Omgangsregeling naar verjaardag van mijn kind?

15-05-2019 18:16 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
slotje
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2019 23:02
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
98.57% gewijzigd
Ik vind het veelzeggend dat de OP gewist is...
roos2019 schreef:
16-05-2019 20:26
Mijn dochter wil ook dat wij weer samen komen. Moet ik dat ook doen omdat zij het vraagt ?
Dat is inderdaad precies hetzelfde als even op een feestje verschijnen. Waar is het eerste bericht nu gebleven?
roos2019 schreef:
16-05-2019 20:23
Toen ik hem leerde kennen was hij al 15 jaar gescheiden van de moeder van zijn kinderen. Je theorie klopt dus niet...en die kinderen waren al volwassen. Hij had niet eens contact met haar die tijd, en ze wist niks van mijn bestaan af.

Hij is overigens al 5 keer gescheiden maar daar loog hij over en kwam ik later in de relatie pas achter
OMG
Waarom dacht jij dat 't een goed idee was een kind te maken met iemand die al volwassen kinderen heeft? En dan ook nog van meerdere vrouwen! En dan nu zelf afgeven op het nieuwe groene blaadje wat ie geplukt heeft.
Alle reacties Link kopieren
Onbegrijpelijk dat je voor jouw kind het niet kunt opbrengen samen verjaardag te vieren! Ben voor mij en mijn kinderen blij dat wij dit wel kunnen...ook ‘stiefouders’ van beide kanten vinden dit de enige manier! Gemiste kans voor jouw kind!
Orișa schreef:
16-05-2019 21:27
Dat is inderdaad precies hetzelfde als even op een feestje verschijnen. Waar is het eerste bericht nu gebleven?
Ze heeft er nog meer gewist ook.
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:26
Nee, want hij weet dat als zij er niet was dat ik 100% was gekomen.
Dat is een hele kinderachtige reactie als je samen een kind op te voeden hebt.
De ene helft van de maatschappij brengt zijn leven door met het observeren van de andere helft.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-05-2019 21:43
OMG
Waarom dacht jij dat 't een goed idee was een kind te maken met iemand die al volwassen kinderen heeft? En dan ook nog van meerdere vrouwen! En dan nu zelf afgeven op het nieuwe groene blaadje wat ie geplukt heeft.
Dit dus.
Maar TO heeft de OP gewist. Ze wíl het niet weten.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Duurde nog best wel lang, dat OP wissen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Redhat schreef:
17-05-2019 01:16
Dat is een hele kinderachtige reactie als je samen een kind op te voeden hebt.
Tig vrouwen die weigeren feestjes te vieren met de nieuwe partner alleen op viva gebeurd dat niet. Vind ik toch altijd zo apart, alleen op viva gaat iedereens leven perfect en zijn er alleen maar luxe problemen.

Kan niemand nou indenken hoe moeilijk het voor TO is om daarheen te gaan en te kijken hoe ex en kindbruidje het gelukkige gezinnetje uit te hangen? Hoe het voor TO moet zijn om voor lul te staan bij ex schoonmoeder? Die natuurlijk een hekel aan TO heeft anders was er wel contact geweest tussen hun beide.

Dochter van TO moet ook beseffen dat alles voortaan apart is, sommige gescheiden ouders vieren feestjes samen en anderen weer niet. Zo is het leven nu eenmaal. Kinderen van gescheiden ouders hoeven niet overal hun zin in te krijgen net zoals elk ander kind.
Grappig, ik ken echt alleen maar gescheiden ouders die het wel samen vieren, ondanks de erg nare scheidingen.
Volgens mij wordt er voortdurend gezegd dat het niet leuk en makkelijk is, maar soms is het leven gewoon even een kwestie van tanden op elkaar en doen, omdat je er een ander blij mee maakt. In dit geval je eigen kind zelfs.
De niet gescheiden ouders ook trouwens.
Begrijp totaal niet waarom er op to haar keuze om evt niet te gaan zo wordt gereageerd.
Heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
16-05-2019 15:54
De een doet het uit zichzelf voor het kind. De ander niet. Maar als kind het vraagt snap ik het niet. De gevelugelde uitspraak ex is exit of hij is niet voor niets ex vind ik gewoon zo hol. Er zijn geen wetten voor. Het is goedpraten van je eigen belangen voorop zetten. Als je dat wil moet je dat doen. Maar niet erom heen draaien.

Waarom lijkt je dat niets? Is je ex agressief of aan de drugs? Kan je je niet over de scheiding heen zetten? Ik verwonder mij er echt over dus het is geen aanval op jou. Ik snap het gewoon niet. Mijn ex is de vader van onze kinderen. Hij doet zijn best (denk ik). Ik zou het echt rot voor de meiden vinden als hij niet bij de feestjes was.
Vlak nadat we uit elkaar waren lagen de verhoudingen nogal gespannen,
zéér licht uitgedrukt.
We hebben omwille van kind wel samen nog wat dingetjes gedaan toen we net uit elkaar waren.
Wij waren al bijna een jaar uit elkaar toen ze jarig werd.
We hebben gewoon ieder apart haar verjaardag gevierd met onze familie.
Ik deed toen het kinderfeestje geloof ik, en hij het jaar daarop.
Vanaf toen gewoon om de beurt.
Het is in ons allebei niet eens opgekomen om naar haar kinderfeestje toe te gaan als dat bij de ander was.
Zo ging het prima.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Whatsinaname1988 post_id=29937152 time=1558092620 user_id=370845]
Tig vrouwen die weigeren feestjes te vieren met de nieuwe partner alleen op viva gebeurd dat niet. Vind ik toch altijd zo apart, alleen op viva gaat iedereens leven perfect en zijn er alleen maar luxe problemen.

Kan niemand nou indenken hoe moeilijk het voor TO is om daarheen te gaan en te kijken hoe ex en kindbruidje het gelukkige gezinnetje uit te hangen? Hoe het voor TO moet zijn om voor lul te staan bij ex schoonmoeder? Die natuurlijk een hekel aan TO heeft anders was er wel contact geweest tussen hun beide.

Dochter van TO moet ook beseffen dat alles voortaan apart is, sommige gescheiden ouders vieren feestjes samen en anderen weer niet. Zo is het leven nu eenmaal. Kinderen van gescheiden ouders hoeven niet overal hun zin in te krijgen net zoals elk ander kind.

Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Redhat schreef:
17-05-2019 01:16
Dat is een hele kinderachtige reactie als je samen een kind op te voeden hebt.
Nou idd. Heb schijt aan die nieuwe vriendin / ex to be. Of heb je soms nog gevoelens voor je vreemdgaande ex? Dat je het lastig vindt hem samen te zien met een ander?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven