem eruit zeg, bescherm je zoon tegen die lul.
Tja, klinkt niet gezellig of liefdevol. En ik zou ook niet weten waarom je je kinderen laat opgroeien in een huis met een (stief)vader die zo over ze praat en denkt, en ook geen vinger uitsteekt. Het gaat niet goed met je zoon, jij vindt er niks aan, redenen genoeg om ermee te stoppen.
vraag hem eens of hij zelf denkt dat samenwonen met hem leuk is?
Je kan echt niet zelf bedenken wat je hiermee moet? Teri**jantje.
Woont hij bij jou of alleen als zijn dochter komt?
Terug van weggeweest
Klinkt als een schat van een man. Goed dat je nog een kind met hem hebt gemaakt. Maar ik snap wel dat je hem nu weg doet. 'Nieuwe partner over'. Wat moet ie kosten?
Kies voor je kind en neem afscheid van die vent .
Hij hoeft zijn was niet zelf te doen maar je kind wel , hij wil dus zelf een dienstmeid . Heel snel weg met die zak hooi .
Yildizlar2 schreef:
14-10-2025 11:09
Kies voor je kind en neem afscheid van die vent .
Hij hoeft zijn was niet zelf te doen maar je kind wel , hij wil dus zelf een dienstmeid . Heel snel weg met die zak hooi .
Hij is jaloers op haar zoon.
Weg met die kerel, bescherm je zoon!
Yinna schreef:
14-10-2025 11:09
Klinkt als een schat van een man. Goed dat je nog een kind met hem hebt gemaakt. Maar ik snap wel dat je hem nu weg doet. 'Nieuwe partner over'. Wat moet ie kosten?
Zelfs in de bonus hoef ik hem niet🤨
Het is wat het is
Hier zou ik asap mee stoppen. Ik vind het zielig voor je zoon maar ook voor jou. De andere kinderen (twee dochters van wie er een van jullie samen is?) worden hier waarschijnlijk ook niet gelukkig van. Lekker in je eentje verdergaan en zelf zorgen dat het thuis gezellig is!
Ik krijg vooral heel veel vragen als ik dit lees. 5 jaar vechtscheiding, 4 jaar zijn dochter die je overal mee beschuldigd… hoe lang hebben jullie een relatie? Hoe oud is jullie gezamenlijke dochter?
dit kan niet echt zijn
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Serieus? Je bent er 'zowat' klaar mee? Je zoon is nog niet klein en ongelukkig genoeg gemaakt door dit heerschap?
En hoezo is hij alleen thuis bij jullie dochtertje als zijn oudste dochter er is? Waar hangt ie al die tijd uit dan?
There is always something happening, and it's usually right now
Volgens mij is er niemand van de betrokkenen gelukkig met deze situatie, dus ik zou hier heel snel mee stoppen. Vooral je zoon lijdt er zo te lezen erg onder. Zeer schrijnend.

De woonsituatie snap ik alleen niet: waar woont jouw partner dan de tijd dat hij niet thuis is? Ik hoop maar dat dit in jouw voordeel is en dat dit betekent dat jij in je eigen huis woont zodat jij geen vraagstuk hebt op het gebied van woonruimte als je er nu een punt achter zet.

Eindelijk rust voor je zoon, en jouzelf en je dochter. Veel sterkte!
Bedenk dat jouw zoon altijd jouw eerste prioriteit zou moeten zijn. Dat is hij nu niet. Hij moet leven met een stiefvader die hem het leven zuur maakt. En die zijn moeder vernederd of ruzie met haar maakt. Jouw zoon heeft last van deze ongezonde thuissituatie. Tijd om hem te beschermen.
Stop hiermee. Hij mag lekker weer in zijn eigen huis zijn eigen was gaan doen. Deze man is echt niet oké.
...
Maak het lekker uit.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
MissNuada schreef:
14-10-2025 11:07
Je kan echt niet zelf bedenken wat je hiermee moet? Teri**jantje.
Echt.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Echt maar 1 vraag: hoe kan het dat je dit zo lang laat voortduren? Je zoon wordt al zo lang geestelijk mishandeld, dat hij er op school dusdanig veel last van heeft, jij wordt als voetveeg gebruikt. En dat al jarenlang?
Wat haal je uit deze relatie, wat is er beter aan dan alleen zijn met je zoon en dochter? En als je er dan voor jezelf voldoende uithaalt om te blijven, wie beschermt jouw zoon?
Wat een stuk vreten...weggooien bij oud vuil het liefst.
Ik vind het een beetje lastig te volgen, maar duidelijk is mij wel: waarom heb je überhaupt een relatie met hem? Dat is niet verplicht hè, je mag hem gewoon dumpen. Dat ben je eigenlijk ook wel verplicht aan je zoon.
Waarom neem je hier genoegen mee?
Ik hoop zo dat dit topic niet waar is.
Hij ligt nog in een scheiding, je noemt hem je nieuwe partner, maar jullie hebben wel al een kind van jullie samen?

Ik kreeg de indruk dat Nederlands waarschijnlijk niet je moerstaal is? Dus daar kan het ook aan liggen, dat je dingen wellicht anders bedoelde.

In ieder geval, zijn houding naar jouw zoon riekt naar jaloezie. Een smerig trekje. Het is aan jou of je met zo iemand onder hetzelfde dak wil leven.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven