Nog nooit een relatie gehad (24 jaar)

17-01-2009 23:18 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Tsja daar zit je dan weer een hele avond alleen voor de televisie..

Ik ben 24 jaar en heb een prima leventje: gezellige vrienden, leuke studie, leuk werk, een leuk huisje enz.. Kortom: prima voor elkaar!

Toch mist er iets..ik heb namelijk nog nooit een vriend gehad.. Hoe het komt?? Ik weet het niet. Het lijkt wel of ik gewoon niemand tegenkom... Ik onderneem genoeg leuke dingen, zoals reizen en uitgaan maar als ik bijv in de kroeg sta dan vind ik het gewoon gezelliger om lekker met mn vrienden lol te maken dan om 'op jacht' te gaan..

En als iemand interesse in mij lijkt te hebben, dan raak ik bijna in een soort paniek.. Ik klap dicht en weet niet meer wat ik moet zeggen.. Nou ben ik sowieso niet zo'n ster in 'small talk' met onbekenden, maar als het niet op flirt-gebied is dan gaat het toch een stuk beter. De keren dat het wel op zoenen uitdraait moet ik toegeven dat er meestal alcohol in het spel is...

Ik voel me zo abnormaal!! Ik ben (dus?) ook nog maagd en ik voel me zo'n zonderling figuur..in mijn vriendengroep is niemand maagd.. Maarja, ik heb ook heus wel eens de 'kans' gehad om met iemand mee te gaan, maar ik heb persoonlijk geen zin om zomaar met iemand mee te gaan na een zoen in de kroeg.. Het is niet zo dat ik wacht tot de liefde van mijn leven, maar mijn eerste keer moet voor mij toch op zijn minst zijn met iemand die ik leuk vind en die mij ook echt leuk vind.

Zoals je merkt zit ik hier best wel mee...ik wil zo graag een speciaal iemand in mijn leven.. Ik zit nu regelmatig alleen op de bank te niksen (overigens heerlijk om een avondje te niksen), maar het zou zo veel leuker zijn als je die 'lege' momenten niet alleen bent! Dat je na een feestje niet altijd alleen naar huis hoeft.. Ach, je snapt vast wat ik bedoel..

En dan ook nog vragen van oude tantes..'wordt het niet eens tijd....' Ik maak er altijd maar een grapje van maar echt lollig vind ik het niet..

Zijn er meer mensen in een vergelijkbare situatie? Lijkt me fijn om eens van gedachte te kunnen wisselen hierzo!

Alle reacties Link kopieren
Nou schrijft Millia zo'n mooi en waar bericht en dan wordt het door minstens twee dames negatief (en verkeerd!) uitgelegd...

Millia was bezig praia84 een hart onder de riem te steken, ze was niet bezig mensen aan te vallen. Dus voel je niet aangevallen en waardeer haar goedbedoelde poging. Ze schreef: "wees blij dat je niet bent zoals veel vrouwen die uit wanhoop de eerste de beste nemen". Ze schrijft niet dat alle vrouwen die een relatie hebben uit wanhoop de eerste de beste hebben genomen. Dat schrijft ze helemaal niet! Dus vanwaar die lange tenen?

En ja, natuurlijk, als je een vriend hebt is het fijn dat ie er is. Maar je kunt ook prima gelukkig zijn als je geen relatie hebt en dat is wat Millia wil zeggen. Dat een relatie geen noodzaak is voor geluk. Ik word er heel blij van als ik met vrienden een leuk etentje hebt. Maar op al die momenten dat ik niet met vrienden zit te eten, ben ik niet direct ongelukkig.

Volgens mij is dat gewoon wat ze wil zeggen, en ik ben het er helemaal mee eens en begrijp niet waarom het negatief wordt uitgelegd.
quote:bruinoog schreef op 30 januari 2009 @ 18:24:

De mooiste tijd van je leven bestaat niet. Iedere dag is wat jij er van maakt.mooi gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven