Origineel verjaardagscadeau??
woensdag 23 juli 2008 om 09:58
Zou mijn vriend volgende week op donderdagavond willen verrassen met een origineel verjaardagscadeau.
Wat ik al in mijn hoofd had:
- Privésauna met zwembad en hotstone massage (maar dit heeft hij al kunnen raden)
- Dineren op het strand ??? Kan dit in België of Nederland? Woon wel in België, Oost-vlaanderen..
- Een porche of ferrari huren (hij is er gek op) maar vind dat beetje geld in het water.
- Picknick
- ritje met luchtballon maar het weer moet goed zijn natuurlijk
Hebben jullie originele ideeën?
alvast bedankt
Wat ik al in mijn hoofd had:
- Privésauna met zwembad en hotstone massage (maar dit heeft hij al kunnen raden)
- Dineren op het strand ??? Kan dit in België of Nederland? Woon wel in België, Oost-vlaanderen..
- Een porche of ferrari huren (hij is er gek op) maar vind dat beetje geld in het water.
- Picknick
- ritje met luchtballon maar het weer moet goed zijn natuurlijk
Hebben jullie originele ideeën?
alvast bedankt
woensdag 23 juli 2008 om 10:04

woensdag 23 juli 2008 om 10:09
quote:MissMara schreef op 23 juli 2008 @ 10:04:
[...]
En ooooveral voor een prikkie te krijgen!
(toch zou ik blijer zijn met die serie dan met de buttplug, fleur! Maar goed, ik heb hem al compleet in de kast staan)
Ik heb m ook. Die serie dan
Vind het trouwens verdomd interessant. Weer die serie dus
[...]
En ooooveral voor een prikkie te krijgen!
(toch zou ik blijer zijn met die serie dan met de buttplug, fleur! Maar goed, ik heb hem al compleet in de kast staan)
Ik heb m ook. Die serie dan
Vind het trouwens verdomd interessant. Weer die serie dus
woensdag 23 juli 2008 om 10:13
Is het voor jullie te doen om richting Maastricht te rijden of is dat te ver?
In Belgie weet ik niet zoveel. In NL ben ik wel eens wezen zweefvliegen en dat was 50 euro.
Kijk eens op de site www.leukedingendoen.nl Ik heb er leuke dingen gedaan, ook wat ik bedoel die grottenbrunche, en je hebt ook grottenmountainbiken.
Abseilen of tokkelen van de Euromast en erna gezellig bovenin de euromast eten.
In Belgie weet ik niet zoveel. In NL ben ik wel eens wezen zweefvliegen en dat was 50 euro.
Kijk eens op de site www.leukedingendoen.nl Ik heb er leuke dingen gedaan, ook wat ik bedoel die grottenbrunche, en je hebt ook grottenmountainbiken.
Abseilen of tokkelen van de Euromast en erna gezellig bovenin de euromast eten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 23 juli 2008 om 11:06
Buttplug? Moet eerlijk zijn dat ik moest gaan googlen, wel, moet wel leuk hebbedingetje zijn voor mezelf dan. ha ha
Mijn vriend leest weinig, dus een boek is niet echt een optie.
Vliegles vind ik een leuke, misschien eens voor een volgende verjaardag als we een hele dag vrij zijn.
Die serie, nog nooit van gehoord eigenlijk..
Heb ondertussen een vlucht met een luchtballon gereserveerd. Vaart met meerdere personen, behoorlijk prijzig: 260¤ maar 'k heb het er voor over (130 per persoon) Voor twee personen met champagne en hapjes nog prijziger 430¤. Ik ga met een mandje rondgaan bij zijn familie, misschien kunnen we dan wel met twee gaan. En ook het weer moet goed zitten natuurlijk..
Mijn vriend leest weinig, dus een boek is niet echt een optie.
Vliegles vind ik een leuke, misschien eens voor een volgende verjaardag als we een hele dag vrij zijn.
Die serie, nog nooit van gehoord eigenlijk..
Heb ondertussen een vlucht met een luchtballon gereserveerd. Vaart met meerdere personen, behoorlijk prijzig: 260¤ maar 'k heb het er voor over (130 per persoon) Voor twee personen met champagne en hapjes nog prijziger 430¤. Ik ga met een mandje rondgaan bij zijn familie, misschien kunnen we dan wel met twee gaan. En ook het weer moet goed zitten natuurlijk..
woensdag 23 juli 2008 om 11:08
Slipcursus van de ANWB
Helikoptervlucht
Bungeejumpen
Kajakken
Luxe hotelovernachting met jacuzzi / sauna etc. op de kamer (bij Van der Valk hebben ze superleuke kamers, ook met bijv. een paaldanspaal op de kamer www.valk.com)
Helikoptervlucht
Bungeejumpen
Kajakken
Luxe hotelovernachting met jacuzzi / sauna etc. op de kamer (bij Van der Valk hebben ze superleuke kamers, ook met bijv. een paaldanspaal op de kamer www.valk.com)
woensdag 23 juli 2008 om 11:19
woensdag 23 juli 2008 om 11:47
quote:mylenevalerie schreef op 23 juli 2008 @ 11:18:
Je bent net te laat Revival . In het uurtje dat het topic open is heeft ze al geboekt voor het idee wat ze al had. .
Wel, met buttplug als eerste antwoordje dacht ik dat deze topic de mist zou ingaan.
Heb inderdaad iets vastgelegd rond ballonvaart. Alleen ga ik toch nog het internet eens afschuimen om eventueel in zwisterland iets te vinden.
Je bent net te laat Revival . In het uurtje dat het topic open is heeft ze al geboekt voor het idee wat ze al had. .
Wel, met buttplug als eerste antwoordje dacht ik dat deze topic de mist zou ingaan.
Heb inderdaad iets vastgelegd rond ballonvaart. Alleen ga ik toch nog het internet eens afschuimen om eventueel in zwisterland iets te vinden.