oude liefde terug in mijn leven. Het vuur laait weer op!!!
donderdag 19 maart 2009 om 20:09
Hallo
Een 5-tal jaar geleden heb ik een lieve jongen leren kennen.
Hoewel we allebei gevoelens voor mekaar hadden, hebben we nooit een relatie gehad. Zowel voor hem als bij mij was het het nogal moeilijk. We hadden allebei "(sex)een maatje". En we konden van die maatjes geen afstand nemen.
Steeds we bij mekaar waren, hadden we sterke gevoelens voor mekaar. We gingen zelfs een weekendje op citytrip.
Ik heb steeds gedacht dat hij mijn ware is.
Maar we konden niet voor mekaar kiezen en uiteindelijk ging ieder zijn eigen weg. (Vooral omdat hij een jaar een relatie gehad heeft met zijn maatje. )
Onlangs, toevallig, kwam ik hem tegen op msn.
Hierdoor ging de bal weer aan het rollen. We belden die avond bijna 2 uur met mekaar en en het leek wel of ik hem nooit had losgelaten.
We hebben een datum vastgelegd waar we elkaar weer gaan ontmoeten...
Ik voel nu weer de kriebels in mijn buik.
Maar één probleem, hij heeft een prille relatie!
Wat moet ik doen? Ik ben echt gek van hem? Laat ik het zo? Probeer ik hem terug te versieren, zeg ik de afspraak af? Ik weet het echt niet meer! Ik ben bang om terug gekwetst te worden...Maar ik wil hem ook niet weer verliezen.
Een 5-tal jaar geleden heb ik een lieve jongen leren kennen.
Hoewel we allebei gevoelens voor mekaar hadden, hebben we nooit een relatie gehad. Zowel voor hem als bij mij was het het nogal moeilijk. We hadden allebei "(sex)een maatje". En we konden van die maatjes geen afstand nemen.
Steeds we bij mekaar waren, hadden we sterke gevoelens voor mekaar. We gingen zelfs een weekendje op citytrip.
Ik heb steeds gedacht dat hij mijn ware is.
Maar we konden niet voor mekaar kiezen en uiteindelijk ging ieder zijn eigen weg. (Vooral omdat hij een jaar een relatie gehad heeft met zijn maatje. )
Onlangs, toevallig, kwam ik hem tegen op msn.
Hierdoor ging de bal weer aan het rollen. We belden die avond bijna 2 uur met mekaar en en het leek wel of ik hem nooit had losgelaten.
We hebben een datum vastgelegd waar we elkaar weer gaan ontmoeten...
Ik voel nu weer de kriebels in mijn buik.
Maar één probleem, hij heeft een prille relatie!
Wat moet ik doen? Ik ben echt gek van hem? Laat ik het zo? Probeer ik hem terug te versieren, zeg ik de afspraak af? Ik weet het echt niet meer! Ik ben bang om terug gekwetst te worden...Maar ik wil hem ook niet weer verliezen.
donderdag 19 maart 2009 om 20:12
Zou gewoon afspreken, wie niet waagt die niet wint toch. Als hij een prille relatie heeft maar erachter komt dat hij toch nog gevoelens voor je heeft dan ligt het aan hem om er wel of niet wat mee te doen, gevolg je kan evt weer gekwetst worden maar als je niet afspreekt dan zal 't misschien aan je blijven knagen en kijk je wellicht later terug met spijt.
donderdag 19 maart 2009 om 20:26
Zijn relatie, zijn keuze.
Je loopt de kans dat t voor hem alleen een vriendschappelijke ontmoeting is en dat ie qua relatie niks in je ziet. Of misschien beseft ie tijdens die ontmoeting dat ie jou veel leuker vindt. En/of misschien knap jij wel gigantisch op m af als je m weer ziet. Allemaal dingen die je nooit zal weten als je niet afspreekt. kans is groot dat je je dan de komende maanden afvraagt "wat als".. kun je beter spijt hebben van wat je wel gedaan hebt dan van wat je niet gedaan hebt. Ik zou dus gewoon afspreken, wel op een neutraal terrein en zien wat er gebeurt. ALs je na die afpraak nog steeds kriebels hebt, zou ik wel pas een vervolg afspraak planen als hij je duidelijkheid geeft over waar jij stat m.b.t zijn relatie. Je wilt niet zijn nummer 2 worden.
Je loopt de kans dat t voor hem alleen een vriendschappelijke ontmoeting is en dat ie qua relatie niks in je ziet. Of misschien beseft ie tijdens die ontmoeting dat ie jou veel leuker vindt. En/of misschien knap jij wel gigantisch op m af als je m weer ziet. Allemaal dingen die je nooit zal weten als je niet afspreekt. kans is groot dat je je dan de komende maanden afvraagt "wat als".. kun je beter spijt hebben van wat je wel gedaan hebt dan van wat je niet gedaan hebt. Ik zou dus gewoon afspreken, wel op een neutraal terrein en zien wat er gebeurt. ALs je na die afpraak nog steeds kriebels hebt, zou ik wel pas een vervolg afspraak planen als hij je duidelijkheid geeft over waar jij stat m.b.t zijn relatie. Je wilt niet zijn nummer 2 worden.
donderdag 19 maart 2009 om 20:28
Hij kan straks evt beter een prille relatie moeten beeindigen, dan een relatie die al maanden/jaren goed is. Dus als jouw gevoel tov hem zo goed is: afspraak gewoon laten staan. Maar houd wel in je achterhoofd dat hij een relatie heeft, en dat het zo zou kunnen zijn dat hij voor haar blijft gaan, en dus niet voor jou....(maar ja, mocht je nu niet gaan, blijf je je mss altijd afvragen hoe het zou zijn afgelopen) Succes!!
donderdag 19 maart 2009 om 20:33
ik denk inderdaad dat ik mijn kansje zal moeten wagen door af te spreken. Hoop dat ik mijn gevoelens zal kunnen bedwingen. Want nummer twee wil ik echt niet meer zijn...
Anderzijds zou het best grappig zijn moest ik opeens op hem afknappen. Dan zou alles opgelost zijn, niet? Alles zou zijn plaatsje kunnen krijgen..
Anderzijds zou het best grappig zijn moest ik opeens op hem afknappen. Dan zou alles opgelost zijn, niet? Alles zou zijn plaatsje kunnen krijgen..