Op vakantie met mijn ex

02-05-2018 10:57 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen; gisteravond heb ik het uitgemaakt met mijn vriend. Wij waren iets meer dan een jaar samen en voor mij ging het gewoon niet meer. Ik was de laatste paar weken niet meer verliefd op hem en ik zag hem gewoon als een vriend. Wanneer we samen waren waren er vaak irritaties maar we hebben eigenlijk nog nooit ruzie gehad omdat hij gewoon geen ruzie kan maken, geloof me ik kan dat wel. Dat is toch niet gezond? Maar dat is niet waar ik het over wil hebben. Wij zijn gisteren dus uit elkaar gegaan en we hebben elkaar beloofd vrienden te blijven. Ik weet zeker dat dat van mijn kant gaat lukken, maar ik weet niet zeker of hij zomaar zijn gevoelens kan uitzetten. Hij heeft nu examens dus we hebben afgesproken elkaar sws niet te zien of te spreken tot na de examens. Daarna gaan we samen ergens wat drinken en er over praten. Wij hebben een paar weken geleden namelijk samen een vakantie geboekt naar Spanje voor 8 dagen. Voor nu hadden we het idee om dat alsnog te doen, maar gewoon als vrienden. Ik wil dat echt heel graag. Hij is namelijk mijn beste vriend. Hij wil dat ook heel graag. Maar ik ben bang dat hij dan nog steeds gevoelens voor mij heeft, maar is dat zo erg? We kunnen een leuke tijd hebben op vakantie, maar maakt het dan echt zoveel uit dat hij misschien nog gevoelens voor mij heeft?

Laat het me weten!
Alle reacties Link kopieren
heeft vriendje betaald ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet meer je beste vriend, sorry. Hij is een ex. Het zou al heel wat zijn als jullie op termijn in 1 kamer kunnen zijn zonder dat het vreselijk awkward is.

Vrienden blijven werkt niet. Jullie zijn nooit vrienden geweest namelijk. En mocht jij denken van wel omdat jullie eerst vrienden waren voordat jullie een relatie kregen: 1 van jullie 2 wilde die relatie al vanaf het begin. En ja, dat maakt nogal wat uit nu het uit is.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Lekker aan het trollen knul?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-05-2018 00:31
Reden: quote verwijderd
71.91% gewijzigd

Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
02-05-2018 16:08
Lekker aan het trollen knul?
Ik ben bloed serieus hier.
sprietgras schreef:
02-05-2018 11:20
Ben ik de enige die het niet erg handig vind om een relatie te verbreken tijdens iemands examens? Klinkt alsof het er bij jou al tijden aan zat te komen, beetje rekening mee houden dat iemand zich moet concentreren kan dan toch?

Maar zou dus ook niet samen op vakantie gaan. Komt niks goeds van

Nee, is ook wat mij opviel, die examens. Lekker egocentrisch. En dan per sé op vakantie willen omdat het anders zonde geld is.

Ik gun je ex een leukere vriendin
Alle reacties Link kopieren
Doe die jongen dat niet aan
Alle reacties Link kopieren
Het is trouwens best gezond om geen ruzie te maken
Alle reacties Link kopieren
BobSwinkels schreef:
02-05-2018 16:18
Ik ben bloed serieus hier.
Fijne manier van communiceren heb je dan, zowel hier als in dat topic waarin je iemand vertelt een rotkop te hebben.

Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
02-05-2018 16:32
Fijne manier van communiceren heb je dan, zowel hier als in dat topic waarin je iemand vertelt een rotkop te hebben.
Oh wat een geweldige moraalridder ben je toch, goed dat er nog mensen zijn die op het internet iemand aanspreken! Echt top van jou!
Alle reacties Link kopieren
BobSwinkels schreef:
02-05-2018 16:35
Oh wat een geweldige moraalridder ben je toch, goed dat er nog mensen zijn die op het internet iemand aanspreken! Echt top van jou!
:yes:

Goed hè! Ben er echt heel trots op ook, soort roeping.

Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
02-05-2018 16:39
:yes:

Goed hè! Ben er echt heel trots op ook, soort roeping.
Misschien een baantje bij de handhaving iets voor jou, mag je mensen aanspreken de hele dag. Helaas mogen ze zelf niet ingrijpen en moeten ze dus constant om hulp vragen.
Alle reacties Link kopieren
BobSwinkels schreef:
02-05-2018 16:41
Misschien een baantje bij de handhaving iets voor jou, mag je mensen aanspreken de hele dag. Helaas mogen ze zelf niet ingrijpen en moeten ze dus constant om hulp vragen.
Goeie tip, thanks!
:nut:

BobSwinkels schreef:
02-05-2018 16:35
Oh wat een geweldige moraalridder ben je toch, goed dat er nog mensen zijn die op het internet iemand aanspreken! Echt top van jou!
Hou je waffel eens.. je vervuilt het topic. Ga lekker naar fok-forum. Past beter bij je leeftijd, of tenminste bij je gedrag.

TO; onaardig gedaan op deze manier. Ik zou hem die vakantie geven. Tegen die tijd heb je namelijk dikke kans dat ook jouw ex snapt hoe lullig je dit hebt aangepakt en dan kan er maar zo een heleboel boosheid komen. Gun hem die vakantie, dan heeft hij tenminste nog één goede herinnering aan deze periode. En nee, geen geld terugvragen. Geven.. (mijn mening).
Alle reacties Link kopieren
Marte007 schreef:
02-05-2018 17:21
Hou je waffel eens.. je vervuilt het topic. Ga lekker naar fok-forum. Past beter bij je leeftijd, of tenminste bij je gedrag.

TO; onaardig gedaan op deze manier. Ik zou hem die vakantie geven. Tegen die tijd heb je namelijk dikke kans dat ook jouw ex snapt hoe lullig je dit hebt aangepakt en dan kan er maar zo een heleboel boosheid komen. Gun hem die vakantie, dan heeft hij tenminste nog één goede herinnering aan deze periode. En nee, geen geld terugvragen. Geven.. (mijn mening).
Nou nou, wat een vijandigheid.
BobSwinkels schreef:
02-05-2018 17:54
Nou nou, wat een vijandigheid.
Nee joh.. ik heb het beste met je voor! Daarom zeg ik dat het fok beter past bij je kinderlijke gedrag. Volwassenen stellen daar weinig prijs op.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2018 19:19
Reden: troll
96.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Viva is helemaal niet zo veel beter dan fok, ook al wordt er maar al te vaak graag gedaan alsof het wel zo is. Maar de giftigheid op het Viva forum is meestal wel vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
02-05-2018 11:06
Ik zou hem laten gaan, met een vriend ofzo. Als hij nog erg verdrietig is kan hij een reisje wellicht wel gebruiken.
Dymphnatam schreef:
02-05-2018 16:19
Nee, is ook wat mij opviel, die examens. Lekker egocentrisch. En dan per sé op vakantie willen omdat het anders zonde geld is.

Ik gun je ex een leukere vriendin
Dit viel mij ook op. Lekker lullig tijdens de examens. Vast een millenial.
Vraag vrienden om op 't zelfde moment in dezelfde stad iets te boeken.
Is het toch iets minder beladen.

Ik hoop dat je niet in 1 bed samen moet?
Want anders zou ik toch echt gaan voor de optie "iemand anders meenemen".
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel gaan maar een ander hotel boeken, gewoon via booking. Dan vlieg je wel samen maar hoef je niet perse samen te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben idd fk egocentrisch geweest en ik had ook gewoon nog even moeten wachten. Maar weet je, zo is t leven. Gwn een en al kut oke. Om jullie even blij te maken: ik heb de vakantie aan hem gegeven en ik hoop oprecht dat hij er iets leuks mee doet. Alleen wil hij nog steeds met mij op vakantie, wat dus niet kan. Weet ik veel wat ik hier mee aan moet.
Alle reacties Link kopieren
Vakantie boeken is idd ook raar gegaan. Vanaf begin dit jaar ging t niet goed tussen ons, dat wisten we allebei. Maar een paar weken geleden hadden we het weer zo gezellig samen. Ik denk dat we toen die vakantie hebben geboekt als een soortvan bewijs dat het goed ging en ook goed ging blijven. En ja je kan zeggen dat dat misschien dom was. Maar op dat moment was dat niet zo. Als laatst wil ik nog even zeggen; ik zou zijn familie die week gaan ontmoeten en ik wist dat ik het uit wou maken, het ging gewoon niet meer. Moet zijn hele familie dan kennis met mij maken terwijl ik het de week erna uitmaak? Ja ik snap t examens. Maar ik wist t ook niet oke
Alle reacties Link kopieren
Kan jij zo snel je gevoelens uitschakelen ?

En inderdaad onhandig timing tijdens examens
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven