on the rebound/troostrelatie?

29-08-2009 08:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

k wil graag iets met jullie delen/ervaringen van jullie horen

Mijn vriend en ik zijn 3 weken geleden na 1 jaar relatie uit elkaar gegaan

ik zat in turkije op het moment van de breuk. Mijn vriend en ik zouden samen op vakantie gaan. deze ging echter niet door een dag van te voren, daar mijn vader ernstig ziek raakte

vermoedelijk heeft dat hem zo boos gemaakt, dat na een week het uitging en hij een week later met een ander meisje zoende

Ik kreeg hem steeds huilend aan de telefoon, zeggende dat hij me miste, me terug wilde en alles goed kwam

ik ben een fantastische geweldige meid, leuk, slim, mooi, spontaan kortom hij vond me nog steeds geweldig

2 dagen geleden stuurde hij ook allemaal smsjes, dat hij naar me verlangt etc

Gister zouden we gaan praten, ik wilde graag een gesprek om te kijken naar mijn gevoelens, hij stemde toe maar gister was hij ''opeens ziek'' hij was die dag ervoor namelijk naar dat meisje toegelokt door een vriendin van haar en moest met haar eten

Gisterochtend belde mijn ex van 3 jaar geleden mij op, hij had van me ouders de situatie gehoort en wilde me verlossen van deze volgens hem ''nare man'' dit schoot tegen het verkeerde been van mijn huidige ex. deze ging totaal door het lint en zei dat hij verliefd is op dat andere meisje. Ik kreeg haar zelfs nog even aan de telefoon

ik heb toen gezegd dat ik ze veel geluk, plezier en blijdschap toewens. en dat hij zichzelf nog wel tegen komt door zich in een troost relatie te storten (althans ik vermoed dat dit zo is)

s avonds kreeg ik een smsje van me huidige ex dat ik mijn oude ex boven hem verkoos! en zelf ook een ander heb (bullshit) alleen dacht hij dat ik weer terug ben, bij mijn ex

begrijp me niet verkeerd, ik ben verschrikkelijk teleurgesteld, beledigd en ik weet dat ik beter verdien. Toch is het voor mij moeilijk te bevatten dat je zo snel wordt vervangen!

Ik denk zelf dat dit typische tekenen zijn van een rebound relatie, wat denken jullie?
tjah, zo zijn sommige nou.

Altijd de schuld bij een ander leggen.

niet meer spreken, niet meer antwoorden, lekker een stille dood laten sterven.
Ik denk dat je ex een eikel is, en dat jij een beetje naïef bent.
Wat moet je met 'n kerel die om aandacht gaat dreinen als er iets ernstigs met je ouders aan de hand is? Lijkt me logisch dat jij dan niet met hem mee naar Turkije gaat, maar bij je vader blijft! Hij had ook kunnen cancelen en later in 't jaar met jou op vakantie kunnen gaan ipv nu in z'n eentje naar Turkije te gaan en jou te laten barsten.
quote:RoX20 schreef op 29 augustus 2009 @ 08:02:

Hallo Allemaal,

k wil graag iets met jullie delen/ervaringen van jullie horen

Mijn vriend en ik zijn 3 weken geleden na 1 jaar relatie uit elkaar gegaan

ik zat in turkije op het moment van de breuk. Mijn vriend en ik zouden samen op vakantie gaan. deze ging echter niet door een dag van te voren, daar mijn vader ernstig ziek raakte

vermoedelijk heeft dat hem zo boos gemaakt, dat na een week het uitging en hij een week later met een ander meisje zoende

Ik kreeg hem steeds huilend aan de telefoon, zeggende dat hij me miste, me terug wilde en alles goed kwam

ik ben een fantastische geweldige meid, leuk, slim, mooi, spontaan kortom hij vond me nog steeds geweldig

2 dagen geleden stuurde hij ook allemaal smsjes, dat hij naar me verlangt etc

Gister zouden we gaan praten, ik wilde graag een gesprek om te kijken naar mijn gevoelens, hij stemde toe maar gister was hij ''opeens ziek'' hij was die dag ervoor namelijk naar dat meisje toegelokt door een vriendin van haar en moest met haar eten

Gisterochtend belde mijn ex van 3 jaar geleden mij op, hij had van me ouders de situatie gehoort en wilde me verlossen van deze volgens hem ''nare man'' dit schoot tegen het verkeerde been van mijn huidige ex. deze ging totaal door het lint en zei dat hij verliefd is op dat andere meisje. Ik kreeg haar zelfs nog even aan de telefoon

ik heb toen gezegd dat ik ze veel geluk, plezier en blijdschap toewens. en dat hij zichzelf nog wel tegen komt door zich in een troost relatie te storten (althans ik vermoed dat dit zo is)

s avonds kreeg ik een smsje van me huidige ex dat ik mijn oude ex boven hem verkoos! en zelf ook een ander heb (bullshit) alleen dacht hij dat ik weer terug ben, bij mijn ex

begrijp me niet verkeerd, ik ben verschrikkelijk teleurgesteld, beledigd en ik weet dat ik beter verdien. Toch is het voor mij moeilijk te bevatten dat je zo snel wordt vervangen!

Ik denk zelf dat dit typische tekenen zijn van een rebound relatie, wat denken jullie?Ik doe m'n best, maar waar gaat dit over? Jouw vriend heeft jullie relatie verbroken, heeft nu een andere vriendin en jij denkt dat zijn nieuwe relatie niet lang zal standhouden, zoiets?
Mag ik, uit belangstelling, vragen hoe oud jullie zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
anoniem_76352 wijzigde dit bericht op 29-08-2009 09:49
Reden: lama
% gewijzigd
quote:himalaya schreef op 29 augustus 2009 @ 09:45:

Mag ik, uit belangstelling, vragen hoe oud jullie zijn?Ben ik ook altijd zo benieuwd naar, jaar of 20 schat ik.
Geen bijzonderheden
En als kinderen van rond de 20 al over rebound beginnen......
Geen bijzonderheden
Hmm ik ben ook rond de 20, iets ouder maar voel me wel een stuk volwassener als deze meid. En zie mezelf al helemaal niet als een "kind". Wilde even kwijt dat we niet allemaal hetzelfde zijn .
Het 'ex' gedeelte in ex-vriendje betekent dat je geen relatie niet meer hebt met die jongen.

Nou moet jezelf eens afvragen hoeveel keer ex in je verhaal komt, terwijl je dus eigenlijk niks (meer) te maken hebt met zowel je nieuwe als je oude ex.

Ik denk dat een grote stap vooruit in je leven je meer zal opleveren dan een relatie-analyse van je ex(en).
Het is niet makkelijk om rond de 20 te zijn
Geen bijzonderheden
quote:RoX20 schreef op 29 augustus 2009 @ 08:02:

Ik denk zelf dat dit typische tekenen zijn van een rebound relatie, wat denken jullie?

Wat ik denk? Ik denk dat jij en je exen nog niet zo heel veel kaas hebben gegeten van relaties.

In een echte relatie ben je er namelijk voor elkaar en draait het niet alleen maar om de leuke dingen.

Tijd om volwassen te worden.
Awt vind je zelf van de actie van je ex van 3 jaar geleden? waarom lichten je ouders hem in. die relatie is destijds vast ook niet voor niets uitgegaan, dus iok snap eigenlijk niet zo goed waarom die figuur jou meteen weer belt en waarom je die ex nog in je leven laat.

Punt twee: je verse ex. ik denk dat er al iets niet helemaal goed zat, anders had ie wel wat meer begrip getoont en was ie niet zonder jou op vakantie gegaan. misschien stort ie zich inderdaad in een troostrelatie, en misschien ook wel niet. Dat doet er echter niet zo heel veel toe, wnt dat is zijn toekomst, zijn verantwoordelijkheid en zijn keuze.

Jij moet nu verder met jouw leven en jouw toekomst en alle exen loslaten. Niet nadenken over eventuele reboundrelaties van exen, maar afsluiten, uithuilen en opnieuw beginnen.
Een troostrelatie?

Volgens mij ben je gewoon gedumpt. Heel vervelend, maar die dingen gebeuren nu eenmaal.

NEXT.
Ik hoop btw dat het met je vader wat beter gaat nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven