Nieuwsgierige jonge meid...

19-04-2009 11:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een goedlachse jonge meid en heb een fijn leven. Ik heb een leuke vriend, een baan die goed bij me past, een mooi huis en leuke hobbies. Maar toch..

Ik ben nieuwsgierig naar hoe het is om met een meisje te zijn. Ik zou graag een leuke vriendin hebben die ook af en toe wat meer wil dan alleen kletsen op een terras of lekker op stap gaan. Iemand die ook nieuwsgierig is naar een andere meid.

Maar ja.. hoe vind je zo'n vriendin? Is er iemand hier die hetzelfde zoekt als ik? Is er iemand met een geniale tip hoe ik zo'n meisje vind?
Google eens op bi + chatten , of op bi + daten , of op bi + feesten .... In het uitgaansleven zie je steeds vaker dat de jonge meiden niet vies van de damesliefde ( lijken ) te zijn , dus wat belet je om te flirten met vrouwen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De tip van BGB is ontzettend goed. Zou het alleen wel eerst overleggen met je vriend. Zodat hij weet dat je interesse hebt en wilt onderzoeken hoe het is met een meisje. Anders ga je vreemd en dat is het niet waard. Wens je veel plezier bij je ontdekkingstocht.
Heey Dushi,

mijn vriend is helemaal op de hoogte en gunt het me om te genieten van een meid.. Hij vindt het zelfs nog een spannend idee ook.

Zolang we eerlijk en open naar elkaar zijn ligt er op dit gebied dus geen probleem.

X
Nou geweldig, wat een lieverd is je vriend. Want niet elke man is zo ruimdenkend. Het fijne is dat je al je gevoelens, avonturen en gedachtes met hem kunt delen. En wie weet tot wat dat kan leiden. Geniet er maar lekker van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven