Op welke leeftijd hebben jullie je partner leren kennen?

18-12-2018 11:05 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee en heb nu ook een account aangemaakt omdat ik wel met iets op mijn maag lig…

Ik heb enkele maanden geleden een punt gezet achter mijn relatie van 2 jaar. Hier heb ik echt geen spijt van want mijn ex bleek toch zo leuk niet te zijn.

Nu is het wel zo dat ik ondertussen 27 jaar ben en mij wat zorgen begin te maken. Quasi iedereen die ik ken met een lange relatie (>10 jaar), leerden hun partner kennen toen ze nog heel jong waren (onder de 25 jaar). Is dit bij jullie ook zo? Op welke leeftijd hebben jullie je huidige partner leren kennen? Ik weet dat ik nog redelijk jong ben maar door mijn omgeving begin ik de indruk te krijgen dat ik er toch wat laat mee ben… :(
Ik was 48 jaar en hij 53 jaar, nu bijna een jaar verder en inmiddels een paar maanden getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik net 32, hij 25. Nu ruim 4 jaar samen, getrouwd en 2 kinderen. Het kan snel gaan :-)
Een juichtoon da’vre langs de velden..
In mijn omgeving is er nog maar één stel bij elkaar die jong een relatie kregen. Verder allemaal gescheiden toen ze rond de 35 waren.

Jong een relatie krijgen is niet per se een voordeel blijkbaar :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Allebei 23 toen we elkaar leerden kennen. Inmiddels 2 kinderen verder en bijna 12 jr getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 13 en hij 15. Sinds onze 14 & 16 jaar ‘verkering’. Met name tussen onze 16-19 jaar wat minder serieus samen maar wel nog altijd een setje. Inmiddels zijn we 18 jaar samen waarvan 11 jaar getrouwd.
We zijn echt elkaars grote liefde en allerbeste maatje.
10 jaar geleden kregen we samen een dochter met veel gezondheidsproblemen en dat is echt een flinke test voor ons huwelijks We hebben veel diepe dalen gehad maar zijn er altijd samen weer uitgeklommen en uiteindelijk heeft het onze band nog sterker gemaakt.
HIJ 19 ik 28 en nu al 8 jaar samen
Alle reacties Link kopieren
Man & ik waren 28 toen we elkaar leerden kennen. Nu zijn we 32, inmiddels getrouwd en een koophuis en een babyzoon rijker.

Je hebt nog tijd zat!
Wij waren beide 27, nu bijna 7 jaar verder.
Beiden 28 jaar, inmiddels 7 jaar verder en 2 kinderen.
20 en nu 30 jaar verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 18 mijn vriend 29 nu bijna 8 jaar samen en 2 kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 21 en mijn vriend 23, nu 3 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 34 en mijn man was toen 32, wij zijn nu 21 jaar bij elkaar waarvan 14 jaar getrouwd, en nog steeds verliefd en erg gelukkig.
Allebei wel eerdere korte relatie,s gehad ,maar nooit eerder getrouwd geweest.
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15 en hij 18 toen ik hem leerde kennen maar door omstandigheden kon het toen niks worden. We kregen een echte relatie toen ik 17 was en zijn inmiddels bijna 19 jaar bij elkaar.
Op mijn 30e. Nu negen jaar samen waarvan vijf jaar getrouwd.

Geen zorgen dat je laat bent, geniet ook maar ervan dat je even vrijgezel bent. Ik vind al die “relaties” die ik voor mijn vrouw hebt gehad achteraf echt enorm zonde van mijn tijd. Had die tijd veel beter kunnen benutten als er geen partnerrrrs geweest waren.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 30ste. Nu 40+ en nog steeds bij elkaar. Je bent echt nog niet te oud om iemand tegen het lijf te lopen TO.
Ik was 18 toen ik hem leerde kennen (hij 21). We kregen een relatie toen ik 20 was. Nu 10 jaar samen waarvan 8 jaar getrouwd en 2 kinderen er bij. En nog altijd gek op elkaar :)
Alle reacties Link kopieren
Ik 20, hij 30, nu na 15 jaar op het punt om uit elkaar te gaan. Je bent nooit te oud om opnieuw te beginnen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
guppekop schreef:
18-12-2018 11:58
oh en ter aanvulling: ik heb ook genoeg stellen uit elkaar zien gaan tussen hun 35e en 40e die toen al wel 20 jaar samen waren , het zegt allemaal niks ;-)

Dit. Juist onder de stellen die elkaar al eeuwen kennen zie je dan een scheidingsgolf.

Ik heb mijn huidige partner op mijn 35e leren kennen (en een gezin mee gesticht).

Maar op mijn 23e woonde ik ook samen, met mijn toenmalige vriend. Toen zou ook menig single vriendin jaloers naar mij gekeken hebben dat ik de grote liefde had. Een paar jaar later keek ik jaloers naar hun, was mijn relatie over en hadden zij inmiddels verkering of kregen kinderen. Zat ik alleen.

Het leven kan alle kanten op gaan.
Alle reacties Link kopieren
49 en hij 52
Alle reacties Link kopieren
Ik was net 18, hij was 21. Zijn nu 3,5 jaar samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven