Nog vaak last

12-04-2018 15:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Mijn relatie is na 3 jaar helaas alweer 4 maanden gestopt, overigens niet mijn keuze. Na het uit is gegaan nog veel geprobeerd, wel contact, toch niet, toch wel, paar x afgesproken nog. Nu al enige tijd geen contact meer. Hoe kan het echter zo zijn dat het dagelijks mijn leven beinvloed. Hebben meer mensen er zolang last van? Het is niet dat ik stil heb gestaan de laatste 4 maanden, beetje geappt met andere meiden, etc. Toch keert dat nare gevoel steeds maar weer terug, ik hield zielsveel van haar, kan het ook maar moeilijk loslaten, maar toch 4 maanden vind ik zelf ook wel te lang duren.
4 maanden is helemaal niet zo lang, zeker als het niet meteen duidelijk uit was. Geef het tijd.
Misschien moet je jezelf even de kans geven om er overheen te komen. Want 4 maanden is niet persé lang hoor. Dat verschilt per persoon.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle contact definitief verbreken, anders blijf je de pleister van de wond aftrekken.
En 3 jaar is best lang, dit duurt nog wel een jaar voordat je er overheen bent.
ik geef mn bek ook maar een douw
Als je 3 jaar een relatie hebt gehad is het gevoel natuurlijk vreemd dat je "alleen" bent.
Als het een fijne relatie was is dit lastig te vergeten.
Wonden moeten helen. Geef het wat meer tijd. 4 mnd is nog niet zolang
4 mnd is niets. Wees eens gewoon single en leer alleen te zijn.
Hmm thanks voor de reacties, klopt inderdaad dat ik nog lang hoop heb gehad en nog redelijk vaak contact heb gezocht. Komen elkaar regelmatig nog tegen en dan voel je toch die chemie tussen elkaar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven