Ongelukkig maar klem

13-11-2008 11:58 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
herkenning!
Misschien is het wel net andersom ; was hij al agressief en mag hij daarom zijn kind niet meer zien . Dus ik zou maar stoppen met excuses voor hem te zoeken , eigenlijk ; je hebt duidelijk laten weten dat je zo'n behandeling niet verdient .... en terecht !

Zou je niet nog liever een kamer huren , een vrije sector woning betrekken of terug naar je ouders gaan dan je uit laten maken voor alles wat lelijk is ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jeetje, wat een verhaal zeg! Kan me goed voorstellen dat je het niet meer uithoudt met je vriend. Hij lijkt mij erg gefrustreerd, en dat kan best met zn verleden te maken hebben. Maar daar hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden. Hij moet daar zelf hulp voor gaan zoeken. En zo te zien is hij dat niet van plan. Ik zou je adviseren om zo snel mogelijk weg te gaan bij hem. Dan maar niet in dit huis blijven, gelukkig zijn is echt veel meer waard! Je schrijft dat jij in de stad waar jullie wonen wel familie en vrienden hebt. Kun je daar niet een tijdje blijven? Of misschien terug naar je ouders? Als je hun dit verhaal verteld kan ik me niet voorstellen dat ze je niet aanbieden snel terug naar huis te komen.

Deze situatie is gewoon niet leuk meid, dat is voor niemand lang uit te houden.

Heel veel sterkte!!!!
Nog even een aanvulling. Ik zou zo snel mogelijk weg gaan, voordat de situatie uit de hand gaat lopen. Nu reageert hij zich nog af op de hond, dadelijk ben jij het waar hij zn woede op richt..
jawel ik heb wijze raad,zo snel mogelijk wegwezen!!

hij zit met grote problemen en die kan jij niet voor hem oplossen.

dus voor dat hij je bont en blauw mept ga weg bij hem.

er is altijd wel iemand die je onderdak wil geven,blijf dus niet in deze situatie zitten.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Op wiens naam staat het huis of het huurcontract?

Je zegt dat je niet weg kan, maar dat is natuurlijk een kwestie van prioroteiten. Je kan niet weg omdat je daar wilt blijven wonen. Dat is anders dan klem zitten. Dat is een keuze.

Het lijkt mij een vreselijke relatie waarin je zit en zo te lezen betrek je het ook nog op jezelf. Je vraagt je af wat je fout doet. Waarschijnlijk niet zo veel. Voordat deze relatie jou echt beschadigt, en waarschijnlijk ben je dat al, moet je eruit stappen. Hoe dan ook. Waar je ook komt te wonen.

Succes.
Wel hartstikke goed dat je voor jezelf kiest! Dat je inziet dat deze vent je niks gaat brengen dan ellende. Nu nog de stap zetten om echt weg te gaan, zo snel mogelijk!!!
Eens met de bovenstaande reacties, wegwezen! en als het kan: neem de hond mee.
Kun je niet bij familie of vrienden terecht?
Geen bijzonderheden
ps:

Je zit NOOIT klem, echt niet! Als je wegwilt, ga!!

Er komt altijd een oplossing.
Geen bijzonderheden
Tja, van mij eenzelfde reactie...want je weet prima wat je moet doen: WEG WEZEN DAAR!

En natuurlijk weet ik (helaas uit eigen ervaring) dat dat veel makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar wanneer je door de zure appel heen bent, zul je op deze situatie terugkijken en weten dat je het juiste hebt gedaan. Deze relatie, zo pril als 'ie is, gaat ten koste van jou. Bovendien kan de situatie zoals je die omschrijft ontzettend uit de hand lopen. Dus pas goed op jezelf.

Geen enkele man heeft het recht om zo op jou te reageren, ook niet wanneer hij zijn kind niet meer mag zien, zijn vader onlangs heeft verloren, of welk excuus je ook verzint. Neem iemand in je omgeving in vertrouwen en pak je biezen. Desnoods op een studentenkamer of tijdelijk bij je ouders terug.

Heel veel succes en sterkte!

Ik zal aan je denken.
Houd je nog wel van hem?

Is hij altijd zo geweest of heb je hem erg zien veranderen door zijn problemen?

Het is zeker geen gezonde relatie en als er niets is wat jij daar nog kan vinden is het waarschijnlijk beter om de knoop door te hakken.

Als hij de relatie wil redden en samen weer gelukkig wil worden,moet hij ècht aktie ondernemen.

Ik vind dat je dat best mag eisen van hem.

Wil hij dat niet (je kan hem ook niet dwingen) ,dan zijn de consequenties ook voor hem.

Dan is hij je dus kwijt.

Sterkte met alles.

Liefs.
En als je echt weg wil,kan je dan niet bij iemand tijdelijk terecht?
Je moet de woingbouwverening bellen en een gesprek aanvragen. Daar moet je, je verhaal vertellen en vertellen dat je bang bent. Als je geluk hebt wordt je hierdoor urgent en heb je sneller een huis. Want dit is echt geen gezonde situatie hoor!

Oh ja en alsjeblieft neem de hond mee!

Succes!
Ik kan alleen maar zeggen, luister naar alle posters voor mij. Dit is geen gezonde situatie voor je!

Heel veel sterkte, meid!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Je zit niet klem, je wilt je huis niet opgeven.

Je bent ongelukkig en de boel loopt uit de klauwen. Afgaande op wat je in je OP schrijft: wegwezen, uithuilen en overnieuw beginnen!
quote:Nomi schreef op 13 november 2008 @ 11:58:

Hij reageert vaak zijn woede af op mij of op de hond. Mij heeft hij nooit geslagen ofzo hoor, en hij mishandelt de hond niet, maar als hij niet lekker in zijn vel zit is alles hem te veel. Als de hond dan ergens te lang staat te snuffelen trekt hij hem echt keihard mee of hij tilt hem omhoog aan zijn riem, ik kan daar helemaal niet tegen.

Heeft iemand misschien wijze raad? :(

Hoe noem jij het dan als je vriend zich afgereageerd op jullie hond en bovenstaande doet? Ik noem dat dus wel mishandeling. En als je dat bij dieren doet, ben je er ook bij mensen toe in staat.

Op wiens naam staat het huurcontract? Je moet namelijk bij hem weg: dus of hij eruit, of jij eruit. En die hond hield ik zelf mooi bij me, want dat beestje verdient ook beter.

En zoals al gezegd: je zit nooit vast. Alleen de dood is definitief.
Loomi heeft ook helemaal gelijk, ik zei het ook al: je zit nooit klem.

En zie het niet als een probleem, maar een uitdaging.
Geen bijzonderheden
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je niet uit dat huis wil als je hem en deze situatie er bij krijgt. Want zo is het jammer genoeg wel, tenzij het huis echt van jou is en je de mogelijkheid hebt om hem eruit te zetten. Zo niet, dan zijn het huis en hij dus een package deal en dan zou ik persoonlijk toch echt eieren voor mijn geld kiezen. Dan maar een tijdje op een kamer wonen, dan maar terug naar mijn ouders, dan maar logeren bij een vriendin.

Het wordt er echt niet makkelijker op als je wacht.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zoek aub eerst een goed tehuis voor die arme hond.dat dier heeft nl helemaal GEEN keus en wordt op deze manier WEL mishandeld!!!! als jij dit zo door laat gaan, ben je net zo erg als hij!!!!

en ga dan zelf ook weg...ook jij verdient beter !!!!
Bedankt voor alle lieve en snelle reacties.
Als je echt, echt bang bent om te zeggen dat je weggaat zou ik gaan op een moment dat hij er niet is. Dat lijkt misschien laf, maar als je bang bent voor waar hij toe in staat is dan moet je gewoon voor je eigen veiligheid kiezen en dat is dan jammer genoeg niet altijd de meest nette methode.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Jeetje wat een rotsituatie!

Oke wat ik nu ga zeggen klinkt in eerste instantie raar. Maar ga NIET weg nu. Ga zo snel mogelijk naar het gemeentehuis toe, leg de situatie uit en vraag sociale urgentie aan. Zeg dat je nergens terecht kan en dat bij je ouders geen optie is. In elke gemeente zijn namelijke huurhuizen "achter de hand" voor dergelijke noodsituaties. Dan krijg je voorrang. Ga vragen hoe dat in jouw gemeente zit.

Maar zodra jij het huis verlaten hebt en bij iemand tijdelijk in huis zit, heb je onderdak en is je sociale urgentie in eens een stuk lager.

En idd wat iedereen zegt neem de hond mee.

Hoe moeilijk het nu ook is probeer door te zetten! Dit is geen gezonde situatie dat besef je gelukkig zelf ook.

Heel veel sterkte meis.. Doorzetten is moeilijk maar een leven vol tranen is het ook niet waard.

Dikke knuffel
Nou mooi niet. In mijn gemeente bestaat echt geen urgentie meer.
Geen bijzonderheden
hij is niet veranderd,maar jij ziet nu pas zn ware aard.

en volgens hem voelt die hond er toch niks van...kom op zeg.dat zegt toch genoeg......wat een L**.

inpakken en wegwezen dus!!! vergeet niet bij de woningstichting schriftelijk te melden dat het huurcontract van jou naam af moet.anders wordt je straks nog aansprakelijk gesteld als mr niet meer betaald,ondanks het feit dat jij er niet meer woont!!! gelijk ff goed regelen.

veel sterkte,gelukkig heb je,je familie nog waar je op terug kunt vallen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven