Ongepland en zwanger van ex.

29-06-2010 11:05 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik zit met een probleem en ik kom er totaal niet uit, ik hoop op hulp van jullie!:)

Ik ben een 22 jarige meid en ik ben nu 11 weken zwanger, ik kwam hier pas vorige week achter vanwege een erg onregelmatige menstruatie.

Ik heb een geheime relatie gehad met een veel oudere man van 50 jaar. Kort samengevat heb ik hem op het werk leren kennen en was het vuurwerk toen ik hem zag. Al de bellen die zouden moeten afgaan voordat je iets aangaat met zo een groot leeftijdsverschil die hoorde ik niet meer, want wat die vent in mij losmaakte is gewoon vuurwerk. Ik ben er dus 3 maanden mee doorgegaan. Ik merkte dat ik zo van hem ging houden dat ik er mee moest stoppen, de leeftijd zou toch erg zwaar gaan wegen, hij was overigens gescheiden.

Waarschijnlijk ben ik tijdens een van de laatste vrij partijen zwanger geraakt. Ik zal nog even uitleggen dat wij het altijd zonder bescherming deden (soa teste gedaan) aangezien ik toen ik nog een kind was geopereerd ben aan mijn baarmoeder en de kans zo'n 95 procent was dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen, hier heb ik het overigens heel moeilijk mee gehad omdat ik een erge kinderwens had, dus dit is een soort van kadootje.

Ik woon op mezelf en ik heb een vaste baan dus een kind zou misschien wat vroeg zijn maar ik laat het kindje gewoon komen want het is echt een geschenk, en ik ben hier ongeloofelijk blij mee!

ik heb de vader ook ingelicht en hij heeft aangegeven achter elke beslissing van mij te staan en dus een vader te willen zijn voor het kindje. dit is iets waar ik natuurlijk erg blij mee ben, hij wil zelfs weer iets beginnen met mij, ik wordt hier erg droevig van want ik zou niks liever willen als met de liefde van mijn leven (want zo voelde het wel, liefde op het eerste gezicht en een geweldige echte vent) een gezin te stichten.

Ik ben in dillema, ik ben ook erg bang dat ik nooit van hem los kom.

Ik zoek eigenlijk advies en hulp..

Alvast bedankt, ik lees hier weleens mee en ik vind dit een top forum!
Ik snap het niet, geloof ik. Je krijgt een kind van een man, die je ziet als de liefde van je leven. Je bent er zielsgelukkig mee. De vader steunt je en hij wil graag een relatie met je.

Wat is het probleem nou?
Hallo,

Ik snap je dilemma niet helemaal:

- je bent zwanger, ondanks dat dat medisch gezien heel lastig zou worden

- jij bent verliefd op de vader, en hij wil ook weer graag samen met jou zijn. Hij wil sowieso wat jij wilt, ten aanzien van kind.

Gefeliciteerd, wat is het probleem? Waar word je nou zo droevig van dan?
Dit snap ik niet..

Enerzijds zeg je dat je niks liever zou willen dan met hem een gezin stichten en anderzijds zeg je dat je in dilemma bent, omdat je bang bent nooit los van hem te komen.

Dat hoeft dan toch ook niet als jullie een gezin stichten?
AJ GMTA, of zijn wij nou gewoon zó dom?
gefeliciteerd met je zwangerschap.
Dat die man 50 is.
Ik word erg droevig van het feit dat hij al 50 is, ik zou graag met hem willen groeien en over 20 jaar is hij al 70, het is een te groot leeftijdsverschil.
Man in kwestie is vast een GM. Maar als hij aangeeft echt iets met haar te willen dan hoeft zij zich toch geen zorgen te maken? (en ja, ik ken de 600 smoezen lijst, daar niet van)
Jee wat een schrik, maar ook een klein beetje een cadeautje begrijp ik. Gefeliciteerd met je zwangerschap dus!

Heb je al contact opgenomen met iets als het VBOK of zo? Die kunnen je wellicht verder helpen met wat praktische zaken.
Waarom word je er droevig van?

Ik denk dat het alleen maar fijn is voor het kindje dat het straks met beide ouders op kan groeien?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ah! Lieve TO, liefde kent geen (leeftijdsgrenzen). Liever een dag met de liefde van mijn leven, dan een leven lang zonder hem. Toch?
Ik sluit mij geheel aan bij Aletta en Tia.

Gefelcitieerd met je cadeautje
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Wat maakt leeftijd nou uit? Hij lijkt me wel okee. En gefeliciteerd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ainne, waarom het VBOK? Heb ik ook niet gedaan toen ik zwanger bleek van de man die ik liefheb.
Oh, het probleem is dat hij 50 is! Is dat alles? Hij slaat je niet? Is niet aan de drank of drugs? Heeft geen psychopathische trekjes? Hij is leuk? Hij steunt je, welke beslissing je ook neemt? Je bent verliefd op hem? Hij is verliefd op jou?

Het enige probleem is dus zijn leeftijd? Zou je daar niet overheen kunnen komen?
Of is hij getrouwd met een ander?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
EHM, wat een een GM:P of wil ik dat niet weten
quote:zwangerproblem schreef op 29 juni 2010 @ 11:10:

Ik word erg droevig van het feit dat hij al 50 is, ik zou graag met hem willen groeien en over 20 jaar is hij al 70, het is een te groot leeftijdsverschil.Wie dan leeft, wie dan zorgt. Feit is dat er nu een kindje komt, waar jullie samen voor willen zorgen, als ik het zo lees. En er liggen misschien nog wel veel mooie jaren voor jullie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij is gescheiden, Bar. Had ik ook even overheen gelezen
quote:Tia Dalma schreef op 29 juni 2010 @ 11:12:

Ainne, waarom het VBOK? Heb ik ook niet gedaan toen ik zwanger bleek van de man die ik liefheb. Ja daar heb je gelijk in. Ik heb het idee dat TO veel beren op de weg ziet en misschien dat een stichting als dat haar praktisch verder kan helpen.
Bij het leeftijdsverschil zul je je neer moeten leggen, dat is nou precies het enige dat je niet kunt veranderen.

Als het de liefde van je leven is dan ga je er toch voor?

Zeker als het wederzijds is!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Een GM is een Gebonden Man, zwangerproblem.
quote:zwangerproblem schreef op 29 juni 2010 @ 11:10:

Ik word erg droevig van het feit dat hij al 50 is, ik zou graag met hem willen groeien en over 20 jaar is hij al 70, het is een te groot leeftijdsverschil.Van hem los kom je sowieso niet meer. Hij zal altijd de vader van jouw kind blijven. En als je toch niet van hem loskomt, waarom dan niet gewoon je hart volgen?
Gefeliciteerd! Opa's zijn ook leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven