Onzeker over date part 2

13-08-2010 19:12 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een tijd, half jaar, een man ontmoet waar ik 1x per week mee date. Laatst had ik bij hem geslapen en dacht ik dacht het wat aan het worden was. Die dinsdag hadden we afgesproken om ergens wat te gaan drinken. Toen vertelde hij dat hij twee weekenden geen tijd had en doordeweeks wilde af spreken en hij pakte ook nog zijn agenda??!! Ik dacht een agenda pakken om met mij af te spreken?? Had het even echt gehad en toen vroeg ik me af of hij er ook zo serieus in staat? Of ziet hij mij gewoon echt als een scharrel.

Het zat me niet lekker en ben ik gaan kijken op de datingsite waar ik hem ontmoet had. Toen bleek hij weer zich aangemeld te hebben....Ik werd in ene heel woest. Die zaterdag had ik met hem afgesproken en ik had geen zin in schijnheilige gedoe. Dus heb ik hem gebeld en heb ik eerst gevraagd wat zijn verwachtingen van onze dates waren, hij vertelde dat hij geen zin heeft om handje in handje elke avond op de bank te hangen en gewoon samen leuke dingen wil doen....

Als laatste vroeg ik waarom hij weer op de datingsite stond (hij vertelde toendertijd dat hij zijn profiel er tijdelijk had afgehaald), toen zei hij om zijn profiel helemaal te laten verwijderen, dat je dan weer moet aanmelden om dit voor elkaar te krijgen. Maar wat ik raar vind is als je dan weer aanmeldt om je profiel te verwijderen, laat je niet je profiel een dag op de site staan. Dan haal je die gelijk af.... Toch?? Een beetje raar verhaal.... Toch??? Nu heeft hij zijn profiel eraf gehaald.... Ben er eigenlijk een beetje klaar mee..... Wie kan mij helpen dat ik niet meer achter zijn kont loop. Want gisteren heb ik hem een sms gestuurd en heeft tot heden niet gereageerd... Wie kan mij wakker schudden en dat ik niet blind op hem ga staren, want volgens mij ben ik verliefd aan het worden!!!!!
Volgens mij ben je dat al. Vraag hem gewoon wat jullie status is, de glazen vivabol werkt niet zo best op het moment.
Je bent er niet klaar mee. Je hebt er een probleem mee dat deze man niet zijn hele leven opzij schuift om jou eens te kunnen zien.

Hebben jullie het ooit gehad over wederzijdse verwachtingen?
Ik weet wel dat ik verliefd op hem ben. Maar ik baal ervan, want hij loopt niet zo hard voor mij.... Dus heb je nog tips dat ik meer afstand kan houden
Ga zelf met andere mensen dingen doen. Dat hoeft niet per sé daten met een andere man te zijn, maar verleg je focus. Ga met vrienden en vriendinnen op stap, uit eten, naar de fil, of theater. Doe iets wat jouw aandacht van hem zal afleiden.
Ja hebben wel dezelfde verwachtingen, gewoon daten niet de deur plat lopen bij elkaar...Daar heb ik geen moeite mee, maar ik wil niet blind op hem staren....
Thanx aubrey!! Dat is een goede tip!!
In hoeverre meen je dat? Want je bent beledigd wanneer hij zijn agenda trekt om met jou af te spreken.
Mijn eerste vraag is wat hij die 2 hele weekenden gaat doen dan?

Maar goed,ben dan ook mega wantrouwig met internet daters door mijn ervaringen helaas.

Agenda trekken vind ik niet kunnen....

Vrouwelijke intuïtie heet niet voor niets zo,denk dat je zelf best weet hoe en wat,maar het alleen nog niet durft toe te geven.........

Mijn intuÏtie zegt me in dit geval> he's just not that into you..........
MIsschien zijn mijn verwachtingen toch anders??? Maar hoe kan mijn verwachtingen bijstellen??
Net wat ik heb meegemaakt met m'n laatste SV, waarvan ik dacht dat het meer kon worden... Bah, wat heb ik me daar lang aan vastgeklampt... Ik ben hem op de één of andere manier moeten ontgroeien. Ik bleef ook regelmatig bij hem slapen, en op die momenten leek alles net echt. Gewoon afspreken voor een drankje of hapje zat er na twee keer niet meer in, en ik liet maar begaan, toch nog blij met die intimiteit. Hij gaf me echt verkeerde signalen waardoor ik hoop bleef houden. Vond het "mooi" dat ik verliefd was. Maar uiteindelijk draaide het om niks anders als seks.
Sorry maar mijn alarmbellen gaan rinkelen van je OP.

Als je sex met een man gehad hebt,en hij zich daarna weer aanmeld op die dating site,is het wat hem betreft denk ik niet zo heel goed bevallen.............en die smoes over 2 weekenden geen tijd....is misschien een manier om je dat duidelijk te maken?
Alarmbellen of niet, dat doet op dit moment niets af aan het gevoel van Rose1977. En dat is vervelend genoeg. Tja, leg de focus op iets anders. Makkelijk gezegd, maar zo werkt het wel. En bedenk je daarnaast wat je werkelijk met die man zou willen en zeg dit tegen hem. Behalve je verliefdheid heb je niets te verliezen.
Ga ook de focus op iets anders zetten.... Dat doe ik ook wel, want ik denk namelijk dat hij mij niet zooooo leuk vindt om iets te beginnen..... Maar er moet een soort knopje omgezet worden.. Dat ik er niet te veel van moet verwachten. Maar soms lopen gevoel en verstand te veel uit een.
Rose1977, als je denkt dat hij je niet leuk genoeg vindt, als jij het gevoel hebt dat je in het ootje genomen wordt, zul je er afstand van moeten nemen. Het contact verbreken is dan de enige optie want jij bent qua gevoel niet meer in de positie om hem als een leuke date te zien.
ja das een goeie! misschien moet ik de date ook verbreken.....
Rose1977, je komt hier heel meegaand over. Misschien is dat iets voor jezelf waar je eens naar zou kunnen kijken. Eerst jouw eigen wensen en verwachtingen voorop stellen, dan kijken in hoeverre die overeen komen met de wensen en verwachtingen van anderen en wie weet, kan daar dan ooit iets moois uit voort komen.
Ben ook te meegaand met hem, omdat ik verliefd op hem ben...

Ik denk dat het uiteindelijk niet gaat werken..... ik mis ook humor, vindt hem soms te serieus en staat ook best egocentrisch in de wereld, ben ook te meegaand. Ja je geeft stof om over na te denken...
het gaat hem denk ik niet worden.......
quote:rose1977 schreef op 13 augustus 2010 @ 20:37:

het gaat hem denk ik niet worden.......

Ben je er nu al uit? Dan pak je gevoelens terug en laat hem. Misschien projecteer je alleen je gedachten en wensen op hem over hoe jouw ideale relatie eruit ziet. Dat hoeft zeker niet met deze man te zijn.
nee precies , denk toch dat ik andere verwachtingen heb van hem... misschien toch wel iets vaker handje in handje op de bank...
Daar is niets mis mee, Rose, en er zijn genoeg mannen die ook wel op de bank willen zitten met filmpje, wijntje en handje vasthouden, maar deze is er (nog) niet aan toe.
nee deze te onrustig..... die kan geen minuut stil zitten.....hihihihi... heb je ook slechte ervaringen met internetdaten???
Nee Rose, ik internetdate niet.
Herkenbaar ! Als het goed zit weet je het. Maak bijna hetzelfde mee als jou. Alleen wij hebben nog niet gezoend oid. Maar na vier dates blijft hij CONSTANT online staan en bij Hyves zie ik hem CONSTANT meiden toevoegen. Heb hem van het weekend naar zijn gevoel gevraagd en krijg een heel correct antwoord terug, té correct. Heb best geduld en wil rustig aan doen, maar dan moet het wel goed zitten en dan wéét je gewoon als dat zo is. Dus luister naar je gevoel, altijd.

Ineens weer op een datingsite staan is niet ok. En hij zou gewoon eerlijk moeten zijn, dan is het een echte vent!!! Trek het je niet aan, ik deed dat ook altijd, maar op een gegeven moment word je makkelijker erin, alhoewel me dat ook tegenstaat. Want dat wil ik eigenlijk niet, maar hee, zo is de wereld tegenwoordig volgens mij..

Ik denk idd gedachten verzetten en verdergaan meid.

DIkke knuffel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven